Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORMULA 1 - Διαφορα ΝΕΑ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2006
    1. Home
    2. Formula 1
    3. FORMULA 1 - Διαφορα ΝΕΑ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2006
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 8 / 11
    Formula 1
    42
    218
    246
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      go_for_pole last edited by

      Προφανως και θα χωθει, η Honda και τα λεφτα της θα φροντισουν για αυτο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pininfarina last edited by

        Even a five-way fight, however, fails to leave every pundit content, with 1996 world champion Damon Hill comparing the excitement of recent races to making a 'cup of tea'.
        The Briton also told Reuters that he does not believe Michael Schumacher is enjoying 2006 - particularly getting beaten by Fernando Alonso in Bahrain.
        'If that drags on then the appeal of just driving a F1 car will go away and he'll start to think; 'not a bad record'.'
        - f1live
        Ρε παιδια μα το θεο, τον θυμαμαι να το τσαμπουναει αυτο απ'το 2001 τουλαχιστον!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fanis-f1 last edited by

          Tι αλλο να πει κανεις μετα απο αυτη την αποφαση,που θετει εκτος την Suzuka απο το 2007...
          Ας ελπισουμε πως θα χωθει ως Pacific GP...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fanis-f1 last edited by

            Νεοι αγωνιστικοι κανονισμοι που θα τεθουν σε ισχυ απο το 2008...
            http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=9805&race_id=0

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mschumacher last edited by

              'αντί της ποινής 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης, θα τοποθετείται έρμα 15 κιλών στο μονοθέσιό του'

              με το παραπάνω δε συμφωνώ γιατί επηρεάζεται η ταχύτητα του μονοθεσίου και πιστεύω ότι είναι πολύ χειρότερο της ποινής 10 θέσεων στο grid. Συνολικά βρίσκω και τις 2 άδικες και ελπίζω οι ομάδες να βρουν άλλη 'λύση'... έλεος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iron_gr last edited by

                Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                'αντί της ποινής 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης, θα τοποθετείται έρμα 15 κιλών στο μονοθέσιό του'

                με το παραπάνω δε συμφωνώ γιατί επηρεάζεται η ταχύτητα του μονοθεσίου και πιστεύω ότι είναι πολύ χειρότερο της ποινής 10 θέσεων στο grid. Συνολικά βρίσκω και τις 2 άδικες και ελπίζω οι ομάδες να βρουν άλλη 'λύση'... έλεος.

                Συμφωνώ! Έλεος! Αρσιβαρίστες είναι τα μονοθέσια;;!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antony-baltz last edited by

                  Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

                  με το παραπάνω δε συμφωνώ γιατί επηρεάζεται η ταχύτητα του μονοθεσίου και πιστεύω ότι είναι πολύ χειρότερο της ποινής 10 θέσεων στο grid. Συνολικά βρίσκω και τις 2 άδικες και ελπίζω οι ομάδες να βρουν άλλη 'λύση'... έλεος.

                  συμφωνω ...τον καταδικαζει για όλο τον αγωνα !!!!

                  Επιτελους ποτε θα σταματησει να πληρωνει ο οδηγος της 'αματριες' του κατασκευαστη ?

                  Ας αφησουν τον οδηγο να τρεξει και ας μην παρει τους βαθμους που αναλογουν η ομαδα ( στο πρωταθλημα κατασκευαστων )

                  ΥΓ .... το μονο που με παρηγορεί ειναι οτι ελαχιστοι κανονες - προτασεις ( που κοινοποιουντε 10 μηνες πριν ) μενουν όπως έχει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    monoimoi last edited by

                    Slicks are back!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fanis-f1 last edited by

                      Παντως αντι να εξελισσουν το αθλημα,το γυρνανε αρκετα χρονια πισω...
                      Απορω πως δεν εβαλαν και χειροκινητα κιβωτια...?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        luke-dreamwalker last edited by

                        Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                        Παντως αντι να εξελισσουν το αθλημα,το γυρνανε αρκετα χρονια πισω...
                        Απορω πως δεν εβαλαν και χειροκινητα κιβωτια...?

                        Διαφωνώ με αυτό..

                        Αφού οι οδηγοί στη Φ1 υποτίθεται πως είναι κορυφαίοι τότε πρέπει να τους βλέπουμε να οδγούν χώρις ηλεκτρονικά άμα δε είχαν και χειροκίνητα κιβώτια ακόμα καλύτερα κατ εμέ.

                        Τότε θα έκανε και ο οδηγός τη διαφορά ακόμα και αν δεν είχε το καλύτερο μονοθέσιο.

                        Αλλά έτσι όπως πάνε τα πράγματα νομίζω ότι σε λιγά χρόνια θα τρέχουν ρομποτ, έτσι θα γίνει και ασφαλές το σπορ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mschumacher last edited by

                          ρε παιδιά να προτείνω κάτι? όταν σπάει ο κινητήρας.... να έχει 10 θέσεις πίσω ο κινητήρας και ΟΧΙ ο οδηγός loooooooooooooooooooooooooool

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jarnot last edited by

                            Ο χρήστης antony baltz έγραψε:
                            συμφωνω ...τον καταδικαζει για όλο τον αγωνα !!!!

                            Επιτελους ποτε θα σταματησει να πληρωνει ο οδηγος της 'αματριες' του κατασκευαστη ?

                            Ας αφησουν τον οδηγο να τρεξει και ας μην παρει τους βαθμους που αναλογουν η ομαδα ( στο πρωταθλημα κατασκευαστων )

                            Δηλαδή να μπορεί νόμιμα η Mercedes να κατασκευάσει κινητήρα για 1 GP, να τον αλλάζει κάθε ΣΚ, o KR να ξετινάξει το πρωτάθλημα οδηγών (λέμε τώρα!!) και η McLaren απλά να χάσει το κατασκευαστών...
                            είναι σοβαρό πράγμα αυτό τώρα??

                            Στην F1 τρέχουν συνδυασμοί (πχ. Massa+Ferrari 248), όλοι μαζί στην κορυφή, όλοι και στον πάτο. Ίσως είναι κακός ο κανονισμός, αλλά εννοείται πως η όποια τιμωρία επιβαρύνει ομάδα+οδηγό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red-spirit last edited by

                              Η φιλοσοφία του κανονισμού είναι να μειώσει τα έξοδα των μικρότερων κυρίως ομάδων στην F1. Άστοχη ή σωστή μεθόδευση, πάντως το πνεύμα της δεν έχει να κάνει τόσο πολύ με την προσπάθεια ανακατέματος της (αγωνιστικής) τράπουλας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                ripper last edited by

                                Παραδόξως οι περισσότεροι κανονισμοί μου αρέσουν, εκτός φυσικά του απαράδεκτου με το έρμα και του -δεν έχω λόγια να τον χαρακτηρίσω- για τους κινητήρες. Να δώσουν τωρα τα σχέδια του κινητήρα με τον οποίο θα αγωνιστούν το 2010;

                                Καλό θα ήταν να δηλώσουν από τώρα στη FIA και πόσα pit stop θα κάνουν στο Μονακο του 2048.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iron_gr last edited by

                                  Εγώ ψήφισα 'Bad' στο F1.com

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mschumacher last edited by

                                    Ο χρήστης iron_gr έγραψε:
                                    Εγώ ψήφισα 'Bad' στο F1.com

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      patro last edited by

                                      αμα καεις απτο φιδε φυσας και το γιαουρτι....

                                      παντως και γω διαφωνω μαυτη τη μαλακια με το παγωμα της σχεδιασης των κινητηρων.δηλαδη πχ αμα κανει λαθος η κοσγουορθ παει το κλεισε το μαγαζι.

                                      και τι εννοουν σχεδιαση ????????

                                      α και τα 15 κιλα δεν επιρεαζουν το ζυγισμα των μονοθεσιων ή θα ειναι σε καυσιμο???? μαλακιες δεν μπορουν να αφησουν κανα κανονισμο απειραχτο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fanis-f1 last edited by

                                        Τα επιπροσθετα 15 κιλα σιγουρα θα εχουν επιδραση στο ζυγισμα...και εννοειται πως δεν θα ειναι σε μορφη καυσιμου,απλα θα ειναι αλλα ακομα 15 κιλα ερματος απο τα 100 περιπου κιλα που προστιθενται την σημερινη εποχη...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mclaren-queen last edited by

                                          Ο χρήστης JarnoT έγραψε:

                                          συμφωνω ...τον καταδικαζει για όλο τον αγωνα !!!!

                                          Επιτελους ποτε θα σταματησει να πληρωνει ο οδηγος της 'αματριες' του κατασκευαστη ?

                                          Ας αφησουν τον οδηγο να τρεξει και ας μην παρει τους βαθμους που αναλογουν η ομαδα ( στο πρωταθλημα κατασκευαστων )

                                          Δηλαδή να μπορεί νόμιμα η Mercedes να κατασκευάσει κινητήρα για 1 GP, να τον αλλάζει κάθε ΣΚ, o KR να ξετινάξει το πρωτάθλημα οδηγών (λέμε τώρα!!) και η McLaren απλά να χάσει το κατασκευαστών...
                                          είναι σοβαρό πράγμα αυτό τώρα??

                                          Στην F1 τρέχουν συνδυασμοί (πχ. Massa+Ferrari 248), όλοι μαζί στην κορυφή, όλοι και στον πάτο. Ίσως είναι κακός ο κανονισμός, αλλά εννοείται πως η όποια τιμωρία επιβαρύνει ομάδα+οδηγό.

                                          Γιατι ρε συ?Γι αυτο δε λεγεται πρωταθλημα ΟΔΗΓΩΝ?Το κερδιζει ο καλυτερος ΟΔΗΓΟΣ!
                                          Το κατασκευαστων ειναι για τις ικανοτητες του μονοθεσιου!Εμενα με βρισκει απολυτα συμφωνο η προταση του antony!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            patro last edited by

                                            ειστε αρρωστοι ρεεεεεεεεεεεεεεεε. ελεος τι αλλο θα ακουσω εδω μεσα.

                                            τις αμαρτιες του κατασκευαστη της πληρωνει ο οδηγος οσο πληρωνεται απο τον κατασκευαστη.και οτι ηταν η μακλαρεν το ταχυτερο μονοθεσιο στον κατασκευαστη δεν οφειλεται??????

                                            μακλαρεν κουην τα πραγματα δεν ειναι ετσι απο παντα.

                                            τελικα οι φαν του ραικονεν δεν προκειται να το ξεχασουν ποτε το περσυνο? επρεπε ρε γαμωτο να χουμε 2 πρωταθληματα το εαρινο να το παρει η ρενω και το φθινοπορινο η μακλαρεν εεεεεελεεεεεεεεεεοοοοοοςςςςςςςς

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 8 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr