-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
:ysterical:
Pali sto fagito to gyrises
μπα , κανω εντατικη διαιτα για το καλοκαιρι
Τι ψεύτης...
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
:ysterical:
Pali sto fagito to gyrises
μπα , κανω εντατικη διαιτα για το καλοκαιρι
Τι ψεύτης...
lol
κανεις μία δίετα ή συνδυασμό από 2 δίετες γιατί η μία δεν καλύπτει....?
-
Μπράβο παιδιά, ωραίες οι περιγραφές και οι εντυπώσεις, πήραμε και εμείς μια γεύση από το πόσο ωραία περάσατε και από το τι ... καλό χάσαμε (σε συνδυασμό με το θέμα των παϊδακίων). Σε αναμονή της επόμενης εξόρμησης ...
Έμεινα εντυπωσιασμένος από τη διαφορά φθοράς των ελαστικών του Type-R. Μου ήρθε στο μυαλό μια δοκιμή των 4Τ, όπου μέτρησαν τη θερμοκρασία των ελαστικών στο εσωτερικό, το μέσο και το εξωτερικό τμήμα του πέλματος. Μόνο ο Δ. Μιχελακάκης αν θυμάμαι σωστά είχε πολύ μικρή διαφορά θερμοκρασιών, αποτέλεσμα του πολύ σωστού τρόπου οδήγησης. Φυσικά, δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να συγκριθούμε με οδηγούς τέτοιου επιπέδου. Το συγκεκριμένο θέμα όμως με βάζει να σκέφτομαι πως πάντα υπάρχουν θέματα προς βελτίωση στην οδήγησή μας, ακόμα και όταν δεν αντιλαμβανόμαστε εμφανείς ατέλειες.
-
Ο χρήστης tt έγραψε:
Έμεινα εντυπωσιασμένος από τη διαφορά φθοράς των ελαστικών του Type-R. Μου ήρθε στο μυαλό μια δοκιμή των 4Τ, όπου μέτρησαν τη θερμοκρασία των ελαστικών στο εσωτερικό, το μέσο και το εξωτερικό τμήμα του πέλματος. Μόνο ο Δ. Μιχελακάκης αν θυμάμαι σωστά είχε πολύ μικρή διαφορά θερμοκρασιών, αποτέλεσμα του πολύ σωστού τρόπου οδήγησης. Φυσικά, δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να συγκριθούμε με οδηγούς τέτοιου επιπέδου. Το συγκεκριμένο θέμα όμως με βάζει να σκέφτομαι πως πάντα υπάρχουν θέματα προς βελτίωση στην οδήγησή μας, ακόμα και όταν δεν αντιλαμβανόμαστε εμφανείς ατέλειες.Πόσο δε μάλλον αν τις αντιλαμβανόμαστε κιόλας
Πρόσεξε το αριστερό λάστιχο (που, σε μια δεξιόστροφη πίστα, καταπονείται περισσότερο). Είναι φαγωμένο λίγο πολύ ομοιόμορφα σε όλο το πλάτος του πέλματος --> συμπέρασμα: οι πιέσεις ήταν γενικά ΟΚ (ίσως να ήθελε λίγο παραπάνω από 38, ας πούμε 40, για μεγαλύτερη αντοχή και καλύερο κράτημα).
Το δεξί λάστιχο είναι φαγωμένο κυρίως στο μέσα μέρος, το οποίο, σε συνδυασμό με το πολύ λίγο αρνητικό κάμπερ μπροστά (0,5) εμένα μου λέει: σπινάρισμα σε δεξιές στροφές (κυρίως στην Κ5 και λιγότερο στην Κ1-Κ2). Με λιγότερο 'βαρύ' πόδι και καλύτερες γραμμές και το λάστιχο θα τη γλύτωνε και ο χρόνος θα ήταν καλύτερος.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
kid οι εντυπωσεις σου που ειναι?
O Kid σήμερα ταξίδευε για την επιστροφή γι αυτό ακόμα δεν έχει απαντήσει:lol: (το καλύτερο παιδί είναι!
)
σιγα μην ειναι!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
kid οι εντυπωσεις σου που ειναι?
O Kid σήμερα ταξίδευε για την επιστροφή γι αυτό ακόμα δεν έχει απαντήσει:lol: (το καλύτερο παιδί είναι!
)
σιγα μην ειναι!
Άμα το λέει ο εγκυρότατος...technik!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Άμα το λέει ο εγκαθετότατος...technik! -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Άμα το λέει ο εγκαθετότατος...technik!
Μα, εγώ;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ισως το ωραιότερο τράκ-ντέι πού έχω συμμετάσχει.Μόνο αυτοκίνητα καί μόνο φορουμάδικα!!!
Σάν να είχαμε ιδιωτική χρήση μέ τέσσερις συμμετέχοντες.
Καταπληκτικό.
Οποτε ήθελες έμπαινες,όποτε ήθελες έβγαινες καί όποτε ξανάθελες ξανάμπαινες.Οδηγήσανε τό καντέτ μου τρείς φορουμάδες.nass,technik καί 224.v,με τόν πιό ξεψάρωτο (καί με διαφορά) τόν τελευταίο,με τόν οποίο ανταλλάξαμε από τρείς 'ζειμπεκιές'.
Αν ήξερε περισσότερο τήν πίστα καί τό αυτοκίνητο θα έκανε θαύματα.Περισσότερο 'βελτιώσιμος' ο Νάσος.
Αλλος Νάσος το πρωί,άλλος το απόγευμα.Ο Χρήστος μας σβούριξε μία φορά στήν Κ5 καί νόμιζε ότι το καντέτ μου είναι....πισωκίνητο!!!
(μέ λάστιχα άλλα αντ'άλλων τό κάνεις πισωκίνητο ντε )Κεφάλαιο τάιπ-άρ!!!!
Απλά εξαιρετικό.
Φουρκέτες,εσάκια,πατημένες,ευθείες,όλα είναι μία απόλαυση.
Στήσιμο 'μαμά' καί φοβερό καί κινητήρας....καβασάκι!!!
Είναι αλλού ο Γιαπωνέζος παίδες.
Νάσο,καλέ μου άνθρωπε( ),χίλια ευχαριστώ πού μέ έβαλες στό μπάκετ του.Πιστεύω ότι το ευχαριστηθήκαμε όλοι με το παραπάνω χτές.
(Βάγγο,έχασες)Τέλος
Τό πρώτο πανελλήνιο τράκ-ντέι τού φόρουμ μας,παρουσίασε εφτά παρόντες,καί καμιά δεκατρείς χιλιάδες απόντες!!!(σπόντα γιά τόν 'παγουρά' ήταν αυτό!!! )
Σπόντα ελήφθη , over , απο τον 'παγουρά' , έναν απο τους χιλιάδες απόντες
Ελπίζω , απο τις περιγραφές των μελών του φορουμ , να βγεί κάτι θετικό.
Το ξέρω πως είναι οικονομικά δύσκολο για τη συντριπτική πλειοψηφία μας, να κάνει κάτι τέτοιο , οδήγηση σε πίστα ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ αυτοκίνητο , ή έστω με δανεικό , αλλά ΕΙΝΑΙ αυτό που , τουλάχιστον , θα σου δείξει τα όρια (οδηγικά και του αυτοκινήτου).
Αυτό που , απο μόνος μου , το τοποθετώ στη σφαίρα του απίθανου , είναι ένα track day , για τα ενδιαφερόμενα μέλη του 4ΤΦόρουμ , με διδάσκοντες οδηγούς ανθρώπους απο τους Ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου. (O.K. Don't shoot the piano player :explotar: )Αποστολης
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
kid οι εντυπωσεις σου που ειναι?
O Kid σήμερα ταξίδευε για την επιστροφή γι αυτό ακόμα δεν έχει απαντήσει:lol: (το καλύτερο παιδί είναι!
)
σιγα μην ειναι!
Άμα το λέει ο εγκυρότατος...technik!
Συμφωνώ και εγώ , αλλά...
...βρήκε ο Kid τον δρόμο της επιστροφής???
Χάθηκε τώρα τελευταία...
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
kid οι εντυπωσεις σου που ειναι?
O Kid σήμερα ταξίδευε για την επιστροφή γι αυτό ακόμα δεν έχει απαντήσει:lol: (το καλύτερο παιδί είναι!
)
σιγα μην ειναι!
Άμα το λέει ο εγκυρότατος...technik!
Συμφωνώ και εγώ , αλλά...
...βρήκε ο Kid τον δρόμο της επιστροφής???
Χάθηκε τώρα τελευταία...
λες να μπηκε σε αλλο λεοφωρειο?? προς κακαβια???
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
kid οι εντυπωσεις σου που ειναι?
O Kid σήμερα ταξίδευε για την επιστροφή γι αυτό ακόμα δεν έχει απαντήσει:lol: (το καλύτερο παιδί είναι!
)
σιγα μην ειναι!
Άμα το λέει ο εγκυρότατος...technik!
Συμφωνώ και εγώ , αλλά...
...**βρήκε **ο Kid τον δρόμο της επιστροφής???
Χάθηκε τώρα τελευταία...
Αυτές οι αερογραμμές φταίνε για όλα
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
και το μπλοκέ κάνει διαφορά στις κλειστές στροφές (η επόμενη μετατροπή στο δικό μου )
Προσοχή μονάχα γιατί είναι τρελό εργαλείο η μπλοκαδούρα αλλά χρειάζεται κάμποσα χλμ για να τη δαμάσεις σωστά...
Θα το ερωτευτείς πάντως. Αυτό είναι σίγουρο.
Τι σκέφετσαι να βάλεις;
Σωστή παρατήρηση. Βασικά επειδή 'βάζει μέσα' τη μούρη, το αυτοκίνητο αποκτά υπερστροφικότερα χαρακτηριστικά. Και δε θεωρώ τον εαυτό μου μάστορα στο ανάποδο. Φυσικά υπάρχουν πολλά περιθώρια με πιέσεις κτλ.
Πάντως πάω για το JDM μπλοκέ (Torsen, ουσιαστικά το ίδιο με του Integra). Το Quaife στο δικό μου αυτοκίνητο (στου HUNTER ήταν μια χαρά) έχει βγάλει κάποιο προβλήματα συνεργασίας με το ABS
Υπάρχει φυσικά και η θεωρία που λέει, τα Χ ευρώ του μπλοκέ να τα δώσω να μπω κάμποσες φορές στην πίστα να ξεστραβωθώ
-
ασε το μπλοκε , και πατα γκαζι.......
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ασε το μπλοκε , και πατα γκαζι..........και μετά βάλε μπλοκέ....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
ασε το μπλοκε , και πατα γκαζι.......
...και μετά βάλε μπλοκέ....
μην μου τον αγχωνεις , μην μου τον αγχωνεις
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Ελπίζω , απο τις περιγραφές των μελών του φορουμ , να βγεί κάτι θετικό.
Το ξέρω πως είναι οικονομικά δύσκολο για τη συντριπτική πλειοψηφία μας, να κάνει κάτι τέτοιο , οδήγηση σε πίστα ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ αυτοκίνητο , ή έστω με δανεικό , αλλά ΕΙΝΑΙ αυτό που , τουλάχιστον , θα σου δείξει τα όρια (οδηγικά και του αυτοκινήτου).Αποστόλη,οι περιγραφές άν μπορούσαν να κάνουν κάτι,θα είχε γίνει ήδη.
Περιγραφές κάνουμε εδώ καί δυόμιση χόνια.
Τό ''οικονομικά δύσκολο' που λές όμως,το αμφισβητώ γιά όλους,τουλάχιστον για να κάνουνε ΕΝΑ τράκ-ντέι με το αυτοκίνητό τους.Ισως είναι κομματάκι ακριβό άν το κάνεις συνήθειο,αλλά όχι ότι θα 'ματώσεις' οικονομικά με τήν πρώτη φορά.
Οποιος δέν έχει πάει ούτε μία φορά στήν πίστα,με τήν δικαιολογία του υψηλού κόστους,'προλογιάζει' τόν ίδιο του τόν εαυτό.
Ετσι το βλέπω.Αυτό που , απο μόνος μου , το τοποθετώ στη σφαίρα του απίθανου , είναι ένα track day , για τα ενδιαφερόμενα μέλη του 4ΤΦόρουμ , με διδάσκοντες οδηγούς ανθρώπους απο τους Ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου. (O.K. Don't shoot the piano player :explotar: )
Αποστολης
Αυτό θα ήταν τό καλύτερο που θα μπορούσε να συμβεί.
Δέν είναι μόνο η συνειδητοποίηση τής οδηγικής μας αδεξιότητας (πού μας τήν κάνει φανερή η χρήση τής πίστας) είναι καί η σημαντικότητα τής βοήθειας από κάποιον έμπειρο.
Μπορεί να γίνει όμως; -
Ο χρήστης nass έγραψε:
και το μπλοκέ κάνει διαφορά στις κλειστές στροφές (η επόμενη μετατροπή στο δικό μου )
Προσοχή μονάχα γιατί είναι τρελό εργαλείο η μπλοκαδούρα αλλά χρειάζεται κάμποσα χλμ για να τη δαμάσεις σωστά...
Θα το ερωτευτείς πάντως. Αυτό είναι σίγουρο.
Τι σκέφετσαι να βάλεις;
Σωστή παρατήρηση. Βασικά επειδή 'βάζει μέσα' τη μούρη, το αυτοκίνητο αποκτά υπερστροφικότερα χαρακτηριστικά. Και δε θεωρώ τον εαυτό μου μάστορα στο ανάποδο. Φυσικά υπάρχουν πολλά περιθώρια με πιέσεις κτλ.
Πάντως πάω για το JDM μπλοκέ (Torsen, ουσιαστικά το ίδιο με του Integra). Το Quaife στο δικό μου αυτοκίνητο (στου HUNTER ήταν μια χαρά) έχει βγάλει κάποιο προβλήματα συνεργασίας με το ABS
Υπάρχει φυσικά και η θεωρία που λέει, τα Χ ευρώ του μπλοκέ να τα δώσω να μπω κάμποσες φορές στην πίστα να ξεστραβωθώ
Στό δικό σου αυτοκίνητο ίσως τό 'μπλοκέ' να μήν είναι καί τόσο απαραίτητο.Εγώ θα πρότεινα μία επεμβασούλα στα φρένα,από τήν στιγμή που θέλεις να ρίξεις λεφτά στό αυτοκίνητο.
Η εναλακτική θεωρεία πάντως,φαίνεται πολύ καλύτερη. -
Δημήτριος,ξέχασες να βάλεις κάτι φωτό πού υποσχέθηκες
ποπολάρε,περιγραφή για τό τάιπ-άρ έχεις κάνει αλλού;
-
εχεις Pm....
Πάμε εκδρομή (και όχι μόνο) στις Σέρρες;