-
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ,ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ NISSAN ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΟ NAVARA.ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ(ΜΟΝΟ ΟΜΩΣ ΣΑΝ KING-CAB ΔΗΛΑΔΗ ΒΕΝΖΙΝΗ) ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ ΤΑ 17460 ΕΥΡΩ(ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΕΞΙ ΕΚΑΤ.ΔΡΧ.) ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.
2400Κ.ΕΚ.
133 ΙΠΠΟΙ ΣΤΙΣ 5200 Σ.Α.Λ.
20,2 ΧΙΛΙΟΓΡΑΜΜΟΜΕΤΡΑ ΡΟΠΗ ΣΤΙΣ 3600 Σ.Α.Λ.
ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ.0-100 ΣΕ 12,9 ΔΕΥΤΕΡΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΟΙΠΩΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ,ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ PICKUP'S (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ)ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΩΝΤΑΙ ΣΕ ΕΚΤΟΣ-ΔΡΟΜΟΥ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ,ΤΑ 'ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ' ΤΖΙΠΑΚΙΑ,Η ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΛΟΓΟ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ?
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. -
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ,ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ NISSAN ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΟ NAVARA.ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ(ΜΟΝΟ ΟΜΩΣ ΣΑΝ KING-CAB ΔΗΛΑΔΗ ΒΕΝΖΙΝΗ) ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ ΤΑ 17460 ΕΥΡΩ(ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΕΞΙ ΕΚΑΤ.ΔΡΧ.) ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.
2400Κ.ΕΚ.
133 ΙΠΠΟΙ ΣΤΙΣ 5200 Σ.Α.Λ.
20,2 ΧΙΛΙΟΓΡΑΜΜΟΜΕΤΡΑ ΡΟΠΗ ΣΤΙΣ 3600 Σ.Α.Λ.
ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ.0-100 ΣΕ 12,9 ΔΕΥΤΕΡΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΟΙΠΩΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ,ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ PICKUP'S (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ)ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΩΝΤΑΙ ΣΕ ΕΚΤΟΣ-ΔΡΟΜΟΥ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ,ΤΑ 'ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ' ΤΖΙΠΑΚΙΑ,Η ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΛΟΓΟ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ?
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. -
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ,ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ NISSAN ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΟ NAVARA.ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ(ΜΟΝΟ ΟΜΩΣ ΣΑΝ KING-CAB ΔΗΛΑΔΗ ΒΕΝΖΙΝΗ) ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ ΤΑ 17460 ΕΥΡΩ(ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΕΞΙ ΕΚΑΤ.ΔΡΧ.) ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.
2400Κ.ΕΚ.
133 ΙΠΠΟΙ ΣΤΙΣ 5200 Σ.Α.Λ.
20,2 ΧΙΛΙΟΓΡΑΜΜΟΜΕΤΡΑ ΡΟΠΗ ΣΤΙΣ 3600 Σ.Α.Λ.
ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ.0-100 ΣΕ 12,9 ΔΕΥΤΕΡΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΟΙΠΩΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ,ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ PICKUP'S (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ)ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΩΝΤΑΙ ΣΕ ΕΚΤΟΣ-ΔΡΟΜΟΥ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ,ΤΑ 'ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ' ΤΖΙΠΑΚΙΑ,Η ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΛΟΓΟ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ?
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ,ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ NISSAN ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΟ NAVARA.ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ(ΜΟΝΟ ΟΜΩΣ ΣΑΝ KING-CAB ΔΗΛΑΔΗ ΒΕΝΖΙΝΗ) ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ ΤΑ 17460 ΕΥΡΩ(ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΕΞΙ ΕΚΑΤ.ΔΡΧ.) ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.
2400Κ.ΕΚ.
133 ΙΠΠΟΙ ΣΤΙΣ 5200 Σ.Α.Λ.
20,2 ΧΙΛΙΟΓΡΑΜΜΟΜΕΤΡΑ ΡΟΠΗ ΣΤΙΣ 3600 Σ.Α.Λ.
ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ.0-100 ΣΕ 12,9 ΔΕΥΤΕΡΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΟΙΠΩΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ,ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ PICKUP'S (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ)ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΩΝΤΑΙ ΣΕ ΕΚΤΟΣ-ΔΡΟΜΟΥ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ,ΤΑ 'ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ' ΤΖΙΠΑΚΙΑ,Η ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΛΟΓΟ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ?
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ.Τα kingCab στην άλλη πλευρά του ατλαντικου τα χρησιμοποιούν σαν καθημερινά αυτοκίνητα. Εδώ στην Ελλαδάρα μας για πολλούς λόγους κάτι τέτιο δεν θα μπορούσε να συμβεί.
Στο καθαρά 'ακαδημαικό' κομμάτι της ερώτησής σου τώρα πιστεύω πως αν εξαιρέσεις το πολύ μεγάλο μεταξόνιο που σίγουρα θα αποτελέσει εμπόδιο σε δύσκολες εκτός δρόμου περιηγήσεις σου και το φύλλα σούστας πίσω που θα επιρεάσουν αρνητικά την άνεσή σου και τέλος την κρεμαγιέρα με επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια που δεν είναι και ότι καλύτερο κατα τα άλλα και απο χλιδή (το Navara) και απο δύναμη και απο εμφάνιση είναι καταπληκτικό.
Στις εκτός δρόμου δυνατότητες τους δεν νομίζω να υπάρχει καμία ένσταση μια και τα οχήματα αυτού του τύπου προορίζονται για χρήση μέσα σε χωράφια και για έλξη ή φόρτωση μεγάλων βαρών.
Νομίζω πως η υπόθεση αγοράς ενός pickup για χρήση εκτός δρόμου είναι καθαρά θέμα φορολογικής εντιμετώπισής και προσωπικής αντίληψης της οδήγησης σε κανονικό δρόμο και καθημερινής χρήσης ενός τέτιου οχήματος.
-
Θα ήθελα να ενημερώσω ότι τα NAVARA έρχονται και με 4 τέσσερις πόρτες. Όπως Αμέρικη!! Δεν ξέρω όμως άν μπορείς να το βγάλεις μόνο αγροτικό. Κατα τα άλλα είναι πολύ καλό με πλούσιο εσωτερικό και όμορφο σαλόνι που δεν σου δίνει την αίσθηση του αγροτικού - επαγγελματικού.
-
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟ KING CAB (ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ)ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΜΑ ΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ(1200Σ.Α.Λ.)ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 16ΧΙΛΙΟΓΡΑΜΟΜΕΤΡΑ.
-
Εγω παντως θεωρω πολυ θετικο να εχει καποιος ενα king-cab. Η χρηση του ειναι ποιλικοτροπη. Μπορεις να κανεις παρα πολλα πραγματα μ'αυτο, να σε βοηθησει ειτε στα hobby σου ειτε στη δουλεια σου. Απλα επειδη στην Ελλαδα μεχρι τωρα οσα τετοια αυτοκινητα κυκλοφορουσαν ηταν ως επι το πλειστον σε κακη και ασχημη κατασταση, και επειδη τα βλεπαμε φοτρωμενα με μπετονιερες ας πουμε, οι Ελληνες θεωρησαμε οτι δεν ειναι αυτοκινητα που μπορουν να μας πανε στο Κολωνακι για καφε...
Αλλα ειδικα τα νεα μοντελα που ειναι και πολυ ωραια εμφανισιακα, και πλησιαζουν παρα πολυ το εσωτερικο ενος επιβατικου αυτοκινητου, ειναι πολυ ευχρηστα, αν εχουμε ξεπερασει το κομπλεξ αυτοκινητου με καροτσα...
Με λιγα λογια, για νεαρα ατομα, ενα αυτοκινητο 'διπλοκαμπινο' ή ακομα καλυτερα με 4 πορτες και πισω απειρο χωρο να φορτωσεις απο μηχανη, καρτ, ιστιοσανιδα, κανο, ποδηλατο, και οτι αλλο θες, και με αυξημενες ικανοτητες εκτος δρομου ειναι νομιζω ιδανικο!Οσο για τις ικανοτητες εκτος δρομου σε σχεση με τα jeep.. Και ροπαρα εχουν, και καλα συστηματα τετρακινησης πολλα απο αυτα εχουν.. Στο μονο που υστερουν ειναι το μακρυ τους μεταξονιο και ισως το σασι τους που δε γνωριζω αν εχει τον ιδιο τροπο κατασκευης με αυτο ενος καθαροαιμου jeep..
Ας μας διαφωτισει καποιος πιο εμπειρος και γνωστης των καταστασεων-κατασκευων.
-
ΓΙΑΝΝΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ??????????
ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΒΓΑΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ MAZDΑ,ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ TROPHY??? -
ως πρωην ιδιοκτητης King Cab εχω να σας πω οτι το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο. τα μονα μειονεκτηματα που ειχα εντοπισει εγω ηταν η μειωμενη ανεση οταν ειναι αδειο(βαλτου δυο μεγαλα σακια με αμμο και θα γινει λιμουζινα)και η αυξημενη καταναλωση. αν προβεις στην αγορα του κατα την γνωμη μου το πρωτο πραγμα που θα πρεπει να κανεις ειναι να του βαλεις πλαστικη επενδυση στην καροτσα. κατ'αλλα εχει την δυναμη να σε παει παντου. στην πολη θα ειναι λιγο αβολο λογο ογκου. εχει απιστευτη αντοχη σε εκτος δρομου διαδρομες και στο δικο μου τουλαχιστον δεν ειχα ακουσει κανεναν τριγμο. με εναν εργατη,ενα ζευγαρι προβολεις και λαστιχα δυσκολα θα σε κοωσει. μονο βαλε λιγο βαρος πισω για να μην σου χαζοσπινιαρει. ασε που σε πατημενο χωμα μπορει να γινει και πολυ διασκεδαστικο.
-
kalhterh epilogh pisteuw einai to mitsubishi L200 me ola ta extra . pou
To Navara apo oti exw akousei exei perisoterous kradasmous apo oti to L200.
Se ekinish to l200 einai kalhtero
Eswterika h kambina einai poio aneth apo to NavaraMilw apo peiras epeidh eixa to L200 foul extraDiesel to 2001 san epagelmatiko kai twra to exei o pateras mou alla ta exei dwsei ola se 4x4 diadromes
-
Ο χρήστης Rangeroverakias έγραψε:
kalhterh epilogh pisteuw einai to mitsubishi L200 me ola ta extra . pouTo Navara apo oti exw akousei exei perisoterous kradasmous apo oti to L200.
Se ekinish to l200 einai kalhtero
Eswterika h kambina einai poio aneth apo to NavaraMilw apo peiras epeidh eixa to L200 foul extraDiesel to 2001 san epagelmatiko kai twra to exei o pateras mou alla ta exei dwsei ola se 4x4 diadromes
ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΗ ΟΜΩΣ?
ΓΙΑΤΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΑ ΝΤΙΖΕΛ.... -
File bgainei kai se benzinh nomizw 3.o V6 polu dunamh
-
MITSUBISHI L200 4X4 ΛΟΙΠΟΝ.
ΣΑΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ 2400Κ.ΕΚ. ΜΕ 115 ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ 240ΝΜ ΡΟΠΗ ΣΤΙΣ ΜΟΛΙΣ 2000 Σ.Α.Λ.
ΜΠΛΟΚΕ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥ ΝΙΣΣΑΝ(17564 ΕΥΡΩ)ΑΛΛΑ ΜΕ 24 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ.
ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΚΑΜΠΙΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥ ΝΙΣΣΑΝ.ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΒΕΒΑΙΑ (ΜΕΣΑ-ΕΞΩ) ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ.
ΜΕΝΕΙ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΜΑΖΝΤΑ,ΓΙΑ ΤΟ Β2600 4Χ4.
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ? -
.................................................
-
Ο χρήστης TSAF έγραψε:
Την toyota γιατι την αφησατε εκτος...? Πιστευω σε τετοιου ειδος οχηματα μεγαλο ρολο παιζει και η αξιοποιστια τους. Εκει η toyota περνει πρωτια, τα nissan δεν λεω ομορφα ειναι,επιδοσεις εχουν αλλα μετα απο σκληρη χρηση κλαταρουν και απο χωρους υπολοιπονται.
Οσων αφορα τα mitsubishi το εσωτερικο τους ειναι λιγο φτηνιαρικο η μου φαινεται...?TO TOYOTA ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ,ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΕΛΛΑΤΩΜΑ.
ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΗ,ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ.
ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΕΙΑ ΕΣΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ?
ΑΝ ΝΑΙ ΓΙΑ ΛΕΓΕ!!!!!! -
.........
-
ISOS NA EINAI KAUYSTERHMENH H APANTHSH MOY ALLA THA HUELA NA SAS PV KAI EGV TH GNVMH MOY OSON AFORA TA PICK-UP. EIMAI EDV KAI 7 MHNES KATOXOS ENOS MONOKAMPINOY HILUX ME TO OPOIO EXV KANEI HDH 29000Km. AS TA PARV ME TH SEIRA...
ASFALTOS: ANETOTATO LOGO MHKOYS ALLA PANTA ME 80Kg STHN PLATH THS KAMPINAS... KAI STRIBEI KAI FRENAREI ALLA ME TERASTIES FTHORES STA LASTIXA KAI STA TAKAKIA, ALLAZV KATHE 4500Km TAKAKIA!!!!
XOMA: ME THN TETRAKINISI EINAI TRAINO ALLA POLY YPERSTROFIKO STA KLEISTA, STA ANOIXTA KOMMATIA TO FXARISTIEMAI YPERBOLIKA.
OFF-ROAD DYNATOTHTES: KLAPSE ME MANA KLAPSE ME! KATHETAI ME THN KOILIA OPOY BREI ARKETH LASPH KAI UELLEI TRAKTER GIA NA BGEI! MONO H FORA TO SVZEI ME FOBO NA TOY KANV ZHMIA.LOGO MHKOYS DEN TOY ARESOYN TA EGKARSIA EMPODIA OMOS TRELAINETAI GIA ANHFORIKES KLHSEIS.
OSON AFORA THN XRHSH TOY GIA PSYHAGOGIKOYS SKOPOYS EINAI MIA XARA. ASXOLOY ME TO ENDURO KAI PANTA YPARXEI XOROS GIA 2 MHXANES KAI TIS APOSKEYES TRION ATOMON.
GIA NA MHN AFHSV EKSO TIS DYNATOTHTES TOY GIA DOYLEIA KAI SKLHRH MALISTA THA TO XARAKTHRIZA SAN TERAS. ME 1,5 TONOYS STHN PLATOYLA TOY PHGAINEI OPOY THELEIS... TRABAEI OTI THELEIS ME AYJHMENH OMOS ARKETA THN KATANALVSH! DEN KANEI GIA PRAGMATIKO JEEPING. KEEP OUT! -
ΑΝΔΡΕΑ(ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΕ)ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΜΑΣ.
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΨΙΛΩΣΕΙΣ ΛΙΓΟ?
ΜΠΛΟΚΕ ΕΧΕΙ? -
ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ! ΕΧΩ ΣΚΕΦΤΕΙ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΨΗΛΩΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΕΡΙΨΑ! ΧΑΝΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΛΟΓΩ ΥΨΗΛΟΤΑΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΟΜΟΙΟΜΟΡΦΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΑΥΤΟΥ.
ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΟΥ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ! ΜΠΛΟΚΕ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΡΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΒΑΡΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΟΣΟ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ... ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΠΑΛΑΓΚΟ KAI TO ΦΤΥΑΡΙ! ΕΣΕΙΣ ΤΙ 4ΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΤΕ; -
Φιλε HUNTER στην εταιρια που δουλευω εχουμε δυο hilux μονοκαμπινα με μονοκοματο καθισμα,οτι χειροτερο για την μεση ειδικα για μεγαλα ταξιδια αλλα οι αναγκες βλεπεις.Καλες επιδοσεις,αρκετα διασκεδαστικη συμπεριφορα στον δρομο,καλα φρεναΒεβαια και λιγο φορτιο στην καρωτσα βοηθαει.>Ειχα αναφερει και παλαιοτερα,Αθηνα Θεσσαλονικη με περιπου 900 kg φορτιο 4 ωρες και ενα ντεποζιτο αδειο.140-150 ανετα σε ολο το ταξιδι.Ποιοτητα σε γενικες γραμμες πολυ καλη.Οσο για την κυκλοφορια του diesel καλα που η αστυνομια κανει τα στραβα ματια.Για ενα πραγμα δεν ειμαι σιγουρος,αν για να παρεις diesel πρεπει να εχεις εδρα εκτος Θεσσαλονικης-Αθηνας,καπου στα περιχωρα.Ενα παραπονο εχω μονο απο την TOYOTA,γιατι να μην βαλουνε και ενα intercooler να ανεβει και λιγο παραπανω η ισχυς?
TI ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ PICK-UP?