Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανάβαση Ριτσώνας 25-26/2
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Ανάβαση Ριτσώνας 25-26/2
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Ελληνικοί Αγώνες
    33
    104
    234
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hannibal last edited by

      Nasso dhladh egw an allaksw thn bash thn katw toy sasman kai krathsw ton skeleto ths alla anti gia lastixo balw teflon h polyore8anh 8a eimai nomimos?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nass last edited by

        (Που πήγαν τα Ελληνικά Hannibal ?)

        Το διάβασα προσεκτικότερα και λέω το εξής: όταν λέει 'το υλικό του ελαστικού τμήματος είναι ελεύθερο' σημαίνει 'με την προϋπόθεση πως θα παραμείνει ελαστικό'. Αυτό διότι δεν είναι ελεύθερο όλο το ελαστικό τμήμα αλλά μόνο το υλικό του, δηλ. δεν μπορεί να αλλάξει η λειτουργικότητα του ελαστικού τμήματος και να πάψει να είναι ελαστικό. Διατηρώντας λοιπόν την ελαστικότητα, μπορείς να βάλεις σκληρότερο ελαστικό, το οποίο και γίνεται και στα σινεμπλόκ. Απλά η διατύπωση εδώ δεν είναι ακριβής.

        Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα χειρότερα

        Τεφλον και πολυουρεθάνη δεν είναι ελαστικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          michaliscorsa last edited by

          Hannibal μην μπερδευεσαι..... Αυτά ισχύουν για GrpΝ αμάξια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hannibal last edited by

            Ο χρήστης nass έγραψε:
            (Που πήγαν τα Ελληνικά Hannibal ?)

            Το διάβασα προσεκτικότερα και λέω το εξής: όταν λέει 'το υλικό του ελαστικού τμήματος είναι ελεύθερο' σημαίνει 'με την προϋπόθεση πως θα παραμείνει ελαστικό'. Αυτό διότι δεν είναι ελεύθερο όλο το ελαστικό τμήμα αλλά μόνο το υλικό του, δηλ. δεν μπορεί να αλλάξει η λειτουργικότητα του ελαστικού τμήματος και να πάψει να είναι ελαστικό. Διατηρώντας λοιπόν την ελαστικότητα, μπορείς να βάλεις σκληρότερο ελαστικό, το οποίο και γίνεται και στα σινεμπλόκ. Απλά η διατύπωση εδώ δεν είναι ακριβής.

            Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα χειρότερα

            Τεφλον και πολυουρεθάνη δεν είναι ελαστικά.

            Σορρυ εκτεταμενη ταχυτητα....

            Οποτε ακομα και οι powerflex οι βασεις μπορουν να κρυθουν παρανομες, βαση αυτων των δεδομενων....

            Με τοσες ανακριβιες μεσα στην ομολογκασιον του 106 και την μεταφραση της στα ελληνικα εχω αρχισει να ....
            Ρωταω τους γαλλους μου λενε άλλα.....
            Μου φαινεται θα ετοιμασω κανενα καπ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              apr last edited by

              [quote='nass
              Τεφλον και πολυουρεθάνη δεν είναι ελαστικά.[/quote]
              Sorry ....
              ΤΟ ΤΕΦΛΟΝ Νass , ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΕΩΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΑΤΟ , ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΤΑΛΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟΥΒΛΟ , ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΠΑΕΙ ΣΑΝ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ .
              Η ΠΟΛΥΟΥΡΕΘΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΡΥΠΕΣ , ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΗΛ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 3
              • 4
              • 5
              • 6
              • 6 / 6
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr