-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Φίλος ενδιαφέρεται για το c1 της γνωστής τριπλέτας, μόνο που επειδή προορίζεται για μέσα στην πόλη, κοιτάει το αυτόματο.
Γνωρίζει κανείς τι τύπου αυτόματο είναι, κ αν φοράνε κ τα τρία το ίδιο;ευχαριστώ
Το C1 έχει το sensodrive κιβώτιο το ίδιο με το 107. Το Toyota έχει το M-MΤ αντίστοιχης φιλοσόφιας δικής της κατασκευής
Πιο πολλά για το sendodrive εδώ
http://www.citroen.com/CWW/en-US/TECHNO ... TATION.htm -
sirgus για το 205 δηλαδη θα βρισκεις ανταλλακτικα? αντε οχι για τη μηχανη που ειναι tu, τα υπολοιπα θα τα βρισκεις ευκολα?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
sirgus για το 205 δηλαδη θα βρισκεις ανταλλακτικα? αντε οχι για τη μηχανη που ειναι tu, τα υπολοιπα θα τα βρισκεις ευκολα?δεν ξέρω
σίγουρα πιο εύκολα από ami αλλά και πάλι δεν ξέρω.
Για Clio σίγουρα πιο εύκολα
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
sirgus για το 205 δηλαδη θα βρισκεις ανταλλακτικα? αντε οχι για τη μηχανη που ειναι tu, τα υπολοιπα θα τα βρισκεις ευκολα?
δεν ξέρω
σίγουρα πιο εύκολα από ami αλλά και πάλι δεν ξέρω.
Για Clio σίγουρα πιο εύκολα
Θα μπλέξεις με Renault...; ...
Το ΖΧ γιατί το απορρίπτεις...ιδίως ένα 3θυρο είναι ότι πρέπει για σένα!
-
χωρις να ξερω τι παιζει με τα ανταλλακτικα των παλιων αυτοκινητων του psa, το κλιο εχει και 6 χρονια λιγοτερα στην αγορα...ειναι αμαξι του 90, οχι του 83-84....και επειδη πουλησε, μαλλον θαναι πιο ευκολα απο το 205 που εδω το δαμε με τα κυαλια...
το ax ειναι καλη φαση αλλα και αυτο δε ξερω τι παιζει με ανταλλακτικα...
θελει ερευνα η αγορα παλιου αυτοκινητου... -
Όλα τα μικρά γαλλικά έχουν ενταλλακτικά στην αγορά και σε πολύ καλές τιμές, τα PSA μάλλον είναι φθηνότερα από τα Renault. Και το 205 έχει τα πάντα άλλα ότι αφορά την επάρκεια ανταλλακτικών θα πρότεινα ΑΧ λόγω των περισσότερων κοινών μηχανικών μερών με τα 106 και σάξο.Επίσης επειδή ξέρω ότι ο Κώστας κάνει δουλειές στο αυτοκίνητο μόνος του τα ΑΧ και 205 'δουλεύονται' πιο εύκολα από το clio.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το ΖΧ γιατί το απορρίπτεις...ιδίως ένα 3θυρο είναι ότι πρέπει για σένα!Μπα, 5πορτο καλύτερα. Πιο ελαφρύ, πιο όμορφο (από τα λίγα).
-
Ο χρήστης giannos έγραψε:
Χαιρετώ! Ρε παιδιά, να ρωτήσω, πόσο έχει μεταχειρισμένο το κιτ του BX 16v;
Βασικά εγώ είμαι ξάδερφος Γάλλος (δηλ. Peugeot) αλλά ρωτάω για ένα φιλαράκι μου ,με ένα BX, που έχει λιγο κόλλημα με τα Citroen... κυρίως μ'αυτά με την...περίφυμη ανάρτηση...
Θα του πώ να επικοινωνήσει...
Ευχαριστώ...Πολύ δύσκολο εώς αδύνατο να βρεθεί τέτοια μετατροπή φίλε μου. Μοτέρ Mi16 μπορεί να βρεθεί σχετικά έυκολα, λιγες σελίδες πίσω είχα γράψει για το τι κινητήρες μπορεί να μπουν σε ΒΧ.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Το ΖΧ γιατί το απορρίπτεις...ιδίως ένα 3θυρο είναι ότι πρέπει για σένα!
Μπα, 5πορτο καλύτερα. Πιο ελαφρύ, πιο όμορφο (από τα λίγα).
Θα διαφωνίσω Νικόλα η coupe είναι ομορφότερη αλλά η εμφάνιση είναι υποκειμενικό θέμα.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Όλα τα μικρά γαλλικά έχουν ενταλλακτικά στην αγορά και σε πολύ καλές τιμές, τα PSA μάλλον είναι φθηνότερα από τα Renault. Και το 205 έχει τα πάντα άλλα ότι αφορά την επάρκεια ανταλλακτικών θα πρότεινα ΑΧ λόγω των περισσότερων κοινών μηχανικών μερών με τα 106 και σάξο.Επίσης επειδή ξέρω ότι ο Κώστας κάνει δουλειές στο αυτοκίνητο μόνος του τα ΑΧ και 205 'δουλεύονται' πιο εύκολα από το clio.το ξερω οτι υπαρχουν ανταλλακτικα για το 106, για το σαξο κτλ κτλ κτλ....εκανα την εκτιμηση οτι για ενα μοντελο που δε πολυκυκλοφορησε στην ελλαδα και σταματησε η παραγωγη του πριν απο 15 χρονια, θα ναι δυσκολο και δαπανηρο να το συντηρησεις σε οτι αφορα τα λαμαρινοειδη...η μηχανη ειναι η ιδια οπως παντα....
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Όλα τα μικρά γαλλικά έχουν ενταλλακτικά στην αγορά και σε πολύ καλές τιμές, τα PSA μάλλον είναι φθηνότερα από τα Renault. Και το 205 έχει τα πάντα άλλα ότι αφορά την επάρκεια ανταλλακτικών θα πρότεινα ΑΧ λόγω των περισσότερων κοινών μηχανικών μερών με τα 106 και σάξο.Επίσης επειδή ξέρω ότι ο Κώστας κάνει δουλειές στο αυτοκίνητο μόνος του τα ΑΧ και 205 'δουλεύονται' πιο εύκολα από το clio.Ναι με ενδιαφέρει να περνάει και λίγο η ώρα με το αυτοκίνητο αν και
1.έρχονται τα χρόνια που ελεύθερος χρόνος ΤΕΛΟΣ και
2.Ας μπαίνει χέρι μόνο στο Ami, δεν χρειάζεται να είμαι συνέχεια μέσα στα γράσσα..Δεν ξέρω, πράγματι είμαι μεταξύ ZX,Clio, 205
όσο και να θέλω ένα αυτοκίνητο για να κάνω απλές δουλειές και μόνο, θέλω να είναι και ωραίο γιαυτό ψιλοαπορρίπτω το ΑΧ (προσωπικά γούστα)
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
1.έρχονται τα χρόνια που ελεύθερος χρόνος ΤΕΛΟΣ και
2.Ας μπαίνει χέρι μόνο στο Ami, δεν χρειάζεται να είμαι συνέχεια μέσα στα γράσσα..Δεν ξέρω, πράγματι είμαι μεταξύ ZX,Clio, 205
όσο και να θέλω ένα αυτοκίνητο για να κάνω απλές δουλειές και μόνο, θέλω να είναι και ωραίο γιαυτό ψιλοαπορρίπτω το ΑΧ (προσωπικά γούστα)
Από τα 3 θα πρότεινα την ΖΧ (όχι γιατί είναι citroen).
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
1.έρχονται τα χρόνια που ελεύθερος χρόνος ΤΕΛΟΣ και
2.Ας μπαίνει χέρι μόνο στο Ami, δεν χρειάζεται να είμαι συνέχεια μέσα στα γράσσα..Δεν ξέρω, πράγματι είμαι μεταξύ ZX,Clio, 205
όσο και να θέλω ένα αυτοκίνητο για να κάνω απλές δουλειές και μόνο, θέλω να είναι και ωραίο γιαυτό ψιλοαπορρίπτω το ΑΧ (προσωπικά γούστα)
Από τα 3 θα πρότεινα την ΖΧ (όχι γιατί είναι citroen).
...αυτό λέω τόσο καιρό...δεν συγκρίνεται με τα άλλα δύο τόσο στο θέμα των
χώρων όσο και στην ανάρτηση. Ασε που είναι και μία κατηγορία επάνω.
[μικρομεσσαίο] -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Όλα τα μικρά γαλλικά έχουν ενταλλακτικά στην αγορά και σε πολύ καλές τιμές, τα PSA μάλλον είναι φθηνότερα από τα Renault. Και το 205 έχει τα πάντα άλλα ότι αφορά την επάρκεια ανταλλακτικών θα πρότεινα ΑΧ λόγω των περισσότερων κοινών μηχανικών μερών με τα 106 και σάξο.Επίσης επειδή ξέρω ότι ο Κώστας κάνει δουλειές στο αυτοκίνητο μόνος του τα ΑΧ και 205 'δουλεύονται' πιο εύκολα από το clio.
το ξερω οτι υπαρχουν ανταλλακτικα για το 106, για το σαξο κτλ κτλ κτλ....εκανα την εκτιμηση οτι για ενα μοντελο που δε πολυκυκλοφορησε στην ελλαδα και σταματησε η παραγωγη του πριν απο 15 χρονια, θα ναι δυσκολο και δαπανηρο να το συντηρησεις σε οτι αφορα τα λαμαρινοειδη...η μηχανη ειναι η ιδια οπως παντα....
Για να καταλάβεις τι παίζει εχτες πήρα τιμές για να φτιάξω την ΒΧ.
Φτερό μπροστά 35 -
Ευχαριστώ για την πληροφορία chrmes!
Οι προφυλακτήρες του 16V με τα 160, πόσο εύκολο είναι να βρεθούν και σε τι τιμή;
Η ανάρτηση είναι ίδια σε όλα τα ΒΧ; Ή έχει καμία διαφορά στο 2λιτρο 16V;
Τέλος, τί θα άξιζε (σε λογικά οικονομικά πλαίσια) να αλλάξει ή να βάλλει στο αμάξι ο φίλος μου για να βελτιωθεί; (από όλες τις απόψεις -κράτημα,ιπποδύναμη...-) δηλ.Ποιές είναι οι πιο συνηθισμένες μετατροπές στο ΒΧ; -
ok
θα το κοιτάξω παιδιά
ευχαριστώ
-
Ο χρήστης giannos έγραψε:
Ευχαριστώ για την πληροφορία chrmes!
Οι προφυλακτήρες του 16V με τα 160, πόσο εύκολο είναι να βρεθούν και σε τι τιμή;Προφυλακτήρες για 16ν είαναι 2 τύποι μκ1 και μκ2. μκ1 είναι ίδιοι με όλα τα ΒΧ απλώς έχουν ένα πρόσθετο σπόιλερ στα μεταχειρισμένα ίσως βρεις κάτι. Της μκ2 στην ελλάδα δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθούν, ή μεταχειρισμένοι από αγγλία (στο http://www.bx16v.com/forum μπαίνουν αγγελίες αρκετά συχνά) ή πολυεστερικοί από γαλλία(είχα καποια λινκ αλλά με ένα φορματ τα έχασα )
Η ανάρτηση είναι ίδια σε όλα τα ΒΧ; Ή έχει καμία διαφορά στο 2λιτρο 16V;
Τέλος, τί θα άξιζε (σε λογικά οικονομικά πλαίσια) να αλλάξει ή να βάλλει στο αμάξι ο φίλος μου για να βελτιωθεί; (από όλες τις απόψεις -κράτημα,ιπποδύναμη...-) δηλ.Ποιές είναι οι πιο συνηθισμένες μετατροπές στο ΒΧ;2.0 BX δεν υπήρχε, ήταν 1,9 . Οι διαφορές στην ανάρτηση εντοπίζονται στις σφαίρες (σκληρότερες) και στις αντιστρεπτικτές μπρος και πίσω, όλα τα υπόλοιπα είναι ίδια ακόμη και με τα ταπεινά 1.1 ΒΧ. Αλλάζοντας 4 σφαίρες ο φίλος σου με κάποιες σκληρότερες θα δει διαφορά σίγουρα. Μερικές σελίδες πίσω έχω γράψει όλους τους κινητήρες που μπορούν να μπουν σε ΒΧ
-
Κώστα μπορει το 3πορτο να ειναι πιο ομορφο, αλλα αν θες πρακτικότητα πάρε το 5 πορτο.
Και εγώ πιστεύω ότι το ΖΧ είναι καλύτερη λύση από το ΑΧ. Πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Ασε που μπορείς να βρεις καποιο απο τα τα τελευταια ΖΧ με πολυ καλο εξοπλισμο.
-
Βρε πάρε το 5πορτο σου λέω, είναι πιο ελαφρύ!
Πέραν της πλάκας, η ΖΧ είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που δείχνει (σε εμένα, τουλάχιστον) πιο ολοκληρωμένη σχεδιαστικά σαν 5πορτο παρά σαν 3πορτο. Δε λέω, το σήκωμα στο τέλος της πόρτας και την αρχή της κολώνας στο 3πορτο είναι μια διαφορετική προσέγγιση, αλλά από την άλλη δε μου αρέσει και τόσο. Φυσικά μιλάω για τις απλές εκδόσεις, καθώς η 16v είναι εκτός συναγωνισμού (για μένα ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα ever, και το ξέρω πως είναι υπερβολική σαν έκφραση).
Μπορείς να βρεις ένα ΖΧ σαν το δικό μου, (Monte Carlo S Clim) του 1997, με αερόσακο, υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα/κλειδαριές (τηλεχειριζόμενες)/καθρέπτη (μόνο ο δεξιός, όπως σε όλες τις ΖΧ), τύπου bucket καθίσματα, κλιματισμό, προβολείς, με λίγα σχετικά χιλιόμετρα και πολύ καλή κατάσταση. Χρήματα? Φαντάζομαι όχι παραπάνω από 3000-3500, αν κρίνω από το ότι τη δικιά μου την πούλησα τον Απρίλιο του 2002 με 89.000 χλμ για 5.000 ευρώ, ενώ την άλλη (Avantage του 92) τη δώσαμε πέρυσι με πρόβλημα στην πλεξούδα για μόλις 1.500 ευρώ.
Σημ: οι τελευταίες εκδόσεις που έβγαλε ήταν οι Elegant και Hawaii. Η δεύτερη ήταν ίδια με τη δικιά μου (βλ.ανωτέρω) ενώ η πρώτη είχε ίδιο εξοπλισμό αλλά διαφορετικά καθίσματα (με βελούδο αντί για ύφασμα μεν, χειρότερη πλευρική στήριξη δε καθώς δεν ήταν τύπου bucket).
Ρε σεις, τα λέω και ψήνομαι κι εγώ για μία ξανά.
-
ΟΚ!!! Thank you.... Very very much....
CITROËN FORUM