-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Λοιπόν!Η φίλη μου το πήγαινε στον Κανελλή στην αρχή και μετά στον Γκάλο. (κάπως έτσι μου τα είπε)
Είχε τραγικές εμπειρίες από εκεί με αποτέλεσμα να ψάχνει για κάτι άλλο!
Τελικά κατέληξε στην Lion στον Αγ.Στέφανο και είναι ευχαριστημένη.
όπως έγινε με την φίλη μου δηλαδή....
-
Καλημέρα αγαπητοί φίλοι,
τελικά το αυτοκίνητο έτρεμε ακόμα αρκετά μετά το σερβις. Μην τα πολυλογώ, έβαλα τη ρεζέρβα από την μπροστά αριστερή ρόδα, πίσω στο πορτ-μπαγκάζ - εκεί που ανήκει άλλωστε :-), και τώρα το αυτοκίνητό μου είναι 95% οκ. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΔΗΛΑΔΗ! Δεν έχω τρέμουλο στα 130, και μόνο μια ελαφρυά δόνηση σε όλες τις ταχύτητες - έχω όμως κουρασμένα λάστιχα με 30.000 χλμ (Continental Premiumcontact), και τώρα μόλις έβαλα τα μπρός πίσω - στο παρελθόν, όταν στα 20.000 χλμ του αυτοκινήτου - άρα και των 1ων ελαστικών μου, έβαλα τα μπρός πίσω, ένιωσα και τότε να αλλάζει λίγο το αυτοκίνητο.
Πάντως τώρα το αυτοκίνητο πηγαίνει 'λάδι' σε πολλούς λείους δρόμους, ενώ πρίν ήταν γενικά χρέπι. Επιθεώρησα σε κάποιο κατάστημα και τους νέους δίσκους και τα μουαγιέ και τα τακάκια, και ο ανεξάρτητος μάστορας εκεί με διαβεβαίωσε και μου έδειξε επίσης οτι τα ανταλλακτικά είναι 10000% καινούρια. 'Της ώρας' !!
Έχω λοιπόν 92.000 χλμ, σιδερένιες ζάντες από την αρχή, λάστιχα με 30.000 χλμ και αναρτήσεις 92.000 χλμ...λέτε να δώ διαφορά αν αλλάξω ζαντολάστιχα και αναρτήσεις μαζί, μένοντας στα μαμίσια (άνεσηηηη);
ευχαριστώ,
Σπύρος Άνθης
-
Ο χρήστης santhis έγραψε:
Έχω λοιπόν 92.000 χλμ, σιδερένιες ζάντες από την αρχή, λάστιχα με 30.000 χλμ και αναρτήσεις 92.000 χλμ...λέτε να δώ διαφορά αν αλλάξω ζαντολάστιχα και αναρτήσεις μαζί, μένοντας στα μαμίσια (άνεσηηηη);
Ναι θα γίνει η νύχτα μέρα!
-
Λές φίλε μου όντως να είναι η νύχτα μέρα; Σκοπεύω να παραμείνω στο 195/65/15 που έχω από την αρχή, σαν μέγεθος. Είσαι τόσο σίγουρος που σχεδόν σαν να μην το εννοείς!!!!
ευχαριστώ,
Σπύρος Άνθης
-
Ο χρήστης santhis έγραψε:
Λές φίλε μου όντως να είναι η νύχτα μέρα; Σκοπεύω να παραμείνω στο 195/65/15 που έχω από την αρχή, σαν μέγεθος. Είσαι τόσο σίγουρος που σχεδόν σαν να μην το εννοείς!!!!ευχαριστώ,
Σπύρος Άνθης
Στο δικό μου αυτοκίνητο άλλαξα ταυτόχρονα ελαστικά και αναρτήσεις και έβαλα ακριβώς αυτά που φορούσε και πριν. Ήταν πραγματικά Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ!
-
Η εμπειρία δίνει σιγουριά στα λόγια!
Και ποιό λάστιχο φοράς τώρα; Να σου προτείνω κάτι καλύτερο αν θέλεις... -
Συχνά έχω στραβώσει δισκόπλακες ακόμα και τις τελευταίες Brembo 305''
To ''τρέμουλο'' παρουσιάζόταν πάντα μεταξύ 120-140 την στιγμή που χαιδευείς το πεντάλ πέδησης.
Ωστόσο παλιότερα για το συγκεκριμένο τρέμουλο έφταιγαν τα στραβά goodyear F1!!!!
Στην περιπτωσή του φίλου αυτό που έφταιγε ήταν πολαπλοί παράγοντες.
Το μοναδικό που είναι σχεδόν αδύνατο να συμβεί είναι να στραβώσει το μουαγιέ.Φίλε μου πιστευώ ότι οι ζάντες και τα ελαστικά σου χρήζουν αντικατάστασης με καινούργια.
Μετά άρχισε να ψάχνεις για άλλα. -
να ρωτησω και εγω κατι;
στα 20000 των ελαστικων τα εκανα μπρος πισω, παραλληλα με ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση...
απο τοτε οταν επιταχυνω εχω στα 90-110 χλμ κραδασμους στο τιμονι... σε λιγοτερα ή περισσοτερα χλμ δεν αντιλαμβανομαι κατι...
αλλα απο οσα χλμ και αν ακουμπησω στα φρενα εχω παλι κραδασμους, οι οποιοι στα 90χλμ εξαφανιζονται...
επισης στην ευθεια αν αφησω το τιμονι τοτε το αμαξι τραβαει ελαφρα δεξια...τι μπορει να φταιει;
-
όπως είπα, τώρα το αυτοκίνητο είναι 90% οκ , δεν τρέμει δηλαδή στην αττική οδό. Όμως, βλέπω και πάλι οτι μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά η γενικότερη αίσθηση του αυτοκινήτου. Για να είμαι σαφής, το νιώθω σαν όταν κάποτε είχα βάλει ελαττωματικές ζάντες (που τις επέστρεψα φυσικά).
θα δοκιμάσω κάπου που μπορώ σιδερένιες 100% σωστές ζάντες και λάστιχα, και θα δώ. μάλλον πηγαίνω σε αλλαγή ΚΑΙ ζαντών. Μπορεί δε να μείνω σε σιδερένιες πάλι! οικονομία φίλοι μου!
Και φοράω τα Continental PremiumContact 195/65/15 91H. Tα έβαλα 2η φορά, άρα 92.000 χλμ έχω κάνει με αυτά. Ενδιάμεσα δοκίμασα τα Michelin Primacy, και ήταν απαράδεκτα.
Θέλω καλό λάστιχο σε κάθε συνθήκη, και δεν έχω απαιτήσεις για σπόρτίβ οδήγηση. Τα κόντι με καλύπτουν. Κάποια αντιπρόταση;
φιλικά,
Σπύρος Άνθης
-
Ο χρήστης Kimi Raikkonen έγραψε:
να ρωτησω και εγω κατι;
στα 20000 των ελαστικων τα εκανα μπρος πισω, παραλληλα με ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση...
απο τοτε οταν επιταχυνω εχω στα 90-110 χλμ κραδασμους στο τιμονι... σε λιγοτερα ή περισσοτερα χλμ δεν αντιλαμβανομαι κατι...
αλλα απο οσα χλμ και αν ακουμπησω στα φρενα εχω παλι κραδασμους, οι οποιοι στα 90χλμ εξαφανιζονται...
επισης στην ευθεια αν αφησω το τιμονι τοτε το αμαξι τραβαει ελαφρα δεξια...τι μπορει να φταιει;
Ξεκινα κανοντας μια ζυγοσταθμιση μπροστα πισω.
-
Ο χρήστης santhis έγραψε:
Και φοράω τα Continental PremiumContact 195/65/15 91H. Tα έβαλα 2η φορά, άρα 92.000 χλμ έχω κάνει με αυτά. Ενδιάμεσα δοκίμασα τα Michelin Primacy, και ήταν απαράδεκτα.
Θέλω καλό λάστιχο σε κάθε συνθήκη, και δεν έχω απαιτήσεις για σπόρτίβ οδήγηση. Τα κόντι με καλύπτουν. Κάποια αντιπρόταση;
Τα Continental Premium Contact είναι πολύ καλά λάστιχα για τις απαιτήσεις σου. Τα είχα παλιά στο δικό μου (αλλά δεν άντεξαν τους ρυθμούς μου, τα έφαγα τελείως σε 27000χλμ ή 1,5χρόνο και χωρίς καθόλου χρήση πίστας).
Θεωρώ ακόμη καλύτερα τα:
Pirelli P6
Yokohama C-Drive
AVON ZV3
Ελαστικά για μικτή χρήση, άνετα, πολύ καλά στην βροχή καί με δυνατότητες για σπορ οδήγηση (μάλλον περισσότερες από του Conti). -
ta premium2 einai καλυτερα απο οσα ανεφερες μιλτο...
-
Εγώ πάντως με τα Pirelli P6 είμαι υπέρ ευχαριστημένος, και σκέφτομαι να βάλω τα ίδια. Έχω στο 307 85000 km και έχω καταλάβει ότι είναι καιρός για αλλαγή αναρτήσεων, έχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο από τις “μαμά” αναρτήσεις, Αν ναι ενδεικτικές τιμές (αν είναι εύκολο). Επίσης επειδή είμαι και εγώ καμένος από τις επίσημες αντιπροσωπίες αν έχετε να προτείνετε κάποιο εγγυημένο συνεργείο στο κέντρο … ευπρόσδεκτο.
-
Για να μην ανοίγω νέο θέμα, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Όταν αλλάζουμε δίσκους είναι καλό να αλλάζουμε και τακάκια.
Στη συγκεκριμένη περίπτωσαη ΔΕΝ αλλάχτηκαν τα τακάκια(κακώς)
, καθότι βρέθηκαν σε εξαιρετική κατάσταση. ΔΕν το συζητάω, κανονικά έπρεπε να αλλαχτούν.Αυτό που ρωτάω είναι τι πρόβλημα μπορεί να μου δημιουργηθεί τώρα:
α) Μειωμένη απόδοση στο φρενάρισμα;
β) 'Κακό' στρώσιμο των δίσκων;
γ) Τα τακάκια δεν θα πατάνε καλά; -
Εφόσον τα τακάκια ταιριάζουν με τους νέους δίσκους (σκληρότητα κλπ) δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Απλά, θα πρέπει να στρώσεις τα τακάκια στους δίσκους (να πατήσουν δηλαδή). Και αφου ηταν σε καλή κατάσταση αυτό θα γίνει γρήγορα. -
Eυχαριστώ Kouk για την απάντηση.
Δονήσεις (vibration) μετά από αλλαγή δισκόπλακων μπροστά