Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread:GP Αυστραλίας-Μελβούρνη
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread:GP Αυστραλίας-Μελβούρνη
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 14 / 15
    Formula 1
    40
    299
    556
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mschumacher last edited by

      Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

      Κατι αλλο: Νομιζω (χωρις να ειμαι σιγουρος) οτι η αποφαση να πιεσει 100% για ενα γυρο λαμβανεται απο κοινου με την ομαδα και δεν κανει του κεφαλιου του ο οδηγος.

      ?

      φαντάζομαι κατά λάθος το έγραψες! ο οδηγός δε ζήτησε παραπάνω 'rpm' κτλ. για να πιέσει και σιγά μη ζητούσε την άδεια από την ομάδα κάθε φορά.... σαφέστατα ήταν απόφαση του Κίμι να πιέσει. Αυτό που λες εσύ θα συμβεί με λίγο διαφορετικό τρόπο..... όπως δηλ. με τον Αλόνσο που και αυτός πίεζε και του είπαν από την επικοινωνία να κόψει ρυθμό.... αλλά σίγουρα δε θα ζητήσει άδεια.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pininfarina last edited by

        Ο χρήστης greo έγραψε:
        Τι εννοω; Η 3η θεση δινει 6 βαθμους. Οσους θα εδινε και η 6η αν ξεκινουσε απο την 6η σειρα του γκριντ (λογικη φιλοδοξια για επιδοξους νικητες). Αρα ρισκο για μηδεν κερδος. Το ρισκο θα αποδωσει κερδος μονο με νικη, αντε και 2η θεση.

        Αν καταλαβα καλα εννοεις οτι αν τερματιζαν θα επαιρναν 3 βαθμους, συν 3 στον επομενο εγωνα με την ποινη =6, οποτε για να τους βγει πρεπει να βγουν 3οι (6 βαθμοι) ή παραπανω.

        Η διαφωνια μου ειναι οτι: Πρωτον αν βγουν 3οι δεν απετυχαν αλλα ειναι στα ιδια. Δευτερον υπαρχει το σημαντικο θεμα οτι στην Imola προσπερασματα γιοκ, οποτε και πιο ζορι ειναι να ξεκινησεις απο πισω, και πιο ευκολο να κρατηθεις μπροστα αν ξεκινησεις μπροστα. Τριτον, και να αποφασιζαν να τερματιζαν μαλλον δε θα τα καταφερναν και θα ετρωγαν μεγαλυτερη καζουρα ενω τωρα και καλα ηταν δικη τους αποφαση. Τελος αλλη προωθηση/διαφημιση δινει να τρεχεις μπροστα απο το να ξερεις οτι εισαι εκτος μαχης απ'την αρχη, ακομα κι αν δινει 1-2 βαθμους λιγοτερους.

        Παντως παρ'ολα αυτα κι εγω νομιζω οτι ηταν δυσκολη αποφαση, και εκτιμω οτι μαλλον εκαναν λαθος.

        Και ποιο ειναι το κερδος; Καλυτερα δεν ειναι απο εκει που οι αντιπαλοι σου σε εχουν για 'του χεριου' τους να πηγαινεις ξαφνικα σαν τον ανεμο; Κερδιζεις τιποτα με το να τους δινεις ωθηση να δουλεψουν σοβαροτερα και λιγοτερο εφησυχασμενα για 3 ολοκληρες βδομαδες;

        Εκτος απο το σκελος της δοκιμης των οριων του μονοθεσιου, προσφερει και στο pr της ομαδας (βλ. προωθηση/διαφημιση παραπανω, εχει δηλαδη κατι να πει ο Dennis οτι εχουν την αποδοση). Επιπλεον γνωμη μου ειναι οτι οι ομαδες παντα δουλευουν το ιδιο σοβαρα και δεν εφησυχαζουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pininfarina last edited by

          Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
          φαντάζομαι κατά λάθος το έγραψες! ο οδηγός δε ζήτησε παραπάνω 'rpm' κτλ. για να πιέσει και σιγά μη ζητούσε την άδεια από την ομάδα κάθε φορά.... σαφέστατα ήταν απόφαση του Κίμι να πιέσει. Αυτό που λες εσύ θα συμβεί με λίγο διαφορετικό τρόπο..... όπως δηλ. με τον Αλόνσο που και αυτός πίεζε και του είπαν από την επικοινωνία να κόψει ρυθμό.... αλλά σίγουρα δε θα ζητήσει άδεια.....

