-
To σιγουρο συμπερασμα ειναι το σε ενα ΣΚ μαζευουν στην ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ 62+65+42 παραβολα που τους αντιστοιχουν και πιθανοτατα μονο απο αυτο κρινουν αν ο μηνας ειναι θετικος η οχι......(χωρις να υπολογισουμε αλλες διαφορετικες μορφες αγωνων ,που πιθανον να γινονται παραλληλα με τα προαναφερθεντα...)
-
Ο χρήστης Anna75 έγραψε:
Με την ευκαιρια: Θα δωσουν το παρΩν.... Με Ομικρον ,το σωστο.
Φιλικα
Χ.Π.Το παρόν με «όμικρον» είναι το ουδέτερο της μετοχής και στη νεοελληνική δηλώνει το «τώρα». Το παρών με «ωμέγα» και σε εισαγωγικά είναι η έκφραση που χρησιμοποιεί κάποιος για να δηλώσει την παρουσία του. (Ισοδυναμεί με την έκφραση «είμαι παρών»). Άρα, όταν θέλουμε να πούμε ότι 'θα δώσουν το παρών', είναι με Ω.
Απλά τυχαίνει να είμαι φιλόλογος και φίλη του μηχανοκίνητου αθλητισμού.Άννα
Eυχαριστούμε!
Tον τροχό στον Platis, το πληκτρολόγιο στην Anna75. -
Υποκλινομαι στην Αννα και την ευχαριστω. Ομως σαν 'δυσπιστος γερων' που ειμαι ,το βραδυ θα ξεφυλλισω τον Μπαμπινιωτη της κορης μου και θα ξαναδωσω το παρω(ο)ν
Καλοπροαιρετο ηταν και μη βαρας 'λαγε'!
Καλημερα. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Υποκλινομαι στην Αννα και την ευχαριστω. Ομως σαν 'δυσπιστος γερων' που ειμαι ,το βραδυ θα ξεφυλλισω τον Μπαμπινιωτη της κορης μου και θα ξαναδωσω το παρω(ο)ν
Καλοπροαιρετο ηταν και μη βαρας 'λαγε'!
Καλημερα.Δεν βαράω, αντίθετα εκτιμώ την επιδεξιότητά σου και στους 5 τροχούς.
-
Τι εγινε?
Και οι 60 ειναι ετοιμοι για την πρωτη αναμετρηση σε επιπεδο ραλλυ κυπελλοπρωταθληματος??*Λες μια που ειναι νωρις ακομα,μολις 10 Μαρτιου να μην ειναι ετοιμοι οι αγωνιζομενοι?*μεσα μου ,και με τα νεα δεδομενα των προκυρηξεων(αλλα και χωρις αυτα),δεν βαζω σε αλλο επιπεδο τα δυο κυπελλα(οπωσδηποτε τουλαχιστον οχι της ασφαλτου),σε σχεση με το υποτιθεμενο 'πρωταθλημα/παζλ κυπελλων'.
Ειδικα οσον αφορα τομεις οπως κοστος,χρονος,προβολη,προετοιμασια,δυσκολια,συναγωνισμο,κ.α.
Για την ακριβεια μου φαινεται αδικη η προκυρηξη ,ως κατι το 'λιγοτερο',των ανα κατηγορια επαθλων στα κυπελλα ,αντι για κυπελλα οπως στο 'πρωταθλημα'.... -
Τελικα,αν και εκανα πλακα,βγηκα αληθινος(δυστυχως).
Οι εκκινησαντες περιοριστηκαν στους 51,με αρκετους απο τους 9 που δεν ηρθαν να ηταν αναμεσα στους πρωταγωνιστες του αγωνα.Και ενω απο το πρωι της Κυριακης η οργανωση απεδειξε οτι ειναι κατωτερη του αναμενομενου(σε διαφορους τομεις),καποιες εγκαταλειψεις κατα τη διαρκεια του αγωνα(οπως αυτη του Βωβου στην πρωτη ειδικη)μειωνε κατακορυφα το ενδιαφερον που υπηρχε.
Παραλληλα το θεαμα δεν αποζημιωνε τους λιγοστους θεατες,με αποτελεσμα,να μπορει ο αγωνας(υποβοηθουμενος και απο τον καιρο) να χαρακτηριστει πολυ κατω του μετριου,για την ακριβεια,φλερταριζε με τον 'πατο' των ελληνικων αγωνων.(κατι απο Κενταυρος δηλαδη!)
