Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Matra-Simca Baggheera
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Matra-Simca Baggheera
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    22
    408
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      psychodriver last edited by

      Ο χρήστης skullone έγραψε:
      Δεν ήταν βασισμένο στο 128. Από εκεί πήρε κινητήρα και σύστημα μετάδοσης, αλλά ήταν εντελώς καινούργιο. Αυτό αποδεικνύεται κι από την ανάρτησή του, η οποία έφερε γόνατα McPherson μπρος-πίσω, ενώ το 128 είχε πίσω εγκάρσιο φύλλο σούστας. Για την πίσω ανάρτηση, δε μπορεί να ήταν απλά το μπροστινό σύστημα του 128 χωρίς κρεμαγιέρα, γιατί τότε θα έπρεπε να έχει και τις μπροστινές πλήμνες του 128.

      Δεν το έγραψα σωστά... Λέγοντας 'βασισμένο' εννοώ πως είχε τα ίδια μηχανικά μέρη. Το πλαίσιο ήταν καινούριο.

      Όσον αφορά την ανάρτηση, ρίξε μια ματιά στο http://www.carsfromitaly.com/fiat/index.html (κατόπιν Models->X1/9->A plan view of the Fiat X1/9 mechanicals). Αποδεικνύεται πως έχεις δίκιο πως η ανάρτηση διαφέρει, εφόσον είναι εμφανές πως το ψαλίδι βάσης του πίσω McPherson είναι εντελώς διαφορετικό... Αλλά το γόνατο ;;; Και αυτοί οι δύο παράξενοι εγκάρσιοι βραχίονες που εδράζονται σε πλαίσιο και μουαγιέ ;;; Πρέπει να το διερευνήσουμε περισσότερο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        skullone last edited by

        Τα έχω αυτά τα σχεδιαγράμματα στο σκληρό μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          skullone last edited by

          Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
          Επειδή τα πάντα σήμερα (όπως και πάντα ήταν) είναι θέμα Marketing, πάτε στο site http://www.simca.gr και ακολουθήστε τα links. Θα δήτε κάτι μοντέλα που έβγαζε ή Matra/Simca που θα τα ζηλεύαμε ακόμη και σήμερα.

          Δε νομίζω... Πολλά από τα Simca, όπως το Vedette, δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Ούτε τεχνολογικές καινοτομίες, ούτε νέες ιδέες, τουλάχιστον μέχρι την εποχή του 1100.

          Τα Matra ναι, αξίζανε, και έχει νόημα να τα ψάξει κανείς ως κλασικά αυτοκίνητα. Αλλά τα Simca... Δε νομίζω. Η πλειοψηφία τους ήταν το ίδιο συντηρητική με τα Riley και Wolseley.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • First post
            Last post
          • 1
          • 2
          • 2 / 2
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr