Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα πάντα για το Peugeot 206
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τα πάντα για το Peugeot 206
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 121
    • 122
    • 21 / 122
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    2435
    9440
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sidobre last edited by

      Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:

      Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι παραπάνω προσφέρει το κόμπλερ που πουλάει η PS, έτσι και πάρεις μόνο ένα τέτοιο (π.χ. αγοράζω μόνο το Νο 8 ), χωρίς κάτι αντίστοιχο να συνοδεύει την αγορά του (π.χ. Νο 3,4).

      Αν θα ανοίξεις ένα ταλαιπωρημένο σασμάν από αλλαγές, θα δεις ότι αυτά καταπονούνται πάρα πολύ. (Παθών-Μαθών όταν αλλάζεις στις 7.800! )

      Πάντως μετά την αλλαγή (έχω βάλει μόνο το κομπλερ 2ας-3ης μια και αυτό ζορίζεται πολύ) και βαλβολίνης LE δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο αντίστοιχο σασμάν που θα μπορούσε να συγκριθεί

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannos last edited by

        7800;......
        Και δε με λες ... το'χεις γαργαλίσει το εργαλείο....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis206 last edited by

          Άλλαξα σήμερα Τακάκια εμπρός πίσω ,δίσκους μπροστά και υγρό φρένων.Και είχα ένα πρόβλημα!Τα τακάκια ήταν όλα ίδια και δεν έμπαιναν μπροστά!Είχε σφάλμα από το εργοστάσιο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pskarm last edited by

            τι σας εχω τι σας εχω πουλακια μου????????????????????????
            οεο???οεο???

            πριν λιγο μιλησα με ανθρωπο που εχει c4 και εχει βαλει πανω εισαγωγη c2vts...μαζι με τα μπεκ της.
            εχει και φουλ εξατμιση με χταποδι κλπ κλπ.
            προγραμμα μαμα, εκκεντροφοροι μαμα.

            η απαντηση του ηταν οτι η εισαγωγη δουλευει.
            ειδε τρελλη διαφορα σε αποκριση στο γκαζι.το αμαξι χαμηλα-μεσσαιες οχι απλα δε μπουκωσε αλλα αρπαζε καλυτερα και ψηλα σε συνδυασμο με εξατμιση ειναι αλλο αυτοκινητο.

            βεβαια το κοστος ειναι αλμυρο 400 εισαγωγη και 400 τα μπεκ αλλα οπως μου ειπε τα αξιζε τα λεφτα της.

            το θεμα ειναι οτι δουλευει οποτε μπαινει και αυτο στα υποψην ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannis206 last edited by

              Μάλιστα!!Ακριβό το μαλλί και ευτυχώς για τον φίλο(και για εμάς) ,που δούλεψε!!Σε συνδιασμό με το θεόκοντο κιβώτιο που έχει η C4 και με εξάτμιση θα κάνει σίγουρα διαφορά !
              Καλό το νεό σου!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannos last edited by

                GIANNIS206
                Γιάννη!!!! Δε με ποιάνει ύπνος..........
                Γιάννη ψήνομαι για τη Record SP..........

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  ekeramid last edited by

                  Πήρα ένα 206 CC 1,6 του 2001 και εχω τις παρακατω απλες απορίες
                  ΄
                  1)Επειδή τα τζαμια στις πόρτες τριζουν στα λαστιχα τις οροφης, υπαρχει κάποια αλιφή η οποία να μαλακώνει αυτά τα λάστιχα? Αν ναι, ποια και που την βρίσκω?

                  2)Παρατήρησα ότι κατα περιόδους η στάθμη του ψυχκτικού υγρού της μηχανής πέφτει απότομα, και ειδα ότι υπάρχει (με τι βοήθεια μηχανικού ) ότι υπάρχουν σημάδια διαροής μάλλον από φλάτζα ή από το καπάκι της αντλίας. Εχει κανείς παρόμοια εμπειρία. Τι κάνω, αλλάζω φλάτζα ή απλά βάζω που και που ψυχτικό (1 φορά το μήνα). Υπόψην ότι η θερμοκρασία της μηχανής δεν ανεβαίνει παρόλα αυτά.

                  3)Λέω να του βάλω ζάντες (αν δεν δώσω λεφτά για φλάτζα τελικά) και μάλλον και λάστιχα μαζί. Συμφέρει να βάλω 15αρες με λάστιχα 50 αρια για να γλυτώσω κάποια λεφτά ή τα 55αρια είναι αρκετά πιο άνετα και δεν διαφέρουν σε κράτημα , οπότε και αξίζει η διαφορά στην τιμή? Για 16 αρεσ ζάντες τι γνώμη έχεται ? Το CC θα τρίζει ολόκληρο στις λακούβες όπως υποθέτω?

                  Τελός δεν είναι απίστευτο ένα αυτοκίνητο που έχει καινούριο γύρο στα 20000 ευρό να μήν έχει ABS,όπως συμβαίνει στο δικό μου ?(ακόμα και του 2001)

                  Δώστε μου τα φώτα σαααααααααααααααςςςςςςςς

                  Thanks

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannis206 last edited by

                    Eγώ αυτό που έχω να σου πω είναι για την διαρροή!Θέλει επισκευή και καλό θα είναι να μην την αφηήσεις!Το συγκεκριμένο πρόβλημα ήταν παρατηρημένο στα πρώτα μοντέλα με τον 1600αρη με τα 110 άλογα.Είχε δοθεί σχετική οδηγία από τα κεντρικά της PEUGEOT στη Γαλλία,με το που έρχετε εδώ το αυτοκίνητο, να το ανοίγουν και να σφίγγουν το καπάκι.Φυσικά κανένας δεν το έκανε και όλοι πήγαιναν στην αντιπροσωπεία όταν το καταλάβαιναν για επισκευή.Το έκανα και εγώ ενώ ήμουν στην εγγύηση!Είναι πολύ άτιμοι οι άνθρωποι δεν έλεγαν τίποτα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannis206 last edited by

                      Ο χρήστης giannos έγραψε:
                      GIANNIS206
                      Γιάννη!!!! Δε με ποιάνει ύπνος..........
                      Γιάννη ψήνομαι για τη Record SP..........

                      Και τι περιμένεις?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giannos last edited by

                        Περιμένω......να ρθω Θεσσάλονίκη!!!!!
                        Όταν έρθω ,πρώτα ο Θεός, μπορείς να έρθεις να πάμε;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giannos last edited by

                          Βασικά... κι εγω 55/15 είχα και έβαλα 50/15 και ομολογώ οτι δεν το μετάνοιωσα! Αντιθέτως! Δεν μπορώ να πω οτι έχασα σε άνεση τίποτα.. αλλά το αμάξι κρατάει πολύ καλύτερα... Πολύ ευχαριστημένος!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            miltellas last edited by

                            Ο χρήστης ekeramid έγραψε:
                            Πήρα ένα 206 CC 1,6 του 2001 και εχω τις παρακατω απλες απορίες
                            ΄
                            1)Επειδή τα τζαμια στις πόρτες τριζουν στα λαστιχα τις οροφης, υπαρχει κάποια αλιφή η οποία να μαλακώνει αυτά τα λάστιχα? Αν ναι, ποια και που την βρίσκω?

                            2)Παρατήρησα ότι κατα περιόδους η στάθμη του ψυχκτικού υγρού της μηχανής πέφτει απότομα, και ειδα ότι υπάρχει (με τι βοήθεια μηχανικού ) ότι υπάρχουν σημάδια διαροής μάλλον από φλάτζα ή από το καπάκι της αντλίας. Εχει κανείς παρόμοια εμπειρία. Τι κάνω, αλλάζω φλάτζα ή απλά βάζω που και που ψυχτικό (1 φορά το μήνα). Υπόψην ότι η θερμοκρασία της μηχανής δεν ανεβαίνει παρόλα αυτά.

                            3)Λέω να του βάλω ζάντες (αν δεν δώσω λεφτά για φλάτζα τελικά) και μάλλον και λάστιχα μαζί. Συμφέρει να βάλω 15αρες με λάστιχα 50 αρια για να γλυτώσω κάποια λεφτά ή τα 55αρια είναι αρκετά πιο άνετα και δεν διαφέρουν σε κράτημα , οπότε και αξίζει η διαφορά στην τιμή? Για 16 αρεσ ζάντες τι γνώμη έχεται ? Το CC θα τρίζει ολόκληρο στις λακούβες όπως υποθέτω?

                            Τελός δεν είναι απίστευτο ένα αυτοκίνητο που έχει καινούριο γύρο στα 20000 ευρό να μήν έχει ABS,όπως συμβαίνει στο δικό μου ?(ακόμα και του 2001)

                            Δώστε μου τα φώτα σαααααααααααααααςςςςςςςς

                            Thanks

                            1. Δεν ξέρω κάτι σαφές. Έχω ακούσει για σπρέι σιλικόνης. Δεν πολυασχολούμαι με τριγμούς. Αν τρίζει το δικό μου δεν ξέρω, με τα ADVAN δεν ακούω τίποτα...

                            2. Όπως έγινε με του Γιάννη και με το δικό μου που έχουμε μοντέλα 2001 έτσι κι εσύ πας για φλάντζα... Μεταλλική είναι και δεν φθείρεται (τουλάχιστον θεωρητικά). Είναι κατασκευαστικό ελάττωμα συναρμολόγησης όπως εξήγησε κι ο Γιάννης. Βάζεις καινούρια και μετά από τα πρώτα 1500χλμ περίπου ξαναπάς και σου ελέγχουν αν θέλει ξανασφίξιμο το καπάκι (το τελευταίο να το προσέξεις γιατί το παραλείπουν - ίσως και εσκεμμένα).