Παρα τις φιλοτιμες προσπαθειες 5-10 πληρωματων(με πλουσιες ανοχες οσον αφορα την κριση)η παρακολουθηση του αγωνα εμοιαζε περισσοτερο με σκοπια σε στρατωνα ,με εξαιρεση την παρεα.Δυστυχως τα μικρα,ενω κινουνται οριακα απο τους περισσοτερους,δεν μπορουν να χαρακτηριστουν αγωνιστικα αυτοκινητα,εκτος απο ελαχιστες περιπτωσεις/καταστασεις/σημεια.(εως και πρεπει να κανουμε ησυχια για να τα ακουσουμε)
Αν σε ολα αυτα συνυπολογισει κανεις οτι τερματισαν μονο 37(η μηπως ειναι πολλοι τελικα?)καταλαβαινουμε οτι το ολο 'κινουμενο τσιρκο/θιασος' δεν ειναι σε καλο δρομο.
Και οτι δεν εχει καμια τυχη ,αν συνεχισει σε παρομοια επιπεδα(θελω να πιστευω οτι κατα την διαρκεια της χρονιας,θα δουμε και ΠΟΛΥ καλυτερους αγωνες συνολικα!)Εχουμε φτασει σε ενα επιπεδο(λογω ελαχιστων και μετριων σχετικα συμμετοχων) που δεν εχει νοημα η 5η θεση του Παπαχριστοπουλου και η 6η του Κουλη!(αντιστοιχα η 3η και 4η στους βαθμους του κυπελλου!!!)
Ακομα και η υπερπροσπαθεια του Ζαχου μονο ως απειρο μπορει να τον χαρακτηρισει,αφου με μειωμενο ρυθμο,θα μπορουσε βολταροντας να ειναι στη 10αδα της γενικης!!(αναλογιζομενοι τα δικα του προβληματα υγειας)
Ενω αναλογιστειτε οτι απο τον 9ο και κατω(Κοσμοπουλος,και ας μην με παρεξηγησει,αφου για χιλιους δυο λογους κινηθηκε ετσι μετρια),ολοι ηταν απλως αργοι!!!!(με ΙΣΩΣ ενα δυο εξαιρεσεις,οπως το ριτμο του Δαχρετζη)
(σκεφτειτε οτι 8ος γενικης ηταν ενα Ν2(αξιος!) και ενατος ο Γιωργος,οδηγωντας λιγο μονο στο δευτερο σκελος.)Οπως προειπα στους ρυθμους εξαιρω τα μικρα,γιατι τελικα ,μονο λιγο πριν το 'λιωσιμο'(μακρια απο ολους) προσφερουν στο 'ματι' θεαμα.
Ενω οπως επισης προειπα επαιξε τον ρολο της και η βροχη για τυχων μειωμενους ρυθμους,...αλλα το αποτελεσμα ειναι αυτο που μετραει,και αυτο τελικα δεν ηταν καλο....Συνεχεια με Πυργο!!!
Υγ.Σχολιο για τον Λαμπρο.
Οδηγησε πολυ γρηγορα,βοηθηθηκε απο τη βροχη,αλλα τελικα νομιζω οτι το αυτοκινητο ειναι μεχρι εκει!(τουλαχιστον σε τετοια αναλογια ανηφορας/κατηφορας)
Απο οτι συμπερανα απο την πρωτη σου επαφη,το αυτοκινητο ΔΕΝ πρεπει να ειναι πιο γρηγορο απο 106 καπ(που ειναι και μια βαση συγκρισεων για μενα σχετικα αντικειμενικη),κοινως ειναι ολιγον τι αργο με πολυ καλο βοηθο το πλαισιο,τα 17αρια(?) και σιγουρα την μεταδοση. -
Προβλεπω, τα χωματινα ραλλυ του 2006 να ειναι αναλογικα καλυτερα και με περισσοτερες συμμετοχες απο τα 'φτηνοτερα' ασφαλτινα.
Πηραμε ενα δειγματακι απο το σπριντ στη Λαμια.
Ενω επεται το Ολυμπιακο,στο οποιο οπως ηδη δηλωνουν οι ανθρωποι του αγωνα,εχει πανω απο 80 συμμετοχες!
Καλο για το ακριβο ,ανεκαθεν,αλλα ακομα περισσοτερο τα τελευταια χρονια, χωμα.
'Κακο-υποπτο' για την φτηνοτερη ανεκαθεν,λιγοτερο φτηνη τα τελευταια χρονια ασφαλτο.
Θα εχουμε καλυτερη-ξεκαθαρη εικονα λιγο πριν το καλοκαιρι!Ωραιο ,με μια πρωτη ματια ,το site του Ολυμπιακου ραλλυ!
(αμα ηταν και του Παναθηναικου ακομα καλυτερα ) -
ΚΑΛΥΤΕΡΑ;;
Τι λες τώρα;;;
Αν ήταν του Παναθηναϊκού θα το διοργάνωνε η ΑΛΑ!!! -
Βρε ανιστόρητοι!
Το **Παναθηναϊκό **ράλυ το διοργάνωνε η λέσχη του Μ.Ανδριόπουλου κάπου στην δεκαετία του 80
http://www.castorteam.gr/assets/images/ ... e-4010.jpg
-
Μας πας τόσο παλιά, που μου φαίνεται πως μιλάς για τα Παναθήναια!!
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Βρε ανιστόρητοι!Το **Παναθηναϊκό **ράλυ το διοργάνωνε η λέσχη του Μ.Ανδριόπουλου κάπου στην δεκαετία του 80
http://www.castorteam.gr/assets/images/ ... e-4010.jpg
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 1981 ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ Ε.Δ. ΚΙΑΤΟ-ΣΟΥΛΙ-ΖΕΜΕΝΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΒΡΑΔΥΝΟ.
ΗΤΑΝ Ο ΠΑΡΘΕΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ 'ΒΕΝΝΥ' ΚΑΙ ΤΗΝ LANCIA STRATOS.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Βρε ανιστόρητοι!
Το **Παναθηναϊκό **ράλυ το διοργάνωνε η λέσχη του Μ.Ανδριόπουλου κάπου στην δεκαετία του 80
http://www.castorteam.gr/assets/images/ ... e-4010.jpg
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 1981 ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ Ε.Δ. ΚΙΑΤΟ-ΣΟΥΛΙ-ΖΕΜΕΝΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΒΡΑΔΥΝΟ.
ΗΤΑΝ Ο ΠΑΡΘΕΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ 'ΒΕΝΝΥ' ΚΑΙ ΤΗΝ LANCIA STRATOS.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ετσι μπραβο , να κανετε που και που καμια αναφορα στα ¨παλια¨ να μαθαινουμε και ΄μεις οι καινουργιοι
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Βρε ανιστόρητοι!
Το **Παναθηναϊκό **ράλυ το διοργάνωνε η λέσχη του Μ.Ανδριόπουλου κάπου στην δεκαετία του 80
http://www.castorteam.gr/assets/images/ ... e-4010.jpg
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 1981 ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ Ε.Δ. ΚΙΑΤΟ-ΣΟΥΛΙ-ΖΕΜΕΝΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΒΡΑΔΥΝΟ.
ΗΤΑΝ Ο ΠΑΡΘΕΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ **ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ **ΜΕ ΤΟΝ 'ΒΕΝΝΥ' ΚΑΙ ΤΗΝ LANCIA STRATOS.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ασθένεια συνοδηγών ?
(copyright aaa) -
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Βρε ανιστόρητοι!
Το **Παναθηναϊκό **ράλυ το διοργάνωνε η λέσχη του Μ.Ανδριόπουλου κάπου στην δεκαετία του 80
http://www.castorteam.gr/assets/images/ ... e-4010.jpg
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 1981 ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ Ε.Δ. ΚΙΑΤΟ-ΣΟΥΛΙ-ΖΕΜΕΝΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΒΡΑΔΥΝΟ.
ΗΤΑΝ Ο ΠΑΡΘΕΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ **ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ **ΜΕ ΤΟΝ 'ΒΕΝΝΥ' ΚΑΙ ΤΗΝ LANCIA STRATOS.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ασθένεια συνοδηγών ?
(copyright aaa)Όπως λέμε πως ο Λέμπ πήρε το πρωτάθλημα με το Ξαρά (αυτός είχε τα πηδάλια του αμαξιού, και το αμάξι απλά εκτελούσε), έτσι ακριβώς λέμε και για τον Ελενά, που πήρε το πρωτάθλημα με τον Λέμπ (αυτός είχε τα 'πηδάλια' του οδηγού, ο οποίος απλά εκτελούσε).
