-
Φυσικά και ΔΕΝ είναι ευκολοδήγητη.
Άλλωστε, αν ήταν ευκολοδήγητη, θα ήταν και πιο γρήγορη. Με μία λέξη, Ferrari sucks big time!Μεγάλη αστάθεια πίσω και όταν πατάς στα kurbs... άσ' τα να πάνε...
Πραγματικά, δίνεις μάχη με το τιμόνι για να κρατηθείς!Θα μπορούσαμε να κάνουμε όλα τα αμάξια ίδια και να πάρει ο καθένας ότι θέλει.
Βέβαια αυτό γίνεται πολύ εύκολα μέσω του F1RST!
Αλλιώς, είναι πολύ δύσκολο, όπως μου εξήγησε ο Vas! -
Ο χρήστης iron_gr έγραψε:
Φυσικά και ΔΕΝ είναι ευκολοδήγητη.
Άλλωστε, αν ήταν ευκολοδήγητη, θα ήταν και πιο γρήγορη. Με μία λέξη, Ferrari sucks big time!Μεγάλη αστάθεια πίσω και όταν πατάς στα kurbs... άσ' τα να πάνε...
Πραγματικά, δίνεις μάχη με το τιμόνι για να κρατηθείς!Θα μπορούσαμε να κάνουμε όλα τα αμάξια ίδια και να πάρει ο καθένας ότι θέλει.
Βέβαια αυτό γίνεται πολύ εύκολα μέσω του F1RST!
Αλλιώς, είναι πολύ δύσκολο, όπως μου εξήγησε ο Vas!Μα γιατί να είναι όλα ίδια? Και να αλλάζει μετά μόνο το χρώμα?
Καλύτερα έτσι που κάθε μονοθέσιο έχει ξεχωριστές αντιδράσεις και δυνατότητες. -
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Μα γιατί να είναι όλα ίδια? Και να αλλάζει μετά μόνο το χρώμα?
Καλύτερα έτσι που κάθε μονοθέσιο έχει ξεχωριστές αντιδράσεις και δυνατότητες.Να είναι ίδια, για να μπορεί να πάρει ο καθένας ότι θέλει.
Τώρα, εγώ θέλω να πάρω Ferrari και δε μπορώ, γιατί είναι μούφα. (μπορεί τελικά να πάρω, θα δω)Όλοι αναγκάζονται να πάρουν το καλύτερο, στο RH04 δεν είδες ότι 99% είχαν Ferrari. Σπάνια έβλεπα άλλο μονοθέσιο.
Σ' αρέσει αυτή η εικόνα; Εμένα όχι!
Θα προτιμούσα, ΟΛΑ EQUAL μονοθέσια, για να έχουμε ένα πολύχρωμο GRID!
-
Ο χρήστης iron_gr έγραψε:
Μα γιατί να είναι όλα ίδια? Και να αλλάζει μετά μόνο το χρώμα?
Καλύτερα έτσι που κάθε μονοθέσιο έχει ξεχωριστές αντιδράσεις και δυνατότητες.Να είναι ίδια, για να μπορεί να πάρει ο καθένας ότι θέλει.
Τώρα, εγώ θέλω να πάρω Ferrari και δε μπορώ, γιατί είναι μούφα. (μπορεί τελικά να πάρω, θα δω)Όλοι αναγκάζονται να πάρουν το καλύτερο, στο RH04 δεν είδες ότι 99% είχαν Ferrari. Σπάνια έβλεπα άλλο μονοθέσιο.
Σ' αρέσει αυτή η εικόνα; Εμένα όχι!
Θα προτιμούσα, ΟΛΑ EQUAL μονοθέσια, για να έχουμε ένα πολύχρωμο GRID!
Γούστα είναι αυτά, δεν κρίνει κανείς ποιό είναι το σωστό και ποιό το λάθος. Ότι αρέσει στον καθένα
Λες ότι όλοι αναγκάζονται να πάρουν το καλύτερο, ε ας το πάρουν! Εμείς διαλέγουμε συναισθηματικά -
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
εγω μελβουρνη εχω κανει μερικα 1.25.0 με μακ.
η φερραρι δεν ειναι και τοσο χαλια γιατι παραμενει το πιο ευκολοδηγητο που σημαινει οτι οποιος την επιλεξει θα χει λιγοτερα λαθηΓια τα λάθη δεν θα το έλεγα
Είναι πολύ απότομη στις αντιδράσεις της, απο κάθε στροφή βγαίνω με ανάποδο τιμόνι. Για να μην πω τί γίνεται αν με τον εσωτερικό τροχό πατήσω kurbο καθενας εχει το δικο του setup
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Εμείς διαλέγουμε συναισθηματικά -
εγώ παιδιά μάλλον θα είμαι αυτός με τη μικρότερη προετοιμασία. Δεν έχω κάνει 1 γύρο στο 2005RH εδώ και πολύ καιρό. Όταν είχα κάνει θυμάμαι πως δε μπορούσα να ολοκληρώσω γύρο διότι θα έκανα τετακέ. Μάλλον θα πρέπει να ψάξω να βρω έτοιμα σεταπς και να δουλέψω σε αυτά. Τώρα που πήρα αυτοκίνητο δεν βρίσκω χρόνο για ... simulations
-
παιδιά δηλώστε πόσοι μπορεί να συμμετέχετε στο 2005RH πρωτάθλημα έτσι ώστε ο 1ος αγώνας (Αυστραλία) να γίνει την άλλη Δευτέρα.
-
Εγω δεν θα συμμετέχω...
-
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Εγω δεν θα συμμετέχω...Τρελέ, με τρόμαξες!
-
Απλά για να έχουμε κάποια βάση για τους κανονισμούς, τίποτα οριστικό...
Πάμε λοιπόν!!!
2005 ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ F1 CHALLENGE 99-02***προτεινόμενοι**
1. Το επίσημο GP αποτελείται από 4 session, ελεύθερα δοκιμαστικά, επίσημα δοκιμαστικά(quals), warm-up(5λεπτά) και αγώνα.
2. Η διάρκεια των ελεύθερων δοκιμαστικών θα είναι 20 λεπτά και κάθε οδηγός θα μπορεί να κάνει απεριόριστο αριθμό γύρων. Συμμετοχή στα επίσημα δοκιμαστικά έχουν μόνο όσοι συμμετείχαν στο practice έστω και αν μπήκαν στο τελευταίο λεπτό του session. **τονίζω πώς αυτό είναι αναγκαίο για να μαζευτούμε και να δούμε τι θα γίνει σε περίπτωση παίκτες>=6...
3. Η διάρκεια των επίσημων δοκιμαστικών είναι μεταβαλλόμενη ανάλογα με το αριθμό των παικτών που συμμετέχουν ωστόσο κάθε οδηγός θα έχει 1 μόνο νόμιμη προσπάθεια. Η σειρά εμφάνισης θα καθορίζεται από το αποτέλεσμα του προηγούμενου αγώνα με το νικητή να βγαίνει τελευταίος. Όσοι συμμετέχουν για 1η φορά θα κάνουν τη προσπάθειά τους 1οι και η σειρά τους θα καθορίζεται από το αποτέλεσμά τους στα ελεύθερα δοκιμαστικά όπου ο αυτός με το καλύτερο χρόνο θα βγαίνει τελευταίος. Δεν υπάρχει περιορισμός στη ποσότητα καυσίμων η οποία άλλωστε δε μπορεί να «ελεχθεί».
4.1 Αν ο αριθμός των παικτών είναι από 6 και πάνω, θα χωριστούμε σε 2 ίσα group(αν είμαστε από 11 και πάνω σε 3 group και ουτω καθεξής).
4.2 Θα διεξαχθούν quals για κάθε group(ένα flying lap χωρίς κανένα περιορισμό σε καύσιμα κλπ) με συνολική διάρκεια του session 10 λεπτά και όπου η έξοδος στην πίστα θα είναι ελεύθερη.
4.3 Οι 5 γρηγορότεροι από όλο το σύνολο των παικτών, θα προωθηθούν στο τελικό group(για τις θέσεις 1-2-3-4-5) και οι υπόλοιποι σε άλλο group(για τις θέσεις 6-7-8-9-10).
4.4 Σε περίπτωση που είμαστε από 11 και πάνω άρα και 3ο group, μάλλον θα υπάρξει ακόμη ένας αγώνας για τις θέσεις 11-12-....κλπ(αλλά δεν θα έχει βαθμολογικό κίνητρο... ).
4.5 Θα υπάρξει 5-λεπτο warm-up για την συγκέντρωση των παικτών του κάθε group(εννοείται για τα groups που θα σχηματιστούν μετά τα quals). Αν κάποιος αργεί να έρθει θα του παραχωρείται μάξιμουμ 10 λεπτά αναμονή.
5. Η διάρκεια του αγώνα θα είναι το 25% της συνολικής απόστασης με τη δυνατότητα αλλαγής εφόσον το επιθυμεί το σύνολο των συμμετεχόντων.
6. Οι καιρικές συνθήκες θα είναι πάντα changing weather.
7. Επιτρέπονται όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα(και tyre wear: normal, mechanical failures: normal).
8. Σε κάθε επίσημο αγώνα μπορεί να συμμετέχει μόνο όποιος είναι εγγεγραμμένος στο forum 4 TROXOI και έχει τη άδεια να συμμετέχει σε όσους αγώνες θέλει.
9. Κανένας οδηγός δεν είναι υποχρεωμένος να δηλώσει συμμετοχή πριν τον αγώνα.
10.1 Το όνομα του Server και ο κωδικός του θα είναι πάντα... Server Name: 4T FORUM Password: μέσω pm(personal message-προσωπικό μήνυμα). Αν κάποιος δεν έχει ήδη τον κωδικό, pm στον χρήστη mschumacher για την παραλαβή του(μπορεί ωστόσο να αλλαχθεί ο κωδικός αν αντιμετωπιστεί πρόβλημα).
10.2 Η έναρξη(για τα ελεύθερα δοκιμαστικά) θα γίνεται η ώρα 10:15 μμ(22:15), ημέρα Δευτέρα.
10.3 Θα υπάρχει αγώνας κάθε μια εβδομάδα(με πιθανότητα αλλαγής, βλέπε κανονισμό 15).
11. Όσοι συμμετέχοντες έχουν mismatch δε θα παίρνουν μέρος στους αγώνες (με εξαίρεση το .exe mismatch).
12. Ο server έχει την υποχρέωση να σώζει το(α) replay(ς) του(ων) αγώνα(ων) σε περίπτωση που το αποτέλεσμα αμφισβητηθεί.
13. Η βαθμολογία θα έχει ως εξής: 10-8-6-5-4-3-2-1.
14. Όσοι οδηγοί τιμωρηθούν από το παιχνίδι με DQ δε θα βαθμολογηθούν εφόσον υπέπεσαν σε προσωπικό οδηγικό λάθος. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση (disconnect κτλ) θα βαθμολογηθούν κανονικά.
15. Αλλαγές σε όλους τους παραπάνω κανονισμούς κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος είναι εφικτές εφόσον το ζητήσει η πλειοψηφία των συμμετεχόντων.Για πείτε απόψεις(αν συμφωνάτε-διαφωνάτε), αντιπροτάσεις, αν έκανα κανένα λάθος κλπ...
-
Παντως αυτο που σκεφτομαι Βασιλη,ειναι το πως θα διαμορφωνονται τα group...?
Η μονη λυση που μου ερχεται στο μυαλο ειναι,να καθοριζεται απο τον προηγουμενο αγωνα ισως...
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Παντως αυτο που σκεφτομαι Βασιλη,ειναι το πως θα διαμορφωνονται τα group...?Η μονη λυση που μου ερχεται στο μυαλο ειναι,να καθοριζεται απο τον προηγουμενο αγωνα ισως...
Δίκιο έχεις...
Ίσως να χρησιμοποιήσουμε κάτι παρόμοιο με το σύστημα στο μπάσκετ αν τυχόν προκύψουν group? -
Τι εννοεις με συστημα οπως στο μπασκετ...?
-
Να έρθει ο theo o ειδικός να μας πει...
Edit:
Κάτι άλλο για τα group....
Βάση του practice, ο 1ος-3ος-5ος να πάνε στο ένα group και οι υπόλοιποι στο άλλο. Αλλά υποθέτω εγώ και ο Pini(πρέπει να μάθουμε ποιοι άλλοι μπορούν να κάνουν σέρβερ... ) δεν θα πρέπει να πέσουμε στο ίδιο group, για να μπορούμε να τρέξουμε ταυτόχρονα 2 σέρβερς για τα group... -
Μπα αυτο με το practice μου φαινεται πιο περιπλοκο...
-
...γενικά με αυτά τα group θα βρούμε τον μπελά μας...
Κοίταξε, το ποιοι θα πάνε στο τάδε group και ποιοι στο άλλο, δεν μας νοιάζει...αφού θα μετρήσουν οι χρόνοι συνολικά...
Απλά να βρούμε κάτι να κάνουμε τον διαχωρισμό στα groups. -
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
...γενικά με αυτά τα group θα βρούμε τον μπελά μας...
Κοίταξε όμως, το ποιοι θα πάνε στο τάδε group και ποιοι στο άλλο, δεν μας νοιάζει...αφού θα μετρήσουν οι χρόνοι συνολικά...Αυτό λέω τόσο καιρό και δεν με ακούει κανείς
Ας το κανονίζουμε μόλις τελειώνει το practise. -
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
...γενικά με αυτά τα group θα βρούμε τον μπελά μας...
Κοίταξε όμως, το ποιοι θα πάνε στο τάδε group και ποιοι στο άλλο, δεν μας νοιάζει...αφού θα μετρήσουν οι χρόνοι συνολικά...Μα ειναι η μονη λυση...
Θα μετρανε συνολικα ομως ή θα περνανε τελικο οι 2-3 ταχυτεροι του καθε group ομως...?
F1C-2005 Season - RH2005