-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Όταν μία στρατιά χάνει την μάχη, ο στρατηγός φέρει την ευθύνη και όχι οι 10.000 στρατιώτες. Γι 'αυτό πληρώνονται και καλά
Και δικιο να εχεις -αν και για μενα μπορει να φταει ο στρατηγος, οι στρατιωτες οι και τα δυο-, κοιτα λιγο στο site της toyota και θα δεις οτι ο Mike δεν ειναι σε καμια περιπτωση ο 'στρατηγος'.
πάντως οι 'στρατονόμοι' δε φταίνε σε τίποτα! Μίλτοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
pinifarina τωρα τελευταια μας καταπιεζεις το ξερεις? Μονο η σφυριχτρα σου λειπειΧαλαρωσε, ο καθενας εχει τις αποψεις του, και οσο τις εκφραζουμε σαν ανθρωποι χωρις ειρωνιες και προσβολες δεν τιθεται θεμα!
Πάντως στο θρεντ του αγώνα της Αυστραλίας είχε και λίγο δίκιο που την είπε κάπως έντονα, αν διάβασες σχετικά, στον Antony Baltz για την κριτική που ήσκησε στον Massa. Ψάρωσα λίγο με τις υποδείξεις του στο 'τρελό αγόρι' για το πως παίρνουν την στροφή φρενάρωντας με ένα σημερινό μονοθέσιο της F1
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Όταν μία στρατιά χάνει την μάχη, ο στρατηγός φέρει την ευθύνη και όχι οι 10.000 στρατιώτες. Γι 'αυτό πληρώνονται και καλά
Και δικιο να εχεις -αν και για μενα μπορει να φταει ο στρατηγος, οι στρατιωτες οι και τα δυο-, κοιτα λιγο στο site της toyota και θα δεις οτι ο Mike δεν ειναι σε καμια περιπτωση ο 'στρατηγος'.
πάντως οι 'στρατονόμοι' δε φταίνε σε τίποτα! Μίλτοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
σσσσσσσσσσσσ μας ακουνε και θα 'χρεωθουμε'......
-
...Σε δηλώσεις του στο RTL ο Σουμάχερ ζήτησε από τους διοργανωτές να διορθώσουν τη στροφή που είχε το ατύχημα την Κυριακή, χαρακτηρίζοντάς την επικίνδυνη:
'Αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να υπάρχει εκεί. Τρία χρόνια πριν στις δοκιμές είχα ένα ακόμα ατύχημα εκεί. Τίποτα δεν έχει αλλάξει', που παραδέχτηκε όμως πως η έξοδός του ήταν ένα δικό του οδηγικό λάθος.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
-10000...0000 από μένα!!
ο απόλυτος άνθρωπος στη θέση του (για μένα). Θυμηθείτε R23, R24 (και οι δυο νικήτριες με πολύ κατώτερο κινητήρα, σασί σούπερ!!), θυμηθείτε Jordan το 1998, η καλύτερη Jordan ever και ένα από τα καλύτερα μονοθέσια της χρονιάς. Κόντεψε να πάρει πρωτάθλημα ο Frentzen (με MS και Hakkinen μέσα) ή τα ξεχνάμε αυτά, ε?
snipΑκριβως γι'αυτο τον λεω υπερεκτιμημενο.
Εκανε καποιες επιτυχιουλες στο παρελθον και αυτα μετα απο πολυετη παρουσια του στις ομαδες αλλα ουσιαστικα δεν εχει να επιδειξει κατι φοβερο (π.χ μονοθεσιο πρωταθλητη)συμφωνα με τον ντορο (και τα λεφτα) που γινετε γυρω απο το ονομα του.Και ο Geof Willis εκανε νικες με τις Williams αλλα κοιτα τον στη Ηοnda δυο χρονια+ τωρα ......
(και οι δυο ομαδες εχουν κινητηρες ικανους τουλαχιστον για νικες)
Οποιος καταλαβε τι θελω να πω καλως...
Αν έκαναν υπομονή και στην Toyota ως το 2008 (που ήταν και το 4ετές πλάνο του Gascoyne) θα έβλεπαν προκοπή. Τώρα ΑΝΤΙΟ ΖΩΗ
Εγω θα σου θυμισω απλως οτι και τοτε που εφυγε ο Γκασκοιν απο τη Ρενω καποιες κασσανδρες εκλαιγαν και μοιρολογουσαν οτι το 2005 τα Ρενω θα πατωναν που εφυγε ο ηγετης Γκασκοιν και οτι ηταν λαλακια της Ρενω που τον αφησε να φυγει.
Το αποτελεσμα βεβαια ολοι το ειδαμε (2005) και το βλεπουμε ακομα (2006) στη Ρενω.Ολα θα ξεκαθαρισουν του χρονου με το που θα βρισκονται τα Τογιοτα.
Αν και κατι μου λεει πως σε περιπτωση καλης πορειας της ομαδας η κασσανδρες θα βγουν και θα πουν πως το ειχε προβλεψει και αυτο o μεγας Γκασκοιν φευγοντας απο την ομαδα το 2006.
Ρε σεις θα μας τρελανετε παλι?
Ποιοι ειστε εσεις να κρινετε υπερεκτιμημενο τον Gasgoyne?
Τοσο καλα τον ξερετε αυτον και τη δουλεια του?
Εσυ τον ξερεις καλυτερα να υποθεσω...
Την γνωμη μου εξεφρασα κοιτωντας το τι εχει κανει εδω και δυομιση χρονια που ειναι στη Τογιοτα και τιποτα παρανω.
Το να κοιτατε τα αποτελεσματα ειναι το ιδιο αφελες (οπως λεει και ο jtrulli - edit: jarnot ) με το να βγαζετε συμπερασματα απο τις βαθμολογιες αγωνων η πρωταθληματων.
Αν δεν κοιταζεις τα αποτελεσματα για να κρινεις αν ειναι πετυχημενο ενα μονοθεσιο τι θα πρεπει να κοιταξεις? Το ποσο ομορφες γραμμες εχει?
Και αποτελεσματα να μη φερνουν οι ομαδες του (που δεν το σχολιαζω), 600 ατομα υπαρχουν σε μια ομαδα, αυτος ειναι ο υπευθυνος για ολα και τον βαφτισαμε loser???
Οχι 100% αλλα σιγουρα φερνει το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης αφου για να περασει κατι περναει απο την δικαιοδοσια του αρα?
Συμφωνω παντως οτι loser ειναι λαθος χαρακτηρισμος απο μερους μου
-
-
Η γνώμη μου για τον Gasgoyne βρίσκεται κάπου στη μέση. Μεθοδικός και εξαιρετικός για καλά αποτελέσματα σε βάθος χρόνου, σε ομάδες με περιορισμένο μπάτζετ (βλέπε Jordan), αλλά λίγος όταν πρόκειται για πρωταθλητισμό και άμεσα αποτελέσματα. Σαν στέλεχος στην McLaren θα μου άρεσε, αλλά σαν γενικό κουμάντο όχι.
-
Ο χρήστης ipan έγραψε:
:roll:Αφησε τα ιερογλυφικα κατα μερος...
Αν εχεις να πεις κατι γραφτο αλιως -
Παντως με τη διαφορετικη νοοτροπια της ΤΟΥΟΤΑ ειναι δυσκολοτερο να κρινει κανεις. Ειναι πολυ πιθανο, οπως αλλωστε γραφτηκε, το 'διαζυγιο' να οφειλεται περισσοτερο σε 'ασυμφωνια χαρακτηρων' και οχι σε 'ανεπαρκη αποδοση' του 'γαμπρου' ο οποιος και απομακρυνθηκε....
-
** Barrichello - Unable to adapt to the Honda RA106**
http://f1.racing-live.com/f1/en/headlin ... 1543.shtml
To cut a long story short, Barrichello's problems are the brakes and the traction control, which are vastly different to his Ferrari and totally not adapted for a driver without Button's subtlety. Wholly unlike Button, 26, Barrichello brakes very late and wants to stomp on the gas very hard.
-
Unofficial Wednesday times from Paul Ricard:
- Heikki Kovalainen, Renault (Michelin), 1:04.927
- Pedro de la Rosa, McLaren (Michelin), 1:05.028
- Robert Kubica, BMW Sauber (Michelin), 1:05.070
- Ricardo Zonta, Toyota (Bridgestone), 1:05.291
- Gary Paffett, McLaren (Michelin), 1:05.534
- Olivier Panis, Toyota (Bridgestone), 1:05.754
- Jacques Villeneuve, BMW Sauber (Michelin), 1:05.810
- Robert Doornbos, Red Bull (Michelin), 1:06.420
και πιο αναλυτικά
http://www.formula1.com/news/4205.html -
Ο χρήστης Funis έγραψε:
** Barrichello - Unable to adapt to the Honda RA106**http://f1.racing-live.com/f1/en/headlin ... 1543.shtml
To cut a long story short, Barrichello's problems are the brakes and the traction control, which are vastly different to his Ferrari and totally not adapted for a driver without Button's subtlety. Wholly unlike Button, 26, Barrichello brakes very late and wants to stomp on the gas very hard.
Εδώ ό άνθρωπος πάταγε φρένο με το δεξί πόδι παλιώτερα
-
Unofficial Wednesday times from Vallelunga:
- Michael Schumacher, Ferrari (Bridgestone), 1:13.816
- Anthony Davidson, Honda (Michelin), 1:14.749
- Jenson Button, Honda (Michelin), 1:15.436
- Luca Badoer, Ferrari (Bridgestone), 1:15.921
- Alexander Wurz, Williams (Bridgestone), 1:16.099
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
-10000...0000 από μένα!!
ο απόλυτος άνθρωπος στη θέση του (για μένα). Θυμηθείτε R23, R24 (και οι δυο νικήτριες με πολύ κατώτερο κινητήρα, σασί σούπερ!!), θυμηθείτε Jordan το 1998, η καλύτερη Jordan ever και ένα από τα καλύτερα μονοθέσια της χρονιάς. Κόντεψε να πάρει πρωτάθλημα ο Frentzen (με MS και Hakkinen μέσα) ή τα ξεχνάμε αυτά, ε?
Για να μην πούμε για την οργάνωση που έκανε στη Renault με Bell και Smith και τις χωριστές αεροδυναμικές ομάδες, μία να ασχολείται με το νυν μονοθέσιο, μία για το επόμενο. Άφησε εποχή και άλλωστε η Renault συνέχισε στη δική του οργάνωση και πήρε το πρωτάθλημα. Και είναι τουλάχιστον ΑΦΕΛΕΣ (για να μην πω ΗΛΙΘΙΟ και παρεξηγηθεί κανείς) να νόμίζει κανείς ότι η Renault πήρε πρωτάθλημα επειδή έφυγε ο Loser της υπόθεσης. Το πήρε το 2005 γιατί ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ Ο Gascoyne και η παρέα του ΑΠΟ ΤΟ 2001. Αυτό αρκεί.Αν έκαναν υπομονή και στην Toyota ως το 2008 (που ήταν και το 4ετές πλάνο του Gascoyne) θα έβλεπαν προκοπή. Τώρα ΑΝΤΙΟ ΖΩΗ
Πρεπει να ηταν φθινοπωρο του 2004 οταν διαβασα μια συνεντευξη του Γκασκόιν στο F1R οπου ουτε λιγο ουτε πολυ ειχε δηλωσει η ταπεινοτητα του:
Ε: Μάικ τι νομιζεις οτι επρεπε να ειχε κανει διαφορετικο η Τoyota ολα τα χρονια της εμπλοκης της;
Α: Να με ειχε προσλαβει νωριτερα...Αφου η ταπεινοτης του εθεσε ετσι το ζητημα, η απολυση ηταν αναμενομενη. Παρουσιαστηκε στην Κολωνια ως μαγος ειχε απειρο μπατζετ και απολυτη ελευθερια κινησεων και επιλογων. Το αποτελεσμα ειναι να μην ειναι ταχυτερος απο την πρωην Ζαουμπερ και να βλεπει Williams, RBR και BMW να εχουν μπει γερα στο παιχνιδι.
Και κατι ακομα. Το ζητημα της 'παραγνωρισμενης μεγαλοφυϊας' της οποιας τα μονοθεσια ειναι τοσο πρωτοποριακα που αποδιδουν μετα απο καποια χρόνια, το λανσαραν οι υποστηρικτες του Μπαρναρντ, για να δικαιολογησουν την αδυναμια του να φερει τιτλους στις ομαδες που δουλευε (μετα ΜκΛ), στηριζομενοι στις επιτυχιες που ειχαν καποιες απο αυτες μετα τη φυγη του. Το ιδιο βλεπω και στον Γκασκόιν. Αν ειναι σωστος ισχυρισμος ή οχι δε θα το κρινω, αλλα εμενα μου δινει την εντυπωση ενος μηχανικου που ενω εχει φοβερες ιδεες αδυνατει να τις εξελιξει στα όρια.
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
Εκανε καποιες επιτυχιουλες στο παρελθον και αυτα μετα απο πολυετη παρουσια του στις ομαδες αλλα ουσιαστικα δεν εχει να επιδειξει κατι φοβερο (π.χ μονοθεσιο πρωταθλητη)συμφωνα με τον ντορο (και τα λεφτα) που γινετε γυρω απο το ονομα του.ΟΚ, κάπου κατάλαβα τι θες να πεις, δεκτά όλα, πλην αυτό που λες για την πολυετή παρουσία στις ομάδες. Στην Jordan έκανε μονοθέσιο νικητή στη 2η προσπάθειά του (μιλάμε για τη Jordan, έτσι??), το ίδιο ακριβώς και στη Renault. Και για τη Renault όλοι λέγαμε ότι ήταν μείον που έφυγε, αλλά προσωπικά δεν είχα την παραμικρή αμφιβολία ότι η Renault θα το σήκωνε (και το φώναζα όλη τη χρονιά πέρσι), γιατί ακριβώς είχε προλάβει να χτίσει μια πολύ γερή ομάδα στον τομέα του σασί, τον δυνατό της Renault. Στην Toyota δεν το έχει κάνει ακόμα και σίγουρα θα πληγεί από τη φυγή του. Αυτά μόνο.
