-
Έχει κανείς το λινκ των δηλώσεων του Μοντυ? Δεν καταλαβα τιποτα...
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Έχει κανείς το λινκ των δηλώσεων του Μοντυ? Δεν καταλαβα τιποτα...source: Auto Sprint interview with JPM.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
'We suffer from the fact that we have no third car. Now Williams and Honda are clearly benefiting from it.'
Πανω σε αυτο ηθελα να ποσταρω χθες αλλα βαριομουνα...
Δηλαδη οτι στους 2 πρωτους αγωνες οι Honda και Williams ειναι και καλα ανεβασμενες και σε εφαμιλλο επιπεδο με Renault, Ferrari και McLaren. Ενω στην πραγματικοτητα δεν ειναι αλλα ανεβαινουν σε αυτο λογω του 3ου αυτοκινητου.
Εγω το βρισκω απαραδεκτο να μην τρεχουν ολοι επι ισοις οροις αλλα να 'τιμωρουνται' οι πρωτοι για την περσινη επιτυχια τους σε μια προσπαθεια τεχνητης εξομοιωσης του grid. Δεν ειναι αθλητισμος αυτο. Ειναι σα να λεμε στο ποδοσφαιρο οκ, οσοι βγηκαν champions league περσι δεν επιτρεπεται να προπονουνται πριν τους αγωνες. Λιγο αστοχο το παραδειγμα αλλα σιγουρα υπαρχουν καλυτερα.
Μην ακουσω βεβαια οτι ειναι δικαιο μιας και ειναι το ιδιο για ολους γιατι φετος δεν ειναι. Οταν βλεπω τα αποτελεσματα ή τη βαθμολογια θελω να βλεπω μια πραγματικη και οχι παραμορφωμενη εικονα του ποιος αξιζει. Και ο στοχος μιας ομαδας για τη σαιζον πρεπει να ειναι οσο το δυνατον υψηλοτερη βαθμολογια, οχι αν του χρονου θα εχουν 3ο μονοθεσιο...
Βεβαια αυτα τα καραγκιοζιλικια (οπως και καποια αλλα της FIA οπως συστημα δοκιμαστικων με καυσιμα, συστημα βαθμολογησης κτλ) θα συνεχιζουν να υπαρχουν οσο οι περισσοτεροι φιλαθλοι δε δινουν βαση στην ουσια του αθληματος αλλα κλεινουν την τηλεοραση οταν η Ferrari -και η καθε Ferrari- κανει περιπατο...
Εχεις πολυ δικιο σ αυτο που λες και για να μην παρεξηγηθω την ιδια αποψη ειχα και περσι που οφελουνταν παρα πολυ η mclaren απο το συγκεκριμενο κανονισμο!Απλως, η λογικη ειναι στα πλαισια να βοηθηθει ο ανταγωνισμος-->θεαμα!Μπορει να ναι αδικο αλλα το σκοπο του ο κανονισμος τον εχει πετυχει με το παραπανω!Τελικα δλδ αποδεικνυεται οτι πιθανον ειναι καπως καλυτερα ετσι...Στο κατω κατω για να υπαρξει ενας κανονισμος θα πρεπει να τον δεχτουν κι ολες οι ομαδες ετσι δεν ειναι ή λεω βλακεια?
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
'We suffer from the fact that we have no third car. Now Williams and Honda are clearly benefiting from it.'
Πανω σε αυτο ηθελα να ποσταρω χθες αλλα βαριομουνα...
Δηλαδη οτι στους 2 πρωτους αγωνες οι Honda και Williams ειναι και καλα ανεβασμενες και σε εφαμιλλο επιπεδο με Renault, Ferrari και McLaren. Ενω στην πραγματικοτητα δεν ειναι αλλα ανεβαινουν σε αυτο λογω του 3ου αυτοκινητου.
Εγω το βρισκω απαραδεκτο να μην τρεχουν ολοι επι ισοις οροις αλλα να 'τιμωρουνται' οι πρωτοι για την περσινη επιτυχια τους σε μια προσπαθεια τεχνητης εξομοιωσης του grid. Δεν ειναι αθλητισμος αυτο. Ειναι σα να λεμε στο ποδοσφαιρο οκ, οσοι βγηκαν champions league περσι δεν επιτρεπεται να προπονουνται πριν τους αγωνες. Λιγο αστοχο το παραδειγμα αλλα σιγουρα υπαρχουν καλυτερα.
Μην ακουσω βεβαια οτι ειναι δικαιο μιας και ειναι το ιδιο για ολους γιατι φετος δεν ειναι. Οταν βλεπω τα αποτελεσματα ή τη βαθμολογια θελω να βλεπω μια πραγματικη και οχι παραμορφωμενη εικονα του ποιος αξιζει. Και ο στοχος μιας ομαδας για τη σαιζον πρεπει να ειναι οσο το δυνατον υψηλοτερη βαθμολογια, οχι αν του χρονου θα εχουν 3ο μονοθεσιο...
Βεβαια αυτα τα καραγκιοζιλικια (οπως και καποια αλλα της FIA οπως συστημα δοκιμαστικων με καυσιμα, συστημα βαθμολογησης κτλ) θα συνεχιζουν να υπαρχουν οσο οι περισσοτεροι φιλαθλοι δε δινουν βαση στην ουσια του αθληματος αλλα κλεινουν την τηλεοραση οταν η Ferrari -και η καθε Ferrari- κανει περιπατο...
ποια ειναι η ουσια του αθληματος? ποιος θα ξοδεψει περισσοτερα χρηματα για να φτιαξει το καλυτερο αμαξι και να κανει παρελαση με αυτο?και να στηνει αγωνες?
οταν εχεις ενα μονοθεσιο οπως της ρενο που ειναι τουλαχιστον 500 χιλιοστα πιο γρηγορο στο γυρο δε προκειται να σε βλαψει οτι ισως να μην εχεις τελειο σεταπ.
εγω δε κλεινω την τηλεοραση αλλα αν το σπορ πηγαινε κατα διαολου επειδη δεν υπαρχει ανταγωνισμος μπορει να μη το εβλεπες και στον αλφα μετα απο λιγο.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
'We suffer from the fact that we have no third car. Now Williams and Honda are clearly benefiting from it.'
Πανω σε αυτο ηθελα να ποσταρω χθες αλλα βαριομουνα...
Δηλαδη οτι στους 2 πρωτους αγωνες οι Honda και Williams ειναι και καλα ανεβασμενες και σε εφαμιλλο επιπεδο με Renault, Ferrari και McLaren. Ενω στην πραγματικοτητα δεν ειναι αλλα ανεβαινουν σε αυτο λογω του 3ου αυτοκινητου.
Εγω το βρισκω απαραδεκτο να μην τρεχουν ολοι επι ισοις οροις αλλα να 'τιμωρουνται' οι πρωτοι για την περσινη επιτυχια τους σε μια προσπαθεια τεχνητης εξομοιωσης του grid. Δεν ειναι αθλητισμος αυτο. Ειναι σα να λεμε στο ποδοσφαιρο οκ, οσοι βγηκαν champions league περσι δεν επιτρεπεται να προπονουνται πριν τους αγωνες. Λιγο αστοχο το παραδειγμα αλλα σιγουρα υπαρχουν καλυτερα.
Μην ακουσω βεβαια οτι ειναι δικαιο μιας και ειναι το ιδιο για ολους γιατι φετος δεν ειναι. Οταν βλεπω τα αποτελεσματα ή τη βαθμολογια θελω να βλεπω μια πραγματικη και οχι παραμορφωμενη εικονα του ποιος αξιζει. Και ο στοχος μιας ομαδας για τη σαιζον πρεπει να ειναι οσο το δυνατον υψηλοτερη βαθμολογια, οχι αν του χρονου θα εχουν 3ο μονοθεσιο...
Βεβαια αυτα τα καραγκιοζιλικια (οπως και καποια αλλα της FIA οπως συστημα δοκιμαστικων με καυσιμα, συστημα βαθμολογησης κτλ) θα συνεχιζουν να υπαρχουν οσο οι περισσοτεροι φιλαθλοι δε δινουν βαση στην ουσια του αθληματος αλλα κλεινουν την τηλεοραση οταν η Ferrari -και η καθε Ferrari- κανει περιπατο...
Περσι ομως δεν τον πειραζε ιδιαιτερα
-
**Rosberg and McLaren rumours
**McLaren deny any approach (κακως... Μετανιωσαμε, δεν θελουμε τον αχώνευτο, αυτον να παρουμε )http://f1.racing-live.com/f1/en/headlin ... 3632.shtml
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
ποια ειναι η ουσια του αθληματος? ποιος θα ξοδεψει περισσοτερα χρηματα για να φτιαξει το καλυτερο αμαξι και να κανει παρελαση με αυτο?και να στηνει αγωνες?Αυτο ακριβως! Συν το ποιος θα αποδωσει περισσοτερο. Ολα τα αθληματα αλλωστε ετσι λειτουργουν. Το να στηνει αγωνες δεν το καταλαβα...
οταν εχεις ενα μονοθεσιο οπως της ρενο που ειναι τουλαχιστον 500 χιλιοστα πιο γρηγορο στο γυρο δε προκειται να σε βλαψει οτι ισως να μην εχεις τελειο σεταπ.
Κατα τη γνωμη μου εισαι λαθος σε αυτο. Θα σε βλαψει καποια δεκατα συγκριτικα με τους αλλους γιατι δεν εχεις τις ιδιες ευκαιριες. Αν αυτο σου κοστιζει τελικα σε αποτελεσματα (οπως πχ στις Ferrari McLaren Toyota) ή οχι δεν εχει τοση σημασια. Το δικαιο των κανονισμων δεν μετριεται απο το ποσο μπροστα βρισκεται η Ferrari ή η Renault.
