-
Κι εγώ το έχω σκεφτεί αρκετές φορές το κλασικό επιχείρημα περί καιρού, αλλά μάλλον δεν είναι τόσο ισχυρό.
Όχι μόνο έχει αντίστοιχο(άντε, λίγο χειρότερο) καιρό η Ισπανία, αλλά έχει και 3 πίστες εναλλακτικές, για κάθε γούστο και πιθανή προσομοίωση. Για να μην προσθέσουμε φυσικά ότι είναι τουλάχιστον μία μέρα δρόμου πιο κοντά στα εργοστάσια απ' ότι μια πίστα στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Υπαρχει καποιος συγκεκριμενος λογος που ερχεται πιο φτηνα η Ισπανια; Στου Διαολου τη μανα ειναι η Χερεθ λχ ειδικα σε συγκριση με την Πατρα.Δε τειθεται θεμα, στη Jerez φτανουν οι νταλικες.
Στα αλλα που λες ξεχνας κατι βασικο: Οι Ελληνες δεν αγαπουν τον αθλητισμο, αλλα τον πρωταθλητισμο. Δεν δινουν πνοη σε κανενα αθλημα, επεφημουν μονο τους νικητες.
Το πας αλλου, αυτο που λεω ειναι οτι μπορει μια πιστα να γινει η κρισιμη μαζα για να αποκτησουμε ομαδες, οδηγους και καλυτερους αγωνες. Η παιδια - που εννοεις - ερχεται με τον καιρο, δε γινεται αλλιως.
-
Για το θεμα της αποστασης, τουλαχιστον οι 2 απο τις 3 ισπανικες ειναι πολυ πιο κοντα αεροπορικώς στην Αγγλια οπου βρισκονται οι περισσοτερες ομαδες, μαλιστα αν δεν κανω λαθος ολες εχουν αεροδρομιο πολυ κοντα στην πιστα.
-
Νομιζω οτι τα χοντρα πηγαινουν οδικως και το αεροπλανο χρησιμοποιειται σε περιπτωσεις αναγκης, μπορει να κανω και λαθος βεβαια. Παντως το cargo μεταξυ Αγγλιας - Ισπανιας ειναι φθηνο, το οποιο δεν νομιζω να ισχυει για εμας.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Νομιζω οτι τα χοντρα πηγαινουν οδικως και το αεροπλανο χρησιμοποιειται σε περιπτωσεις αναγκης, μπορει να κανω και λαθος βεβαια. Παντως το cargo μεταξυ Αγγλιας - Ισπανιας ειναι φθηνο, το οποιο δεν νομιζω να ισχυει για εμας.Ναι, κι εγώ αυτό νομίζω. Ούτως ή άλλως, είναι και ψιλομπελάς φαντάζομαι να φορτώνεις από το εργοστάσιο μέχρι το αεροδρόμιο, μετά φόρτωμα-ξεφόρτωμα, κλπ. Αυτό φαντάζομαι συμφέρει αν μιλάμε για αποστάσεις μεγαλύτερες των 2 οδηγικών ημερών, αλλά Αγγλία - Ισπανία σίγουρα γίνονται πρωί - απόγευμα επόμενης.
-
Hellenic tifosi για να φτασεις να εχεις τρεις πίστες πρωτα πρεπει να εχεις μία (μετα δύο κλπ). Την μια (την πρωτη με την οποια θα τραβηξεις τον κοσμο) ΑΝ την προοριζεις για πιστα δοκιμων, την κανεις και με δυο διαφορετικες χαραξεις στην αναγκη (τι λεμε τωρα...).
Υστερα μην ξεχνατε οτι δεν εχουν ολες οι ομαδες εδρα την Αγγλια. Για την ακριβεια Φερραρι, BMW και Τουότα ειναι πιο κοντα σε Ελλαδα απο οτι στην Ισπανια.
Go for Pole δεν καταλαβα το '*Δε τειθεται θεμα, στη Jerez φτανουν οι νταλικες. *' Εδω δε φτανουν νταλικες;
Η ουσια του θεματος φυσικα ειναι οτι ενω καποτε λεγαμε 'Θελουμε πιστα επιπεδου F1 στην Ελλαδα' τωρα βλεπουμε οτι ΑΛΛΟ πιστα και ΑΛΛΟ αγωνας F1. Και ενω (προσωπικα) πιστευω οτι αναγκη εχουμε για καλη πιστα, αυτο που θα μας ερθει ειναι ενας ξερος αγωνας. (και αν).
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Hellenic tifosi για να φτασεις να εχεις τρεις πίστες πρωτα πρεπει να εχεις μία (μετα δύο κλπ). Την μια (την πρωτη με την οποια θα τραβηξεις τον κοσμο) ΑΝ την προοριζεις για πιστα δοκιμων, την κανεις και με δυο διαφορετικες χαραξεις στην αναγκη (τι λεμε τωρα...).Ακριβώς, και επειδή λοιπόν είναι δύσκολο να σε εγκρίνουν σαν πίστα δοκιμών χωρίς να σε ξέρουν καν, πρώτα θα κοιτάξεις να τσιμπήσεις κανέναν αγώνα. Στην παρούσα φάση λοιπόν, αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε γκλαμουράτο - ελκυστικό για προβολή μέρος.
Επίσης, για να φτάσουν οι νταλίκες στην Ελλάδα πρέπει να χάσουν άλλη μια μέρα στο καράβι, και μετά να βγούν στην υπερσύγχρονη οδό Κορίνθου-Πατρών. Ακόμα και την Toyota οριακά και μόνο τη συμφέρει η Ελλάδα από απόψεως χρόνου, ενώ ξεκάθαρο όφελος μόνο η Ferrari μπορεί να έχει(η οποία όμως έχει 5 πίστες σε απόσταση λιγότερο από 300-400km).
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Ακριβώς, και επειδή λοιπόν είναι δύσκολο να σε εγκρίνουν σαν πίστα δοκιμών χωρίς να σε ξέρουν καν, πρώτα θα κοιτάξεις να τσιμπήσεις κανέναν αγώνα. Στην παρούσα φάση λοιπόν, αυτό μπορεί να γίνει μόνο σε γκλαμουράτο - ελκυστικό για προβολή μέρος.Aν κρινω απο το Ακροπολις, το βλαχο-γκλαμουρατο μερος θα μας φαει...
Επίσης, για να φτάσουν οι νταλίκες στην Ελλάδα πρέπει να χάσουν άλλη μια μέρα στο καράβι, και μετά να βγούν στην υπερσύγχρονη οδό Κορίνθου-Πατρών. Ακόμα και την Toyota οριακά και μόνο τη συμφέρει η Ελλάδα από απόψεως χρόνου, ενώ ξεκάθαρο όφελος μόνο η Ferrari μπορεί να έχει(η οποία όμως έχει 5 πίστες σε απόσταση λιγότερο από 300-400km).
Το οδικο δικτυο Ελλαδα - Ευρωπη μεσω Γιουγκοσλαβιας ειναι πολυ καλυτερο απο οτι φανταζεσαι... Οχι πως εχεις αδικο σε οτι λες, αλλα κουβεντα κανουμε. Αλλωστε αν κινηθουμε οργανωμενα με τη φιλη και συμμαχο Τουρκια θα υπαρχουν τουλαχιστον 2 πιστες F1 στη γειτονια.
Αυτο που λες για τη Φερραρι ισχυει και αντιστροφα. Εχει 2 πιστες δικες της και 5 πιστες στα ποδια της, αλλα παει και αλλου -
Για την ακριβεια Φερραρι, BMW και Τουότα ειναι πιο κοντα σε Ελλαδα απο οτι στην Ισπανια.
Ενα συγκριτικο search στο ViaMichelin μεταξυ Αθηνας (μεσω Γιουγκοσλαβιας) και Jerez (που βρισκεται στο πιο απομακρυσμενο ακρο της Ισπανιας) δινει για τις συντομοτερες διαδρομες:
Απο Κολωνία: Jerez 1456mi, 24h33 - Αθηνα 1610mi, 25h39
Απο Hinwil: Jerez 1359mi, 22h15 - Αθηνα 1475mi - 24h39
Απο Modena: Jerez 1366mi, 22h18 - Αθηνα 1281mi, 21h16...(Ενδεικτικα απο Milton Keynes 1226mi-1993mi)
-
Παιδια οι απαντησεις δεν ειναι μονο η αποσταση σε μιλια. Ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν και αλλοι παραγοντες και επειδη ειναι μια ενδιαφερουσα κουβεντα ελπιζω να το θυμηθω να το ρωτησω οποτε υπαρχει ευκαιρια με καποιν insider. Παντως μερικα πραγματα ειναι σιγουρα μεχρι τωρα (οπως φαινεται απο διαφορα ρεπορταζ):
α) Η Ελλαδα ενδιαφερει τον Bernie μονο λογω Αθηνας (οποτε ρεαλιστικα μιλαμε για Ελληνικο ή Μεγαρα)
β) Ο Bernie απαιτει μια ολοκληρωμενη μελετη πριν οποιαδηποτε κουβεντα
γ) Ο Bernie επιθυμει πριν δωσει το οκ για αγωνα F1 να γινει η πιστα και να δοκιμαστει με μικροτερους αλλα διεθνεις αγωνες (με αλλα λογια θελει grade 4 αδεια και διεξαγωγη αναλογων αγωνων πριν δωσει αγωνα F1 και παραλληλα γινει αναβαθμιση σε grade 5).Αν ειχα ενα μαγικο ραβδακι θα ηθελα πιστα - παρκο στο Ελληνικο με περιορισμενους αγωνες, upgrade των Μεγαρων σε αξιοπρεπη πιστα γενικης χρησης και grade 4 πιστες σε Πατρα και Σερρες (για να πιασουν αγορες Ιταλιας και Τουρκιας - Βαλκανιων αντιστοιχα). Επειδη δεν εχω το ραβδακι, υποσχομαι να σκεπαζομαι καλα τα βραδια
-
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ Go_For_Pole . ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΣ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΜΗ ΓΙΝΟΥΜΕ ΔΙΕΘΜΕΣ ΠΕΝΤΙΚΟΛΟ (ΜΟΝΟ ΞΕΝΟΙ ΘΕΑΤΕΣ !!!! ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ) ....... ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΟΝΤΟΣ . ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΔΙΝΕ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ 400-500 ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟΥ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΙ ΟΛΑΣ .
ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ :::: Η ΜΕΛΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ . ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Η ΕΛΠΑ ΑΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ ΚΑΙ ΑΣ ΠΕΙ ::: ΤΙΛΚΕ ΦΤΙΑΞΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ !!!!!! ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ . ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ;;;; ΕΝΑ ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΒΛΑΚΕΣ ..... ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ
ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΚΛΕΨΩ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ , ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΟ ΚΑΝΤ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ .....
ΘΑ ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ !!!!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ , ΑΝ ΟΧΙ ΓΥΡΙΣΤΕ ΠΛΕΥΡΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΑΣ . ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΜΥΤΙΛΗΝΗ Η ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΗΝΑ !!!!!!!! ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΠΕΛΑΤΕΣ !!!!!!!!!!!!!! -
Epimeno gia Orxomeno.
- anapth3h gia mia nekrh omologoumenos perioxh
- e3airetikos xoros sumfona me meletes tou KEMAE
- to KEMAE (exoun ftusei aima oloi ekei mesa gia na ginei F1 edo)
- Paneukola prosvasimo apo ta 3/4 tou ellhnikou plu8hsmou
- 45 min apostash apo El Venizelos
- 1 ora akrivos apo to kturio tou OTE sto Marousi
- Dimiourgia 8eseon ergasias se eparxiotikh polh
kai alla polla....
Eilikrina skeutite mono auto, to kukloforiako stous guro dromous tou ellinikou kata thn die3agogh enos aplou agona (kala gia F1 den milame kan!). Osoi phgan fetos sthn ek8esh autokinitou katalavainoun ti thelo na po.
PISTA sthn Ellada TORA kai kata prothmhsh ston ORXOMENO
-
Autodelta δεν πιστευω οτι εχει καποιο νοημα να συζηταμε για συγκεκριμενες τοποθεσιες.
Η αληθεια ειναι οτι μια πιστα στη μια ωρα απο την Αθηνα, ανετα 'βαφτιζεται' Αθηνα (οπως στην Ουγγαρια λχ) οποτε το επιχειρημα του Go δεν θα επρεπε να εχει τοσο στενη ερμηνεια. Αλλωστε ποια Μεγαρα; Τι upgrade; ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ πιστας στα Μεγαρα μαλλον εννοεις ;)!
Τα περισσοτερα επιχειρηματα περι Ορχομενου που μας ειπες, ειναι γραφικοτητες οπως μας δειχνει και το παραδειγμα του Ακροπολις που το κατ'εξοχην μηχανοκινητο σπορ του βουνου θα γινει αναμεσα σε πολυκατοικιες.
Παντως μετα το επικειμενο φιασκο του Ακροπολις πολλα 'επιχειρηματα' θα αλλαξουν και πολλες καταστασεις θα τις δουν με αλλο ματι -
Νομιζω οτι υπαρχουν αρκετες πτυχες του θεματος που δε γνωριζουμε ομως επιμενω οτι ο μοναδικος που αποφασιζει ειναι ο κοντος ο οποιος φυσικα και δε δινει δεκαρα για την αναπτυξη της Ελληνικης επαρχειας. Εφοσων ειπε Ελληνικο το μηνυμα ειναι σαφες και αυτη τη στιγμη το μπαλακι βρισκεται στη δικη μας πλευρα του γηπεδου.
