-
Ο λόγος για τον οποίο αποφάσισα να συμμετάσχω στο πρωτάθλημα ενιαίου με MG το 2005, πέρα από τον ενθουσιασμό που έχουμε όλοι εμείς που ονομάζουμε τους εαυτούς μας αγωνιζόμενους, είχε σε ένα μεγάλο βαθμό να κάνει με τον αριθμό των ανθρώπων που θα συμμετέχουν. Πράγματι πέρυσι συγκεντρωθήκαμε 19 συμμετέχοντες και παρόλο τις αντιξοότητες περάσαμε όμορφα κάνοντας το χόμπι μας.
Ο θεσμός όμως του ενιαίου είχε την ατυχία να γίνει με τις διαβεβαιώσεις μιας αντιπροσωπίας που δεν υπάρχει πια, και με ένα αυτοκίνητο που χειρότερο-από πλευρά αξιοπιστίας-δεν έχει περάσει από τους ελληνικούς αγώνες. Βιαστήκαμε όλοι να βρούμε χορηγούς και τους βάλαμε να επενδύσούν επάνω στις ομάδες μας προκειμένου να προβληθούν για τα επόμενα δύο χρόνια με αποτέλεσμα σήμερα να βρισκόμαστε εκτεθειμένοι απέναντι τους.
Βέβαια σε μια χρόνια που εγώ προσωπικά είχα δύο σπασμένους κινητήρες και δύο αγώνες με κολλημένες βαλβίδες στο καπάκι, οι χορηγοί φυσικό είναι να ένοιωσαν δυσάρεστα όταν η «αντιπροσωπία», μερικούς μήνες αφού δεκαεννέα «στραβάδια» ξόδεψαν τα χρήματα τους- ή των χορηγών τους- για να τρέξουν για δύο χρόνια σε ένα πρωτάθλημα ενιαίου, αποφασίστηκε να αποσύρει την εγγύηση από τα αυτοκίνητα που πούλησε.
Όχι, δεν με ενδιαφέρει αν έκλεισε η Rover, το μόνον που με ενδιαφέρει είναι ότι το προβληματικό αυτοκίνητο που όλοι μας φορτωθήκαμε ξαφνικά έγινε εξαιρετικά ασύμφορο να συντηρηθεί. Η «αντιπροσωπεία», θα έπρεπε να κρατήσει τον λόγο που έδωσε για να υποστηρίξει τον θεσμό για δύο χρόνια ακόμα και αν έκλεινε η ίδια η Αγγλία!Από την άλλη πλευρά σήμερα στις 23 Μαρτίου με ενημέρωσαν ότι την άλλη Κυριακή τα αυτοκίνητα του ενιαίου θα συμμετέχουν στην ανάβαση της Αγίας Άννας. Ο αριθμός των αυτοκινήτων που θα συμμετέχουν θα ανέρχεται στον εξωφρενικό αριθμό των 6(!!) και θα υπάρχει λέει και χορηγός που θα αναλάβει μέρος των συμμετοχών…
Ταυτόχρονα μέχρι σήμερα προσωπικά εγώ δεν γνωρίζω τις αλλαγές που θα έπρεπε να γίνουν έτσι ώστε να βελτιωθεί η αξιοπιστία του «ματρακά» που ακούει στο όνομα MG ΖR105 ενώ τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο για τον τύπο των ελαστικών που θα χρησιμοποιήσουμε.
Επειδή:
- Δεν θα ήθελα να συμμετέχω σε ένα πρωτάθλημα με 6 συμμετοχές(το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι να βγω 6η-και το καλύτερο βγω 1η από 6 συμμετοχές)
- Δεν υπάρχει εγγύηση σε ένα αυτοκίνητο με προβληματικό κινητήρα
- Δεν είναι ξεκάθαρες οι προδιαγραφές του αυτοκίνητου μια εβδομάδα πριν τον πρώτο αγώνα
- Επειδή σέβομαι τον χορηγό μου-και
- Επειδή σέβομαι την ιστορία μου στους αγώνες
Θα ήθελα να ανακοινώσω ότι φέτος δεν θα συμμετέχω στον θεσμό του ενιαίου, αλλά δεσμεύομαι ότι θα επανέλθω του χρόνου δριμύτερη!
Σας ευχαριστώ όλους και κυρίως τον χορηγό μου, (http://www.darkfallonline.com )ο οποίος την περασμένη χρονιά στήριξε την προσπάθεια μου και που του χρόνου θα με υποστηρίξει με ένα πιο οργανωμένο –όπως λέγεται- θεσμό ενιαίου κάποιας σοβαρής και καθιερωμένης αντιπροσωπείας.
Με τιμή,
Ισμήνη Φαμπιάτου -
Ο λόγος για τον οποίο αποφάσισα να συμμετάσχω στο πρωτάθλημα ενιαίου με MG το 2005, πέρα από τον ενθουσιασμό που έχουμε όλοι εμείς που ονομάζουμε τους εαυτούς μας αγωνιζόμενους, είχε σε ένα μεγάλο βαθμό να κάνει με τον αριθμό των ανθρώπων που θα συμμετέχουν. Πράγματι πέρυσι συγκεντρωθήκαμε 19 συμμετέχοντες και παρόλο τις αντιξοότητες περάσαμε όμορφα κάνοντας το χόμπι μας.
Ο θεσμός όμως του ενιαίου είχε την ατυχία να γίνει με τις διαβεβαιώσεις μιας αντιπροσωπίας που δεν υπάρχει πια, και με ένα αυτοκίνητο που χειρότερο-από πλευρά αξιοπιστίας-δεν έχει περάσει από τους ελληνικούς αγώνες. Βιαστήκαμε όλοι να βρούμε χορηγούς και τους βάλαμε να επενδύσούν επάνω στις ομάδες μας προκειμένου να προβληθούν για τα επόμενα δύο χρόνια με αποτέλεσμα σήμερα να βρισκόμαστε εκτεθειμένοι απέναντι τους.
Βέβαια σε μια χρόνια που εγώ προσωπικά είχα δύο σπασμένους κινητήρες και δύο αγώνες με κολλημένες βαλβίδες στο καπάκι, οι χορηγοί φυσικό είναι να ένοιωσαν δυσάρεστα όταν η «αντιπροσωπία», μερικούς μήνες αφού δεκαεννέα «στραβάδια» ξόδεψαν τα χρήματα τους- ή των χορηγών τους- για να τρέξουν για δύο χρόνια σε ένα πρωτάθλημα ενιαίου, αποφασίστηκε να αποσύρει την εγγύηση από τα αυτοκίνητα που πούλησε.
Όχι, δεν με ενδιαφέρει αν έκλεισε η Rover, το μόνον που με ενδιαφέρει είναι ότι το προβληματικό αυτοκίνητο που όλοι μας φορτωθήκαμε ξαφνικά έγινε εξαιρετικά ασύμφορο να συντηρηθεί. Η «αντιπροσωπεία», θα έπρεπε να κρατήσει τον λόγο που έδωσε για να υποστηρίξει τον θεσμό για δύο χρόνια ακόμα και αν έκλεινε η ίδια η Αγγλία!Από την άλλη πλευρά σήμερα στις 23 Μαρτίου με ενημέρωσαν ότι την άλλη Κυριακή τα αυτοκίνητα του ενιαίου θα συμμετέχουν στην ανάβαση της Αγίας Άννας. Ο αριθμός των αυτοκινήτων που θα συμμετέχουν θα ανέρχεται στον εξωφρενικό αριθμό των 6(!!) και θα υπάρχει λέει και χορηγός που θα αναλάβει μέρος των συμμετοχών…
Ταυτόχρονα μέχρι σήμερα προσωπικά εγώ δεν γνωρίζω τις αλλαγές που θα έπρεπε να γίνουν έτσι ώστε να βελτιωθεί η αξιοπιστία του «ματρακά» που ακούει στο όνομα MG ΖR105 ενώ τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο για τον τύπο των ελαστικών που θα χρησιμοποιήσουμε.
Επειδή:
- Δεν θα ήθελα να συμμετέχω σε ένα πρωτάθλημα με 6 συμμετοχές(το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι να βγω 6η-και το καλύτερο βγω 1η από 6 συμμετοχές)
- Δεν υπάρχει εγγύηση σε ένα αυτοκίνητο με προβληματικό κινητήρα
- Δεν είναι ξεκάθαρες οι προδιαγραφές του αυτοκίνητου μια εβδομάδα πριν τον πρώτο αγώνα
- Επειδή σέβομαι τον χορηγό μου-και
- Επειδή σέβομαι την ιστορία μου στους αγώνες
Θα ήθελα να ανακοινώσω ότι φέτος δεν θα συμμετέχω στον θεσμό του ενιαίου, αλλά δεσμεύομαι ότι θα επανέλθω του χρόνου δριμύτερη!
Σας ευχαριστώ όλους και κυρίως τον χορηγό μου, (http://www.darkfallonline.com )ο οποίος την περασμένη χρονιά στήριξε την προσπάθεια μου και που του χρόνου θα με υποστηρίξει με ένα πιο οργανωμένο –όπως λέγεται- θεσμό ενιαίου κάποιας σοβαρής και καθιερωμένης αντιπροσωπείας.
Με τιμή,
Ισμήνη Φαμπιάτου -
Ο λόγος για τον οποίο αποφάσισα να συμμετάσχω στο πρωτάθλημα ενιαίου με MG το 2005, πέρα από τον ενθουσιασμό που έχουμε όλοι εμείς που ονομάζουμε τους εαυτούς μας αγωνιζόμενους, είχε σε ένα μεγάλο βαθμό να κάνει με τον αριθμό των ανθρώπων που θα συμμετέχουν. Πράγματι πέρυσι συγκεντρωθήκαμε 19 συμμετέχοντες και παρόλο τις αντιξοότητες περάσαμε όμορφα κάνοντας το χόμπι μας.