          Δεν το εγραψα κατα λαθος! Θα ξερεις μαλλον οτι το ΣΚ οι οδηγοι πανε απο briefing σε debriefing, καθε λεπτομερεια υπολογιζεται και τιποτα δε μενει στην τυχη. Και βεβαια συνηθως θα ζητησει αδεια ο Kimi για κατι τετοιο, πχ για επιβεβαιωθει αν επιτρεπεται να επιβαρυνθει ο κινητηρας, αν το διαφορετικο μειγμα καυσιμου θα επιβαρυνει τη στρατηγικη (αν γινοταν νωριτερα) κτλ. Σε ποιο βαθμο γινεται δεν ειμαι απολυτως σιγουρος. Μην εισαι κι εσυ σιγουρος παντως.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mschumacher last edited by

            οι οδηγοί δεν είναι άσχετοι, γνωρίζουν πότε καταπονούν το κινητήρα, συμφωνώ ότι πριν τον αγώνα συζητάνε αλλά η δική μου γνώμη είναι ότι σε καμία περίπτωση ο οδηγός δε θα ζητήσει άδεια να πιέσει όπως έκανε ο Κίμι... θα το κάνει μόνο αν για παράδειγμα πρέπει να προσπεράσει κάποιον και τότε πρέπει να αυξήσει λίγο τις στροφές στο κινητήρα... αλλά μόνο τότε....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pininfarina last edited by

              Παιδια δεν ξερω αν εχει δει κανεις το βιντεακι με την περιγραφη του onboard lap απο το Fisichella, εκατσα και το εκανα quote, μιλαμε ειναι θεικο!!!

              We're just on the braking for Turn 1, which is very bumpy, and there is some understeer in the middle of the corner, at the exit it's not too bad...

              Turn 3 there is a lot of understeering in the slow speed corners, we are going now in Turn 4, even here there is a lot of understeering, now the difference compared to last year in Turn 5 we are flat out there...

              Tricky corner, a bit difficult in braking, a lot of understeer in the middle of the corner and a bit inconsistent at the exit...

              Big bumpy braking as you can see, there is a lot of rear locking because of the bump, the car is inconsistent at the entry and then there is a lot of understeer in the middle...

              It is quite difficult, the chicane, the corner, and this one was the quickest corner of the circuit, it is in 5th gear, left and then right, with a lot of understeering...

              Not too bad on this corner, there is another middle-high speed corner which is in 5th, and then we're going in the hairpin in 2nd gear, to go in the last corner, with A LOT of understeering, we are in 3rd gear for the end, and we are right now in the start-finish line...

              Γιατι εχω την εντυπωση οτι ο Giancarlo εχει ενα μικρο προβλημα υποστροφης?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                socratesdtc last edited by

                Επίσης η απόφαση της Honda δέν νομίζω να είναι βιαστική όπως είπε κάποιος, γιατι στα πίτ, θα είδαν απο πολλούς γύρους πρίν οτι κάτι δέν πάει καλά (πίεση λαδιού, νερού, ατελή καύση και άλλα πολλά) οπότε θα είχαν χρόνο να αποφασίσουν σωστά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  greo last edited by

                  Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
                  Εκτος απο το σκελος της δοκιμης των οριων του μονοθεσιου, προσφερει και στο pr της ομαδας (βλ. προωθηση/διαφημιση παραπανω, εχει δηλαδη κατι να πει ο Dennis οτι εχουν την αποδοση). Επιπλεον γνωμη μου ειναι οτι οι ομαδες παντα δουλευουν το ιδιο σοβαρα και δεν εφησυχαζουν.

                  Τι ειδους PR ειναι αυτο που λεει: 'Εχουμε το καλυτερο μονοθεσιο, αλλα επειδη οι οδηγοι μας τον επαιζαν χασαμε ενα δικο μας GP αν και μηδενιστηκαν 3 φορες οι εις βαρος τους διαφορες'. Δεν το βλεπω και πολυ αβανταδορικο...

                  Οι ομαδες παντου στον κοσμο σε οποιουδηποτε ειδους αγωνα σε οποιοδηποτε αθλημα προσπαθουν να κρυψουν οσο μεγαλυτερο μερος της δυναμικοτητας τους γινεται. Νομος. Απαραβατος. και _

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    patro last edited by

                    Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                    βεβαια του χρονου που θα φυγει η ρενο θα παει απατη.

                    η βεβαιοτητα αυτη απο που πηγαζει?

                    .....

                    δεν μπορει να παρει πρωταθλημα με φισικελα και χωρις ραικονεν,σουμαχερ,αλονσο,μοντογια.η μακλαρεν θα χει αλονσο και ραικονεν ή μοντογια ,και με χειροτερο μονοθεσιο παιρνει πρωταθλημα.

                    τι θα απαντησει ο κιμι στις δηλωσεις μοντογια? 'I dont give a shit what he says' κλασικα . ο μοντογια εχει δικιο αλλα ας ειχε δειξει τα δοντια του περσι αρνουμενος να δωσει νικη στον ραικονεν.
                    τετοιες μαλακιουλες εκανε ο ντενις και περσι και εχασε το πρωταθλημα και θελει να φερει τον αλονσο μπας και καταφερει να καλυψει το κενο στρατηγικης που εχει.

                    Η χοντα παει μονο για νικες απο περσι

                    edit: ** και για το κατεστραμενο endplate ποιος φταιει? ** ο ραικονεν που μπλοκαρε. ο μοντογια τον εφτανε και θα τον περναγε και θα ηταν αυτος στο βαθρο...αλλα η μακλαρεν ειχε αλλη αποψη καταντια για μια ομαδα που συμπαθω αλλα μαλλον οχι για πολυ καιρο ακομα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iceman_angel last edited by

                      Ο χρήστης patro έγραψε:
                      τι θα απαντησει ο κιμι στις δηλωσεις μοντογια? 'I dont give a shit what he says' κλασικα . **ο μοντογια εχει δικιο **

                      **τετοιες μαλακιουλες εκανε ο ντενις και περσι και εχασε το πρωταθλημα **και θελει να φερει τον αλονσο μπας και καταφερει να καλυψει το κενο στρατηγικης που εχει.

                      ** και για το κατεστραμενο endplate ποιος φταιει? ** ο ραικονεν που μπλοκαρε. **ο μοντογια τον εφτανε και θα τον περναγε και θα ηταν αυτος στο βαθρο...αλλα η μακλαρεν ειχε αλλη αποψη ** καταντια για μια ομαδα που συμπαθω [/b]αλλα μαλλον οχι για πολυ καιρο ακομα

                      Eλεος....Οχι αλλο καρβουνο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        patro last edited by

                        κλασικη απαντηση καποιου που δεν του αρεσουν αυτα που βλεπει αλλα δεν εχει τιποτα να πει.

                        οκ για το δευτερο η μακλαρεν δε θα επερνε ετσι και αλλιως το πρωταθλημα οπως φανηκε στο τελος.

                        το πρωτο το εχει πει. και το τριτο ειναι γεγονος ,και το συμπερασμα δικο μου αλλα και των χρονων του ραικονεν με σπασμενο endplate.

                        ελπιζω παντως οτι ο ραικονεν να τσιμπησει μπας και δουμε επιτελους αυτη τη μαχη prost-senna που περιμενουμε 2 χρονια.

                        αλλο θεμα

                        'Χαράς ευαγγέλια για τα μέσα ενημέρωσης! Ο V. Rossi, κάθε άλλο παρά άφησε έτσι την άρνηση του Fernando Alonso να αναμετρηθούν χρησιμοποιώντας τα καλύτερα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, μία F1, ένα αυτοκίνητο WRC και μία μηχανή από τα MotoGP. Ο Alonso που σε ερώτηση δημοσιογράφου είπε πως κατά την άποψή του ο Rossi δεν θα πετύχενε στη F1, αρνήθηκε την πρόσκληση-πρόκληση του Rossi λόγω... 'φόρτου εργασίας'.
                        Όταν οι δημοσιογράφοι ρώτησαν τον Rossi σχετικά με την άρνηση του Alonso, αυτός τους απάντησε με μία νέα πρόκληση: 'Ίσως να έκανε κάποιους υπολογισμούς και να κατάλαβε ότι θα έχανε. Θα ήταν τουλάχιστον 12'' πιο αργός σε μία μηχανή MotoGP.'

                        Δεν έχουμε παρά να περιμένουμε την απάντηση του Alonso.
                        f1net.gr'

                        το ξερω οτι ο ροσσι βαζει κωμικο στοιχειο αλλα μαλλον δεν εχει καταλαβει τι παιζει απο αποψη δουλειας στην φ1. ακομα αυτος εχει κανει δοκιμες και με τα 3 ενω ο αλονσο μονο με φ1.

                        εντιτ: να φωναζαν και τον σεμπ λεμπ ρε. μαλλον θα ετρωγαν και οι 2 κανα λεπτο στο χωμα οποτε δε λεει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          socratesdtc last edited by

                          Ο χρήστης patro έγραψε:

                          βεβαια του χρονου που θα φυγει η ρενο θα παει απατη.

                          η βεβαιοτητα αυτη απο που πηγαζει?

                          .....

                          δεν μπορει να παρει πρωταθλημα με φισικελα και χωρις ραικονεν,σουμαχερ,αλονσο,μοντογια.η μακλαρεν θα χει αλονσο και ραικονεν ή μοντογια ,και με χειροτερο μονοθεσιο παιρνει πρωταθλημα.

                          τι θα απαντησει ο κιμι στις δηλωσεις μοντογια? 'I dont give a shit what he says' κλασικα . ο μοντογια εχει δικιο αλλα ας ειχε δειξει τα δοντια του περσι αρνουμενος να δωσει νικη στον ραικονεν.
                          τετοιες μαλακιουλες εκανε ο ντενις και περσι και εχασε το πρωταθλημα και θελει να φερει τον αλονσο μπας και καταφερει να καλυψει το κενο στρατηγικης που εχει.

                          Η χοντα παει μονο για νικες απο περσι

                          edit: ** και για το κατεστραμενο endplate ποιος φταιει? ** ο ραικονεν που μπλοκαρε. ο μοντογια τον εφτανε και θα τον περναγε και θα ηταν αυτος στο βαθρο...αλλα η μακλαρεν ειχε αλλη αποψη καταντια για μια ομαδα που συμπαθω αλλα μαλλον οχι για πολυ καιρο ακομα

                          Κλασσικό post απο άτομο που

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mschumacher last edited by

                            τόσο η Μακλάρεν, όσο και η Ρενώ, έχουν τα τελευταία 2 χρόνια τουλάχιστον προβλήματα με τις σχέσεις των οδηγών τους.... δε ξέρω πόσο τους επηρεάζει αυτό, αλλά πραγματικά χαίρομαι που είμαι με τον Σούμι και τη Φεράρι και εκεί είναι όλα μέλι-γάλα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iceman_angel last edited by

                              Ο χρήστης patro έγραψε:
                              κλασικη απαντηση καποιου που δεν του αρεσουν αυτα που βλεπει αλλα δεν εχει τιποτα να πει.