Ξερετε πως δουλευει αυτος ο ανθρωπος και σιγουρα ξερετε οτι δεν αφηνει πολλα περιθωρια για παρεκλησεις. Για παραδειγμα δεν υπαρχουν περιθωρια να 'βαφτισεις' κατι Αθηνα, δεν μιλαμε για κανενα Αμερικανακι που δε ξερει τι του γινεται. Δεν υπαρχουν περιθωρια να αναθεσεις το σχεδιασμο της πιστας αλλου, φυσικαο συγγενης Tilke θα το κανει κλπ.
Το τι θα γινει τελικα θα το δουμε στη πορεια, παντως θεωρω οτι το θεμα βρισκεται σε πιο ωριμη (και κρισιμη) φαση παρα ποτε.
-
Προφανως δεν εννοουσα αυτο οταν ελεγα 'βαφτισουμε'
-
Ο χρήστης Autodelta έγραψε:
Epimeno gia Orxomeno.- anapth3h gia mia nekrh omologoumenos perioxh
- e3airetikos xoros sumfona me meletes tou KEMAE
- to KEMAE (exoun ftusei aima oloi ekei mesa gia na ginei F1 edo)
- Paneukola prosvasimo apo ta 3/4 tou ellhnikou plu8hsmou
- 45 min apostash apo El Venizelos
- 1 ora akrivos apo to kturio tou OTE sto Marousi
- Dimiourgia 8eseon ergasias se eparxiotikh polh
kai alla polla....
Eilikrina skeutite mono auto, to kukloforiako stous guro dromous tou ellinikou kata thn die3agogh enos aplou agona (kala gia F1 den milame kan!). Osoi phgan fetos sthn ek8esh autokinitou katalavainoun ti thelo na po.
PISTA sthn Ellada TORA kai kata prothmhsh ston ORXOMENO
Θα συμφωνήσω με τον συνφορουμίτη, ειλικρινά για φανταστείτε το χάος άμα γίνει Φ1 στην Αθήνα...
-
Aς φτιαξουν μια πιστα Ευρωπαικων προδιαγραφων (αλλα και για το κοινο) κοντα στην Αθηνα και η F1 ας μην πατησει ποτε
-
Μιας και λέγαμε για δοκιμές και χρόνους μετακίνησης:
Χτες δοκιμαζόταν η 248 F1 στο Mugello, με πολικές θερμοκρασιες για τα δεδομένα της F1. Αποφασίζει λοιπόν η Ferrari να τη στείλει στη Βαρκελώνη για πιο ζεστές δοκιμές. Το μονοθέσιο ήταν σήμερα το μεσημέρι στην πίστα, και αύριο πρωί πρωί θα γράφει γύρους στην Ισπανία.
Χαμένος χρόνος μετακίνησης: 1 ημέρα για Ιταλία - Ισπανία.
Ακόμα και στην Πάτρα να ήταν η πίστα μας, δε θα συνέφερε τη Ferrari.
-
Diafono kathetos sxetika me tin pista ston Orxomeno.... Auto pou fobamai einai i katastasi pou eida stin Tourkia pou gia na vgei to leoforio ston dromo ekane 3 ores........ Sto Elliniko aneta tha borei na xrisimopoieithei olo to diktio ton meson mazikis metaforas opos ston Athina 2004. Mexri to metro Agios Dimitrios kai meta me eidika leforiakia ana 5' min oi theates stin pista.... An kai tha ginei i epektasi tou Metro mexri to Elliniko....
Exoume tin gnosi na to kanoume.... To giati einai allo thema....
PS. Signomi gia ta Greeklish alla eimai ektos elladas.... Me tin epistrofi mou tha to giriso sta Ellinika....
-
Συμφωνω και εγω.Το καλυτερο ειναι μονο στην Αθηνα στο Ελληνικο.Εχει την υποδομη που χρειαζεται και επιπλεον εχει κατι που δεν εχουν ολα τα αλλα μεροι.Αεροδρομιο μεγαλο,Μετρο (που θα παει μεχρι το Ελληνικο).Αυτα χρειαζεται να εχει μια πιστα Φ1 σημερα.Δυστηχως ενω θα ηταν καλα για αναπτυξη μια περιφεριας να φτιαχτη μια πιστα αλλου δεν γινεται και θελω να τονισω οτι και εγω πηγα στην Τουρκια περσι και ειδα τα χαλια τους και τι γινεται αν δεν υπαρχει σωστη υποδομη.
Για μενα ξενερωσε και ο Εκλεκστουν οταν τα ειδε τον εβλεπα και στην τηλεοραση πως εκανε χαλια μαυρα.Δεν θελω να υπαρχει αυτη η ταλαιπωρια και στην Ελλαδα.
Ecclestone wants F1 Grand Prix in Athens