Περσι ομως δεν τον πειραζε ιδιαιτερα
Σωστα, ομως το σχολιο μου δεν ειχε να κανει με τις δηλωσεις του Monty αλλά ηταν γενικοτερο.
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
**Rosberg and McLaren rumours
**McLaren deny any approach (κακως... Μετανιωσαμε, δεν θελουμε τον αχώνευτο, αυτον να παρουμε )http://f1.racing-live.com/f1/en/headlin ... 3632.shtml
Κάνε όνειρα!
Ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση από το ταμείο! Ό,τι ψωνίσατε, ψωνίσατε!
-
Εχει μια θεση κενη ακομη, Σαρμαδακο...
-
pinifarina.
το να στηνει αγωνες παει στα προσφατα που μια ομαδα(φερραρι) κυριαρχει τοσο πολυ που δεν χρειαζεται τον ανταγωνισμο μεταξυ των οδηγων της και επειδη ισως να της φτανουν οι ποντοι μονο του ενος κανει οτι θελει με τον αλλο.τουλαχιστον υπηρξε θεια δικη περσι και εκει που πηγε η μακλαρεν για τα 10 δεν της εμειναν ουτε τα 5 στο χερι.αν ειναι ο σκοπος να ξοδεψουμε τα περισσοτερα λεφτα με τον αποδοτικοτερο τροπο να κλεισουμε ολους τους ιδιωτες και να δινουμε το πρωταθλημα καθε χρονο στην τογιοτα που θα δωσει τα περισσοτερα για να το κατακτησει
το δικαιο των κανονισμων μετριεται στο να υπαρχει πρωταθλημα και οι μικρες ομαδες πρεπει να βοηθηθουν γιατι χωρις αυτες δεν υπαρχει ουτε πρωταθλημα ουτε δικαιοι κανονισμοι
το βλεπεις πολυ μονοπλευρα σκεψου το καλυτερα να δεις οτι κοσμος θελει να βλεπει αγωνα οχι την πιο γρηγορη διαφιμιστικη πινακιδα και χωρις κοσμο δεν θα υπαρχουν και τα λεφτα για να ξοδευτουν
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Εχει μια θεση κενη ακομη, Σαρμαδακο...Ναι, αλλά τον άλλον δεν μπορείτε να τον γυρίσετε πίσω!
Δεν έχει κάρτα αλλαγής!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Εχει μια θεση κενη ακομη, Σαρμαδακο...
Ναι, αλλά τον άλλον δεν μπορείτε να τον γυρίσετε πίσω!
Δεν έχει κάρτα αλλαγής!
Aς τον κανει καποιος ban τωρα!!!!!!!!!!
-
Following the 'flexi wing' saga of Malaysia, Ferrari has presented modified front and rear bodywork to FIA scrutineers at Albert Park.
McLaren and BMW have also made changes, but up to two other teams - possibly Renault and Honda - are believed to similarly have been in the governing body's sights.
http://f1.racing-live.com/f1/en/headlin ... 2451.shtml
-
Tι έγινε ρε Funis , βολέψου με το σκυλάκι Μοντόγια και καναν Ντε Λα Ρόσα και αφήστε στην Γουίλιαμς το παλικαράκι , τι σας φταίει να αρχίσει να κλέει απο τους σπασμένους κινητήρες !!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης antsakalis έγραψε:
Tι έγινε ρε Funis , βολέψου με το σκυλάκι Μοντόγια και καναν Ντε Λα Ρόσα και αφήστε στην Γουίλιαμς το παλικαράκι , τι σας φταίει να αρχίσει να κλέει απο τους σπασμένους κινητήρες !!!!!!!!!!!!!!antsakalis παιδι μου, αντε να δεις αν ερχομαι πρωινιατικα!
-
Ηδη πηρε μια γευση για το τι θα πει σππασιμο κινητηρα, αν παει στην McLaren μ'αυτη τη γευση θα μεινει
-
Καλά μην κλές αν δείς του χρόνου τον Κίμι να πέρνει το πρωτάθλημα με την Φεράρι !!!!!!!!!
-
Oπου και να πάρει πρωταθλημα ο Κιμι, ένα ειναι το σίγουρο! Εγω δεν θα κλαίω...
Μαλλον θα χοροπηδάω απο την χαρά μου!
(αν και θα προτιμουσα να το πάρει με την McLaren.... )
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
(αν και θα προτιμουσα να το πάρει με την McLaren.... )Παιζει και αυτος F1 Challenge??? Γιατι μονο εκει μπορει να το παρει , για φετος δεν το βλεπω ετσι πως παει αλλα ουτε και του χρονου αφου θα ειναι σε αλλη ομαδα
-
Αν σε δω να υποστηρίζεις και Φεράρι θα τα έχω δεί όλα , πίστεψε με !!!!!
FORMULA 1 - Διαφορα ΝΕΑ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2006