                              Mπραβο ρε συ, το πετυχες... ¨(η μηπως αυτα που γραφεις δεν ειναι ουτε για σχολιασμο... απο που να αρχισω και που να τελειωσω...)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                patro last edited by

                                αφου δεν εχεις τιποτα να πεις μη γραφεις καθολου και ασε τους αλλους να κρινουν.η τουλαχιστον προσπαθησε

                                καληνυχθα θαθ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antony-baltz last edited by

                                  Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

                                  Γιατι εχω την εντυπωση οτι ο Giancarlo εχει ενα μικρο προβλημα υποστροφης?

                                  Τελικα τωρα που ηρεμησαν τα πνευματα ... μπορεί να μου πεις την αποψη ΣΟΥ σχετικά με τον αγωνα του .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pininfarina last edited by

                                    Ο χρήστης greo έγραψε:
                                    Τι ειδους PR ειναι αυτο που λεει: 'Εχουμε το καλυτερο μονοθεσιο, αλλα επειδη οι οδηγοι μας τον επαιζαν χασαμε ενα δικο μας GP αν και μηδενιστηκαν 3 φορες οι εις βαρος τους διαφορες'. Δεν το βλεπω και πολυ αβανταδορικο...

                                    Τωρα αρχισες τα δικα σου... Κανεις δεν ειπε (ουτε καν εννοουσε) ουτε οτι εχουμε το καλυτερο μονοθεσιο, ουτε οι οδηγοι μας τον επαιζαν, ουτε οτι χασαμε ενα δικο μας GP...

                                    Οι ομαδες παντου στον κοσμο σε οποιουδηποτε ειδους αγωνα σε οποιοδηποτε αθλημα προσπαθουν να κρυψουν οσο μεγαλυτερο μερος της δυναμικοτητας τους γινεται. Νομος. Απαραβατος. και _

                                    Στον ιδιο τον αγωνα εγω πιστευω οτι προσπαθουν να δειξουν οσο μεγαλυτερο μερος της δυναμικοτητας τους γινεται. Ειδικα οταν δεν εχουν να χασουν κατι απο αυτο. Απο τους σπονσορες ζουν αλλωστε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      greo last edited by

                                      pininfarina μαλλον εσυ αρχισες τα δικα σου. Αφου δε βγαινει αυτο το συμπερασμα απο το FL στον προτελευταιο γυρο, τοτε πες μου τι συμπερασμα βγαινει.

                                      Στο αλλο εισαι 1000% λαθος. Ο κανονας ειναι ακριβως το αντιθετο. Προσπαθει η καθε ομαδα να πετυχει το μεγιστο αποτελεσμα επιστρατευοντας ελαχιστες δυναμεις. Τουλαχιστον καθε ομαδα (σε καθε αθλημα) που εχει στοιχειωδεις γνωσεις στρατηγικης. Δεν πιστευω να αυξησαν το μπατζετ τους λογω του ταχυτερου γυρου απο σπονσορινγκ ουτε μισο ευρω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pininfarina last edited by

                                        Ο χρήστης greo έγραψε:
                                        pininfarina μαλλον εσυ αρχισες τα δικα σου. Αφου δε βγαινει αυτο το συμπερασμα απο το FL στον προτελευταιο γυρο, τοτε πες μου τι συμπερασμα βγαινει.

                                        Δηλαδη με το fl εσυ εβγαλες το συμπερασμα οτι η McLaren ηταν το κορυφαιο μονοθεσιο προχθες?

                                        Στο αλλο εισαι 1000% λαθος. Ο κανονας ειναι ακριβως το αντιθετο. Προσπαθει η καθε ομαδα να πετυχει το μεγιστο αποτελεσμα επιστρατευοντας ελαχιστες δυναμεις. Τουλαχιστον καθε ομαδα (σε καθε αθλημα) που εχει στοιχειωδεις γνωσεις στρατηγικης. Δεν πιστευω να αυξησαν το μπατζετ τους λογω του ταχυτερου γυρου απο σπονσορινγκ ουτε μισο ευρω.

                                        Εγω νομιζω οτι εστω και λιγο αυξησαν το μπατζετ τους και τη φημη τους, εσωσαν εστω και αμυδρα το ονομα της ομαδας, οτι δεν ειναι τελειως για τον π****ο σε σχεση με τη Renault. Και στο κατω κατω δεν εχασαν και τιποτα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iceman_angel last edited by

                                          Ο χρήστης patro έγραψε:
                                          τι θα απαντησει ο κιμι στις δηλωσεις μοντογια? 'I dont give a shit what he says' κλασικα . ο μοντογια εχει δικιο

                                          Kαλύτερα να μην απαντήσει καθολου ο Κιμι,ουτε καν αυτο που ειπε στην Μοντζα να μην πει,δεν αξιζουν σχολια τετοιες δηλωσεις...Ο μοντογια λοιπον ειχε δικιο...Για να δουμε λοιπον αφου ειχε δικιο γιατι συμφωνεις.Συμφωνα λοιπον με αυτα που πιστευεις η ομαδα εστησε το αποτελεσμα υπερ του κιμι και κατα του μοντογια στο πιτ στοπ αφου κανονικα δε θα επρεπε να αλλαξει αεροτομη στο πιτ στοπ και ετσι μολις βγουν απο τα πιτ να περασει ο μοντογια. Και καθως ο κιμι εχανε 1 - 1.5sec το γυρο(παραθετω τους απο lap23 mexri 30 1:28.098 1:28.665 1:28.597 1:28.710 1:29.604 1:29.306 1:29.243 1:29.737 και αποτην αλλαγη αεροτομης μεχρι το τελος 1:27.474 1:27.254 1:27.099 1:27.369 1:27.320 1:27.285 1:27.779 1:28.678 1:27.555 1:27.110 1:26.617 1:26.493 1:26.477 1:26.514 1:26.045 ) ο κιμι να παλευε για την 3-4-5 θεση.Αυτο επρεπε να κανει η ομαδα και οχι να περιμενει ο μοντογια 8 sec παραπανω και ετσι σταδιακα να περασει στην 3 θεση (αλλα που να ξερει η ομαδα οτι ουτε αυτο δε μπορουσε να κανει τη κυριακη) και να εξασφαλιστει το 2-3...

                                          τετοιες μαλακιουλες εκανε ο ντενις και περσι και εχασε το πρωταθλημα και θελει να φερει τον αλονσο μπας και καταφερει να καλυψει το κενο στρατηγικης που εχει.

                                          Mαλιστα ,ο ντενις εχασε το πρωταθλημα και ο χι ενας οδηγος που εχασε μονος τουλαχιστον 16 σιγουρους ποντους απο απο τουρκια,βελγιο και ιαπωνια...

                                          Η χοντα παει μονο για νικες απο περσι

                                          Δε καταλαβα ακριβως τι εννοεις εδω...Ελπιζω οχι υπονοουμενο για τη Χοντα...

                                          edit: ** και για το κατεστραμενο endplate ποιος φταιει? ** ο ραικονεν που μπλοκαρε. ο μοντογια τον εφτανε και θα τον περναγε και θα ηταν αυτος στο βαθρο...αλλα η μακλαρεν ειχε αλλη αποψη καταντια για μια ομαδα που συμπαθω αλλα μαλλον οχι για πολυ καιρο ακομα

                                          Πιστευω σου απαντησα πριν.Εχει λοιπον δικιο ο μοντογια σε ολα αυτα και σε αλλα τοσα που ειπε (:whatever: )και εχουνε αδικο οσοι λενε οτι θα πρεπε να το βουλωσει καθως σε δυο αγωνες σερνεται και στην αυστραλια κανει 3 τετ α κε σε δύο μερες ,εγκαταλειπει και βγαζει γλωσσα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pininfarina last edited by

                                            Ο χρήστης antony baltz έγραψε:
                                            Τελικα τωρα που ηρεμησαν τα πνευματα ... μπορεί να μου πεις την αποψη ΣΟΥ σχετικά με τον αγωνα του.

                                            Η αποψη μου για τον αγωνα του Fisichella: Οχι απογοητευτικος αλλα νομιζω οχι και εξαιρετικος.

                                            Στο 1ο stint κινηθηκε αξιοπρεπως, προσπερασε αλλα και παλι ηταν πιο αργος απο τον Alonso. Οταν εφτασε τον πρωτο 'μεγαλο' αντιπαλο (λεγε με ms), που αν δεν κανω λαθος ηταν αργος σε σχεση με την αλλη Renault, δεν τον ανησυχησε ιδιαιτερα.

                                            Στο 2ο stint ειχε λεει υποστροφη. Δεκτο, αλλα συμπληρωνω εγω: Ο gf πριν τον αγωνα εκανε σχεδον ιδιο αριθμο γυρων με τον Alonso στο στεγνο. Επρεπε αν ηταν εξαιρετικος να στησει το μονοθεσιο οπως τον βολευει. Εμενα δε μου εχει δειξει οτι εχει αυτη την ικανοτητα, σε αντιθεση με τον Alonso που μαλιστα ειναι ταχυτατος 'out of the box' -κοιτα πχ στα practice που ο gf παντα υστερει. Επιπλεον η εκτιμηση μου ειναι οτι αν εχεις υποστροφη, του κερατά, χανεις 5 δεκατα το γυρο, οχι 2 δευτερολεπτα, ειδικα οταν εχεις το κατα κοινη ομολογια πιο ευκολοοδηγητο σασι του grid. Αυτο δεν το ξερω με σιγουρια, παντως το οτι τον εκραξαν εις διπλουν απο τα πιτς δειχνει οτι στα ματια τους ηταν αδικαιολογητος (και κατι παραπανω ξερουν αυτοι).

                                            Στο 3ο stint ειχε προβλημα συμπλεκτη. Δεκτο και αυτο. Στο τελος που λυθηκε το προβλημα και με τα νεα λαστιχα δεν ειχε και τοση υποστροφη, και ενω πλησιαζε τον Button, εγραψε τον ταχυτερο γυρο του. +1.4s απο του Alonso. Λες και τρεχει σε αλλη ομαδα... Οταν πια εφτασε τον Button που ψιλοσερνοταν δεν τον περασε και μου εδωσε την εντυπωση οτι δε θα τον περναγε και αλλους 10 γυρους να ειχε. Σημειωτεον οτι στο τελευταιο stint ο Alonso (που εκανε βολτα) του πηρε 40 δευτερολεπτα (μειον οσα ηταν μπροστα του οταν εφυγε το sc)

                                            Συνοψιζω: Ειχε προβληματα, δεν ειμαι σε θεση να ξερω αν τον επηρεασαν οσο λεει, αλλα δε νομιζω να εχεις καποια ενδειξη οτι εκανε εξαιρετικο αγωνα οπως ειπες. Το οτι τερματισε 5ος ευπροσδεκτο αλλα δε λεει και πολλα (σκεψου τι εκαναν προσφατα Kimi και αλλοι ξεκινωντας απο πισω). Μην ξεχνας οτι οδηγουσε σουπερ μονοθεσιο, και υπολογισε τα sc και κυριως οτι εγκατελειψε ολος ο κοσμος.

                                            ΥΓ Αυτα που τον δικαιολογησαν μετα εγω τα ακουω βερεσε, φυσικα αφου ακουστηκε στο radio θα τρεξουν να τα μπαλωσουν...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 14 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr