Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 315
    • 316
    • 42 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49037
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Ο χρήστης elteo έγραψε:
      lkar μία από τα ίδια. Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Το Leon φορά τον ίδιο κινητήρα με το GTi. Συγκρίνεις όχι κυβικά αλλά ανόμοια μοτέρ.

      Α και στα 22.000 ? το 140άρι κατα την άποψη μου θα πατώσει....πολύ κοντά στα 170 η τιμή του. Θα βάλει ο άλλος κάτι παραπάνω στην δόση [30-40 ευρώ] και θα πάρει το 170άρι.

      Από κοντά που το είδα εμένα μου άρεσε...δείχνει να ανοίγει πολύ καλά. Μακάρι να πάει καλά στην αξιοπιστία. Στην κατανάλωση όμως τα 7,2l/100 ούτε στο όνειρό του δεν τα έχει. Περιοδικά αναφέρουν για 13l μικτή, αλλά οι περισσότεροι αναφέρουν για μέσο όρο τα 11l. Πολύ καλή για τόσο πιεσμένο κινητήρα αλλά δεν είναι η αυτή που ανακοινώνουν.

      γιατί ανόμοια; συγκρίνω δύο hatchback, ένα 170 κι ένα 185 ίππων σε κοντινές τιμές και με αρκετά κοινά μηχανικά μέρη. Το ότι το Leon είναι δίλιτρο μάλλον αρνητικό είναι για την εγχώρια αγορά, αλλά η τιμή του είναι σίγουρα δελεαστική.

      Για το 140άρι δεν ξέρουμε ακόμα, αφού υπάρχει κι η άλλη ελληνική νοοτροπία: 'πάρε ένα με λίγα άλογα και φτιάξτο' 😉

      Για την κατανάλωση θα δούμε, τα 7,2 είναι σίγουρα γελοία τιμή, αλλά ποια εργοστασιακή δεν είναι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        Ο χρήστης lkar έγραψε:

        αυτό οφείλετε στην ΕΛΛΑΔΑ που λές (1400 ή διλιτρο)
        Εγω σου λέω ενα DIESEL?
        τι θα μου πεις εσύ?

        τι σχέση έχουν τα diesel αυτή τη στιγμή; Και τα diesel πιο ακριβά είναι -γενικά- όταν συγκρίνεις ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ. Το diesel GT με τα 170 είναι γύρω στα 1.500-2000 ευρώ ακριβότερο στη Γερμανία. Οι 'χαζοί' βέβαια Γερμανοί θα το προτιμήσουν από ένα 170άρι βενζίνης

        Στην Ελλάδα είναι όπως πάντα ακριβότερα, αφού τα περισσότερα diesel είναι 1.900+ κυβικά.

        σου απαντώ στην ερώτηση σου... πιο θα πουλησει παραπάνω
        Η απάντηση ειναι το diesel

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          Αυτό που προσπαθώ να πω και πρεπει να το συζητήσουμε σε άλλο τοπικ είναι ότι δεν αλλαξε το εισόδημα μας τα τελευταία χρόνια.
          Αλλα τα αυτοκινητα που μας παρέχονται είναι ακριβότερα (σίγουρα και καλύτερα απο το παρελθόν)

          Και μας προτείνονται προς αγορά από 1000 μεριές
          Το μόνο που άλλαξε είναι ότι ο κόσμος δανείζεται πιο εύκολα

          Για να βγάλουν λεφτά οι εταιριες βελτιώνουν το προιόν και σε καλούν να το αγοράσεις ακριβότερα (επειδή είναι και καλύτερο)

          Εγω δεν εχω δει καποια εταιρία να λέει... Το νέο μοντέλο από 100 τώρα 110 άλογα και 5 ευρώ φτηνότερα
          Αυτό που βλέπω είναι. Ενα πολύ καλύτερο golf 1400 με 170 ατια και κάποια ευρώπουλα ακριβότερο.
          Λεω λοιπόν ότι σε ακριβότερο προιόν τα κέρδη είναι μεγαλύτερα.
          Δηλαδη στο 1400 75 άλογα βγάζουν λιγότερο από ότι σε αυτό των 170 αλόγων,
          Εμείς βγάζουμε τα ίδια λεφτά
          Καυλ...με και πάμε και τα σκάμε για 170-200 άλογα. Ουσιαστικά μέσα στο μάρκετιγκ χορεύουμε και δανειζόμαστε. (εγω προσωπικά παίρνω μετρητοίς αλλα αυτό ειναι δικό μου θέμα)

          και αν είναι καλό να πάρουμε το 1400 με 170, πιστέυω ότι θα μπορούσε να υπάρχει ένα 1600 με 200 που να έστελνε το GTI στο σπίτι του και όλους τους αγοραστές του στα άζητητα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης coyote έγραψε:

            αυτό οφείλετε στην ΕΛΛΑΔΑ που λές (1400 ή διλιτρο)
            Εγω σου λέω ενα DIESEL?
            τι θα μου πεις εσύ?

            τι σχέση έχουν τα diesel αυτή τη στιγμή; Και τα diesel πιο ακριβά είναι -γενικά- όταν συγκρίνεις ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ. Το diesel GT με τα 170 είναι γύρω στα 1.500-2000 ευρώ ακριβότερο στη Γερμανία. Οι 'χαζοί' βέβαια Γερμανοί θα το προτιμήσουν από ένα 170άρι βενζίνης

            Στην Ελλάδα είναι όπως πάντα ακριβότερα, αφού τα περισσότερα diesel είναι 1.900+ κυβικά.

            σου απαντώ στην ερώτηση σου... πιο θα πουλησει παραπάνω
            Η απάντηση ειναι το diesel

            έγραψα κάτι διαφορετικό;

            Δυστυχώς όμως βρισκόμαστε στο ελλάντα κι εδώ δεν θα πουλήσει τίποτα, οπότε ας 'βολευτούμε' με 170 βενζινοκίνητους ίππους

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης coyote έγραψε:
              Αυτό που προσπαθώ να πω και πρεπει να το συζητήσουμε σε άλλο τοπικ είναι ότι δεν αλλαξε το εισόδημα μας τα τελευταία χρόνια.
              Αλλα τα αυτοκινητα που μας παρέχονται είναι ακριβότερα (σίγουρα και καλύτερα απο το παρελθόν)

              Και μας προτείνονται προς αγορά από 1000 μεριές
              Το μόνο που άλλαξε είναι ότι ο κόσμος δανείζεται πιο εύκολα

              Για να βγάλουν λεφτά οι εταιριες βελτιώνουν το προιόν και σε καλούν να το αγοράσεις ακριβότερα (επειδή είναι και καλύτερο)

              Εγω δεν εχω δει καποια εταιρία να λέει... Το νέο μοντέλο από 100 τώρα 110 άλογα και 5 ευρώ φτηνότερα
              Αυτό που βλέπω είναι. Ενα πολύ καλύτερο golf 1400 με 170 ατια και κάποια ευρώπουλα ακριβότερο.
              Λεω λοιπόν ότι σε ακριβότερο προιόν τα κέρδη είναι μεγαλύτερα.
              Δηλαδη στο 1400 75 άλογα βγάζουν λιγότερο από ότι σε αυτό των 170 αλόγων,
              Εμείς βγάζουμε τα ίδια λεφτά
              Καυλ...με και πάμε και τα σκάμε για 170-200 άλογα. Ουσιαστικά μέσα στο μάρκετιγκ χορεύουμε και δανειζόμαστε. (εγω προσωπικά παίρνω μετρητοίς αλλα αυτό ειναι δικό μου θέμα)

              και αν είναι καλό να πάρουμε το 1400 με 170, πιστέυω ότι θα μπορούσε να υπάρχει ένα 1600 με 200 που να έστελνε το GTI στο σπίτι του και όλους τους αγοραστές του στα άζητητα

              καλα ολα αυτα που λες, αλλα ειμαστε εκτος θεματος. Αν θες ανοιξε ενα νεο να το συζητησουμε εκει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                ρε παιδια η τιμη δεν ειναι ασχημη αλλα θα μπορουσε να ειναι και λιγο χαμηλοτερη ωστε να μην ακουμπαει το λεον τουρμπο...απο κει και περα σιγουρα υπαρχει μια ελληνικη νοοτροπια που δε γουσταρει τα χαμηλα κυβικα...αλλα και τα αλογα δεν ειναι στραγαλια ποσο μαλλον οταν προερχονται απο τεχνολογια που δεν την εχουμε δει στο δρομο...
                εγω θα περιμενα να κυκλοφορησει το μοντελο για κανα χρονο σιγουρα και μετα θα εκανα τετοια κινηση....απορω κιολας με αυτους που τη ψαχνουν να το παραγγειλουν απο τωρα, εχουν δηλαδη ολες τις απαραιτητες πληροφοριες?εδω μεσα το φορουμ που υπαρχουν και μερικοι που κατι ξερουν και παλι παιζει ραδιο αρβυλα...φαντασου ο ασχετος τι παει και παιρνει....ειδα φως και μπηκα!

                μη βιαζεστε ουτε να επευφημησετε, ουτε να δυσφημισετε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  Δε βιαζόμαστε εμείς.... όσο οι απανταχού δημοσιογράφοι που υπάρχουν πλέον

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wannabe last edited by

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      Επίσης δεν εχει νόημα να συγκρίνουμε αν τα τιμολόγια της SEAT, VW, AUDI και SKODA ειναι ανταγωνιστικά ή όχι
                      Πιστεύω ότι βγαίνουν από ένα μαγαζί υπηρετώντας το μαρκετιγκ του Ομίλου
                      Αυτά που αλλάζουν με βάση τον ανταγωνισμό είναι των άλλων εταιριών.

                      Τι θέλω να πω. Δε πρόκειται να δουμε η τιμή του VW να πέφτει επειδή έπεσε η SEAT. Μαζί αλλάζουν και η μία ξέρει την τιμή της άλλης από πριν

                      Δηλαδη το λεον κάνει τοσο για να υπαρχει χώρος και για GTI (πανω) και για GT (κάτω)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                        Youtube Video

                        λες να παιξουν τα golf στο 2fast2furious απο δω και πέρα?
                        Γαματη διαφήμιση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΑΕΙ ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΑΦΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ....

                          για να δουμε είστε εδω.....

                          ΤΟ GT KAEI 15 λιτρα στα 100 km

                          ακούει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            εμενα καιει περιπου 20 με 5η και το κοντερ στα 210, αρα μαλλον οικονομικο ειναι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Σε τί συνθήκες; Με τί οδήγηση;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                virss last edited by

                                Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                                Youtube Video

                                Και οι τρεις διαφημίσεις είναι κορυφαίες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                  εμενα καιει περιπου 20 με 5η και το κοντερ στα 210, αρα μαλλον οικονομικο ειναι...

                                  εννοεις και τα 3 μαζί που βλέπω στο αβαταρ σου?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    Άντε ρε, εγώ δεν έχω δει ποτέ κατανάλωση άνω των 180 km/h...Μάλλον είμαι πολύ τρομαγμένος για να κοιτάξω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      luke-dreamwalker last edited by

                                      Εγω έχω την εξής απορία.

                                      Αφού η VW είναι η κυριλέ εταιρία του γκρούπο γιατί δεν έβαλαν αυτό τον κινητήρα σε Seat η AUDI, που υποτίθεται πως είναι το σπόρ κομμάτι;;;

                                      Δεν θα ήταν ποιο λογικό αυτό;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        charmak66 last edited by

                                        Ο χρήστης VIRSS έγραψε:

                                        Youtube Video

                                        Και οι τρεις διαφημίσεις είναι κορυφαίες

                                        Τελικά οι Γερμανοί έχουν χιούμορ! (ενίοτε...)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
                                          Εγω έχω την εξής απορία.

                                          Αφού η VW είναι η κυριλέ εταιρία του γκρούπο γιατί δεν έβαλαν αυτό τον κινητήρα σε Seat η AUDI, που υποτίθεται πως είναι το σπόρ κομμάτι;;;

                                          Δεν θα ήταν ποιο λογικό αυτό;

                                          Είναι αλλα τότε θα το πουλούσανε φτηνά (σεατ), και audi 1400 δε παει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            koralli last edited by

                                            Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                            Είναι αλλα τότε θα το πουλούσανε φτηνά (σεατ), και audi 1400 δε παει

                                            Παντως ακουγεται οτι ο TSI θα μπει αργοτερα και στο Α3

                                            Και νομιζω πιο καλα παει ο TSI εστω και 1.4 παρα ο 1.6 8V με τα 225/45 17'' που φοραει τωρα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 42 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr