Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αμορτισέρ σε 206
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αμορτισέρ σε 206
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 13 / 15
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    286
    2066
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      miltellas last edited by

      Ο χρήστης pskarm έγραψε:
      αυτο σκεφτομουν το πρωι....record sp με ελατηρια ρουσου...
      τηλεπαθεια εχουμε?

      Όχι ότι είστε θεοπάλαβοι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        miltellas last edited by

        Ο χρήστης pskarm έγραψε:

        α. εμπρος ολα τα 1.6 μετα φειςλιφτ εχουν 20.6 που ειναι ιδια με gti2.0 kai rc...21 δεν υπαρχει.,...ετσι λενε και καλα την 20.6 απο οτι εχω καταλαβει.

        Έτσι ακριβώς. Όταν λέμε 21χιλ εμπρός για το 1.6 εννοούμε την 20,6χιλ. Η μόνη πραγματική 21χιλ είναι του 2.0.

        πισω κατα 99% θες και το ενα μπαρακι της ραβδου που ειναι κολλητο και το οποιο δυσκολα θα ξεεκολησεις απο τη δικια σου αντιστρεπτικη!40ευρω εχει το μπαρακι....

        Εκτός και αν την δουλειά την κάνουν οι Βασίληδες... Μέχρι σήμερα έχουν 100% επιτυχία!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          s3 last edited by

          Mιλτο, πολυ φοβαμαι οτι ειναι τα ελατηρια.
          Οταν ολοι λενε οτι τα hr ειναι γκρι, εμενα ειναι μαυρα.
          Φοβαμαι μην ειναι καμια εκδοση για 1.1 ή 1.4.

          Αυτο το φαινομενο το ειχα και με τα sachs που φοραγα πριν.

          Ενταξει μπορει να ειναι και ψυχολογικο το θεμα και υποκειμενικο, δλδ εσενα να σου φαινεται οκ, εμενα οχι.

          Πολυ πιθανο να παω σε στενε πλεον.

          Πανο, με αυτο το σεταπ θα παμε μεγαρα, θα αργησω να κανω τη μετατροπη στα αμορτισερ.

          Κατι silverstone ημισλικ βρηκα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pskarm last edited by

            FTZ-RR???

            υ.γ φοβαμαι οτι φταει η βολτα με το δικο μου για το προβλημα σου

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannis206 last edited by

              Και εμένα και του Μίλτου τα μαύρα είναι!Και δεν έχουμε τέτοιο πρόβλημα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexandros last edited by

                Δηλαδή και το RC φοραει εμπρος σαν τη δικια μας 20,6mm?
                Παναγιωτη απο κλισεις τι γινεται με τις 22 αρες?Εχουν μειωθει εμφανως?
                Εσυ που εχεις 22 μπρος-πισω εχεις διαφορα στο θεμα υποστροφης-υπερστροφης?
                Και μια κρισιμη ερωτηση.....
                Ας πουμε οτι θελουμε να βαλουμε αμορτησερ απο RC και ελατηρια H&r ή eibach.Ποια ελατηρια θα επιλεξουμε?Του 1.6 ή του RC?
                Λογικα αφου τα αμορτησερ του RC ειναι συνολικα εστω και λιγο κοντυτερα (20mm or so) απ τα δικα μας αν τα φορεσουμε στο δικο μας με ελατηρια H&R για RC το αμαξι θα χαμηλωσει αρκετα πιο πολυ απ οτι ενα χαμηλωμενο αυθεντικο RC.Ενω με ελατηρια για 1.6 θα επιτυχουμε το επιθυμητο χαμηλωμα των 30-35mm.Ειναι ετσι???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  miltellas last edited by

                  Ο χρήστης S3 έγραψε:
                  Mιλτο, πολυ φοβαμαι οτι ειναι τα ελατηρια.
                  Οταν ολοι λενε οτι τα hr ειναι γκρι, εμενα ειναι μαυρα.
                  Φοβαμαι μην ειναι καμια εκδοση για 1.1 ή 1.4.

                  Αυτο το φαινομενο το ειχα και με τα sachs που φοραγα πριν.

                  Ενταξει μπορει να ειναι και ψυχολογικο το θεμα και υποκειμενικο, δλδ εσενα να σου φαινεται οκ, εμενα οχι.

                  Πολυ πιθανο να παω σε στενε πλεον.

                  Ο Γιάννης λέει ότι έχουμε μαύρα. Θυμάμαι πολύ καλά ότι ήταν γκρι. Μήπως ορισμένοι τα γκρι τα λένε μαύρα και τελικά εννοούμε όλοι τα ίδια. Πάντως ο κατάλογός μου της H&R του 2002 έχει 2 ειδών ελατήρια τα 3π και τα 5π.

                  ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, το αυτοκίνητό **μου **δεν πλέει, ούτε χιλιοστό! Μην τρελλαθούμε κιόλας! Να σου φέρω πιστοποιητικό και από τον οδοντίατρο αν θέλεις...

                  Ψάξου με τα Koni! Ίσως έχασαν σε rebound.

                  Παιδιά, μην υποτιμάτε τα Record SP επειδή είναι φτηνά...
                  (Εγώ πλέον έχω τα RC αλλά ο Γιάννης εξακολουθεί να έχει τα SP, όπως και ο Μάκης που δεν είναι τυχαίος πιλότος ειδικά σε πίστα - που όλα τα κουσούρια βγαίνουν φόρα)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    miltellas last edited by

                    Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
                    Δηλαδή και το RC φοραει εμπρος σαν τη δικια μας 20,6mm?
                    Παναγιωτη απο κλισεις τι γινεται με τις 22 αρες?Εχουν μειωθει εμφανως?
                    Εσυ που εχεις 22 μπρος-πισω εχεις διαφορα στο θεμα υποστροφης-υπερστροφης?
                    Και μια κρισιμη ερωτηση.....
                    Ας πουμε οτι θελουμε να βαλουμε αμορτησερ απο RC και ελατηρια H&r ή eibach.Ποια ελατηρια θα επιλεξουμε?Του 1.6 ή του RC?
                    Λογικα αφου τα αμορτησερ του RC ειναι συνολικα εστω και λιγο κοντυτερα (20mm or so) απ τα δικα μας αν τα φορεσουμε στο δικο μας με ελατηρια H&R για RC το αμαξι θα χαμηλωσει αρκετα πιο πολυ απ οτι ενα χαμηλωμενο αυθεντικο RC.Ενω με ελατηρια για 1.6 θα επιτυχουμε το επιθυμητο χαμηλωμα των 30-35mm.Ειναι ετσι???

                    To RC έχει 21χιλ. αλλά και να χτυπάς τον κ@λο σου κάτω δεν μπαίνει σε 1.6!

                    Μπερδεύεσαι. Το ύψος καθορίζεται από τα ελατήρια και τις ράβδους. Έχω δει κι εγώ διαφορές από αμορτισέρ σε αμορτισέρ αλλά μιλάμε για χιλιοστά και προφανώς έχει σχέση με την θέση του πιατέλου στο κάθε αμορτισέρ (που πρακτικά είναι ίδια). Η τοποθέτηση των αμορτισέρ από RC δεν αλλάζει το ύψος. Απλά δεν μπαίνουν στο μαμίσιο ύψος των 'κοινών' 206 (πλην φυσικά του 206RC).
                    Σε πλήρη έκταση τα εμπρός αμορτισέρ του RC (δεν πρόσεξα τα πίσω) είναι περίπου 10εκ κοντύτερα από τα μαμίσια του 1.4-1.6-2.0!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannos last edited by

                      Παιδιά ,μπορεί κάποιος να μου πει **στα σίγουρα **το 206 1.6 Gti τι αντισρτεπτικές φοράει ,μπρος-πίσω, και τι ράβδους στρέψεις;;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        s3 last edited by

                        Λοιπον, παω για πιεσεις 34-35(βρεχει κιολας δε σηκωνει παραπανω)
                        και βλεπουμε.

                        Επισης, θα ηθελα να ενημερωσω οτι περασα απο τον αμορτισερα μου και μου ειπε οτι πουλαει πολυ τελευταια τα monroe reflex για 206 + χαμηλωμα.
                        Εγω κουφαθηκα λιγο, αλλα ισχυριζεται οτι ο συνδυασμος δουλευει πολυ καλα.
                        Ισχυριζεται οτι οσο χαμηλωνει, τοσο σκληραινει το αμορτισερ.

                        Η τιμη παντως ειναι καλη-->200 ευρω.

                        Οσοι ψαχνετε για αμορτισερ, κοιταξτε και αυτη την περιπτωση, μπορει να αξιζει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pskarm last edited by

                          re σπυρο 240 εχουν του ρουσου!!!!!!!

                          αλεξανδρε τα γραψαμε πιο πανω. αν δε τα πιστευεις πηγαινε σε μια πεζο με την αδεια να σου τα επιβεβαιωσουν.ελεος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            miltellas last edited by

                            Ο χρήστης S3 έγραψε:
                            ...
                            Επισης, θα ηθελα να ενημερωσω οτι περασα απο τον αμορτισερα μου και μου ειπε οτι πουλαει πολυ τελευταια τα monroe reflex για 206 + χαμηλωμα.
                            Εγω κουφαθηκα λιγο, αλλα ισχυριζεται οτι ο συνδυασμος δουλευει πολυ καλα.
                            Ισχυριζεται οτι οσο χαμηλωνει, τοσο σκληραινει το αμορτισερ.

                            Η τιμη παντως ειναι καλη-->200 ευρω.

                            Οσοι ψαχνετε για αμορτισερ, κοιταξτε και αυτη την περιπτωση, μπορει να αξιζει.

                            Σπύρο, ο αμορτισεράς σου δεν ξέρει τί του γίνεται και ούτε έχει καταλάβει πώς οδηγάς προφανώς. Ο συνδυασμός χαμηλώματος με τα Monroe Reflex είναι ΛΙΑΝ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ. Τον έχω δοκιμάσει παλιότερα γιατί είχα φάει το ίδιο παραμύθι (το τελευταίο των παραμυθιών γιατί τότε παραλίγο να καρφωθώ στην ευθεία). Άνετα μεν αλλά έπλεαν παντού και πάντα όταν ακόμη ήταν ολοκαίνουρια. Δεν συζητάω για το τί γινόταν όταν πήγαινα με 200άρες... Με την ταυτότητα στο στόμα κυριολεκτικά! Μέσα σε 2 μήνες η κατάσταση είχε γίνει τραγική και με το παραμικρό τα ελατήρια τερμάτιζαν τις σπείρες τους... 3ο μήνα δεν έφτασαν ποτέ και ούτε ασχολήθηκα καν να τα επιστρέψω στα πλαίσια της εγγύησης (για να μου δώσουν τα ίδια; ). ΜΑΚΡΥΑ και το υπογράφω! Τουλάχιστον για μας που είμαστε απαιτητικοί στην οδήγηση και θυσιάζουμε την άνεση για το κράτημα.
                            Τα De Carbon Comfort είναι πολύ καλύτερα, αλλά έπλεαν κι αυτά (πολύ λιγότερο όμως και μόνο στα πολλά γκάζια).

                            Για χαμηλό κόστος, Record SP ή τα αμορτισέρ του RC! Λογικά τα 2α είναι ακόμη καλύτερα αφού φτιάχτηκαν για να δουλεύουν πιο χαμηλά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              s3 last edited by

                              Ο χρήστης Miltellas έγραψε:

                              ...
                              Επισης, θα ηθελα να ενημερωσω οτι περασα απο τον αμορτισερα μου και μου ειπε οτι πουλαει πολυ τελευταια τα monroe reflex για 206 + χαμηλωμα.
                              Εγω κουφαθηκα λιγο, αλλα ισχυριζεται οτι ο συνδυασμος δουλευει πολυ καλα.
                              Ισχυριζεται οτι οσο χαμηλωνει, τοσο σκληραινει το αμορτισερ.

                              Η τιμη παντως ειναι καλη-->200 ευρω.

                              Οσοι ψαχνετε για αμορτισερ, κοιταξτε και αυτη την περιπτωση, μπορει να αξιζει.

                              Σπύρο, ο αμορτισεράς σου δεν ξέρει τί του γίνεται και ούτε έχει καταλάβει πώς οδηγάς προφανώς. Ο συνδυασμός χαμηλώματος με τα Monroe Reflex είναι ΛΙΑΝ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ. Τον έχω δοκιμάσει παλιότερα γιατί είχα φάει το ίδιο παραμύθι (το τελευταίο των παραμυθιών γιατί τότε παραλίγο να καρφωθώ στην ευθεία). Άνετα μεν αλλά έπλεαν παντού και πάντα όταν ακόμη ήταν ολοκαίνουρια. Δεν συζητάω για το τί γινόταν όταν πήγαινα με 200άρες... Με την ταυτότητα στο στόμα κυριολεκτικά! Μέσα σε 2 μήνες η κατάσταση είχε γίνει τραγική και με το παραμικρό τα ελατήρια τερμάτιζαν τις σπείρες τους... 3ο μήνα δεν έφτασαν ποτέ και ούτε ασχολήθηκα καν να τα επιστρέψω στα πλαίσια της εγγύησης (για να μου δώσουν τα ίδια; ). ΜΑΚΡΥΑ και το υπογράφω! Τουλάχιστον για μας που είμαστε απαιτητική στην οδήγηση και θυσιάζουμε την άνεση για το κράτημα.
                              Τα De Carbon Comfort είναι πολύ καλύτερα, αλλά έπλεαν κι αυτά (πολύ λιγότερο όμως και μόνο στα πολλά γκάζια).

                              Για χαμηλό κόστος, Record SP ή τα αμορτισέρ του RC! Λογικά τα 2α είναι ακόμη καλύτερα αφού φτιάχτηκαν για να δουλεύουν πιο χαμηλά.

                              Πω πω ο καραγκιοζης, ποσο κοσμο θα εχει παρει στο λαιμο του με αυτο το συνδυασμο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giannis206 last edited by

                                Για τα ελατήρια εννοώ ότι είναι χρώματος μαύρου!!Είμαι σίγουρος 100%!Τα βλέπω τώρα μπροστά μου τα έχω!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  miltellas last edited by

                                  Ο χρήστης S3 έγραψε:
                                  ...

                                  Πω πω ο καραγκιοζης, ποσο κοσμο θα εχει παρει στο λαιμο του με αυτο το συνδυασμο!

                                  Αυτός που τα είχε πουλήσει σε μένα μου είχε πει ότι έχει πουλήσει πάρα πολλά Monroe Reflex σε χαμηλωμένους... 'Κυκλοφορούν πάρα πολλά χαμηλωμένα Ραλλάκια με Monroe από μένα!' ...έτσι μου είχε δηλώσει περήφανος που γέμισε τους δρόμους με τέτοιον απίστευτο συνδυασμό!
                                  Κάποιοι δεν θέλουν να πληρώσουν πολλά λεφτά για αμορτισέρ οπότε μπορούμε να τους σκοτώσουμε χωρίς τύψεις...
                                  Τραγικό δεν είναι;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pappaki last edited by

                                    Πόσο τα βρίσκετε εσείς τα Record sp ,στην Θεσσαλονίκη;Εδώ τα βρίσκω γύρω στα 280 ευρώ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      miltellas last edited by

                                      Λογική η τιμή σου αλλά... έχεις pm γιατί θα σου το πω καλύτερα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pskarm last edited by

                                        προχτες εβγαλα τα ψαλιδια της πεζο σπορτ.
                                        πιθανοτατα βρηκα και τι πατεντα θελουν για να μη κοπανανε καθως οταν το πιεζες προς τα πανω και χτυπαγες ροδα δεν ακουγοταν τιποτα...δηλαδη πιθανοτατα να ηθελε ενα λαστιχακι απο κατω...

                                        διαφορες τωρα πια που εβαλα τα μαμα τι να πω...τελικα κανανε δουλεια.λιγη βεβαια και ελαχιστοι πιστευω θα τη νιωσουν αλλα κατι κανανε.
                                        ειδικα στο σημειο που παει να χασει προσφυση η μουρη και να υποστρεψει το τιμονι ειχε ενα κλικ πιο πολυ βαρος και αισθηση...
                                        γενικα με αμαμα ψαλιδια το τιμονι ελαφρωσε λιγο. απο την αλλη ο θορυβος που κανανε ηταν πλεον εδω και 2 βδομαδες ηταν ανυποφορος για τα δικα μου γουστα!παντως τζογο και αλλα τετοια δεν ειχαν!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          miltellas last edited by

                                          Ο χρήστης pskarm έγραψε:

                                          διαφορες τωρα πια που εβαλα τα μαμα τι να πω...τελικα κανανε δουλεια.λιγη βεβαια και ελαχιστοι πιστευω θα τη νιωσουν αλλα κατι κανανε.
                                          ειδικα στο σημειο που παει να χασει προσφυση η μουρη και να υποστρεψει το τιμονι ειχε ενα κλικ πιο πολυ βαρος και αισθηση...

                                          Την έπιασες την διαφορά!
                                          Να προσθέσω: Και λίγο παραπάνω ακρίβεια στο τιμόνι στο όριο. Όση ακριβώς χρειάζεσαι!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            memsound last edited by

                                            Εμένα μου ακούγεται σαν 'κερασάκι στην τούρτα' και μάλιστα με το μειονέκτημα του θόρυβου...

                                            Δε λέω καλή η αίσθηση αλλά μήπως για κάθε μέρα ή κάνα ταξιδάκι αυτά τα 'νταγκα ντουγκα' είναι λίγο σπαστικά...

                                            υ.γ. πότε θα βρούμε λεφτά για ένα track-day car με full ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με 350αρια ελατήρια/αντιστρεπτικές 'να' (με το συμπάθειο)/κλουβι/μπάκετ/slick και τα ρεστα...

                                            Όχι δεν θέλω αγωνιστικό. κάτι για παιχνίδι θέλω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 13 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr