-
NICK NT φιλε ειναι οτι καλυτερο εχω διαβασει εδωμεσα σε ευχαριστω! εχεις δικιο αν δεν κανεις χιλιομετρα με τουλαχιστον 4-5 διαφορετικα αμαξια δεν καλαταβαινεις τι θες, το test drive δεν με βοηθησε να καταλαβω αρκετα για το C4 kai to Ford αλλα δεν ειδα τρομερες διαφορες.Αλλου θα παιχτει το κριτηριο επιλογης, εμφανισης, το δωρακι της Ford για 5 χρονια δωρεαν service εργασια, και το ποια αντιπροσωπια θα παρει σε καλυτερη τιμη το polo μου.
mirage αληθεια φιλε εχεις προβλημα με το κιβωτιο?
Παντως οταν παρω οποιο παρω θα πεσουν σχολια βροχη !!! και φυσικα παντα αντικειμενικα! να βοηθησω και καναν αλλον εδω μεσα!
thank you all! -
Ο χρήστης harris έγραψε:
Σε σχέση με C4, το Leon ποιοτικά είναι αλλού. Πλαίσιο κορυφή, και μέσα δεν ακούγεται ο παραμικρός τριγμός.
Σχετικά με το κιβώτιο και τις κοντές σχέσεις, ας μην γινόμαστε υπερβολικοί...Απλά λέω ότι για την χρήση που κάνουμε όλοι κάθε μέρα, οι 8 σε σχέση με τις 16 δεν έχουν καμμία διαφορά. Ασε που οι 8 για μέσα στην πόλη το κάνουν πολύ πιο ευχάριστο λόγω τραβήγματος από χαμηλά.Αρχικά, έχεις ακούσει τριγμούς στη C4; Εγώ πάντως όχι, όπως και στο Leon II όχι, όπως και στο Leon I μου τους ακούω μια χαρά και στο Clio μου τους ακούω επίσης. Όσα αυτοκίνητα συμπληρώσουν λίγο καιρό, και μάλιστα από οδηγούς που δεν φοβούνται να ρολάρουν το αυτοκίνητο σε δρόμους εκτός Αττικής Οδού, κάνουν τριγμούς.
Όσο για τα κοντά κιβώτια, κατά την ίδια λογική, ας μη γινόμαστε υπερβολικοί ούτε για την ποιότητα ούτε για το σχεδιασμό ούτε για εξοπλισμό ούτε για τίποτα. Αν το οδηγείς στην πόλη, και όμορφο να είναι τι να το κάνεις;
Η κατανάλωση, ο θόρυβος στο ταξίδι και εκατομμύρια άλλα πράγματα παίζουν ρόλο. Απλά, όλοι μας τα καταλαβαίνουμε μετά από πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα, δηλαδή μετά την αγορά...Και για αυτό μπαίνουμε στον πειρασμό να αγοράσουμε το καινούριο...
Φυσικά και δεν θεωρώ σοβαρό μειονέκτημα τις 8 βαλβίδες έναντι των 16. Αλλά, σίγουρα δεν είναι και πλεονέκτημα...if you catch my drift...ωπ, είπα απαγορευμένη λέξη...
Αλήθεια, το mx-5 το σκέφτηκες;
Υ.Γ. Σήμερα βρέχει πολύ, και οι C4 δεν κυκλοφορούν στην πόλη...βάζουν νερά μέσα από τα λάστιχα και τις τσιμούχες, αραίωσαν και οι βαλβολίνες στο κιβώτιο ταχυτήτων, έπαθε και δύσπνοια λόγω του γνωστού χρόνιου άσθματος που έχουν τα γαλλικά...
Αύριο, όλοι στις αντιπροσωπείες της Citroen με τα βιβλιάρια υγείας για αντικατάσταση...έμαθα ότι ήρθε και το τάνκερ με τις βαλβολίνες στο λιμάνι...
-
χαχαχαχ funky!!! τελικα πολλοι κατηγορουν το C4 υπαρχει καποιος λογος βρε παιδια? μηπως θα σκισει παλι στο WRC? περιμενω να το δω πως και πως , βασικα μαζι και με τους υπολοιπους πυραυλους!!!!!
-
Ο χρήστης giod8 έγραψε:
χαχαχαχ funky!!! τελικα πολλοι κατηγορουν το C4 υπαρχει καποιος λογος βρε παιδια? μηπως θα σκισει παλι στο WRC? περιμενω να το δω πως και πως , βασικα μαζι και με τους υπολοιπους πυραυλους!!!!!Είπαμε πολλές αυθεντίες...
Ο Θανάσης [mirage] σαφώς και κάνει πλάκα για το Xsara του.
Λοιπόν το αμάξι δεν μου έχει παρουσιάσει τίποτα στα 12.300 χλμ που το έχω.
Η δική μου άποψη:- Πολύ καλός εξοπλισμός [έχει τα πάντα]
- Προσιτό στην αγορά
- Ομορφη σχεδίαση μέσα - έξω [υποκειμενικό]
- Ησυχη λειτουργία του κινητήρα στα ταξίδια
- Αναβαθμισμένη ποιότητα σαφώς σε σχέση με την Xsara [ένα κλικ κάτω από το Golf που είναι όμως και ακριβότερο]
- Αξιόπιστο μοτέρ [το γνωστό καλό TU]
- 2 χρόνια εγγύηση
- Ημιάκαμπτος άξονας πίσω
- Μεταπώληση [που όμως εξισορροπείται από την χαμηλή τιμή]
- Μικρό σχετικό πορτ μπαγκάζ
θα ήθελα έναν 1800άρη με 130-140 άλογα [ζητάω πολλά;]
αυτά από εμένα ως κάτοχο. Κάποιος που έχει τα άλλα δύο μπορεί να σε
πληροφορήσει σχετικά για εκείνα.Καλή επιλογή.
υγ: επιβίωσα εώς τώρα από τις βροχές...
**Εάν δεν επιλέξεις το C4 VTS εγώ θα σου πρότεινα το Astra GTC. **
-
φιλε elteo ησουν σαφης.τωρα ειμαι ξανα 50% C4 και 50% ford!! shit!!
αντε να δουμε τι θα γινει !!!
elteo αληθεια απο service ποσο σου πηραν στα 10.000χιλιομετρα? -
Ο χρήστης giod8 έγραψε:
φιλε elteo ησουν σαφης.τωρα ειμαι ξανα 50% C4 και 50% ford!! shit!!
αντε να δουμε τι θα γινει !!!
elteo αληθεια απο service ποσο σου πηραν στα 10.000χιλιομετρα?70 ευρώ
-
εχει ιμαντα η αλυσιδα το C4? ξερεις καθολου το κοστος για αυτο το service?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
φιλε elteo ησουν σαφης.τωρα ειμαι ξανα 50% C4 και 50% ford!! shit!!
αντε να δουμε τι θα γινει !!!
elteo αληθεια απο service ποσο σου πηραν στα 10.000χιλιομετρα?70 ευρώ
68 για το δικό μου (μόνο λάδια/φίλτρα και οπτικό έλεγχο, χωρίς εργατικά) και φάγανε το κράξιμο της αρκούδας. Από όσο ξέρω τα εξουσιοδοτημένα τόσο της Citroen όσο και της Peugeot είναι δεύτερα σε 'χούφτωμα' από εκείνα της VW.
-
Ο χρήστης giod8 έγραψε:
εχει ιμαντα η αλυσιδα το C4? ξερεις καθολου το κοστος για αυτο το service?Εχει ιμάντα. Το κόστος δεν το ξέρω. Με το προηγούμενο μου Saxo VTS 1.6L
είχα πληρώσει εάν θυμάμαι καλά 380-400 ευρώ. -
στο δρομο το εχεις πιεσει καθολου? στριβει καλα? το VTR pack εχεις και εσυ? σαμαρια , λακουβιτσες , ψιλοανωμαλιες καταλαβαινεις τιποτα μεσα, η στο τιμονι?
-
Ο χρήστης giod8 έγραψε:
στο δρομο το εχεις πιεσει καθολου? στριβει καλα? το VTR pack εχεις και εσυ? σαμαρια , λακουβιτσες , ψιλοανωμαλιες καταλαβαινεις τιποτα μεσα, η στο τιμονι?Οχι την top έκδοση Exclusive 5door. Είναι καλορυθμισμένο. Εννοείται ότι το
πιέζω...μέχρι στιγμής τα τελευταία 900χλμ έχω με 80% πόλη και 20% έξω
9,2lt. /100Κm.Λακκούβες καταλαβαίνεις τις μεγάλες λογικό με τους άθλιους δρόμους μας
αλλά και τις μεγάλες ζάντες που φορά. -
για να μη παρεξηγηθουμε με τις βαλβιδες κτλ κτλ....δε χρειαζεται να εχεις κανει μηχανικος για να καταλαβεις πως παει ο 8βαλβιδος και πως παει ο 16βαλβιδος και επειδη μεσα στη πολη ολα τα αυτοκινητα κινουνται στους ιδιους ρυθμους, οσο και να το κοντυνεις το κιβωτιο ο 8βαλβιδος θα ναι 8βαλβιδος...
εμενα τουλαχιστον με πειραζει να ακουω για 8βαλβιδους 1600αρηδες εν ετει 2006....αν το λεον φορουσε το 1600 των 115 του vag σε λογικη τιμη θα ταν μια αρκετα καλη επιλογη imo!μεταξυ φοκους και c4 εγω θα πηγαινα για c4 μαλλον αν και το φοκους ειναι μια πολυ καλη επιλογη!
test drive και στα 3 για οση ωρα περισσοτερη μπορεις...
-
ads4gr σκοπευω να τα κσανακανω βολτα.οσο για το leon με 8βαλβιδο σιγουρα δεν εχει καμμια σχεση η αισθηση στις ψηλες στροφες με τον 16V μην τρελαθουμε ρε παιδια!!!!!!
Τωρα οσο αφορα το κοστος των service του c4 τα εβαλα κατω και πιστευω να πανε το πολυ μεχρι 800-1000 ευρω μεχρι τα 100.000 μαζι με οτι ανωμαλιτσα παρουσιασει. Το C4 εχει τιμη 18.000 ευρω, το focus εχει οπως το θελω 19,600 με το starline look πακετο, και δωρεαν service, αταλλακτικα μεχρι τα 100.000χιλιομερτα, αρα λογικα στα 100.000 και παλι το c4 μου ερχεται φθινοτερο.....
σκεψεις....εε?? χαχχαχαχα -
αν σε ενδιαφερει, σε λιγο καιρο θα παιξει καλη εκπτωση για τα Golf 1600....
-
το φοκους σου δινει δωρεαν σερβις και ανταλλακτικα μεχρι τα 100.000 χλμ η εγω καταλαβα λαθος?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αν σε ενδιαφερει, σε λιγο καιρο θα παιξει καλη εκπτωση για τα Golf 1600....τι ποσο μιλαμε?
-
Μάλλον αισιόδοξος είσαι για το κόστος των service (ανεξαρτήτως εταιρείας)...
-
απο οτι λενε οι πληροφοριες, -2000ε
-
2 χιλιαρικα????????????????? πολυ ακουγεται!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
2 χιλιαρικα????????????????? πολυ ακουγεται!ε κοιτα τις τιμες του 1400TSI, υπολογισε ποσο θα κανει το 1200ΤSI, και μετα ξανασκεψου αν τα 2000ε ειναι πολλα!
Citroen C4 , Ford Focus η Seat Leon new ???????