                            3. Τα 50άρια σου δίνουν περισσότερα από όσα σου αφαιρούν. Κερδίζεις οδηγική συμπεριφορά παντού. Χάνεις σε ένδειξη στο κοντέρ (τα 210 θα τα βλέπεις 220) και ελαφρά σε άνεση (ίσως και να μην το προσέξεις γιατί είναι και μέσα στα περιθώρια κατασκευής του ελαστικού).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pskarm last edited by

                              gia cc 185-60-15 ...........terma to kopanhma kai einai fthna...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                ekeramid last edited by

                                Δηλαδή φίλε Miltella , για το καπάκι , μπορώ να παω να μου σφίξουν το ήδη υπάρχον, ή πρέπει να βάλω απαραίτητα καινούριο?

                                Και τα ΑDVAN τι ακριβώς είναι ?

                                Για το ABS παντως δεν είδα ακόμη σχόλια

                                Thanks guys!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  miltellas last edited by

                                  Ο χρήστης ekeramid έγραψε:
                                  Δηλαδή φίλε Miltella , για το καπάκι , μπορώ να παω να μου σφίξουν το ήδη υπάρχον, ή πρέπει να βάλω απαραίτητα καινούριο?

                                  Και τα ΑDVAN τι ακριβώς είναι ?

                                  Για το ABS παντως δεν είδα ακόμη σχόλια

                                  Thanks guys!

                                  Τώρα πια όλα έχουν πάρει το σχήμα τους. Θα βάλεις καινούρια φλάντζα (όχι καπάκι φυσικά) και θα πας μετά από τα πρώτα 1500χλμ περίπου για να τσεκάρουν αν θέλει επανασφίξιμο.

                                  Τα Yokohama ADVAN είναι ευρεία γκάμα αγωνιστικών ελαστικών.

                                  Δυστυχώς το 2001 το ABS δεν ήταν στάνταρ σε πολλά αυτοκίνητα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    ekeramid last edited by

                                    Είπα για καπάκι (αντλίας), γιατι στην PSClub διαβασα ότι η peugeot για το συγκεκριμένο πρόβλημα του ψυχτικού , θεώρησε ως πρώτο πρόβλημα το καπάκι της αντλίας του ψυχτικού και όχι την ίδια την φλάτζα.....
                                    http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=419
                                    Αυτό σαν ενδεχόμενο αποκλείεται?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      miltellas last edited by

                                      Όχι δεν αποκλείεται, αλλά τόσο σε μένα όσο και στον Γιάννη ήταν από την φλάντζα που έκανε διαρροή από το ίδιο ακριβώς σημείο. Το ίδιο έχω δει και επισημάνει και σε άλλους κατόχους 1.6 16V εκείνης της περιόδου (2001), διαρροή από το ίδιο σημείο ακριβώς!
                                      Ίσως σε βοηθήσει να σου πω το σημείο:
                                      Ανοίγεις το καπό και όπως κοιτάς τον κινητήρα βρίσκεται δεξιά από την πολλαπλή εξαγωγής και κοντά στην αντλία νερού ακριβώς πάνω στην ένωση του καπακιού με το μπλοκ (δηλ. στην φλάντζα).
                                      Ίσως αυτό να μπέρδεψε κάποιους και να νόμισαν ότι η διαρροή ήταν από την αντλία. Ίσως όμως και να έχουν συμβεί καί οι δύο περιπτώσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        miltellas last edited by

                                        Παναγιώτη, παρήγγειλα 22άρα εμπρός (100Ε μαζί με τα σινεμπλόκ της). Την ερχόμενη εβδομάδα έρχεται και την βάζω.
                                        Όλα τα έκανα πια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexandros last edited by

                                          Λοιπον βρηκα κατι ζαντουλες special σε τιμη ευκαιριας...πολυ μεγαλης ευκαιριας.Το κρισιμο ερωτημα.Οι δικιες μας εχουν offset 27-28mm
                                          (καρέ 4χ108) ενω αυτες που βρηκα εχουν 11 με ιδιο καρέ.Με καποιον αποστατη κ μακρυτερα μπουζονια λετε να γινει η δουλεια?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nik_marin last edited by

                                            Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
                                            Λοιπον βρηκα κατι ζαντουλες special σε τιμη ευκαιριας...πολυ μεγαλης ευκαιριας.Το κρισιμο ερωτημα.Οι δικιες μας εχουν offset 27-28mm
                                            (καρέ 4χ108) ενω αυτες που βρηκα εχουν 11 με ιδιο καρέ.Με καποιον αποστατη κ μακρυτερα μπουζονια λετε να γινει η δουλεια?

                                            Το 27-28 γίνετε 11 με αποστάτες, το 11, 27-28 δεν γίνετε με τίποτα …
                                            Εκτός και αν το κανείς σε τόρνο(για ζάντες αλουμινίου) που (άσε με τίποτα Θα σε πάρω στο λαιμό μου...)…

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 21 / 122
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr