-
Ο χρήστης Mythos_GR έγραψε:
Εκει που θα συμφωνουσα ειναι οτι εδω λεφτα δεν εχουμε,οι αγωνες ταχυτητας ψυχοραγουν εμεις παμε να κανουμε cup με αυτοκινητα ακριβα τοσο στην αγορα οσο και στην συντηρηση ομως τα τοσα Ν4 που βλεπω στους ελληνικους αγωνες με κανουν να μην μπορω να το πιστεψω...Το συγκεκριμένο κύπελλο προκηρύχθηκε από συγκεκριμένη εταιρία με σκοπό τη συμμετοχή σε αγώνες ταχύτητας και αναβάσεων των πελατών της, και άρα δεν απευθύνεται καταρχήν σε γενικό κοινό αλλά περισσότερο στους clubmen που λες. Συνεπώς τα περί κόστους δεν έχουν σημασία. Από εκεί και πέρα υποθέτω μπορεί και κάποιος με ένα αγωνιστικό Ν/4 να συμμετάσχει.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εκει που θα συμφωνουσα ειναι οτι εδω λεφτα δεν εχουμε,οι αγωνες ταχυτητας ψυχοραγουν εμεις παμε να κανουμε cup με αυτοκινητα ακριβα τοσο στην αγορα οσο και στην συντηρηση ομως τα τοσα Ν4 που βλεπω στους ελληνικους αγωνες με κανουν να μην μπορω να το πιστεψω...
Το συγκεκριμένο κύπελλο προκηρύχθηκε από συγκεκριμένη εταιρία με σκοπό τη συμμετοχή σε αγώνες ταχύτητας και αναβάσεων των πελατών της, και άρα δεν απευθύνεται καταρχήν σε γενικό κοινό αλλά περισσότερο στους clubmen που λες. Συνεπώς τα περί κόστους δεν έχουν σημασία. Από εκεί και πέρα υποθέτω μπορεί και κάποιος με ένα αγωνιστικό Ν/4 να συμμετάσχει.
....και να κλέψει εκκλησίες........
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Εκει που θα συμφωνουσα ειναι οτι εδω λεφτα δεν εχουμε,οι αγωνες ταχυτητας ψυχοραγουν εμεις παμε να κανουμε cup με αυτοκινητα ακριβα τοσο στην αγορα οσο και στην συντηρηση ομως τα τοσα Ν4 που βλεπω στους ελληνικους αγωνες με κανουν να μην μπορω να το πιστεψω...
Το συγκεκριμένο κύπελλο προκηρύχθηκε από συγκεκριμένη εταιρία με σκοπό τη συμμετοχή σε αγώνες ταχύτητας και αναβάσεων των πελατών της, και άρα δεν απευθύνεται καταρχήν σε γενικό κοινό αλλά περισσότερο στους clubmen που λες. Συνεπώς τα περί κόστους δεν έχουν σημασία. Από εκεί και πέρα υποθέτω μπορεί και κάποιος με ένα αγωνιστικό Ν/4 να συμμετάσχει.
....και να κλέψει εκκλησίες........
Με περιοριστή 32 mm ? Δε νομίζω... (εκτός και αν βγάζει περιοριστή, το οποίο επιτρέπεται μεν, αλλά σημαίνει ένα σωρό άλλες αλλαγές)
Τέλος πάντων, αμφιβάλλω πως θα γίνει.
-
Καλα ολα αυτα στη θεωρια, στην πραξη θυμαμαι ακομη το Subaru του Αρβανιτακη να προσπαθει στα στριψει σε καποια Μεγαρα και με πιανει νευρικο γελιο. Το ιδιο γελιο για την ακριβεια που με πιανει οταν βλεπω το Αυστραλιανο πρωταθλημα production cars που αρμενιζει σαν γαλερα ενα εργοστασιακο νορμαλ Subaru παρα το οτι εχει ενα απο τα μεγαλυτερα ταλεντα της χωρας στο τιμονι
Τελοσπαντων ο καθενας μπορει να εχει την αποψη του, το θεμα ειναι οτι τελικα για μενα το πρωταθλημα ταχυτητας εχει παρει πορεια προς ενα δωρεαν track day για αγωνιστικα ή περιπου αγωνιστικα. Αφου 'χαθηκε' η ευκαιρια να σχεδιαστει κατι καλο απο λευκο χαρτι ηταν μοιραιο το πραγμα να πηγαινε προς τα εκει. Δυστυχως φαινεται οτι πλεον πολλοι μενουν στον αριθμο των συμμετοχων (που μπορει να γινει τριψηφιος, μεγαλες χαρες) και δεν ενδιαφερονται για ουσιαστικη προοδο. Η χαρα δηλαδη της λεσχης που θα βγαλει κερδος και του αγωνιζομενου που θα τη βγαλει 'φτηνα'.
Για την απογοητευση του θεατη ουτε λογος ομως... Δε βαριεσαι, θα δουλεψει Motors TV και φετος.
-
na kanw mia akyrh erwthsh ??symetoxes gia sport ??open1 ?open2 ??kseroume tipota ??
-
Ο χρήστης KodosXoDros έγραψε:
na kanw mia akyrh erwthsh ??symetoxes gia sport ??open1 ?open2 ??kseroume tipota ??Δεν ειναι ακυρη αλλα τι εννοεις Οpen 1? Open 2?Δυο οπεν?
Παντως δεν νομιζω να μαζευτουν καν 10.. -
apopsi moy oti mallon 8a exei symmetoxes h pista epeidh den yparxoun lefta genikotera ..........oson afora gia tin open 1 kai open 2 etsi akoysa katarghsane thn tourismou !!!!!!!
-
Ξερει κανεις τι συμμετοχες θα εχουμε φετος στην πιστα?
Ποιοι θα τρεξουν απο περυσι κλπ?
Καινουριους θα εχουμε καθολου?
Οι κατηγοριες θα μεινουν ως εχουν? -
Οι 106 συμμετοχές του πρώτου αγώνα: http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=gr_tax-race-part&race_id=421
Αναγέννηση ή παροδικό φαινόμενο ?
-
Ψιλοεπαθα σοκ!!! 40 Συμμετοχες?Μα που θα χωρεσουν?Και ε/9?Περσι τα ειχαν στην τουρισμου..κΑΙ BTCC!Kαι η καινουρια κατηγορια!Ελπιζω να μην ειναι παροδικο το φαινομενο!
Θα ειμαι σιγουρα εκει!Αλλα γιατι και face 2 face? σε τι φταιξαμε? -
Πολύ συνοπτικά, οι κατηγορίες των αγώνων ταχύτητας είναι (http://ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=843&cat=133
Sport
Sport/1 = N/1, A/0, A/0 kit car
Sport/2 = N/2, A/5, E/9 (εκτός όσων με τετραπετάλουδο)
Sport/3 = N/3, A/6 (*), Α/5 kit car, Ε/10 (εκτός όσων με τετραπετάλουδο), Ε/9 (με τετραπετάλουδο)(*) Σε δύο παραλλαγές: είτε 'full group A' αλλά με ελάχιστο βάρος 920 κιλά, είτε αυτό που ουσιαστικά ήταν το 2005 η 'Sport 1600' (διάφοροι περιορισμοί) με ελάχιστο βάρος 850 κιλά
Open
Open/1 = Α/7, Α/6 kit car, S1600, E/11, E/10 (με τετραπετάλουδο)
Open/2 = N/4, A/8, A/7 kit car, E/12, BTCC -
Άρα ουσιαστικά θα πραγματοποιηθούν 5 αγώνες και στα ενδιάμεσα θα είναι το face 2 face?? Θα πρέπει να είναι αυστηρά τα χρονικά περιθώρια για να προλάβουν να γίνουν όλα αυτά...
-
Οχι, 2 αγώνες (Sport, Open) + το Meva Cup + τα ιστορικά. Αν διαχωριστεί η Α/0 (ελπίζω να γίνει) τότε θα είναι 5 αγώνες 20 γύρων (15 τα ιστορικά).
-
Δηλαδη στο τελος το face 2 face?Ελπιζω να μην μας παρει το απογευμα..
-
Ο χρήστης faflas έγραψε:
Δηλαδη στο τελος το face 2 face?Ελπιζω να μην μας παρει το απογευμα..Πέρσυ που είχε ξαναγίνει κάτι ανάλογο (νομίζω πάλι στον πρώτο αγώνα της χρονιάς ήταν) το face 2 face ήταν ενδιάμεσα των κατηγοριών. Και δυστυχώς φοβάμαι ότι θα τραβήξει μέχρι πολύ αργά...
-
[quote='msamaroΠέρσυ που είχε ξαναγίνει κάτι ανάλογο (νομίζω πάλι στον πρώτο αγώνα της χρονιάς ήταν) το face 2 face ήταν ενδιάμεσα των κατηγοριών.
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΝΑΤΕ , ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ START LINE , ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ Ε ?...
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Πέρσυ που είχε ξαναγίνει κάτι ανάλογο (νομίζω πάλι στον πρώτο αγώνα της χρονιάς ήταν) το face 2 face ήταν ενδιάμεσα των κατηγοριών.
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΝΑΤΕ , ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ START LINE , ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ Ε ?...
Eίναι μία καλή λύση για να κρατήσεις το κοινό και των δύο μορφών αγώνων από το πρωΐ ως το βράδυ στην πίστα με σκοπό την προβολή του πρωταθλήματος ταχύτητας σε ένα κοινό που συνήθως παρακολουθεί μόνο κόντρες. Σε αντίθετη περίπτωση το κοινό του πρωταθλήματος ταχύτητας θα σηκωνόταν να φύγει μόλις άρχιζε το face 2 face ενώ το κοινό του face 2 face θα ερχόταν μόλις τελείωνε το πρωτάθλημα ταχύτητας.
Προσωπικά το θεωρώ κουραστικό να πάω στην πίστα 10 το πρωΐ και να φύγω 5 το απόγευμα, πόσο μάλλον αν κάνει κρύο ή βρέχει και όταν τα Μέγαρα δεν φημίζονται για τις ανέσεις τους... Αλλά έτσι είναι αυτά, κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις...ΥΓ:Δεν χρειάζεται να μου απευθύνεστε στον πλυθηντικό...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οι 106 συμμετοχές του πρώτου αγώνα: http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=gr_tax-race-part&race_id=421Αναγέννηση ή παροδικό φαινόμενο ?
Πολυ ωραια φαινονται τα πραγματα!
Επισης το ΜΕVA Power Cup απ'οτι φαινεται μαζεψε αρκετες συμμετοχες οποτε αναμενεται να εχει καποιο ενδιαφερον οχι τιποτα αλλο αλλα να το ευχαριστηθουμε και σαν θεατες...Ενω η ΟΡΕΝ με BTCC φετος ανεμενεται ακομα καλυτερη απο περσυ!Πολυ ωραια και τα παιδια της Α0 που μαζευετηκαν αρκετοι και παντα προσπαθουν οσο περισσοτερο μπορουν...Σαν θεατης λοιπον το Σ/Κ αν και πιο πολυ θα ηθελα σαν...αγωνιζομενος!
Ατιμοι...κανονισμοι! (Ουτε σε μια ΟΡΕΝ δεν ταιριαζουμε...) -
...ξαναγεννιούνται οι αγώνες ταχύτητας? 105 συμμετοχές λέει, για 4 κατηγορίες!!! Το ερώτημα τώρα είναι το εξής: από συναγωνισμό τι θα λέει? Γιατί κακά τα ψέμματα (που λέει και ο ομιλών), το 205 με το BTCC δεν κολλάνε, αλλά ελπίζω ότι στις επιμέρους κλάσεις θα γίνει σφαγή... Για να δούμε...
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=9738
-
Μου φαινεται οτι και 300 συμμετοχες να ειχε ,την κριτικη μας πρεπει να την κανουμε σε 1-2-3 χρονια που θα μπει παραβολο 150-200-300 ευρω.
Τωρα που ειναι τσαμπα-σχεδον-τρακντει,οι 105 συμμετοχες μοιαζουν με τις ανακοινωσεις της εφημεριδας CITY-PRESS, οτι την διαβαζουν 240000 αναγνωστες,(οσα και τα τσαμπα φυλλα που εκδιδονται....)
ΠΠ Ταχύτητας 2006