Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • 1
    • 2
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 87
    • 88
    • 70 / 88
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    1
    1759
    5543
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spitfire last edited by

      Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
      Ιστορικό Μόντε Κάρλο --> click me!

      παρατήρησες ποιοι ηταν στο '45' ?

      'Για την Ελλάδα ρε γ@αμώτο'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        d-jet last edited by

        Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:

        παρατήρησες ποιοι ηταν στο '45' ?
        'Για την Ελλάδα ρε γ@αμώτο'

        Είχα θαμπωθεί από τους πρώτους, ομολογώ...( )
        Είσαι να φτιάξουμε ένα μίνι για του παράχρονου;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spitfire last edited by

          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

          παρατήρησες ποιοι ηταν στο '45' ?
          'Για την Ελλάδα ρε γ@αμώτο'

          Είχα θαμπωθεί από τους πρώτους, ομολογώ...( )
          Είσαι να φτιάξουμε ένα μίνι για του παράχρονου;

          ΒΛΑΣΦΗΜΕ!!!!!!!!

          Με συμμετοχες (και νίκες) στο LeMans, στο Ραλλυ Αλπεων, στο Μοντε Καρλο και τοσα αλλα... εγώ θα πάω να τρέξω με μινι????

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            d-jet last edited by

            Racing είναι, Spitfire, είσαι σίγουρος;;; Ξέρεις τι ακριβώς παθαίνουν αυτά τα αμαξάκια; Εγώ δεν έχω πρόβλημα αν θέλεις να το βάλεις αλλά την 914 (και αυτή έχει κερδίσει Lemans και πολλά άλλα ΚΑΙ κερδίζει μέχρι σήμερα κιόλας) δε θα την έβαζα... το μίνι είναι σαφέστατα καλύτερη επιλογή από πλευράς κόστους/αποτελεσματικότητας (έχουμε και τους κατάλληλους ανθρώπους που το ξέρουν και είναι και καλά παιδιά)...
            Μια ιδέα λέω...
            Χάρηκα ιδιαίτερα (και ντράπηκα που δεν το ήξερα) όταν έμαθα για την ομάδα με το πεζώ από τα παιδιά του φόρουμ! Μήπως να κάναμε, λέω μήπως, και το αντίστοιχο classic-trf; Και πρόγονος του 106, φυσικά, δεν είναι άλλος από το μίνι!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kp61 last edited by

              Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
              Racing είναι, Spitfire, είσαι σίγουρος;;; Ξέρεις τι ακριβώς παθαίνουν αυτά τα αμαξάκια; Εγώ δεν έχω πρόβλημα αν θέλεις να το βάλεις αλλά την 914 (και αυτή έχει κερδίσει Lemans και πολλά άλλα ΚΑΙ κερδίζει μέχρι σήμερα κιόλας) δε θα την έβαζα... το μίνι είναι σαφέστατα καλύτερη επιλογή από πλευράς κόστους/αποτελεσματικότητας (έχουμε και τους κατάλληλους ανθρώπους που το ξέρουν και είναι και καλά παιδιά)...
              Μια ιδέα λέω...
              Χάρηκα ιδιαίτερα (και ντράπηκα που δεν το ήξερα) όταν έμαθα για την ομάδα με το πεζώ από τα παιδιά του φόρουμ! Μήπως να κάναμε, λέω μήπως, και το αντίστοιχο classic-trf; Και πρόγονος του 106, φυσικά, δεν είναι άλλος από το μίνι!!

              Ειμαι ηδη μεσα αλεξανδρε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spitfire last edited by

                για ρίξτε μια ματιά σε ανακατασκευές κλπ

                ενδιαφέρουσα σελίδα

                http://www.motorcar-garage.com/gallery.asp

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spitfire last edited by

                  Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                  Racing είναι, Spitfire, είσαι σίγουρος;;; Ξέρεις τι ακριβώς παθαίνουν αυτά τα αμαξάκια; Εγώ δεν έχω πρόβλημα αν θέλεις να το βάλεις αλλά την 914 (και αυτή έχει κερδίσει Lemans και πολλά άλλα ΚΑΙ κερδίζει μέχρι σήμερα κιόλας) δε θα την έβαζα... το μίνι είναι σαφέστατα καλύτερη επιλογή από πλευράς κόστους/αποτελεσματικότητας (έχουμε και τους κατάλληλους ανθρώπους που το ξέρουν και είναι και καλά παιδιά)...
                  Μια ιδέα λέω...
                  Χάρηκα ιδιαίτερα (και ντράπηκα που δεν το ήξερα) όταν έμαθα για την ομάδα με το πεζώ από τα παιδιά του φόρουμ! Μήπως να κάναμε, λέω μήπως, και το αντίστοιχο classic-trf; Και πρόγονος του 106, φυσικά, δεν είναι άλλος από το μίνι!!

                  Νομίζεις ότι διαφωνό σχετικά με το Μινι? Καθόλου...

                  Αλλά άλλη φάση θα είναι να είμαι μέσα στον 'Andrew' ή στη 'Lolita'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    d-jet last edited by

                    Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
                    Νομίζεις ότι διαφωνό σχετικά με το Μινι? Καθόλου...
                    Αλλά άλλη φάση θα είναι να είμαι μέσα στον 'Andrew' ή στη 'Lolita'

                    Dunno, mate...
                    Αλλιώς το σκέφτομαι εγώ...Κάθεσαι και ψειρίζεις την καρότσα από κάτω 6 μήνες και θα το βάλεις στα κατσάβραχα και στα χιόνια να το λιώσεις; Δε νομίζω ότι θα σου αρέσει και πολύ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spitfire last edited by

                      Όταν το πρωτοέφτιαξα, δεν το έβγαζα ούτε στη βροχή...
                      Μέχρι που ανακάλυψα ότι είχαν περάσει 2 χρόνια και δεν είχα κάνει ούτε 2.000χλμ
                      Κάποια στιγμή ανακάλυψα μια τόσοδούλα φουσκαλίτσα στο χρώμα (καπου που μάλλον δεν είχε τριφτεί καλά η λαμαρίνα )
                      Από τότε αποφάσισα ότι θα το χρησιμοποιώ κανονικά!
                      Και ΑΝ μου τη βαρέσει να πάω και να το σπάσω, θα το κάνω, γιατί στα 40 μου θα ανακαλύψω ότι όταν το οδηγώ πάνω από μια ώρα συνεχόμενα, με πονάει η μέση μου

                      Το Spitfire-άκι το λυπάμαι λίγο να το σπάσω. Αλλά το GT6... το βλεπω να ετοιμάζεται για σκληρά regularity αρχικά, και στη συνέχεια για ραλλάκια... Ανάλογα με το budget....

                      Σήμερα τι κάνεις? Πέρνα καμμιά βόλτα να πιούμε καφέ από το κλαμπ... Μετά τις 19:00 θα είμαι εκεί...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        d-jet last edited by

                        Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
                        Το Spitfire-άκι το λυπάμαι λίγο να το σπάσω. Αλλά το GT6... το βλεπω να ετοιμάζεται για σκληρά regularity αρχικά, και στη συνέχεια για ραλλάκια... Ανάλογα με το budget....

                        Θα πρέπει να το γεμίσεις τρύπες, να του βάλεις roll-cage, πυρόσβεση κλπ κλπ... δεν ξέρω! Βλέπω και εγώ αυτά:
                        http://www.914garage.com/palmares.htm
                        και ζηλεύω (και ξέρεις ότι το δικό μου ίσως είναι καταλληλότερο για αυτή τη δουλειά) αλλά και πάλι το σκέφτομαι. Ένα μινάκι από την άλλη που ξέρεις ότι το φτιάχνεις πανεύκολα και υπάρχει και κόσμος να σε υποστηρίξει είναι καλύτερα ΙΜΗΟ (για budget δεν τίθεται λόγος, χωρίς χορηγούς δεν τρέχεις σε σοβαρά ράλλυ ούτως ή άλλως...).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          d-jet last edited by

                          914-6 GT

                          Αυτή κέρδισε στο Ring...για όσους δεν ξέρουν τι εστί 914-6GT και βρεθούν προ εκπλήξεως, μπεϊμπιλίνα πωλούν στα φαρμακεία και σε επιλεγμένα περίπτερα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stax last edited by

                            Ευχαριστουμε μια φορα ακομα για τα ωραια link D-jet, η αληθεια ειναι οτι ειμουν παντα λατρης των 911,και οταν ειδα πρωτη φορα την 914 απογοητευτηκα ειμουν βεβαια πιτσιρικας ηταν σε φωτο εφημεριδας απο το πρωτο ακροπολις που ελαβε μερος, την προηγουμενη χρονια ειχε κερδισει μια 911 αν θυμαμαι καλα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spitfire last edited by

                              εντάξει... με έπεισες

                              θα γεμίσουμε τρύπες το δικό σου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                d-jet last edited by

                                Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
                                εντάξει... με έπεισες

                                θα γεμίσουμε τρύπες το δικό σου

                                STAX, ο τύπος στο πιο πάνω λινκ έχει τραβήξει κάποια σημεία που διαφέρει το GT από τα κανονικά 914, όπως οι ντίζες (μηχανικές) για το σήκωμα των φώτων, το πολυεστερικό καπώ κ.α....
                                Παντού, πέρα από τα χιόνια, τα 914 υπερτερούσαν των 911! Δυστυχώς, η διπλή ονομασία τους στην ευρώπη (vw-porsche) τις χαντάκωσε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  msamaro last edited by

                                  Πολύ ωραίο αυτό το topic πραγματικά απορώ γιατί δεν το διάβαζα τόσο καιρό....
                                  D-jet μία απορία που μου δημιουργήθηκε τις τελευταίες σελίδες... Έχεις porsche 914???? Αυτό το αυτοκίνητο πάντα μου άρεσε... το οδηγάω και σε κάποια simulators Πόσα τέτοια υπάρχουν στην Ελλάδα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    d-jet last edited by

                                    Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                                    Πολύ ωραίο αυτό το topic πραγματικά απορώ γιατί δεν το διάβαζα τόσο καιρό....
                                    D-jet μία απορία που μου δημιουργήθηκε τις τελευταίες σελίδες... Έχεις porsche 914???? Αυτό το αυτοκίνητο πάντα μου άρεσε... το οδηγάω και σε κάποια simulators Πόσα τέτοια υπάρχουν στην Ελλάδα?

                                    Καλώς όρισες, λοιπόν, στο thread και ελπίζω να το παρακολουθείς τακτικότερα από εδώ και στο εξής!!! Ναι, έχω μια 914-4 του 1972 (αν πας στη σελίδα 63 θα δεις μια φωτογραφία της με το εγγονάκι της! )σε polar silber. Στην Ελλάδα, με κανονικές πινακίδες δεν ήρθαν παραπάνω από 10 αυτοκίνητα (1 προς 1 τα έχω ψιλομάθει ποια ήταν) αλλά τα περισσότερα (και πάλι όχι πάνω από 20-30 αυτοκίνητα) ήρθαν σαν μεταχειρισμένα με παραεισαγωγή. Τα περισσότερα, βεβαια, τα τελευταία χρόνια ως κλασσικά...
                                    Όταν (αν και θα αργήσω, δυστυχώς) το φέρω στην Αθήνα με το καλό έχεις βόλτα, αφού το βρίσκεις ενδιαφέρον!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      msamaro last edited by

                                      Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                      Όταν (αν και θα αργήσω, δυστυχώς) το φέρω στην Αθήνα με το καλό έχεις βόλτα, αφού το βρίσκεις ενδιαφέρον!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                        Παντού, πέρα από τα χιόνια, τα 914 υπερτερούσαν των 911! Δυστυχώς, η διπλή ονομασία τους στην ευρώπη (vw-porsche) τις χαντάκωσε.

                                        Όχι μόνο η διπλή ονομασία, νομίζω ότι οι βασικές εκδόσεις των 911 έχουν αρκετά καλύτερες επιδόσεις από τις βασικές εκδόσεις των 914.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          d-jet last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                          Παντού, πέρα από τα χιόνια, τα 914 υπερτερούσαν των 911! Δυστυχώς, η διπλή ονομασία τους στην ευρώπη (vw-porsche) τις χαντάκωσε.

                                          Όχι μόνο η διπλή ονομασία, νομίζω ότι οι βασικές εκδόσεις των 911 έχουν αρκετά καλύτερες επιδόσεις από τις βασικές εκδόσεις των 914.

                                          Σε απόλυτα νούμερα φυσικά, διότι ήταν στη μικρότερη κατηγορία (κάτι σα να λέμε Boxster VS 997). Από πλευράς ζυγίσματος και συμπεριφοράς όμως, τα 914, ως κεντρομηχανα, ήταν σαφέστατα ανώτερα από τα 911 γιαυτό και στις πίστες πολύ δύσκολα τα έφταναν, ακόμα και με αρκετά περισσότερη ισχύ.
                                          Το σχέδιο, αρχικά, ήταν οι 914-4 με το typeIV VW κινητήρα (1.7-1.8 και 2.0 ψεκαστός με 80-101 ίππους) να πωληθούν ως VW 914 και οι εξακύλινδρες 914-6, με το δίλιτρο μοτέρ της 911Τ στους 110 ίππους, ως Porsche 914...Για την εποχή δεν ήταν και τόσο παράλογη ιδέα μιας και θα χρησιμοποιούνταν το ίδιο δίκτυο πωλήσεων (VW-Audi-Porsche). Ωστόσο, όταν πέθανε ο συγχωρεμένος ο Nordhoff το '68, η δουλειά χάλασε και τελικά βαφτίστηκαν VW-Porsche και οι δυο εκδόσεις στην Ευρώπη και σκέτο Porsche στην Αμερική.
                                          Οι 914-6 ερχόνταν σαν καρότσες από τον Karmann (οι μικρές φτιάχνονταν, όπως και οι 912 αποκλειστικά εκεί) και συναρμολογούνταν στο Zuffenhausen παρέα με τις 911. Η εξάρα ήταν ελάχιστα πιο φτηνή (και με πολύ μικρότερο περιθώριο κέρδους-ζημεία αργότερα) από την 911Τ των 125 ίππων και λογικά οι περισσότεροι πήγαιναν για το μεγάλο μοντέλο (που δεν είχε και τον 'φτηνό' συγγενή). Αυτός ήταν και ο λόγος που το 1972 τη σκότωσαν...Ευτυχώς, η 2λιτρη έκδοση του 1973 (θεωρείται η καλύτερη 914) δεν είναι σημαντικά αργότερη της εξακύλινδρης, είναι πολύ πιο απλή και οικονομική και με το βελτιωμένο μοχλικό κιβωτίου (side shifter αντί για tail-shifter των παλιότερων) κυριολεκτικά πετάει.

                                          Θυμηθείτε, παρακαλώ, ότι το 1969 το 'φτηνό' μοντέλο είχε δισκόφρενα μπρος πίσω, πεντάρι σαζμάν, ψεκασμό κλπ κλπ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            d-jet last edited by

                                            Μια αμερικάνικη εξάρα:

                                            http://www.1motormart.com/gallery/70por01.jpg

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 70 / 88
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr