-
Σαν την φήμη που είχε βγεί πρόπερσυ οτι θα μπεί η Volkwagen με το όνομα Skoda στην F1????
-
Όσο δεν πειράζουνε το θεϊκό κομμάτι του Silverstone (από Copse μέχρι και τη Hangar straight) ας κάνουν ό,τι θέλουνε.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Όσο δεν πειράζουνε το θεϊκό κομμάτι του Silverstone (από Copse μέχρι και τη Hangar straight) ας κάνουν ό,τι θέλουνε.Εγώ να προσθέσω και την Club
Γούστα είναι αυτά -
Ο χρήστης Kuruf1 έγραψε:
Σαν την φήμη που είχε βγεί πρόπερσυ οτι θα μπεί η Volkwagen με το όνομα Skoda στην F1????Ή πλέον, ώς...Audi!
Originally Posted by Dec 2005
Please God let this turn out to be true! There is talk in the German media of Red Bull racing hooking up with Audi in 2008 as an engine supplier, Gerhard Berger a friend of both the head of Red Bull & VW Audi is also believed to be involved.
The story transpires that Audi will be out of DTM racing at the end of 2007, Opel are pulling out after 2006, and intend to use 2007 as a development year before launching an F1 program in 2008.Speculation even extends to VW Audi producing a non-Audi 'badged' engine & running it with the Torro Rosso squad too develop the unit in a racing environment, before bolting on to the back of a Adrian Newey car as early as 2007 or as late as 2009! A non-badged engine is not entirely unheard of; early 90's Yamaha units were a front for Toyota’s original aborted F1 attempt. Long term engine preparations for F1 entries are standard practice these days. BMW spent all of 1998 & 1999 developing their engine away from F1 before coming in with Williams in 2000 & Toyota's two years of solid pre-entry testing on chassis & engine started with a V12!
If Audi were to enter the post 2008 world of F1 it would make a lot sense. Firstly, by that time the official FIA series will have settled down with team commitments to the FIA or a break away series would be up & running. Thus, in the coming seasons Audi would be in a perfect position to judge where it should be entering a F1 effort.
Secondly, entering the sport with Red Bull makes sound financial sense. After all, why go down the expensive Toyota build-from-scratch route or the equally expensive top dollar buyout of an existing team (i.e. Honda/BAT or BMW/Sauber) when you can provide a block to a Adrian Newey designed flyer? Further, having rewritten Le Mans history with it's sports car program (how that must get up the noses of Mercedes & Toyota management) and having succeeded in every category it has ever competed in - rally, touring & sports prototypes - how long can Audi ignore the presence of the other two big German giants in F1?
Audi have stated publicly in the past that they would not consider F1 at its current costs. Will the temptation of running with Red Bull as an engine partner only be too good a deal to miss? Fingers crossed.
-
Καλά πολλά ακούγονται. Τί να πει κανείς.
Όσο για τον Σουμάχερ έχει δηλώσει αρκετές φορές στο παρελθόν ότι δεν τον ενδιαφέρει μία θέση τεχνικού διευθυντή στην Ferrari, πόσο μάλλον να είναι και ιδιοκτήτης ομάδας!! -
Ι Audi θα είναι κλασική γερμανική ομάδα με οδηγούς Frenzen kai Shumacher? Άντε και καλά κρασιά!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
The story transpires that Audi will be out of DTM racing at the end of 2007, Opel are pulling out after 2006...Απο αυτο το κομματι και μονο φαινεται το ποσο μαυρα μεσανυχτα εχει ο συγγραφεας του αρθρου για την πραγματικοτητα. Η Opel εφυγε απο το τελος του 2005 και η Audi εχει δεσμευτει να συνεχισει στο DTM μεχρι και το 2008.
-
http://motorsport-central.com/news/F1/T ... 23141_2006
-
Ακόμα μία!
-
**Kimi's choice depends on McLaren
All is not well with the MP4-21 package
**Norbert Haug has reinforced speculation that, just three weeks ahead of the 2006 season, McLaren is struggling.
The German, competition director for engine partner Mercedes-Benz, admitted to the Stuttgarter Nachrichten newspaper that all is not well with the MP4-21 package.
Haug said: ''We will have a difficult start to the season, but we will also have the strength to then catch up.''
The biggest problem, apparently, is with the Mercedes V8 engine, but an updated specification showed off some speed at the Valencia test last week.
Reliability, however, is another weakness.
Haug admitted that whether or not Kimi Raikkonen renews his team contract for 2007 and beyond will depend on the silver car's pace.
''Depending on the equipment we give him, Kimi will make his decision,'' Norbert said.
-
Ελεος πια ρε παιδια δηλαδη ποσους τιτλους πρεπει να χασει η McLaren για να καταλαβει οτι με Mercedes κινητηρα δεν προκειται να παει μακρια???
Οι ανθρωποι δεν ξερουν να φτιαχνουν μοτερ και ο πιο ασχετος το ξερει αυτο. Μετα απο τετοια σεζον που χαθηκε ο τιτλος επειδη το μοτερ εσπαγε καθε τρεις και λιγο την επιλεγουν και παλι? Ελεος απλα...Φανταστειτε να ειχε μοτερ BMW η McLaren και ποσο ψηλα θα ηταν τα τελευταια χρονια.
Και φανταστειτε και κατι αλλο! Να διναμε μοτερ Mercedes στην Williams να πηγαινε ακομα πιο κατω απ'οτι ειναι τωρα!!! -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
κανενας μακλαρενικος δε θα υπερασπιστει τον αλονσο???????Γιατί να τον υπερασπιστούμε; Δικός σας οδηγός δεν είναι;
-
Ο χρήστης NotiS_UK έγραψε:
Ελεος πια ρε παιδια δηλαδη ποσους τιτλους πρεπει να χασει η McLaren για να καταλαβει οτι με Mercedes κινητηρα δεν προκειται να παει μακρια???
Οι ανθρωποι δεν ξερουν να φτιαχνουν μοτερ και ο πιο ασχετος το ξερει αυτο. Μετα απο τετοια σεζον που χαθηκε ο τιτλος επειδη το μοτερ εσπαγε καθε τρεις και λιγο την επιλεγουν και παλι? Ελεος απλα...Φανταστειτε να ειχε μοτερ BMW η McLaren και ποσο ψηλα θα ηταν τα τελευταια χρονια.
Και φανταστειτε και κατι αλλο! Να διναμε μοτερ Mercedes στην Williams να πηγαινε ακομα πιο κατω απ'οτι ειναι τωρα!!!Δεν είναι μόνο θέμα επιλογής, αλλά κυρίως συμβολαίων και μετοχών.
-
Η Μercedes έχει αρχίσει και βρίσκει το δρόμο της με το V8 και οι τελευταίες εκδόσεις πάνε καλά. Ο κινητήρας μπορεί να δώσει αρκετά 'εύκολα' άλογα ακόμα και υπάρχει αισιοδοξία στη McLaren μετά από μια δύσκολη χειμερινή περίοδο. Υπάρχει η πίστη πως προλαβαίνουν να έχουν αρκετά ανταγωνιστικό κινητήρα από την αρχή της χρονιάς, αλλά και πάλι βάζουν ερωτηματικό ως προς την αξιοπιστία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το mangement system του νέου κινητήρα, αλλά περισσότερες πληροφορίες για το θέμα αυτό δεν έχω.
-
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
:bleh: Ralf: 'Michael has no chance'Eδω που τα λεμε μου αρεσει καλυτερα αυτη η δηλωση του Ralf , παρα το οτι αρκετοι βιαζονται να βγαλουν παγκοσμιο πρωταθλητη τον Michael πριν καν αρχισει το πρωταθλημα ...
-
Ο χρήστης NotiS_UK έγραψε:
Ελεος πια ρε παιδια δηλαδη ποσους τιτλους πρεπει να χασει η McLaren για να καταλαβει οτι με Mercedes κινητηρα δεν προκειται να παει μακρια???
Οι ανθρωποι δεν ξερουν να φτιαχνουν μοτερ...Τι ειναι αυτα που λες 'βρε' .Τι ειναι αυτα που λες 'βρε'????????
-
-
Συγγνώμη δηλαδή, αλλά μήπως τους έχει φάει η στην FIA?
http://www.sport24.gr/html/ent/417/ent.106417.asp -
Για τα tabloid...
Irvine hooks up with Pamela Anderson
It looks like former Jaguar, Ferrari and Jordan driver Eddie Irvine has found himself a new flame in the US. Baywatch babe Pamela Anderson was spotted with Irvine in Los Angeles.
According to reports the couple, who were spotted getting up close and cozy at one of LA's favourite hotspots, were like a pair of lovesick teenagers who just can't seem to get enough of each other at the moment.
A friend of Irvine was quoted by a US magazine saying: 'I have never seen Eddie look so happy. He and Pamela can't get enough of each other at the moment. They're like a pair of love struck teenagers spending every single minute they can together.'
FORMULA 1 - Διαφορα ΝΕΑ - ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2006