-
Ο Γκασκόιν κατά την γνώμη μου , είναι ο τρίτος καλύτερος εν ενεργεία τεχνικός διευθυντης , μετά τους Μπράουν και Ντένις .........
Απο εκεί και περα κατάφερε να λύσει πολλά προβλήματα των Ιαπώνων και σίγουρα αυτό το γεγονός θα ρίξει πίσω την Τογίοτα , ίσως και μ΄΄εχρι την αποχώρηση από το πρωτάθλήμα ........... -
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
Εσυ τον ξερεις καλυτερα να υποθεσω...Μα γι'αυτο και δεν εκρινα τη δουλεια του με τοσο απολυτο-βεβαιο τροπο (θετικα ή αρνητικα)!
Πρεπει να ηταν φθινοπωρο του 2004 οταν διαβασα μια συνεντευξη του Γκασκόιν στο F1R οπου ουτε λιγο ουτε πολυ ειχε δηλωσει η ταπεινοτητα του:
Ε: Μάικ τι νομιζεις οτι επρεπε να ειχε κανει διαφορετικο η Τoyota ολα τα χρονια της εμπλοκης της;
Α: Να με ειχε προσλαβει νωριτερα...Επειδη εχω ακουσει αρκετες συνεντευξεις-δηλωσεις του δε μου δινει την εικονα τοσο αλαζονα. Το κοβω οτι η παραπανω δηλωση ειναι πλακιτσα και τιποτα παραπανω.
Την γνωμη μου εξεφρασα κοιτωντας το τι εχει κανει εδω και δυομιση χρονια που ειναι στη Τογιοτα και τιποτα παρανω.
Αν δεν κοιταζεις τα αποτελεσματα για να κρινεις αν ειναι πετυχημενο ενα μονοθεσιο τι θα πρεπει να κοιταξεις? Το ποσο ομορφες γραμμες εχει?
σιγουρα φερνει το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης αφου για να περασει κατι περναει απο την δικαιοδοσια του αρα?
Παρουσιαστηκε στην Κολωνια ως μαγος ειχε απειρο μπατζετ και απολυτη ελευθερια κινησεων και επιλογων. Το αποτελεσμα ειναι να μην ειναι ταχυτερος απο την πρωην Ζαουμπερ και να βλεπει Williams, RBR και BMW να εχουν μπει γερα στο παιχνιδι.
Η διαφωνια μου ειναι οτι η Toyota δεν ειναι Gasgoyne ουτε κατα προσεγγιση. Ουτε 100% ουτε 80% ουτε 50% κατ'εμε. Οποτε δεν ειναι αυτος που κερδιζει ή χανει. Αυτη ειναι η γνωμη μου, μπορει να κανω και λαθος.
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
:roll:
Αφησε τα ιερογλυφικα κατα μερος...
Αν εχεις να πεις κατι γραφτο αλιωςΌχι, τι να πώ..Περιμένω εσένα και μερικούς ακόμη να γίνετε τεχνικούς διευθυντές σε ομάδες για να μιλήσω...
-
Nα δω ποσες φορες θα διαβασουμε ακομα αυτη την παπαριά...
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Η διαφωνια μου ειναι οτι η Toyota δεν ειναι Gasgoyne ουτε κατα προσεγγιση. Ουτε 100% ουτε 80% ουτε 50% κατ'εμε. Οποτε δεν ειναι αυτος που κερδιζει ή χανει. Αυτη ειναι η γνωμη μου, μπορει να κανω και λαθος.Πινιν απο οσα ξερω (εκτός F1, προσωπικες εμπειριες) οι Γιαπωνεζοι εχουν μια εντελως ιδιαιτερη και διαφορετικη απο εμας προσεγγιση στο θεμα 'ευθυνη'. Τη θεωρουν το σημαντικοτερο πραγμα και ειναι εξαιρετικα προσεκτικοι με τον καταλογισμο της.
Θεωρω εξαιρετικα απιθανο να του εχουν καταλογισει άδικα ευθυνες και ως εκ τουτου να τον απέλυσαν κακώς. Θεωρω οτι ασχέτως με το ποσοστο, του ζητησαν ή τους ειχε υποσχεθει καποια πραγματα, στα οποια δεν ανταποκριθηκε. Και (ξεχασα πριν) ουτε απο δικαιολογιες καταλαβαινουν στην Ιαπωνια.
-Ειπες νίκες;
-Ναι.
-Νικαμε;
-Οχι.
-Αντε παλικαρι μου. Το σπαθι σου και στη γωνία σου, μη μας λερωσεις κιολας...
FORMULA 1 - Διαφορα ΝΕΑ - ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2006