Άσε που κάνουμε την πάπια και αφήνουμε τους οδηγούς να πάρουν τη δόξα, είναι μόνο για μάρκετινγκ!!
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Βρε ανιστόρητοι!
Το **Παναθηναϊκό **ράλυ το διοργάνωνε η λέσχη του Μ.Ανδριόπουλου κάπου στην δεκαετία του 80
http://www.castorteam.gr/assets/images/ ... e-4010.jpg
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 1981 ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ Ε.Δ. ΚΙΑΤΟ-ΣΟΥΛΙ-ΖΕΜΕΝΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΒΡΑΔΥΝΟ.
ΗΤΑΝ Ο ΠΑΡΘΕΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ 'ΒΕΝΝΥ' ΚΑΙ ΤΗΝ LANCIA STRATOS.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΤΟ 81
ΛΩΡΑΚΟ , ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ ?
ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΑ ΣΤΙΣ 13-11-82 ΜΕ ΤΟ ΩΤΟΜΠΙΑΝΚΙ ΜΟΥ ?
ΣΤΟ ΜΙΛΛΕ ΜΙΛΙΑ , ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ , ΔΕΞΙΑ ΜΕ ΨΗΛΟ ΠΕΤΡΙΝΟ ΤΟΙΧΟ ΚΑΙ ΜΠΑΡΙΕΡΑ ΜΕ ΑΠΟΙΡΟ ΚΟΣΜΟ
ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΜΙΑΖΕΙ ΜΕ ΩΡΩΠΟ
ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΘΥΜΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΠΕΝΤΕΛΗ ,ΜΑΡΑΘΩΝΑ , ΕΚΤΟΣ ΑΠ'ΤΟΝ ΩΡΩΠΟ , ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΥΦΗ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΕΙΑ ΤΟ ΣΥΚΑΜΙΝΟ , ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΑΚΟΥΩ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΜΟΥ ΟΚΤΑΒΙΟΥ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΕ ΟΤΑΝ ΕΒΛΕΠΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΤΑ 50 ΜΕΤΡΑ ..........ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΠΕΡΝΑΜΕ ΠΙΣΩ ΑΠ'ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ Η ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΑΛΗΣΕΙ ΤΟ ΦΤΕΡΑΚΙ
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ 4ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ , ΛΩΡΗ , ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ 5ο .σιγα ομως μην μας ακουσει ο αρχηγος ,και αρχισει να θυμαται οτι σ'αυτο τον αγωνα ετρεχε με ενα ΟΠΕΛ ΚΑΝΤΕΤ GTE , και τον κερδισε ο προεδρευον με το ρενω το 5 tourbo για 38 '' αλλα ευτυχως ειχε κατεβασει τα αυτια του Τσομπανοπουλου με ιδιο gte για 29 '' και του Γεωργακη 56''
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Βρε ανιστόρητοι!
Το **Παναθηναϊκό **ράλυ το διοργάνωνε η λέσχη του Μ.Ανδριόπουλου κάπου στην δεκαετία του 80
http://www.castorteam.gr/assets/images/ ... e-4010.jpg
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 1981 ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ Ε.Δ. ΚΙΑΤΟ-ΣΟΥΛΙ-ΖΕΜΕΝΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΒΡΑΔΥΝΟ.
ΗΤΑΝ Ο ΠΑΡΘΕΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ 'ΒΕΝΝΥ' ΚΑΙ ΤΗΝ LANCIA STRATOS.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΤΟ 81
ΛΩΡΑΚΟ , ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ ?
ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΑ ΣΤΙΣ 13-11-82 ΜΕ ΤΟ ΩΤΟΜΠΙΑΝΚΙ ΜΟΥ ?
ΣΤΟ ΜΙΛΛΕ ΜΙΛΙΑ , ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ , ΔΕΞΙΑ ΜΕ ΨΗΛΟ ΠΕΤΡΙΝΟ ΤΟΙΧΟ ΚΑΙ ΜΠΑΡΙΕΡΑ ΜΕ ΑΠΟΙΡΟ ΚΟΣΜΟ
ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΜΙΑΖΕΙ ΜΕ ΩΡΩΠΟ
ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΘΥΜΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΠΕΝΤΕΛΗ ,ΜΑΡΑΘΩΝΑ , ΕΚΤΟΣ ΑΠ'ΤΟΝ ΩΡΩΠΟ , ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΥΦΗ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΕΙΑ ΤΟ ΣΥΚΑΜΙΝΟ , ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΑΚΟΥΩ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΜΟΥ ΟΚΤΑΒΙΟΥ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΕ ΟΤΑΝ ΕΒΛΕΠΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΤΑ 50 ΜΕΤΡΑ ..........ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΠΕΡΝΑΜΕ ΠΙΣΩ ΑΠ'ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ Η ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΑΛΗΣΕΙ ΤΟ ΦΤΕΡΑΚΙ
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ 4ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ , ΛΩΡΗ , ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ 5ο .ηταν τοτε που το πρωι δουλευατε οικοδομη(που χτιζατε την ακροπολη)το μεσημερη πολεμουσατε με τον αδελφο του καραιταβλι,τον καραισκακη,και το βραδυ τρεχατε στον αγωνα με αντιπαλο τον παπαφλεσσα?
-
ΑΣΕ ΜΑΣ ΒΡΕ ΝΗΠΙΟ
-
ΗΤΑΝ Ο ΠΑΡΘΕΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ 'ΒΕΝΝΥ' ΚΑΙ ΤΗΝ LANCIA STRATOS
Πώ, πω!! Τόσο πιτσιρικάς είσαι; Και σε θεωρούσα έμπειρο. Στο συγκεκριμένο αγώνα ήμουν θεατής στο Σούλι και σας χειροκρότησα όλους.
Λάμπης Κουρτέσης -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Βρε ανιστόρητοι!
Το **Παναθηναϊκό **ράλυ το διοργάνωνε η λέσχη του Μ.Ανδριόπουλου κάπου στην δεκαετία του 80
http://www.castorteam.gr/assets/images/ ... e-4010.jpg
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 1981 ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ Ε.Δ. ΚΙΑΤΟ-ΣΟΥΛΙ-ΖΕΜΕΝΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΒΡΑΔΥΝΟ.
ΗΤΑΝ Ο ΠΑΡΘΕΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ **ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ **ΜΕ ΤΟΝ 'ΒΕΝΝΥ' ΚΑΙ ΤΗΝ LANCIA STRATOS.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ασθένεια συνοδηγών ?
(copyright aaa)Όπως λέμε πως ο Λέμπ πήρε το πρωτάθλημα με το Ξαρά (αυτός είχε τα πηδάλια του αμαξιού, και το αμάξι απλά εκτελούσε), έτσι ακριβώς λέμε και για τον Ελενά, που πήρε το πρωτάθλημα με τον Λέμπ (αυτός είχε τα 'πηδάλια' του οδηγού, ο οποίος απλά εκτελούσε).
Άσε που κάνουμε την πάπια και αφήνουμε τους οδηγούς να πάρουν τη δόξα, είναι μόνο για μάρκετινγκ!!
ΕΝ ΤΑΞΕΙ,ΒΡΕ ΓΙΩΡΓΟ,ΣΤΗΝ ΒΙΑΣΥΝΗ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΑ 'ΕΙΧΑ' ΑΝΤΙ ΓΙΑ 'ΕΙΧΑΜΕ' ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΑΝ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΑΚΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ 'ΠΗΓΑ' ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ 'ΒΓΗΚΑ' ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ,ΚΑΙ ΟΤΙ 'ΤΕΡΜΑΤΙΣΑ' ΔΕΥΤΕΡΟΣ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Στον συγκεκριμένο αγώνα του 81 είχα έρθει τρίτος στα 1300 με Τσάδαρη και Ταγκούλη μπροστά. Το Χοντάκι ακόμα αυτόματο και δεδομένου ότι οι δύο ε.δ. Σούλι - Ζεμενό ήταν κυρίως κατηφορικές βράσανε τα υγρά των φρένων. Πού DOT 5 και τετραπίστονα τότε!
Το Παναθηναϊκό αυτό ήταν ένας ιδιαίτερα πρωτοποριακός αγώνας 3Χ3 ε.δ. και στην ουσία με ένα σέρβις πάρκ πρωτού καν θεσπιστούν. Ο Μ.Ανδριόπουλος ήξερε τις ανάγκες των πληρωμάτων για καλό-φτηνό και μπόλικο!
Σήμερα τι γίνεται?
Το ρ(x)αλια (μας),του ετους 2006...Καποιος μας ξεχασε....