Ο θεσμός όμως του ενιαίου είχε την ατυχία να γίνει με τις διαβεβαιώσεις μιας αντιπροσωπίας που δεν υπάρχει πια, και με ένα αυτοκίνητο που χειρότερο-από πλευρά αξιοπιστίας-δεν έχει περάσει από τους ελληνικούς αγώνες. Βιαστήκαμε όλοι να βρούμε χορηγούς και τους βάλαμε να επενδύσούν επάνω στις ομάδες μας προκειμένου να προβληθούν για τα επόμενα δύο χρόνια με αποτέλεσμα σήμερα να βρισκόμαστε εκτεθειμένοι απέναντι τους.
Βέβαια σε μια χρόνια που εγώ προσωπικά είχα δύο σπασμένους κινητήρες και δύο αγώνες με κολλημένες βαλβίδες στο καπάκι, οι χορηγοί φυσικό είναι να ένοιωσαν δυσάρεστα όταν η «αντιπροσωπία», μερικούς μήνες αφού δεκαεννέα «στραβάδια» ξόδεψαν τα χρήματα τους- ή των χορηγών τους- για να τρέξουν για δύο χρόνια σε ένα πρωτάθλημα ενιαίου, αποφασίστηκε να αποσύρει την εγγύηση από τα αυτοκίνητα που πούλησε.
Όχι, δεν με ενδιαφέρει αν έκλεισε η Rover, το μόνον που με ενδιαφέρει είναι ότι το προβληματικό αυτοκίνητο που όλοι μας φορτωθήκαμε ξαφνικά έγινε εξαιρετικά ασύμφορο να συντηρηθεί. Η «αντιπροσωπεία», θα έπρεπε να κρατήσει τον λόγο που έδωσε για να υποστηρίξει τον θεσμό για δύο χρόνια ακόμα και αν έκλεινε η ίδια η Αγγλία!Από την άλλη πλευρά σήμερα στις 23 Μαρτίου με ενημέρωσαν ότι την άλλη Κυριακή τα αυτοκίνητα του ενιαίου θα συμμετέχουν στην ανάβαση της Αγίας Άννας. Ο αριθμός των αυτοκινήτων που θα συμμετέχουν θα ανέρχεται στον εξωφρενικό αριθμό των 6(!!) και θα υπάρχει λέει και χορηγός που θα αναλάβει μέρος των συμμετοχών…
Ταυτόχρονα μέχρι σήμερα προσωπικά εγώ δεν γνωρίζω τις αλλαγές που θα έπρεπε να γίνουν έτσι ώστε να βελτιωθεί η αξιοπιστία του «ματρακά» που ακούει στο όνομα MG ΖR105 ενώ τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο για τον τύπο των ελαστικών που θα χρησιμοποιήσουμε.
Επειδή:
- Δεν θα ήθελα να συμμετέχω σε ένα πρωτάθλημα με 6 συμμετοχές(το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι να βγω 6η-και το καλύτερο βγω 1η από 6 συμμετοχές)
- Δεν υπάρχει εγγύηση σε ένα αυτοκίνητο με προβληματικό κινητήρα
- Δεν είναι ξεκάθαρες οι προδιαγραφές του αυτοκίνητου μια εβδομάδα πριν τον πρώτο αγώνα
- Επειδή σέβομαι τον χορηγό μου-και
- Επειδή σέβομαι την ιστορία μου στους αγώνες
Θα ήθελα να ανακοινώσω ότι φέτος δεν θα συμμετέχω στον θεσμό του ενιαίου, αλλά δεσμεύομαι ότι θα επανέλθω του χρόνου δριμύτερη!
Σας ευχαριστώ όλους και κυρίως τον χορηγό μου, (http://www.darkfallonline.com )ο οποίος την περασμένη χρονιά στήριξε την προσπάθεια μου και που του χρόνου θα με υποστηρίξει με ένα πιο οργανωμένο –όπως λέγεται- θεσμό ενιαίου κάποιας σοβαρής και καθιερωμένης αντιπροσωπείας.
Με τιμή,
Ισμήνη Φαμπιάτου -
Ωραία και σταράτα...
-
Aντρική τοποθέτηση
Κόρη του Παναγιώτη είναι οπότε....:-)
Αλλά η συνέχεια;
Αγγελε, Δήμο, Θείε τι παίζει?
Πως προχωράμε;
καλημερα
Στρατης -
ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ !
-
Η Ισμήνη καλά τα λέει και καλώς ή κακώς (για το θεσμό και για εμάς) δεν θα συμμετέχει φέτος...πού είναι όμως όλοι αυτοί που πέρσυ διαβεβαίωναν οτι θα στηρίξουν το θεσμό και τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα...που???
-
Αγαπητή Ισμήνη
Δεν θα διαφωνήσω ούτε σε κόμμα όσον αφορά την άρση της υποστήριξης της Αντιπροσωπείας , ούτε φυσικα και στην φράση που λές «Πράγματι πέρυσι συγκεντρωθήκαμε 19 συμμετέχοντες και** παρόλο τις αντιξοότητες περάσαμε όμορφα κάνοντας το χόμπι μας**.»
Όντως παρ’όλες τις αντιξοότητες πιστεύω ότι το περσινό Ενιαίο προσέφερε πολλά. Και σε εσάς σαν αγωνιζόμενους αλλά και στους Ελληνικούς Αγώνες γενικώτερα. Είναι δε γνωστό ότι αυτός ο θεσμός είναι ξεχωριστός και αυτό φαίνεται ιδιαίτερα στην εξεύρεση χορηγών που και εσύ αλλά και όλοι οι συναθλητές σου βρήκαν – σε αντίθεση με άλλες μορφές αγώνων αυτοκινήτου.
Έτσι παρά την «απόσυρση» της Αντιπροσωπείας για λόγους «ανωτέρας βίας» ο ΣΟΑΑ προσπαθώντας να είναι συνεπής απέναντι στα μέλη του που επένδυσαν , προσπάθησε και εξασφάλισε κάποιες χορηγίες ώστε να γίνει και φέτος το Πρωτάθλημα .
Γίνανε και δύο συναντήσεις μία στις 8/2/06 και μία στις 13/3/06 , ήρθες ? Το ρωτάω γιατί και για τα λάστιχα είπαμε και για τις τεχνικές αλλαγές αλλά και το πρόγραμμα βγήκε παρέα με όλους τους εμπλεκόμενους.
Τέλος για τις 6 συμμετοχές!
Πέρσυ ήταν 19 . Αν οι έξη(?) που παραμένουν δεν υπήρχαν πέρσυ το Ενιαίο θα ήταν σαφώς πιο φτωχό και εσύ θα έβγαινες 3η όχι από 19 αλλά από 13! Μήπως σεβόμενη όλους τους άλλους (χορηγούς – την Ιστορία σου) αδικείς αυτούς τους έξη που σε στηρίξανε πέρσυ?
Μήπως και οι υπόλοιποι που έφυγαν από τον θεσμό δεν σεβάστηκαν κύρια τους συναθλητές τους?
Είναι επιλογή του καθενός να αποφασίζει το τι θα κάνει. Κάποιος μπορεί να ήρθε στο Ενιαίο γιατί μοιράζουν πρίμ , άλλος για τον ανταγωνισμό , άλλος για να περάσει απλώς καλά. Για αντίστοιχους λόγους υποθέτω ότι φεύγουν.
Φιλικά
Α.Ιγγλέσης -
Eχει θιχτει ποιο μπορει να ειναι το αυτοκινητο του ενιαιου του χρονου?
-
Καλα τα λες Ισμηνη μου, και κατα την αποψη μου ειπες λιγα!!
Ομως τα πραγματα εχουν και αλλη οψη...
Η αντιμετωπιση του θεσμου απο την διοικηση της εταιρειας ηταν αψογη και συνεπης (κατα την αποψη μου) ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑς ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΝ ΤΑ ΤΗΡΗΣΑΝ στο 100%.
Το πραγμα στραβωσε στα εκτελεστικα στελεχη της εταιρειας,που δεν ειχαν (και δεν εχουν) ιδεα απο αγωνες αυτοκινητου,με συνεπεια να γινονται θεμελιωδη λαθη και στραβοτιμονιες ,παρ' ολες τις εγγραφες και προφορικες εισηγησεις και παραμβασεις του Συνδεσμου μας.
Βεβαια υπαρχει η δικαιολογια ' οταν βουλιαζει το πλοιο...οι ποντικοι τρεχουν πρωτοι για την στερια',αλλα αυτο δεν ενδιαφερει καθολου τους οδηγους που εδωσαν τα εκατομυριακια τους(δρχ.)και την ψυχη τους σ αυτο το ΕνιαιοΔεν εγινε καμια marketing κινηση για προβολη του θεσμου,αντιθετα εγιναν ολες εκεινες οι ΛΑΘΟΣ κινησεις για να εκδιωχθει ο υποψηφιος τοτε χορηγος SONY PLAYSTATION,που θα εδινε αλλον αερα και πνοη στον θεσμο του ενιαιου.
Απο τεχνικης πλευρας δεν υπηρχε καμια γνωση αντιμετωπισης των προβληματων που παρουσιασε το αυτοκινητο ,αντιθετα οι τεχνικοι της εταιρειας πελαγοδρομουσαν σε ασχετες εισηγησεις με τις οποιες γελαγε και το τελευταιο παραπαιδι αγωνιστικου συνεργειου.
