-
α!
-
Άσχετο αλλα οι ζαντες δεν είναι ευραικές (6-άλφα)... αλλά σατανικές (5-άλφα)
Άμα το δει η Λουκά την έβαψε η Φεράρι!
-
Αφού είναι πράματα του διαβόλου αυτά τα αυτοκίνητα
-
Οοοοοοοοουυυυυυυυυυ!!!!!!
666
σατανικά αυτοκίνητα(πάντως και η λουκά έχει εξευρωπαϊστεί τώρα)
-
H P4/5 φωτογραφημένη στην τελική της μορφή. Προσωπικά πιστεύω πως το αυτοκίνητο είναι σκέτη ονείρωξη. Κρίμα που δεν θα το αγγίξει σχεδόν κανείς ποτέ. Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες χύμα και φαίνεται έτσι! Δηλαδή πως θα φαίνεται στις studio φωτογραφίες;;; Υπομονή μέχρι τις 29 Ιουλίου και θα δούμε.
Περισσότερα εδώ:
http://www.ultimatecarpage.com/frame.php?file=car.php&carnum=2830 -
-
-
παει και η Φερραρι...μετα σου λεει ιταλικο Ντιζαιν...παει αυτη η σχολη...ΤΕΛΟΣ...
αποδειξη...599(καγκουρια...την εχω δει απο κοντα...σαν Σκαιλαιν ειναι απο πισω...)
612 Σκαλιετι...καμμια αναλογια στους ογκους...
η 430 σωζεται αλλα σε συγκεκριμενα χρωματα...
ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ...
-
Έπαιρνα όρκο ότι θα περάσουν πολλά πολλά χρόνια μέχρι η Ferrari να βγάλει κάτι που να ξεπερνά σχεδιαστικά την 360...
ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ...
-
Εγώ προσωπικά προτιμώ να βλέπω το ντιζάιν της Φερράρι να πηγαίνει ένα βήμα εμπρός, παρά να αναλώνεται η ΄φίρμα στις ίδιες και τις ίδιες φόρμες και να καταντήσει Πόρσε...
σίγουρα έχει διαφοροποιηθεί απ το παρελθόν και όχι με τον τρόπο που θα ήθελα σε όλους τους τομείς (στενόμακρα φωτά εμπρός, μονά πίσω...) , όμως το προτιμώ από τον βλέπω την ίδια φόρμα κάθε φορά
Προταση 1: Δώστε σχέδια και σε άλλους πλην του Πινινφαρίνα
Πρόταση 2: Βγάλτε την GG50!! -
-
Το πλάι μου θυμίζει περισσότερο Star Trek παρά αυτοκίνητο...
Εντυπωσιακό σχήμα, αλλά δεν ενθουσιάστηκα...
-
-
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
παει και η Φερραρι...μετα σου λεει ιταλικο Ντιζαιν...παει αυτη η σχολη...ΤΕΛΟΣ...αποδειξη...599(καγκουρια...την εχω δει απο κοντα...σαν Σκαιλαιν ειναι απο πισω...)
612 Σκαλιετι...καμμια αναλογια στους ογκους...
η 430 σωζεται αλλα σε συγκεκριμενα χρωματα...
ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ...
-
Χμμ ο τυπάς που την έχει έγραψε τις εντυπώσεις του στο ferrarichat.com όταν την οδήγησε
'The P 4/5 pulls away and vanishes into the distance like an F-16 launching from a carrier deck' proud new owner Jim Glickenhaus recently shared his thoughts on his dramatic first drive of the Enzo-based, Pininfarina-built bit unfinished Ferrari P 4/5 on the FerrariChat.com forum. The completely unique Ferrari P 4/5 by Pininfarina, which pays tribute to the legendary 330 P4 racing car, is due to be officially unveiled at next month's Pebble Beach Concours d'Elegance.
'She was sitting in the sun when we pulled up,' recalled Jim Glickenhaus. 'Seeing her outside with a PROVA Plate attached to her tail took all of this to a new level. We walked around her slowly admiring her lines and the interior that was starting to come together. We slipped in, strapped down, and set off. The first thing I noticed was that the reduction in front overhang made a huge difference compared to the Enzo. The next thing was the panoramic vision through her fighter cockpit greenhouse. Her newly sculpted interior seemed very roomy as we pulled out of the driveway without any problem and turned onto the road. You've heard the expression 'Traffic Stopping'? This time it really did. Even The Sport bike stopped and let us enter the road. The Babe on the Back looked over and down as we pulled by. She smiled and slowly raised her thumb straight up.
'We were running without ABS or traction control because the computer hadn't yet been programmed for the new sized wheels and tyres. We were also running in low downforce mode because one of the actuator motors hadn't awoken properly from it's 3 year sleep.
The amount of engineering to get to this point boggles the mind and The Pininfarina Special Project Team continues to amaze me with their ability to meet all of these challenges. I'm also very happy to report that Ferrari is very pleased and is giving full technical support as well.
'We continued on to the secondary road and set off. Pininfarina had already put on a few hundred test miles and reported all was well so when it came time to pass I rolled on the throttle and felt the hand of God push me back into the seat. You immediately feel just how light she is. The brakes are SUPER and the wider tyres really grip. The suspension feels great as it works and the motor sings. When you get to 3000rpm the exhaust shunts to the new system and it sounds like that the horn that blows before the Four Horsemen ride into view.
'We headed to the Autostrada and put her though a few gears as we left the toll gate. The Video Jesse shot from the chase vehicle is unlike any I've seen. P 4/5 pulls away and vanishes into the distance like an F-16 launching from a carrier deck. As she vanished the only thing than seemed strange is that she was still on the earth not standing on her tail in afterburner mode shooting towards the heavens...'Ground Control to Major Tom...' '
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
παει και η Φερραρι...μετα σου λεει ιταλικο Ντιζαιν...παει αυτη η σχολη...ΤΕΛΟΣ...αποδειξη...599(καγκουρια...την εχω δει απο κοντα...σαν Σκαιλαιν ειναι απο πισω...)
Προσωπικά την 599 την βρίσκω πανέμορφη!
-
UPDATE!!!
Φωτογραφίες και τεχνικα χαρακτηριστικά!!! -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το πλάι μου θυμίζει περισσότερο Star Trek παρά αυτοκίνητο...Εντυπωσιακό σχήμα, αλλά δεν ενθουσιάστηκα...
Αρκετά 'διαστημικό' όντως. Εμένα μου θυμίζει το GT90 (ειδικά στο λευκό)
Και το πίσω φέρνει λίγο στο Zonda.
Αλλά μ'αρέσει
-
παω στοιχημα οτι οσοι κατακρινουν το design του συγκεκριμενου μοντελου,αν το βλεπανε στο δρομο θα τους τρεχανε τα σαλια
Ferrari 612 P4/5