Καλύτερα να ρωτήσεις σε εξειδικευμένα fora, όπως το http://www.mybike.gr .
-
χαιρετω.ειμαι καινουριος και μπαινω κατευθείαν στο ψητο. Θελω πρωτη σοβαρη μηχανη και προφανως μ'αρεσει πολυ ο υδραυλικος. ουτε γρηγορο ουτε αργο.για να μαθω και να το κρατησω καιρο. V2 για ροπη και μονομπρατσο που ειναι τρελα.ομως παλιο.ποτε σταματησαν να βγαινουν;επισης δεν εχω διαβασει πουθενα στο forum για αυτα.καποιο με γυρω στα 25000 σε τι κατασταση θα ειναι(και τελικα πως καταλαβαινω σε τι κατασταση ειναι μια μεταχειρισμενη μηχανη;θα μπορουσα πηγαινοντας την σε καποιο συνεργειο πριν την αγορασω να σιγουρευτω για την κατασταση της; ) ;η συγκεκριμένη εμφανίζει καποια ιδιαίτερα προβλήματα;ειχε καποιος απο σας;υπαρχουν μηπως διαφορες εκδοσεις;κατα τα αλλα τι λεει σαν μηχανη;για πρωτη;
και ένα αλλο θεμα γενικοτερο.ειμαι 19 χωρις εισοδημα και αλλη ιδικτησια.αρα δεν ασχολουμαι με εφορεια.τι γινεται σε αυτην την περιπτωση για αγορα μοτοσυκλετας;μιλαμε για ποσα κατω των 2000.γενικοτερα φανταζομαι υπαρχουν καποια ορια(τιμη, κυβισμος; ) για να εχεις στην κατοχη σου κατι χωρις ομως εισοδημα.
και τελος αν σε σταματησουν χωρις ασφαλεια και διπλωμα τι γινεται νομοτυπα και τι γινεται πρακτικα;
ζαλισα πα...ια αλλα τωρα ξεκιναω..
ευχαριστω εκ των προταιρων -
χαιρετω.ειμαι καινουριος και μπαινω κατευθείαν στο ψητο. Θελω πρωτη σοβαρη μηχανη και προφανως μ'αρεσει πολυ ο υδραυλικος. ουτε γρηγορο ουτε αργο.για να μαθω και να το κρατησω καιρο. V2 για ροπη και μονομπρατσο που ειναι τρελα.ομως παλιο.ποτε σταματησαν να βγαινουν;επισης δεν εχω διαβασει πουθενα στο forum για αυτα.καποιο με γυρω στα 25000 σε τι κατασταση θα ειναι(και τελικα πως καταλαβαινω σε τι κατασταση ειναι μια μεταχειρισμενη μηχανη;θα μπορουσα πηγαινοντας την σε καποιο συνεργειο πριν την αγορασω να σιγουρευτω για την κατασταση της; ) ;η συγκεκριμένη εμφανίζει καποια ιδιαίτερα προβλήματα;ειχε καποιος απο σας;υπαρχουν μηπως διαφορες εκδοσεις;κατα τα αλλα τι λεει σαν μηχανη;για πρωτη;
και ένα αλλο θεμα γενικοτερο.ειμαι 19 χωρις εισοδημα και αλλη ιδικτησια.αρα δεν ασχολουμαι με εφορεια.τι γινεται σε αυτην την περιπτωση για αγορα μοτοσυκλετας;μιλαμε για ποσα κατω των 2000.γενικοτερα φανταζομαι υπαρχουν καποια ορια(τιμη, κυβισμος; ) για να εχεις στην κατοχη σου κατι χωρις ομως εισοδημα.
και τελος αν σε σταματησουν χωρις ασφαλεια και διπλωμα τι γινεται νομοτυπα και τι γινεται πρακτικα;
ζαλισα πα...ια αλλα τωρα ξεκιναω..
ευχαριστω εκ των προταιρων -
χαιρετω.ειμαι καινουριος και μπαινω κατευθείαν στο ψητο. Θελω πρωτη σοβαρη μηχανη και προφανως μ'αρεσει πολυ ο υδραυλικος. ουτε γρηγορο ουτε αργο.για να μαθω και να το κρατησω καιρο. V2 για ροπη και μονομπρατσο που ειναι τρελα.ομως παλιο.ποτε σταματησαν να βγαινουν;επισης δεν εχω διαβασει πουθενα στο forum για αυτα.καποιο με γυρω στα 25000 σε τι κατασταση θα ειναι(και τελικα πως καταλαβαινω σε τι κατασταση ειναι μια μεταχειρισμενη μηχανη;θα μπορουσα πηγαινοντας την σε καποιο συνεργειο πριν την αγορασω να σιγουρευτω για την κατασταση της; ) ;η συγκεκριμένη εμφανίζει καποια ιδιαίτερα προβλήματα;ειχε καποιος απο σας;υπαρχουν μηπως διαφορες εκδοσεις;κατα τα αλλα τι λεει σαν μηχανη;για πρωτη;
και ένα αλλο θεμα γενικοτερο.ειμαι 19 χωρις εισοδημα και αλλη ιδικτησια.αρα δεν ασχολουμαι με εφορεια.τι γινεται σε αυτην την περιπτωση για αγορα μοτοσυκλετας;μιλαμε για ποσα κατω των 2000.γενικοτερα φανταζομαι υπαρχουν καποια ορια(τιμη, κυβισμος; ) για να εχεις στην κατοχη σου κατι χωρις ομως εισοδημα.
και τελος αν σε σταματησουν χωρις ασφαλεια και διπλωμα τι γινεται νομοτυπα και τι γινεται πρακτικα;
ζαλισα πα...ια αλλα τωρα ξεκιναω..
ευχαριστω εκ των προταιρων -
Το Bros 400 ειναι μια καλη μοτοσυκλετα να ξεκινησει καποιος, εχει μικρη ιπποδυναμη ωστε να μην τρομαζει με V2 ομως μοτερακι που διαθετει ροπη απο χαμηλα ωστε να ειναι ελαστικο, διασκεδαστικο και ξεκουραστο...
καλα φρενα και πλαισιο... και με ενα καλυτερο αμορτισερ πισω και φρεσκα λαδιακια και ελατηριο στο μπροστινο γινεται πολυ στριφτερη βοηθουμενη απο τον V2 κινητηρα....τιμια μοτοσυκλετα, φθηνη ως μεταχειρισμενη, και καλυτερη απο πολλες σημερινες της κατηγοριας στα Ιαπωνικα μοντελα...
ΟΜΩΣ, επειδη σταματησε να παραγεται ουσιαστικα εαν δεν κανω λαθος το 1992, ειναι αρκετα παλια δηλαδη και επισης επειδη ειναι φθηνη μοτοσυκλετα την εχουν πολλοι και σαν παπι με αποτελεσμα να γραφουν πολλα χλμ και να τις εχουν πολυδουλεμενες...
δυσκολο πιστευω εαν οχι αδυνατον να βρεις καποια που να εχει πραγματικα σχετικα λιγα χιλιομετρα, πχ κατω απο 30.000...
επισης δυσκολο και σε αριστη μηχανολογικη κατασταση, ισως σε καλη κατασταση να βρεις απο καναν μερακλη, και να την σημαζεψεις εαν θελει κατι, οπως στις αναρτησεις πχ η σε ενα καλο εσωτερικο σερβις...
θελει πολυ ψαξιμο, να εχεις εναν γνωστο που να γνωριζει την μοτοσυκλετα και να την παρεις απο εμπιστο για να εισαι οσο το δυνατον σιγουρος...
αλλιως εναν γνωστο παρεα να δειτε μερικες και να παρεις την πιο καλη σε κατασταση αλλα παντα θα υπαρχει το ρισκο, και να την συμαζεψεις με τον καιρο να γινει σαν 'καινουρια'...
χωρις διπλωμα ξεχασε το να κυλοφορεις, το χειροτερο αποτελεσμα ειναι να χτυπησεις ανθρωπο και χωρις να φταις, δεν καθαριζεις μετα...
καλες βολτες και καλη επιλογη.
-
φχαριστω.καπως ετσι υπεθετα τα πραγματα.δεν υπαρχει ομως γνωστος που να γνωριζει.αν την παω σε κανα κοντινο συνεργειο πριν την παρω παιζει να ειναι ειλικρινης ο μαστορας η θα με δουλεψει; για τα χιλιομετρα μετρανε τοσο πολυ τα κοντερ η μιδενιζουνε πιο πριν;
επισης οσοι γνωριζουν απο μηχανες στο forum μια καλη ιδεα ειναι να δημιουργησουν ενα ποστ με συμβουλες προς τους νεοτερους.σιγουρα ολοι οσοι εχετε χρονια μοτοσυκλετα ειχατε και εσεις προβληματα και απορειες οταν ξεκινουσατε τα οποια θα εχετε πια σε ικανοποιητικο βαθμο λυσει.αν ο καθενας σας γραφει απο κατι που και που, με τον καιρο θα ειναι ενα καλο σημειο αναφορας για τους νεους.
-
Ο χρήστης bentouza έγραψε:
φχαριστω.καπως ετσι υπεθετα τα πραγματα.δεν υπαρχει ομως γνωστος που να γνωριζει.αν την παω σε κανα κοντινο συνεργειο πριν την παρω παιζει να ειναι ειλικρινης ο μαστορας η θα με δουλεψει; για τα χιλιομετρα μετρανε τοσο πολυ τα κοντερ η μιδενιζουνε πιο πριν;
.Το να την πας σε εναν καλο μηχανικο που δεν ειναι γνωστος αυτου που την πουλαει ειναι μια βοηθεια επιπλεον να εχεις μια γνωμη για την κατασταση της... οχι ομως οτι σε εξασφαλιζει αυτο...
ο χιλιομετρητης στις περισσοτερες των περιπτωσεων σε αρκετων χρονων μοτοσυκλετες που γραφουν πολλα χιλιομετρα καθημερινα για τοσα χρονια, σχεδον ΣΤΑΝΤΑΡ θα ειναι γυρισμενο σε λιγοτερα χιλιομετρα...
το πιθανοτερο δηλαδη... εαν δεν ξερεις τον κατοχο της...εφοσον δεν εχει αρκετα χρηματα, παρε ενα τετοιο στην καλυτερη δυνατη κατασταση και ας εχει και 50.000 χλμ, σε χαμηλη τιμη παντα γιατι θα το παντρευτεις πλεον, κανε του σερβις στης αναρτησεις για να εισαι σιγουρος και ασφαλης και μαθε να οδηγας με αυτο... μετα 2-3 χρονια που θα εισαι και 21 δωστο και παρε κατι πιο νεο σε χρονολογια και κατασταση, εστω μεταχειρισμενο με δοσεις... (Ducati rulesss)
καλα να περνας.
-
Η μηχανή αυτή δεν εισήχθηκε επίσημα από την αντιπροσωπεία.
Πιθανόν να αντιμετωπίσεις πρόβλημα με ανταλλακτικά.
Πριν 10 χρόνια υπήρχαν πολλά μαγαζιά που έβρισκες ότι ήθελες.
Σήμερα όμως ???
Προσωπική μου άποψη...ξέχασέ το. Θα αγοράσεις (κατά πάσα πιθανότητα) ένα πρόβλημα σε 2 ρόδες το οποίο θα το παντρευτείς κι από πάνω.Τέλος....με δίπλωμα και ασφάλεια δεν παίζουνε.
-
Ο χρήστης Panos G. έγραψε:
Η μηχανή αυτή δεν εισήχθηκε επίσημα από την αντιπροσωπεία.
Πιθανόν να αντιμετωπίσεις πρόβλημα με ανταλλακτικά.
Πριν 10 χρόνια υπήρχαν πολλά μαγαζιά που έβρισκες ότι ήθελες.
Σήμερα όμως ???
Προσωπική μου άποψη...ξέχασέ το. Θα αγοράσεις (κατά πάσα πιθανότητα) ένα πρόβλημα σε 2 ρόδες το οποίο θα το παντρευτείς κι από πάνω.Τέλος....με δίπλωμα και ασφάλεια δεν παίζουνε.
Συμφωνώ απολύτως με τα παραπάνω! Το μπροσάκι ήταν πολύ καλή μηχανή και αποβλημάτιστη ΑΛΛΑ τώρα, 10+ χρόνια μετά, από τη μια δε θα βρίσκεις εύκολα ανταλλακτικά, από την άλλη όλα μέσα θα έχουν ξεραθεί και αν χρειαστείς μια πιο σοβαρή επισκευή πέρα από συντήρηση ετοιμάσου για πολλά $$ (ΑΝ δεχτεί κανείς να στο κάνει).
Για το δίπλωμα δε θα κάνω καν κουβέντα!Το πίσω μονόμπρατσο είναι όμορφο να το βλέπεις αλλά είναι και σοβαρότατο πρόβλημα στα μπροσάκια που δεν συντηρήθηκαν σωστά (έπεφτε τρελλό σφυρί τότε θυμάμαι, σιγά μην είχανε γατζόκλειδα οι 'μαστόροι') αλλά και στα μικροτρακαρισματάκια πάντοτε την πλήρωνε αυτό...
Πάρε ένα cbfάκι 250 όταν θα αρχίσουν να πωλούνται μεταχειρισμένα, ΙΜΗΟ. -
δίπλωμα δεν έχεις καθόλου, ούτε Α1;
Ξέρεις τί θα γίνει αν τρακάρεις;
καλά, ειδικά για ασφάλεια δεν το συζητάω! άσχετο αν δε σε καλύπτει αν δεν έχεις δίπλωμα, ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ να κυκλοφορείς χωρίς ασφάλεια, δεν είναι μόνο αν σου συμβεί κάτι, να ξέρεις ότι για ασφάλεια δε χαρίζονται ποτέ! Για δίπλωμα μπορεί να χαριστεί ο τροχονόμος, για ασφάλεια δεν υπάρχει περίπτωση.
άκου εγώ τί λέω να κάνεις:
βγάλε δίπλωμα για Α1 και πάρε κάτι που να μπορείς με το νόμο. με ασφάλεια, δίπλωμα, όλα κανονικά. Θα αποκτήσεις και εμπειρία με τους 2 τροχούς πριν πας σε μηχανή, και σε δυο χρονάκια που θα είσαι και πιο μεγάλος και ώριμος θα είναι καλύτερα να πάρεις μηχανή.α, επίσης:
και ένα αλλο θεμα γενικοτερο.ειμαι 19 χωρις εισοδημα και αλλη ιδικτησια.αρα δεν ασχολουμαι με εφορεια.τι γινεται σε αυτην την περιπτωση για αγορα μοτοσυκλετας;μιλαμε για ποσα κατω των 2000.γενικοτερα φανταζομαι υπαρχουν καποια ορια(τιμη, κυβισμος; ) για να εχεις στην κατοχη σου κατι χωρις ομως εισοδημα.
μπορείς να έχεις το bros στο όνομά σου, δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά το δηλώνεις κανονικά.
και τελος αν σε σταματησουν χωρις ασφαλεια και διπλωμα τι γινεται νομοτυπα και τι γινεται πρακτικα;
Για την ασφάλεια σου κόβουν κλήση ΠΑΝΤΑ, για το δίπλωμα εξαρτάται.
μπορεί και να σε αφήσουν αν έχεις Α1 κατηγορίας δίπλωμα ( δηλαδή που δε σε καλύπτει ) αλλά το πιθανότερο είναι να πας δικαστήριο, στο οποίο όμως όταν γίνει αν έχεις το δίπλωμα τότε μαζί σου δεν καταδικάζεσαι ( δεν ξέρω γιατί, πάντως έτσι είναι )
πας στα δικαστήρια, γίνεται της π@υτάνας, πας στην αίθουσα που πρέπει, χάνεις μια μέρα ακούγοντας διάφορες ανόητες υποθέσεις του τύπου ο γείτονας έβαλε κεραία και μου χαλάει το οπτικό πεδίο ( καλά, συνήθως τα περισσότερα είναι για δίπλωμα κράνος κλπ και οι πιο σοβαρές υποθέσεις δικάζονται πρώτες, όπου σοβαρές= εξίσου μ@λακίες ), όταν έρθει η σειρά σου σε φωνάζει ο τυπάς, πας κοντά του, του δείχνεις το δίπλωμα που έχεις βγάλει, σου λέει να μην το ξανακάνεις και πας σπίτι σου. Δεν ξέρω τί γίνεται αν δεν έχεις βγάλει το δίπλωμα μέχρι τότε, και αν δεν πας, αλλά φαντάζομαι δε θα'ναι καλό.. νομίζω σου χώνουν πρόστιμο ΒΑΡΥ που έρχεται με την εφορία )
το θέμα είναι όμως τί γίνεται αν εμπλακείς σε ατύχημα, που πίστεψέ με, δεν είναι κάτι που μπορείς να προβλέψεις πάντα. ΚΑΝΕΙΣ δε θέλει να τρακάρει, αλλά μπορεί να συμβεί.. τότε είναι σκούρα τα πράγματα, αν δε τραυματίσεις και κάποιον.... καληνύχτα. γι'αυτό, μην κάνεις τη μ@λακία.. -
ευχαριστω παιδες.μου τη μαυρισατε τη ψυχη .αρα ρισκο η κατασταση.το χειροτερο ειναι τα ανταλακτικα και οι αναρτησεις για τα οποια πραγματικα δεν μπορω να κανω τιποτα(εχω την εντυπωση οτι το ανοιγμα των αναρτησεων ειναι ακριβο).απο βλαβες υπαρχουν καποιες στανταρ σε μοντελα αυτης της ηλικιας και των χιλιομετρων η και αυτο ειναι λαχειο οπως υποθετω;καλητερευει η κατασταση αν το μεταχειρεισμενο ειναι απο μαγαζι η πληρωνεις νταβατζιλικι στον εμπορο ανευ λογου;
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
δίπλωμα δεν έχεις καθόλου, ούτε Α1;
Ξέρεις τί θα γίνει αν τρακάρεις;
καλά, ειδικά για ασφάλεια δεν το συζητάω! άσχετο αν δε σε καλύπτει αν δεν έχεις δίπλωμα, ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ να κυκλοφορείς χωρίς ασφάλεια, δεν είναι μόνο αν σου συμβεί κάτι, να ξέρεις ότι για ασφάλεια δε χαρίζονται ποτέ! Για δίπλωμα μπορεί να χαριστεί ο τροχονόμος, για ασφάλεια δεν υπάρχει περίπτωση.
άκου εγώ τί λέω να κάνεις:
βγάλε δίπλωμα για Α1 και πάρε κάτι που να μπορείς με το νόμο. με ασφάλεια, δίπλωμα, όλα κανονικά. Θα αποκτήσεις και εμπειρία με τους 2 τροχούς πριν πας σε μηχανή, και σε δυο χρονάκια που θα είσαι και πιο μεγάλος και ώριμος θα είναι καλύτερα να πάρεις μηχανή.α, επίσης:
και ένα αλλο θεμα γενικοτερο.ειμαι 19 χωρις εισοδημα και αλλη ιδικτησια.αρα δεν ασχολουμαι με εφορεια.τι γινεται σε αυτην την περιπτωση για αγορα μοτοσυκλετας;μιλαμε για ποσα κατω των 2000.γενικοτερα φανταζομαι υπαρχουν καποια ορια(τιμη, κυβισμος; ) για να εχεις στην κατοχη σου κατι χωρις ομως εισοδημα.
μπορείς να έχεις το bros στο όνομά σου, δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά το δηλώνεις κανονικά.
και τελος αν σε σταματησουν χωρις ασφαλεια και διπλωμα τι γινεται νομοτυπα και τι γινεται πρακτικα;
Για την ασφάλεια σου κόβουν κλήση ΠΑΝΤΑ, για το δίπλωμα εξαρτάται.
μπορεί και να σε αφήσουν αν έχεις Α1 κατηγορίας δίπλωμα ( δηλαδή που δε σε καλύπτει ) αλλά το πιθανότερο είναι να πας δικαστήριο, στο οποίο όμως όταν γίνει αν έχεις το δίπλωμα τότε μαζί σου δεν καταδικάζεσαι ( δεν ξέρω γιατί, πάντως έτσι είναι )
πας στα δικαστήρια, γίνεται της π@υτάνας, πας στην αίθουσα που πρέπει, χάνεις μια μέρα ακούγοντας διάφορες ανόητες υποθέσεις του τύπου ο γείτονας έβαλε κεραία και μου χαλάει το οπτικό πεδίο ( καλά, συνήθως τα περισσότερα είναι για δίπλωμα κράνος κλπ και οι πιο σοβαρές υποθέσεις δικάζονται πρώτες, όπου σοβαρές= εξίσου μ@λακίες ), όταν έρθει η σειρά σου σε φωνάζει ο τυπάς, πας κοντά του, του δείχνεις το δίπλωμα που έχεις βγάλει, σου λέει να μην το ξανακάνεις και πας σπίτι σου. Δεν ξέρω τί γίνεται αν δεν έχεις βγάλει το δίπλωμα μέχρι τότε, και αν δεν πας, αλλά φαντάζομαι δε θα'ναι καλό.. νομίζω σου χώνουν πρόστιμο ΒΑΡΥ που έρχεται με την εφορία )
το θέμα είναι όμως τί γίνεται αν εμπλακείς σε ατύχημα, που πίστεψέ με, δεν είναι κάτι που μπορείς να προβλέψεις πάντα. ΚΑΝΕΙΣ δε θέλει να τρακάρει, αλλά μπορεί να συμβεί.. τότε είναι σκούρα τα πράγματα, αν δε τραυματίσεις και κάποιον.... καληνύχτα. γι'αυτό, μην κάνεις τη μ@λακία..το χωρις διπλωμα ειναι τελειως προσορινο.μεχρι και αν με καλο τα καταφερω για μηχανη καπου τοτε θα βγαινει και το διπλωμα. σημαντικο αυτο για την κατοχη το ειχα απορια.φχαριστω.
-
Καλύτερα να ρωτήσεις σε εξειδικευμένα fora, όπως το http://www.mybike.gr .
- topic:timeago_later,26 days
-
Ο χρήστης Panos G. έγραψε:
Η μηχανή αυτή δεν εισήχθηκε επίσημα από την αντιπροσωπεία.
Πιθανόν να αντιμετωπίσεις πρόβλημα με ανταλλακτικά.
Πριν 10 χρόνια υπήρχαν πολλά μαγαζιά που έβρισκες ότι ήθελες.
**Σήμερα όμως ???**Προσωπική μου άποψη...ξέχασέ το. Θα αγοράσεις (κατά πάσα πιθανότητα) ένα πρόβλημα σε 2 ρόδες το οποίο θα το παντρευτείς κι από πάνω.Τέλος....με δίπλωμα και ασφάλεια δεν παίζουνε.
http://www.motokarras.gr - ΤΑ ΠΑΝΤΑ