Οι Ελληνες αγωνιζομενοι ομως τα καταφεραν μια χαρα(τρομαρα μας) και με τους φοβερους μηχανικους τους ξεπερασαν τα οποια προβληματα συναντησε ο καθεις (με μεγαλο κοστος βεβαια) και ολοκληρωσαν με επιτυχια το Πρωταθλημα Ενιαιου 2005!!!!
Στο 2006 τωρα,ναστε σιγουροι οτι στο συμβουλιο το εξετασαμε για παρα πολλες ωρες και ακομη τσακωθηκαμε,αλλα πιστευω οτι η τελικη μας αποφαση ειναι η καλλιτερη κατω απο τις συνθηκες.
Θα μπορουσαμε να πουμε πολυ ευκολα ' δεν γινεται ενιαιο' γιατι δεν υπαρχουν πολλες συμμετοχες,γιατι το αυτοκινητο δεν ειναι αξιοπιστο,γιατι δεν υπαρχουν μεγαλες χορηγιες,γιατι...γιατι...
Ομως πως θα αντιμετωπιζαμε, πρωτα πρωτα την ηθικη και ιστορικη μας δεσμευση για τα 2 χρονια του ενιαιου,τι θα λεγαμε σ' αυτους τους 6-8-12 που θελουν και μπορουν να τρεξουν και τι στους χορηγους τους?Η προκηρυξη ειναι γεγονος ,
το Ενιαιο 2006 θα γινει με τα MG ZR 105( 3 αναβασεις - 3 ραλλυ)
με την ιδια αυστηροτητα και τυπικοτητα που διακρινει το ΔΣ του ΣΟΑΑ ( κατω απο τις συνθηκες που μπορει να κινηθει) και το 2007 ετοιμαζομαστε για ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ.dimos
-
Ο χρήστης dimos έγραψε:
... και το 2007 ετοιμαζομαστε για ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ.dimos
Γένοιτο !!
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Πέρσυ ήταν 19 . Αν οι έξη(?) που παραμένουν δεν υπήρχαν πέρσυ το Ενιαίο θα ήταν σαφώς πιο φτωχό και εσύ θα έβγαινες 3η όχι από 19 αλλά από 13! Μήπως σεβόμενη όλους τους άλλους (χορηγούς – την Ιστορία σου) αδικείς αυτούς τους έξη που σε στηρίξανε πέρσυ?Μήπως και οι υπόλοιποι που έφυγαν από τον θεσμό δεν σεβάστηκαν κύρια τους συναθλητές τους?
Επειδή αυτό το σκεπτικό λίγο με μπερδεύει και δεν το πολύ καταλαβαίνω μπορείτε να μας το εξηγήσετε λίγο πιο αναλυτικά...?
Δηλαδή κάποιος ο οποίος αποχώρησε από τον θεσμό φέτος (ειδικά μετά το τραγικό κόστος το οποίο κατέβαλε συνολικά πέρυσι, χωρίς διαβεβαιώσεις από την εταιρία που τους είπε bye bye, χωρίς, χωρίς, χωρίς, χωρίς κτλ. αλλά και εκτεθειμένος απέναντι στους χορηγούς του) και ο οποίος είχε κάθε λόγο -κατ'εμέ- να αποχωρήσει δεν σεβάστηκε τους συναθλητές του???
Και κάτι ακόμα... Με ποιόν τρόπο αδικεί και δεν σέβεται η Ισμήνη στα γραφόμενά της αυτούς τους 6 που στηρίξανε το ενιαίο σαν θεσμό (και όχι την Ισμήνη προσωπικά) πέρυσι? -
Ο χρήστης Eva έγραψε:
Επειδή αυτό το σκεπτικό λίγο με μπερδεύει και δεν το πολύ καταλαβαίνω μπορείτε να μας το εξηγήσετε λίγο πιο αναλυτικά...?
Δηλαδή κάποιος ο οποίος αποχώρησε από τον θεσμό φέτος (ειδικά μετά το τραγικό κόστος το οποίο κατέβαλε συνολικά πέρυσι, χωρίς διαβεβαιώσεις από την εταιρία που τους είπε bye bye, χωρίς, χωρίς, χωρίς, χωρίς κτλ. αλλά και εκτεθειμένος απέναντι στους χορηγούς του) και ο οποίος είχε κάθε λόγο -κατ'εμέ- να αποχωρήσει δεν σεβάστηκε τους συναθλητές του???
Και κάτι ακόμα... Με ποιόν τρόπο αδικεί και δεν σέβεται η Ισμήνη στα γραφόμενά της αυτούς τους 6 που στηρίξανε το ενιαίο σαν θεσμό (και όχι την Ισμήνη προσωπικά) πέρυσι?Να μας απαντήσει η Ισμήνη τι κατέβαλε από το 'τραγικό κόστος' η ίδια ή ο χορηγός της ! Απ'όσο γνωρίζω όλες οι ζημιές και σε όλους καλύφθηκαν από εγγυήσεις της Sportscar και χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις! (Αν από πέμπτη 7800 κατέβαζες πρώτη και πήγαινε η βαλβίδα περίπατο δεν ενδιέφερε την εταιρία)
Δεν υποστηρίζω την Sportscar , αλλά τουλάχιστον στο θέμα των εγγυήσεων πέρισυ ήταν παραπάνω από εντάξει , όπως και στα πρίμ σε αντίθεση με κάποιους άλλους! Επομένως η δικαιολογία φεύγω γιατί πλήρωσα τα μαλιά της κεφαλής μου ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ γιατί δεν είναι αληθές!
Φέτος επιλέξαμε αγώνες και λύσεις (τεχνικές και αγωνιστικές) που θα ταλαιπωρούν λιγότερο το μοτέρ και τα μηχανικά μέρη! Με γνώμωνα πάντα το κόστος για τον αγωνιζόμενο την όποια δέσμευσή τους στους χορηγούς και πάντα με την σύμφωνη γνώμη των συμμετεχόντων!
Όποιος αποχώρησε και δεν είναι προσωπικό για την Ισμήνη (εκείνη απλώς ξεκίνησε το θέμα εδω θέτοντας θέμα σεβασμού) σαφώς και κοιτάει την πάρτη του και όχι το σύνολο του Θεσμού και των συναθλητών του που θα είναι 6 ή 8 ή 12 αλλά πάντως όχι 19!!!!
Δεν ξέρω αν σε μπέρδεψα εγώ ή η γενικότερη φιλοσοφία των Ελληνικών αγώνων! Και εδώ θα εκφράσω και εγώ προσωπικά ένα τεράστιο παράπονο!
Γιατί να ασχολούμαι με τα κοινά όταν οι ίδιοι οι 'ευεργετημένοι' δεν θέλουν να υποστηρίξουν μία κοινή συντονισμένη προσπάθεια! Αν παραμένανε και οι 19 μήπως κάποιοι από μάς θα μπορούσαν να βρούνε πρίμ - εγγυήσεις - προβολή για τον θεσμό του Ενιαίου? Άλλο να έχεις δύναμη 19 ενωμένων συναθλητών και άλλο 6.Μήπως οι ίδιοι οι αγωνιζόμενοι τραβάνε το χαλί κάτω από τα πόδια τους!!!
-
Ο χρήστης dimos έγραψε:
Βεβαια υπαρχει η δικαιολογια ' οταν βουλιαζει το πλοιο...οι ποντικοι τρεχουν πρωτοι για την στερια'.......ΠΟΛΛΑ ΠΟΝΤΙΚΑΚΙΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΟΙΟ! ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΥΡΑΚΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΓΩΝΑ!
ΑΛΗΘΕΙΑ ΙΣΜΗΝΗ ΠΩΣ ΤΟΝ ΛΕΓΑΝΕ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΣΟΑΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ ΜΕ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΙΜ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝΕ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΥΠΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΔΩΣΑΝ ΤΣΕΠΙΔΙΟΣ !!!!
ΒΡΕ ΣΕ ΤΑ ΜΑΣ!
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΗΔΙΕΣ! ΜΗ ΧΕΣΩ!
-
«Αν από πέμπτη 7800 κατέβαζες πρώτη και πήγαινε η βαλβίδα περίπατο δεν ενδιέφερε την εταιρία)».
Ψάχνοντας βαθιά μέσα στην μνήμη μου δεν σας θυμάμαι να κάθεστε στο διπλανό κάθισμα την ώρα που κατέβαζα- σύμφωνα με εσάς- 1ή από Πέμπτη στις 7800. Τώρα που το ξανασκέφτομαι νομίζω ότι δεν έχει δύο καθίσματα στο αυτοκίνητο ..
Εγώ πάντως δεν θυμάμαι να έκανα κάτι τέτοιο, τώρα εσείς πως το ξέρετε… Θέλω να πω ότι δεν γνωρίζετε ακριβώς τι συνέβη και για αυτό καλό θα ήταν να μην αφήνετε αιχμές όταν δεν έχετε την πλήρη εικόνα..
Μιλάτε για εγγυήσεις, για σεβασμό, μιλάτε για πολλά και για όλα- χωρίς να είστε ούτε στην τσέπη των χορηγών μου, ούτε στην δική μου . Δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να μας πείτε, ή να πετύχετε.
Θα ήθελα να πω ότι σε καμία απολύτως περίπτωση δεν θα ήθελα να παρεξηγηθεί η άποψη που έχω για όσους συνεχίζουν στο ενιαίο. Όσοι αποφασίσαμε να αποχωρίσουμε φέτος το δεν κάναμε αυτό με ελαφριά την καρδία, αλλά κάτω από το βάρος κάποιων καταστάσεων που είναι προσωπικές και δεν σας αφορούν... Επίσης πότέ μου δεν ένοιωσα «ευεργετημένη», καθώς την στιγμή που οδηγώ το τιμόνι και τον κίνδυνο τον κρατώ εγώ και όχι ο «ευεργέτης»(???) μου.
Τιμώ και σέβομαι όποιον συμμετέχει στο πρωτάθλημα για τον κόπο, τα χρήματα και τα όνειρα που έχει δεσμεύσει σε αυτό που κάνει- και αυτό δεν αλλάζει. Ότι και αν πω εγώ, ή εσείς..
Θα έγραφα για τον κάθε ένα χωριστά από τους υπόλοιπους 18 που συμμετείχαν πέρυσι στον θεσμό για να περιγράψω το πόσο τους σέβομαι και τους εκτιμώ, εάν δεν το είχα αποδείξει ήδη με τις πράξεις μου(..νομίζω τουλάχιστον).
Θα σας παρακαλούσα να σκεφτείτε πριν συνεχίσετε αν μου αξίζει η μομφή αυτή και να σας πω ότι δεν σκοπεύω να κάνω κανένα διάλογο γιατί απλά δεν γνωρίζετε όλα όσα γνωρίζω εγώ για εμένα …( αυτό θα πρέπει να σας φαίνεται λογικό και ελπίζω να σεβαστείτε την απόφασή μου).
Γράφοντας αυτές τις γραμμές ήθελα να αφυπνίσω την αγωνιστική κοινότητα σε ότι αφορά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Από ότι φαίνεται κάτι κατάφερά καθώς άνοιξε μια γενικότερη συζήτηση . Πιστεύω ότι εάν ενημερώνουμε τους συναθλητές μας για όλα όσα συμβαίνουν -τότε όλοι όσοι συμμετέχουν στον θεσμό( αντιπροσωπίες-φορέας διοργάνωσης-χορηγοί και αγωνιζόμενοι) θα είναι πιο προσεχτικοί με τις υποσχέσεις τους και τις υποχρεώσεις τους στο μέλλον.Νομίζω ότι του χρόνου- που μάλλον θα προκύψουν αυτές οι εκπλήξεις που αναφέρει ο κ. Δήμος- θα είμαστε όλοι(από την αντιπροσωπία έως εμάς τους αγωνιζόμενους) πιο ώριμοι και προσεκτικοί στα λόγια και στις πράξεις μας.
Και τέλος σαν υστερόγραφο:
»ΑΛΗΘΕΙΑ ΙΣΜΗΝΗ ΠΩΣ ΤΟΝ ΛΕΓΑΝΕ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΣΟΑΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ ΜΕ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΙΜ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝΕ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΥΠΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΔΩΣΑΝ ΤΣΕΠΙΔΙΟΣ !!!!
ΒΡΕ ΣΕ ΤΑ ΜΑΣ!
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΗΔΙΕΣ! ΜΗ ΧΕΣΩ!»
Γιατί τον χρειάζεστε και εσείς ?
Όχι σας παρακαλώ μη «χ…» αρκετά βρωμάει η γραφή σας!
-
Συγνωμη,να γινει μια διευκρινηση?
Η αντιπροσωπεια της ΜG ειναι του γιου του Αλεξανδρου Μανιατοπουλου,σωστα?
Και η οικογενεια Μανιατοπουλου,δεν βοηθαει τον θεσμο του ενιαιου το 2006?Πρεπει να ειναι η πρωτη φορα στα χρονικα ,που καποιος Ελληνας με χορηγο,αποφασιζει να μην συμμετασχει σε εναν θεσμο πληρωμενο(απο τον χορηγο)για τους πιο πανω λογους (σιγουρα δευτερευοντες,δεν προκειται για θεμα υγειας,οικονομικοι, η κατι παρομοιο)
Χωρις καμια προσωπικη νυξη,το παραπανω φαινομενο,πρωτη φορα το βλεπω.Προσωπικα δεν μου αρεσει.
(Εξαλλου φετος με δεδομενο το αυτοκινητο,τις ζημιες,την προκυρηξη,το κοστος πρεπει να ειναι σχεδον αστειο.....) -
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Να μας απαντήσει η Ισμήνη τι κατέβαλε από το 'τραγικό κόστος' η ίδια ή ο χορηγός της ! Απ'όσο γνωρίζω όλες οι ζημιές και σε όλους καλύφθηκαν από εγγυήσεις της Sportscar και χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις!....Σε αυτό μπορείς σε παρακαλώ να απαντήσεις χωρίς να διαστρεβλώνεις τα γραφόμενά μου ή εντέχνως να αποπροσανατολίζεις την συζήτηση!!! Τα πλήρωσες εσύ ή καλύφθηκαν από την αντιπροσωπεία?
Απλή η ερώτηση! (το εντός παρενθέσεως ήταν για να δείξω ότι σε αντίθεση με άλλες αντιπροσωπείες, δεν τους ενδιέφερε τι έγινε και φύγαν τα πιστόνια και τα έμβολα για να πληρώσουν και δεν είπα αν το έκανες εσύ ή κάποιος άλλος)
-
Ο χρήστης dimos έγραψε:
Οι Ελληνες αγωνιζομενοι ομως τα καταφεραν μια χαρα(τρομαρα μας) και με τους φοβερους μηχανικους τους ξεπερασαν τα οποια προβληματα συναντησε ο καθεις (με μεγαλο κοστος βεβαια) και ολοκληρωσαν με επιτυχια το Πρωταθλημα Ενιαιου 2005!!!!
dimos
Κυρια Φαμπιατου,
Σας παρακαλουμε να μας εξηγησετε και σε εμας που δεν γνωριζουμε ποιος πληρωσε το κοστος τελικα για να μην εχουμε αποριες,σεβομενος απολυτα την περιπτωση να μην παρουμε απαντηση γιατι α) δεν επιθυμειτε και β)σας ρωτω ανωνυμως . -
Ο χρήστης ismini έγραψε:
Και τέλος σαν υστερόγραφο:
»ΑΛΗΘΕΙΑ ΙΣΜΗΝΗ ΠΩΣ ΤΟΝ ΛΕΓΑΝΕ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΣΟΑΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ ΜΕ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΙΜ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝΕ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΥΠΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΔΩΣΑΝ ΤΣΕΠΙΔΙΟΣ !!!!
ΒΡΕ ΣΕ ΤΑ ΜΑΣ!
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΗΔΙΕΣ! ΜΗ ΧΕΣΩ!»
Γιατί τον χρειάζεστε και εσείς ?
Όχι σας παρακαλώ μη «χ…» αρκετά βρωμάει η γραφή σας!
ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ? ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΩ ΠΡΙΜ ΟΠΩΣ ΕΣΥ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ , ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΥΤΗ ΠΑΡΑ ΤΑ ΧΝΩΤΑ ΜΟΥ!
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΑΝ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ:
ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΙΚΙΟ Ο ΑΛΜΑΝ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΟΥΝ! ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ! 'ΤΟΝ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ'
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΑΝ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 2:
ΠΡΟΣ Μ-ΝΤ-Β-ΚΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΣΤΟΡΑ
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ! ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΕΧΤΙΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ 'ΣΕΒΑΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ' ΤΗΣ Η ΚΥΡΙΑ ΦΑΜΠΙΑΤΟΥ! ΝΑ ΤΟ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΩΡΑ?ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΑΝ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 3:
ΠΡΟΣ ΣΧ - ΤΑ 'ΑΝΤΡΑΚΙΑ' ΛΕΝΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Να μας απαντήσει η Ισμήνη τι κατέβαλε από το 'τραγικό κόστος' η ίδια ή ο χορηγός της ! Απ'όσο γνωρίζω όλες οι ζημιές και σε όλους καλύφθηκαν από εγγυήσεις της Sportscar και χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις!....
Σε αυτό μπορείς σε παρακαλώ να απαντήσεις χωρίς να διαστρεβλώνεις τα γραφόμενά μου ή εντέχνως να αποπροσανατολίζεις την συζήτηση!!! Τα πλήρωσες εσύ ή καλύφθηκαν από την αντιπροσωπεία?
Απλή η ερώτηση! (το εντός παρενθέσεως ήταν για να δείξω ότι σε αντίθεση με άλλες αντιπροσωπείες, δεν τους ενδιέφερε τι έγινε και φύγαν τα πιστόνια και τα έμβολα για να πληρώσουν και δεν είπα αν το έκανες εσύ ή κάποιος άλλος)
Να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Αν προσέξετε καλά τα γραφόμενα θα διαπιστώσετε ότι δεν ήμουν εγώ εκείνη που έγραψε ότι κατέβαλα «τραγικό κόστος» αλλά η φίλη μου η Εύα., η οποία εξέφρασε παράλληλα και μια απόλυτα λογική απορία.
Εγώ έγραψα(περιληπτικά για να μπορέσετε να το καταλάβετε) ότι το MG πέρυσι έβγαλε πολλές ζημίες (κάτι που σημαίνει ότι είναι αναξιόπιστο) χωρίς να αναφερθώ στο γεγονός ότι πέρυσι που το αυτοκίνητο είχε εγγύηση, το κόστος το επιβαρύνθηκε η αντιπροσωπεία-κάτι που εννοείται-και ότι χωρίς εγγύηση(φέτος το 2006 δηλαδή) ο χορηγός μου αρνείται να υποστηρίξει το συγκεκριμένο «αυτοκίνητο»( ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΤΡΈΞΩ). Θα παρακαλούσα η εμπάθεια σας( από όπου και αν προέρχεται) να σταματήσει εδώ και να είστε πιο προσεκτικός όταν διαβάζετε- μα κυρίως να είστε πιο προσεκτικός σε αυτά που γράφετε γιατί μοιραία θα εκτίθεστε.
MG Cup....This??? Last year!!!