-
Προσωπικά θεωρώ εντελώς ανούσια μορφή αγώνα ένα σπριντ, με εξαίρεση τα σπριντ που έχουν αρκετά χιλιομετρα ειδικης (όπως το φετινό Σερρών καλή ώρα).
Επίσης θεωρώ εντελώς γελοίο και χωρίς κανένα λόγο το να αφήνουμε πιο χαλαρά τα μέτρα ασφαλείας (βλέπε πυρόσβεση) σε ένα σπριντ.
Συμφωνώ απόλυτα με τον GLF ότι πρέπει να υπάρχουν κανονικά ΣΕΧ και αυστηρότητα ανάλογη με ένα ράλλυ στο χρόνο εκκίνησης κλπ...
Τέλος, έχω ισχυρή ένσταση γιατί θα πρέπει ντε και καλά να είναι εκκίνηση για νέα πληρώματα ένα ράλλυ σπριντ και να μην πέσουν από την αρχή στα βαθιά (με μυαλό βέβαια) νερά ενός κανονικού αγώνα.
-
Πιστευω οτι:
- Τα Ρ.Σ. πρεπει και μπορει να ειναι ο εισαγωγικος θεσμος για νεους κι ο θεσμος διασκεδασης για παληους κι οχι αναγκαστικα ισχυρους οικονομικα.
- Πρεπει να εχουν ΑΠΟΛΥΤΑ σαφη κανονισμο, αφου εχουν επαθλα και νικητες και αρα απαιτειται ισοτητα ευκαιριων και δικαιοσυνη. (Π.Χ. ΝΑΙ στην αυστηρη σειρα εκκινησης-οχι στο μπαχαλο του οποτε βολευει τον καθενα)
3.Πρεπει να τηρουνται ολοι οι κανονες ασφαλειας, με καποια ελαστικοτητα μονο στην ληξη αναγνωρισμενων συστηματων (Π.Χ καθισματα-βλεπε σχετικη προταση ΣΟΑΑ)Το ποσο σοβαρο ειναι αυτο θα το καταλαβουμε δυστυχως μονο οταν(Ο ΜΗ ΓΕΝΝΟΙΤΟ) γινει καποιο ατυχημα.
4.Πρεπει να βασιζονται σε συνδυασμο κανονισμου Ραλλυ και Αναβασεων,ετσι που να εξασφαλιζεται η τελεση ολων των σκελων απο τους αγωνιζομενους (Σε διακοπη γυρναμε πισω και ξαναξεκιναμε) αλλα και η εισαγωγικη διαδικασια και εκμαθηση για τα Ραλλυ (ΣΕΧ κ.λ.π.) - Πρεπει να ανατιθενται με συγκεκριμενη διαδικασια αξιολογησης (Point System) σε λεσχες περιφερειακες που αποδυκνειουν οτι εχουν ορεξη δυναμη και γνωση .
6.Να προσεχθουν καποες ιδιαιτεροτητες μεταξυ χωματινων και ασφαλτινων
και να αυξηθουν λιγο τα χιλιομετρα στα ασφαλτινα (Μινιμουμ 10 -Μαξ.15 Χ 2 φορες) και οπου το επιτρεπει η περιοχη ,τα χιλιομετρα η μια επι πλεον διελευση στα χωματινα.(Με τα ιδια περιπου εξοδα περισσοτερη ευχαριστηση) - ΝΑ ΠΡΟΚΗΡΥΧΘΕΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΕΩΝ και ΑΜΙΓΩΣ΅ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΣΠΡΙΝΤ.
- Να βασιζονται σε τοπικα επαθλα (Βορεια-Κεντρικη-Νοτια Ελλαδα με το τελευταιο να ειναι το ΚΡΙΤΗΡΙΟ για τους Πρωταθλητες που να μετραει και στα τρια τοπικα ,σαν γιορτη του Ραλλυ Σπριντ.
- Να εχουν Βαθμολογικο συστημα Πολυνικους η συστημα συντελεστων, ωστε βαθμους να παιρνουν ολες οι κατηγοριες -και η πιο μικρη- και να μπορει ν αναδειχθει Πρωταθλητης Σπριντ ακομα κι ενα πληρωμα με Ν1.
Αυτα.
-
Ο χρήστης Sidobre έγραψε:
Από την άποψη κόστους. Είναι διαφορετικό το ότι θα συμμετέχει κάποιος σε ένα συγκεκριμένο πρωτάθλημα άρα και να προετοιμάσει ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο και εντελώς διαφορετικό κάποιος 'νέος' που έστω ότι έπεσε στα χέρια του ένα 'φτηνό' ραλλύ ή ότιδήποτε άλλο, να 'δοκιμάσει' τις ικανότητές του ενάντια στο χρονόμετρο και στον γενικότερο συναγωνισμό.Μα αν το αυτοκίνητό σου δεν υπακούει σε συγκεκριμένους τεχνικούς κανονισμούς, πως θα καταλάβεις αν υπεύθυνος για την όποια επίδοση είσαι εσύ ή το αυτοκίνητο ?
Ισα-ίσα, αν οι τεχνικοί κανονισμοί είναι χαλαροί, ο νέος που λες με το νορμάλ (= φτηνό) αυτοκίνητο θα ανταγωνίζεται άλλους που ποιός ξέρει τι έχουν βάλει στα αυτοκίνητά τους, οπότε άντε να βγάλει άκρη. Και αυτό συμβαίνει μέχρι στιγμής στα σπριντ, όπου ένα Ν/1 τρέχει στην ίδια κατηγορία με ένα Α/5 κιτ καρ
Το πρόβλημα είναι κυρίως σε αυτοκίνητα που δεν έχουν δελτίο αναγνώρισης και δεν μπορούν να τρέξουν σε άλλους αγώνες. Ε, τέτοια δε βλέπω στα σπριντ, και σε αυτό πήγαινε η δεύτερη ερώτησή μου, αν μιλάμε θεωρητικά ή πρακτικά, πόσα αυτοκίνητα εκτός των συνηθισμένων αγωνιστικών είδαμε πέρισι που αυτό θεωρητικά επιτρεπόταν.
Προσωπικά δεν έχω γνωρίσει κανένα παιδί που να θέλει να εμπλακεί με τους αγώνες να ξεκινάει λέγοντας ότι 'πρέπει να βρώ το τάδε αυτοκίνητο' ή 'πρέπει να φιάξω το αυτοκίνητό μου με Χ κόστος για να τρέξω'. Οι περισσότεροι ξεκινάνε με αυτό που έχουν...
Δηλαδή τι σε εμποδίζει να πάρεις το 106 1300 που ήδη έχεις (ή που μπορείς να αγοράσεις με 3-4 χιλιάρικα), να του βάλεις τα συστήματα ασφάλειας, 4 αμορτισέρ και 4 λάστιχα και να τρέξεις 'Ν/1' σε ένα σπριντ, αν μόνος σου σκοπός είναι να δοκιμάσεις τις ικανότητές σου ?
Αρα που είναι η μείωση του κόστους ? Μόνο στο ό,τι μπορούν θεωρητικά να τρέξουν αυτοκίνητα χωρίς δελτίο αναγνώρισης ? (είδαμε 6 χρόνια που είχαμε ομάδα National ουσιαστικά 'ελεύθερη' και 'ανοικτή' πόσα τέτοια αυτοκίνητα είχαμε... αν εξαιρέσουμε τα 'πρώην ενιαία', δηλ. ήδη αγωνιστικά, όχι περισσότερα από 5-6!!!)
-
Με μεγαλη μου χαρα βλεπω οτι πολλοι οδηγοι και θεατες εκφραζουν αποψεις (οι οποιες σιγουρα λαμβανονται υπ' οψιν) και εναν (τον μοναδικο που ασχολειται ισως) τεχνικο εφορο να συμμετεχει ενεργα στην που εποικοδομητικη κουβεντα μας.
Εκεινο που δεν βλεπω ειναι οι οργανωτες....
ΠασσαλοΧιωτιδηδες,Καραπετσανοι,Καραντανοι,Αγρινιο Καλαματα ,Τριπολη Λειβαδεια, και οι λοιποι οργανωτες των Σπριντ,ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΨΗ??
Εσεις θα κληθειτε να εφαρμοσετε τους οποιους κανονισμους ,θα θελαμε να γνωρισουμε τις δυσκολιες σας και τους προβληματισμους σας,.......η φοβαστε μη σας τραβηξουν το αυτι???dimos
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αρα που είναι η μείωση του κόστους ? Μόνο στο ό,τι μπορούν θεωρητικά να τρέξουν αυτοκίνητα χωρίς δελτίο αναγνώρισης ? (είδαμε 6 χρόνια που είχαμε ομάδα National ουσιαστικά 'ελεύθερη' και 'ανοικτή' πόσα τέτοια αυτοκίνητα είχαμε... αν εξαιρέσουμε τα 'πρώην ενιαία', δηλ. ήδη αγωνιστικά, όχι περισσότερα από 5-6!!!)Για ποιο λόγο καταργήθηκε τελείως η National, και τι γίνεται με αυτούς που είχανε φτιάξει αγωνιστικά αυτής της κατηγορίας???
Το να μην επιτρέπεται αυτη η κατηγορία στα κανονικά ράλυ ίσως το καταλαβαίνω. Αλλα στα σπριντάκια (ίσως και στις αναβάσεις) γιατί να μην το συνεχίσουν??? Αφού υποτίθεται οτι είναι η πιο φθηνη μορφή αγώνων, τοτε γιατι κάποιος να μην μπορεί να συμματάσχει με ένα αμάξι που δεν έχει ομολογκασιόν, όπως πχ.106 1.4/GolfIII 1.6/PuntoGT κτλ. , αφου θα είναι σύνομο με τους κανονισμούς ασφαλείας? Με την εθνική ομολογασιον και πάλι περιορίζονται οσοι θέλουν να μπούν στους αγώνες σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα. -
Ο χρήστης Vlachos έγραψε:
το σπριντ δεν είναι ανάβαση, είναι ΡΑΛΛΥ.
για μένα ΚΑΚΩΣ δεν κρατιέται ΩΡΑΡΙΟ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ. αν είναι προθάλαμος για ράλλυ, ας μάθουν τα πληρώματα να κρατάνε ωράριο.
Nομίζω κάπου εδω είναι το κλειδί για τους νέους κανονισμούς ,αυτο που έγραψε ο glf.
Έτσι μαθαίνουν οι νέοι και μπαίνουν σταδιακά στο κλίμα των αγώνων ράλι.Για να μην πώ να είναι υποχρεωτική η συμμετοχή πρώτα σ'ένα σπρίντ και μετα να μπορείς να πάρεις μέρος σε ράλι .Εσύ πρέπει να γίνεις δάσκαλος & όχι οδηγός αγώνων.
Πολύ σωστά μας τα λες κύριε Άγη μας.Αυτή τη στιγμή απο αυτή τη θέση μόνο μπορώ(όχι δάσκαλος βέβαια)αλλά απο το να καταθέτω μόνο την άποψή μου.Η καρδούλα μου το ξέρει πόσο θα ήθελα να ήμουν σ'ένα μπάκετ
-
Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
Αρα που είναι η μείωση του κόστους ? Μόνο στο ό,τι μπορούν θεωρητικά να τρέξουν αυτοκίνητα χωρίς δελτίο αναγνώρισης ? (είδαμε 6 χρόνια που είχαμε ομάδα National ουσιαστικά 'ελεύθερη' και 'ανοικτή' πόσα τέτοια αυτοκίνητα είχαμε... αν εξαιρέσουμε τα 'πρώην ενιαία', δηλ. ήδη αγωνιστικά, όχι περισσότερα από 5-6!!!)
Για ποιο λόγο καταργήθηκε τελείως η National, και τι γίνεται με αυτούς που είχανε φτιάξει αγωνιστικά αυτής της κατηγορίας???
Το να μην επιτρέπεται αυτη η κατηγορία στα κανονικά ράλυ ίσως το καταλαβαίνω. Αλλα στα σπριντάκια (ίσως και στις αναβάσεις) γιατί να μην το συνεχίσουν??? Αφού υποτίθεται οτι είναι η πιο φθηνη μορφή αγώνων, τοτε γιατι κάποιος να μην μπορεί να συμματάσχει με ένα αμάξι που δεν έχει ομολογκασιόν, όπως πχ.106 1.4/GolfIII 1.6/PuntoGT κτλ. , αφου θα είναι σύνομο με τους κανονισμούς ασφαλείας? Με την εθνική ομολογασιον και πάλι περιορίζονται οσοι θέλουν να μπούν στους αγώνες σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα.Πράγματι πολύ λίγοι έχουν πλέον national και ακόμη λιγότεροι έφιαξαν(εννοώ όχι τα cup&ενιαία).Αν θέλουμε να βάλουμε κάποιους κανόνες στα σπριντ, δε νομίζω ότι βοηθάει να υπάρχουν τα national τουλάχιστων με τους υπάρχοντες κανονισμούς(άλλο μεγάλο θέμα).
Τώρα που δεν ασχολούνται πολλοί με national καλο είναι να οριοθετηθή το πια αυτοκίνητα μπορούν να συμμετέχουν.Σκέψου τον νέο στο χώρο που ξεκινάει απο σπρίντ φιάχνοντας ότι αυτ/το θέλει ,τι θα κάνει όταν αποφασίσει να πάρει μέρος σε πιο μεγάλο θεσμό αυτον των ράλι ή αναβάσεις.Σχεδόν απαγορευτικό αφου πρέπει να αλλάξει αγωνιστικό ώστε να συμορφωθεί με τους κανονισμούς.Τσάμπα ο κόπος να μάθει και το συγκεκριμένο αυτ/το που ήδη έτρεχε. -
Υπαρχει καλλυτερη 'πλατφόρμα' απο την προτεινόμενη απο τον γιατρό?
** http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... sc&start=0 ** -
Ο χρήστης dimos έγραψε:
...........Εκεινο που δεν βλεπω ειναι οι οργανωτες....
Μας αδικειτε μήπως dimos?
...........Εσεις θα κληθειτε να εφαρμοσετε τους οποιους κανονισμους ,θα θελαμε να γνωρισουμε τις δυσκολιες σας και τους προβληματισμους σας,.......η φοβαστε μη σας τραβηξουν το αυτι???
Με δεδομένη την ευαισθησία της Λ.Α.Μ.Α. αναφορικά με το φλέγον θέμα του κανονισμου ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ η λέσχη εξέδωσε το ακόλουθο δελτίο τύπου:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Νο: 4
Μετά από επικοινωνία που ειχε με τόν κ. Ριζικάρη ο Πρόεδρος της Λ.Α.Μ.Α.
κ. Κ.Καραπετσάνος την προηγούμενη Τετάρτη, και την επίσης επικοινωνία του Προέδρου της λέσχης με τόν Πρόεδρο του Σ.Ο.Α.Α. κ. Αγγ. Ζήβα συνήλθε το Δ.Σ. της λέσχης στο οποίο εκθειάστηκαν στα μέλη απο τον Πρόεδρο τα οσα συζητήθηκαν τηλεφωνικά απο τον ίδιο με τους εν περιθωρίω αναφερόμενους κ.κ. του Σ.Ο.Α.Α. Τό Δ.Σ. τής λέσχης αποφάσισε μετα την διοργάνωση της Ανάβασης της Ριτσώνας να επανασυνεδριάσει για να αποφασίσει τους οποιους εφικτούς τρόπους απο πλευράς Λ.Α.Μ.Α. που μπορούν να βοηθήσουν στην δημιουργία ενός κανονισμου αγώνων ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ μέσα στα πλαίσια των σωστών απαιτήσεων από πλευράς Σ.Ο.Α.Α. που εκπροσωπεί την μεγάλη μερίδα των αγωνιζομένων. Η Λ.Α.Μ.Α. (μικρή επαρχιακή λέσχη, 'μεγάλων' οραμάτων ομως για το σπόρ) δεν υπηρχε περίπτωση να ειναι εκτός απο την εκπόνηση του κανονισμου αγώνων ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ οταν γνωρίζει καλύτερα ισως απο οποιονδήποτε τα ¨κενα¨του εφαρμοζόμενου κανονισμου ραλλύ μέχρι σήμερα.
ΓΙΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Λ.Α.Μ.Α.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟΣ -
Απο οτι φαινεται ηλθε η ωρα για ενα κανονισμό σπριντ πιο συγκεκριμένο ,πιο εξειδικευμένο!!!!!.
Προτάσεις πολλές και καλές.Παλιές προτάσεις του γιατρού σωστές εν μέρει μπορούν να εφαρμοστούν.
Σημειώνω οτι σε καμμία των περιπτώσεων τα σπριντ δεν πρέπει να γίνουν αναβάσεις με συνοδηγό,
δεν μπορούν ουτε οι δρόμοι να «καθαρίζονται» απο λάδια ,μικροατυχήματα,χωματα κλπ.αλλά ουτε και να χωρίζουμε σε κατηγορίες Ν,Α,κλπ
Επίσης,ας μείνουν ελευθερα τα σερβις και οι δοκιμές αλλά με κ.ο.κ.,και πολύ προσοχή.Θέλω επισης να προσθέσω οτι καλό ειναι, ο σοαα να κάνει μια προταση ωστε οι αγωνιστικές αδειες να βγαινουν μετα απο κάποια τυπική αλλά ουσιαστική εκπαιδευση μεσα απο το safetrack,Ιαβέρη,Μοσχούτη και οποιον αλλον εχει σχολή προκειμένου οι νέοι οδηγοι να εχουν κάποια γνώση και να μπορούν να οδηγήσουν με ασφάλεια (για αυτούς αλλά και τους θεατές)αλλά και γρήγορα,
γιατι επιτρέψτε μου αυτό το θεαμα που βγαίνει στις αναβάσεις που εχω παρακουλουθήσει τελευταία αλλα και στο σπριντ τις προαλλες ειναι το χείριστο που μπορεί να δει κανείς. -
Ο χρήστης AGIS έγραψε:
Τώρα που δεν ασχολούνται πολλοί με national καλο είναι να οριοθετηθή το πια αυτοκίνητα μπορούν να συμμετέχουν.Σκέψου τον νέο στο χώρο που ξεκινάει απο σπρίντ φιάχνοντας ότι αυτ/το θέλει ,τι θα κάνει όταν αποφασίσει να πάρει μέρος σε πιο μεγάλο θεσμό αυτον των ράλι ή αναβάσεις.Σχεδόν απαγορευτικό αφου πρέπει να αλλάξει αγωνιστικό ώστε να συμορφωθεί με τους κανονισμούς.Τσάμπα ο κόπος να μάθει και το συγκεκριμένο αυτ/το που ήδη έτρεχε.Ακριβώς
MichalisCorsa, η National καταργήθηκε διότι δεν πέτυχε το στόχο της, που ήταν να φέρει αυτοκίνητα χωρίς δελτίο αναγνώρισης από τους δρόμους στους αγώνες. 5-6 αυτοκίνητα σε 6 χρόνια δεν είναι επιτυχία και δεν πρόσθεταν τίποτα στους αγώνες συνολικά.
-
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
αλλά ουτε και να χωρίζουμε σε κατηγορίες Ν,Α,κλπΚαταλαβαίνω τη λογική 'όλοι μαζί' όταν έχεις 30 συμμετοχές αλλά αν υπάρχει επαρκής αριθμός συμμετοχών σε κάθε κατηγορία (που, σε σπριντ με 60 και 70 και 80 συμμετοχές, υπάρχει) γιατί όχι ?
Το κυριότερο πρόβλημά μου είναι τα φτηνά Ν. Ενα Ν/1 ανταγωνίζεται Ε/9 και Α/5 και ένα Ν/2 τα Ε/10 (ακόμα και με τετραπετάλουδα κτλ.) και τα Α/6. Πως θα έρθει στο σπριντάκι ο νέος με το 1300άρι 106 όταν παίζει στην ίδια κατηγορία με το πχ. Micra K11 kit car ? Είχε γίνει μια πρόταση στην ΕΘΕΑ για θέσπιση ενός 'κυπέλλου Ν' στα σπριντ αλλά...
Θέλω επισης να προσθέσω οτι καλό ειναι, ο σοαα να κάνει μια προταση ωστε οι αγωνιστικές αδειες να βγαινουν μετα απο κάποια τυπική αλλά ουσιαστική εκπαιδευση μεσα απο το safetrack,Ιαβέρη,Μοσχούτη και οποιον αλλον εχει σχολή προκειμένου οι νέοι οδηγοι να εχουν κάποια γνώση και να μπορούν να οδηγήσουν με ασφάλεια (για αυτούς αλλά και τους θεατές)αλλά και γρήγορα,
γιατι επιτρέψτε μου αυτό το θεαμα που βγαίνει στις αναβάσεις που εχω παρακουλουθήσει τελευταία αλλα και στο σπριντ τις προαλλες ειναι το χείριστο που μπορεί να δει κανείς.Πολύ σωστό! (αν και θα αρχίσουν άλλες ιστορίες, με ποιά κριτήρια κάνει σεμινάρια ο πχ. Ιαβέρης και όχι ο άλλος θρύλος των Ελληνικών μπάκετ (εγώ ντε ) κτλ. κτλ. )
-
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
...Θέλω επισης να προσθέσω οτι καλό ειναι, ο σοαα να κάνει μια προταση ωστε οι αγωνιστικές αδειες να βγαινουν μετα απο κάποια τυπική αλλά ουσιαστική εκπαιδευση μεσα απο το safetrack,Ιαβέρη,Μοσχούτη και οποιον αλλον εχει σχολή προκειμένου οι νέοι οδηγοι να εχουν κάποια γνώση και να μπορούν να οδηγήσουν με ασφάλεια (για αυτούς αλλά και τους θεατές)αλλά και γρήγορα,
γιατι επιτρέψτε μου αυτό το θεαμα που βγαίνει στις αναβάσεις που εχω παρακουλουθήσει τελευταία αλλα και στο σπριντ τις προαλλες ειναι το χείριστο που μπορεί να δει κανείς.Αυτό δε θα είναι τζάμπα, οπότε άλλο ένα έξοδο κι άλλο ένα μπλέξιμο ? Δε βρίσκω και το θέμα με τους φτωχούς αλλά ονειροπόλους νέους ...
Θέμα ασφάλεια : όσα σεμινάρια κι αν περάσεις, αν είσαι επικίνδυνος θα παραμείνεις επικίνδυνος είναι η άποψη μου. Επικίνδυνοι είναι και έμπειροι οδηγοί, αυτοί μπαίνουν στο απυρόβλητο δηλαδή ?
Θέμα θέαμα (αυτό που αναφέρεις στην τελευταία σου παράγραφο) : ένα σεμινάριο θα τον κάνει να πηγαίνει πιο γρήγορα ή και θεαματικά ? Μιλάμε πάντα για πρωτοεμφανιζόμενο. -
Δεν ειναι οτι εχει αδικο για το σεμιναριο/εκπαιδευση/οτιδηποτε αλλα σε μερικους δε φτανει ουτε αυτο, χρειαζεται εγχειρηση μυαλου.
Θυμιζω εναν -νικητη κλασης στη Ριτσωνα τρομαρα μας - που σε αγωνα πιστας ενω ειχε προκριθει 10ος ή κατι τετοιο, μετα τον γυρο σχηματισμου εκανε ενα χορευτικο οπως κανουν οι μαγκες στα φαναρια και στρογγυλοκαθησε στην pole Επισης θαυμασα ορισμενους που στην Ριτσωνα εκαναν ζιγκ ζακ για να ζεστανουν ελαστικα στα ΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ
Αυτοι το πολυ πολυ να οδηγησουν τους ανθρωπους στο safetrack/Ιαβέρη/Μοσχούτη κλπ σε αυτοκτονια, να εκπαιδευτουν αποκλειεται.
-
Ο χρήστης ΜΠΙΣΤΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ έγραψε:
ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ GLF ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕΧ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΑΥΣΤΗΡΟ ΩΡΑΡΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΟΜΩΣ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΟΜΟΙΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΙΝΙ ΡΑΛΛΥ.ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΠΡΙΝΤ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΥΚΛΩΝΕΤΑΙ Η ΕΙΔΙΚΗ.ΘΥΣΙΑ ΣΤΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ..ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΠΡΙΝΤ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ.ΚΑΤΑ Τ΄ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΡΑΛΛΥ.Μάλλον δεν έχετε διαβάσει καλά τον κανονισμό των σπριντ. Εκεί λέι ότι το ΣΕΧ απαγορεύεται. αρα είναι αγώνας με μια ειδική διαδρομή με χρόνο αφετηρίας και τερματισμού και τίποτε παραπάνω. Μοιάζει αυτό με ράλλυ?? εκτός του ότι υπάρχει και συνοδηγός?
-
Ο χρήστης dimos έγραψε:
Με μεγαλη μου χαρα βλεπω οτι πολλοι οδηγοι και θεατες εκφραζουν αποψεις (οι οποιες σιγουρα λαμβανονται υπ' οψιν) και εναν (τον μοναδικο που ασχολειται ισως) τεχνικο εφορο να συμμετεχει ενεργα στην που εποικοδομητικη κουβεντα μας.Εκεινο που δεν βλεπω ειναι οι οργανωτες....
ΠασσαλοΧιωτιδηδες,Καραπετσανοι,Καραντανοι,Αγρινιο Καλαματα ,Τριπολη Λειβαδεια, και οι λοιποι οργανωτες των Σπριντ,ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΨΗ??
Εσεις θα κληθειτε να εφαρμοσετε τους οποιους κανονισμους ,θα θελαμε να γνωρισουμε τις δυσκολιες σας και τους προβληματισμους σας,.......η φοβαστε μη σας τραβηξουν το αυτι???Η λέσχη του Πύργου έχει κάνει πρόταση στην ΕΘΕΑ για αλλαγές σε ορισμένα σημεία του κανονισμού εδώ και 2 χρόνια, όπως χρονομέτρηση με φωτοκύτταρα (έτσι γινεται στους αγωνες σπριντ της ΑΟΛΑΠ εδώ και 3 χρόνια αλλά ο παληός κανονισμός δεν επέτρεπε ανακοίνωση αποτελεσμάτων παρά μόνο στο ακέραιο δευτερόλεπτο. Επίσης σε περίπτωση προβλήματος στη διαδρομή η πρακτική που επικρατεί από 5ετίας είναι διακοπή της ειδικής μέχρι αποκατάστασης (π.χ. ρυμούλκιση αγωνιστικού) και συνέχιση του αγώνα.
Αν ξέρατε το τι 'σαπάκια ' και τι 'μαϊμούδες' τρέχουν σε σπριντ διαφόρων επαρχιακών λεσχών θα σας σηκωνόταν η τρίχα κάγκελο, αλλά βλέπεις δεν θέλουν μερικοί λεσχιάρχες να χάσουν κάποιες συμμετοχές. Και έρχονται μετά αγωνιζόμενοι και διαμαρτύρονται γιατί κόβονται στον τεχνικό έλεγχο αφού στο τέδε σπριντ τους άφησαν να τρέξουν λες και αυτό αποτελεί δεδικασμένο.Οσο για τον αγώνα της ΑΟΛΑΠ με τις 4 ειδικές διαδρομές θα γίνει σίουρα απλά δεν έχει οριστεί ακόμη ημερομηνία (φιλικός είναι).
dimos
-
Καταρχήν συμφωνώ με αυτά που έγραψε ο κύριος Πλατής τα οποία εαν γίνουν θα βοηθήσουν πολύ στο να μπούν νέοι άνθωποι στο χώρο.
Γνώμη μου οτι καλώς οι κατηγορίες ειναι χωρισμένες σε τέσερεις και ενα αυτοκίνιτο kit-car να προσμετράει στην επομενη-μεγαλήτερη κατηγορία.
Δεν με ενοχλεί που δεν υπάρχει υποχρεωτικό σημείο service γιατι το στήνω όπου με εξυπηρετή, αλλα πάντα να υπάρχει ένας χώρος που προτείνουν οι διοργανωτές, όπως και συμβαίνει.
Να υπάρχει ακριβείς ώρα εκκίνησης για το κάθε πλήρωμα, η ειδική να κυκλώνεται και αμέσως μετα το τελευταίο πληρωμα να ακολουθεί το '0' και μόλις αυτό φτάσει στον τερματισμό να δίνει το ΟΚ και να ξεκινάει το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Λόγο που η ειδική είναι μόνο μία, είναι κρίμα οταν διακόπτεται ο αγώνας απο κάποιο ατύχημα τα πληρώματα που θα τους βγει η κίτρινη σημαία να την κάνουν σαν απλή, πρέπει να ξαναγυρίζουν στην εκκίνηση και να ξεκινάν πάλι στο τέλος της κατηγορίας τους ή τελευταία αγωνιστικά του αγώνα. -
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
Σημειώνω οτι σε καμμία των περιπτώσεων τα σπριντ δεν πρέπει να γίνουν αναβάσεις με συνοδηγό,
δεν μπορούν ουτε οι δρόμοι να «καθαρίζονται» απο λάδια ,μικροατυχήματα,χωματα κλπ.αλλά ουτε και να χωρίζουμε σε κατηγορίες Ν,Α,κλπ
..
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΩΣΤΑ , ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΤΥΧΗΜΑ .
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ , Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΝΟΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥ ΣΠΡΙΝΤ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΨΟΓΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΑΣΦΑΛΤΟΤΑΠΗΤΑΣ ) ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΝΕΡΟΦΑΓΩΜΑΤΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΓΙΔΕΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ . ΔΕΝ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ , ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΥΣ ΓΥΡΟ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ , ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΝΑ ΓΚΡΕΜΟΤΣΑΚΙΣΤΟΥΝ ( ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΝΕΟΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ) .
ΕΠΙΣΗΣ , ΑΡΚΕΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ , ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ , ΟΤΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΟΡΓΑΝΟΤΕΣ , ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ (ΣΑΝ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΟΥ ΔΟΥΦΑ , ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΤΡΙΝΟΥ ΕΣΚΟΡΤ ΣΤΟΝ ΑΓ.ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟ ) ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ , ΚΑΙ ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , ΟΠΩΣ ΔΕΝΔΡΑ ΣΕ ΕΞΟΔΟ ΣΤΡΟΦΗΣ , ΚΟΛΩΝΕΣ , ΤΣΙΜΕΝΤΕΝΙΕΣ ΠΡΟΕΞΟΧΕΣ , ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΛΛΑ , ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ , ΚΑΝΟΥΝ ΝΤΑΝΕΣ ΑΠΟ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΝΤΟΝΑ ΒΑΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΜΑΝΑ ΚΑΛΑ , ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟ ΣΥΝΧΡΟΝΑ ΥΛΙΚΑ (ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ) , ΩΣΤΕ ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥΣ , ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΘΟΥΝ ΤΟΝ ΦΑΝΟΠΟΙΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ .
ΤΑ 170 ε , ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΠΡΙΝΤ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΥΡΙΟΙ .ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΣΕΞΕΙ , ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΠ'ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΒΟΛΑ , ΑΓΩΝΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ ΚΥΠΕΛΑ , ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ . ΑΠΛΑ ΓΙΑΥΤΟΥΣ , ΒΟΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ , ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΛΕΣΧΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΕ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΠΟ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ , ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ , ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ , ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙ'ΑΥΤΑ .
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Σημειώνω οτι σε καμμία των περιπτώσεων τα σπριντ δεν πρέπει να γίνουν αναβάσεις με συνοδηγό,
δεν μπορούν ουτε οι δρόμοι να «καθαρίζονται» απο λάδια ,μικροατυχήματα,χωματα κλπ.αλλά ουτε και να χωρίζουμε σε κατηγορίες Ν,Α,κλπ
..
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΩΣΤΑ , ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΤΥΧΗΜΑ .
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ , Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΝΟΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥ ΣΠΡΙΝΤ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΨΟΓΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΑΣΦΑΛΤΟΤΑΠΗΤΑΣ ) ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΝΕΡΟΦΑΓΩΜΑΤΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΓΙΔΕΣ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ . ΔΕΝ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ , ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΥΣ ΓΥΡΟ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ , ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΝΑ ΓΚΡΕΜΟΤΣΑΚΙΣΤΟΥΝ ( ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΝΕΟΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ) .
ΕΠΙΣΗΣ , ΑΡΚΕΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ , ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ , ΟΤΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΟΡΓΑΝΟΤΕΣ , ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ (ΣΑΝ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΟΥ ΔΟΥΦΑ , ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΤΡΙΝΟΥ ΕΣΚΟΡΤ ΣΤΟΝ ΑΓ.ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟ ) ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ , ΚΑΙ ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , ΟΠΩΣ ΔΕΝΔΡΑ ΣΕ ΕΞΟΔΟ ΣΤΡΟΦΗΣ , ΚΟΛΩΝΕΣ , ΤΣΙΜΕΝΤΕΝΙΕΣ ΠΡΟΕΞΟΧΕΣ , ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΛΛΑ , ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ , ΚΑΝΟΥΝ ΝΤΑΝΕΣ ΑΠΟ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΝΤΟΝΑ ΒΑΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΜΑΝΑ ΚΑΛΑ , ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟ ΣΥΝΧΡΟΝΑ ΥΛΙΚΑ (ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ) , ΩΣΤΕ ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥΣ , ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΘΟΥΝ ΤΟΝ ΦΑΝΟΠΟΙΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ .
ΤΑ 170 ε , ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΠΡΙΝΤ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΥΡΙΟΙ .ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΣΕΞΕΙ , ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΠ'ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΒΟΛΑ , ΑΓΩΝΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ ΚΥΠΕΛΑ , ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ . ΑΠΛΑ ΓΙΑΥΤΟΥΣ , ΒΟΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ , ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΛΕΣΧΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΕ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΠΟ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ , ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ , ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ , ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙ'ΑΥΤΑ .
**Φυσικά **και εννοώ αυτό!!!!!
Τωρα ,διαδρομές σαν τον Αγ.Κων/νο δεν μπορούν να μπαίνουν ουτε σε ραλλυ,αλλά φαινεται οτι οι οργανωτές (οχι μόνο της Start line) δεν μπορούν να καταλάβουν πως κινείται ενα αγωνιστικό και ειδικά σε κατασταση συναγωνισμού.............. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
αλλά ουτε και να χωρίζουμε σε κατηγορίες Ν,Α,κλπ
Καταλαβαίνω τη λογική 'όλοι μαζί' όταν έχεις 30 συμμετοχές αλλά αν υπάρχει επαρκής αριθμός συμμετοχών σε κάθε κατηγορία (που, σε σπριντ με 60 και 70 και 80 συμμετοχές, υπάρχει) γιατί όχι ?
Το κυριότερο πρόβλημά μου είναι τα φτηνά Ν. Ενα Ν/1 ανταγωνίζεται Ε/9 και Α/5 και ένα Ν/2 τα Ε/10 (ακόμα και με τετραπετάλουδα κτλ.) και τα Α/6. Πως θα έρθει στο σπριντάκι ο νέος με το 1300άρι 106 όταν παίζει στην ίδια κατηγορία με το πχ. Micra K11 kit car ? Είχε γίνει μια πρόταση στην ΕΘΕΑ για θέσπιση ενός 'κυπέλλου Ν' στα σπριντ αλλά...
Θέλω επισης να προσθέσω οτι καλό ειναι, ο σοαα να κάνει μια προταση ωστε οι αγωνιστικές αδειες να βγαινουν μετα απο κάποια τυπική αλλά ουσιαστική εκπαιδευση μεσα απο το safetrack,Ιαβέρη,Μοσχούτη και οποιον αλλον εχει σχολή προκειμένου οι νέοι οδηγοι να εχουν κάποια γνώση και να μπορούν να οδηγήσουν με ασφάλεια (για αυτούς αλλά και τους θεατές)αλλά και γρήγορα,
γιατι επιτρέψτε μου αυτό το θεαμα που βγαίνει στις αναβάσεις που εχω παρακουλουθήσει τελευταία αλλα και στο σπριντ τις προαλλες ειναι το χείριστο που μπορεί να δει κανείς.Πολύ σωστό! (αν και θα αρχίσουν άλλες ιστορίες, με ποιά κριτήρια κάνει σεμινάρια ο πχ. Ιαβέρης και όχι ο άλλος θρύλος των Ελληνικών μπάκετ (εγώ ντε ) κτλ. κτλ. )
Οσο αφορά τις κατηγορίες για αυτό λέγεται ραλλυ σπριντ,και προσωπικά νομίζω οτι οι αγωνες αυτοι πρέπει να γίνονται ετσι,απο την αλλη μπορεί να εχεις και δίκιο για τα Ν1,ισως να ειναι καλύτερα.
Οσο αφορά τη δευτερη παραγραφο,η απάντηση ειναι 'γιατι αυτοί εχουν οργανωμένες σχολές οδηγησης'
ΑΠΛΑ!!!!
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