-
Με την ίδια λογική και οι Αθηναίοι οδηγοί είναι επικινδύνοι σε επαρχιακούς δρόμους και σε εθνικές οδούς γιατί μαθαίνουν να οδηγούν μόνο μέσα σε μποτιλιάρισμα.
Είναι γενικό το φαινόμενο πιστεύω.
-
Αν και δεν ήθελα να τσιμπήσω, δεν μπόρεσα να κρατηθώ τελικά. Και εγώ έχω κατέβει πολλές φορές Αθήνα, και πάντα μου έκανε εντύπωση ο διαφορετικός τρόπος των οδηγών στην Αθήνα. Καταλαβαίνω όμως ότι διαφορετικές συνθήκες στην Αθήνα, διαφορετικές στην Θεσσσαλονίκη, όπως και σε κάθε άλλη πόλη.
Αυτή η διαπίστωση όμως απέχει αρκετά από γενικόλογα σχόλια του τύπου 'μάθετε να οδηγάτε εκεί πάνω ή ανοιξτε πιο πολλα ορφανοτροφεία'.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν και δεν ήθελα να τσιμπήσω, δεν μπόρεσα να κρατηθώ τελικά. Και εγώ έχω κατέβει πολλές φορές Αθήνα, και πάντα μου έκανε εντύπωση ο διαφορετικός τρόπος των οδηγών στην Αθήνα. Καταλαβαίνω όμως ότι διαφορετικές συνθήκες στην Αθήνα, διαφορετικές στην Θεσσσαλονίκη, όπως και σε κάθε άλλη πόλη.Αυτή η διαπίστωση όμως απέχει αρκετά από γενικόλογα σχόλια του τύπου 'μάθετε να οδηγάτε εκεί πάνω ή ανοιξτε πιο πολλα ορφανοτροφεία'.
+1 στο bold. Κι εγώ παρατηρώ διαφορετικό τρόπο οδήγησης από τόπο σε τόπο. Μάλιστα ζούσα πέντε χρόνια στην Κοζάνη ως φοιτητής και αρχικά μου είχε κάνει εντύπωση η γενικότερη «βαρεμάρα» των οδηγών να βάλουν ταχύτητα όταν άναβε πράσινο το φανάρι κλπ. Υπάρχει όμως και μια διαφορά: εκεί όπου και να θέλεις να πας θα κάνεις πέντε λεπτά. Στην Αθήνα θα κάνεις πέντε χρόνια. Άρα λογικό είναι οι Αθηναίοι οδηγοί να είναι πιο νευρικοί ή ό,τι άλλο τέλος πάντων ενώ κάποιοι άλλοι να είναι πιο χαλαροί.
Δε συγχωρώ σε κανέναν πάντως την παντελή έλλειψη οδηγικής παιδείας, είτε είναι Αθηναίος (πού πά' ρε μάπα!) είτε επαρχιώτης (πού πά' ρε βλάχο!). Δυστυχώς αυτό είναι φαινόμενο που απαντάται παντού οπότε δεν μπορούμε να κατηγοριοποιήσουμε τους οδηγούς ανάλογα με τον τόπο διαμονής τους ή την καταγωγή τους.
-
για όλα φταίνε οι βορειοελλαδίτες που την έχουν μικρή
πάντως χωρίς πλάκα τώρα, τα περισσότερα περιστατικά που γράφουμε στο 'ΖΩΑ ΖΩΑ ΖΩΑ' προέρχονται από την Αθήνα..
καλά θα κάνουμε να κοιτάξουμε λίγο τα χάλια μας πριν αρχίσουμε να κράζουμε άλλες περιοχές... -
Εγω παντως γυρισα χθες απο Θεσσαλονικη και δεν ειχα κανενα απολυτως προβλημα να οδηγησω μεσα στη πολη αυτη.....
Ισα ισα που παρατηρησα οτι οι ανθρωποι ειναι πιο ηπιοι πισω απο το τιμονι(στην Αθηνα ειμαστε ολοι ετοιμοπολεμοι θα ελεγα)
Και φλας εβγαζαν(οι περισσοτεροι) και οταν πηγαινα με πολλα στον περιφερειακο εκαναν δεξια κ προβλημα κανενα δεν ειχα που ειχα «Αθηναϊκες πινακιδες»
Γενικα πιστευω ομως οτι δεν εχει να κανει με το μερος αλλα με τους ανθρωπους...Αν καποιος ειναι ηλιθιος,θα ειναι το ιδιο ηλιθιος ειτε ειναι Αθηναιος ειτε Δραμινος ειτε Σαλονικιος....
-
Tiger θα αστειεύεσαι ΒΕΒΑΙΑ !!!!! Ταξιδεύω συχνά λογω δουλειάς και σε πληροφορώ, πως απο Λαμία και κάτω αρχίζουν τα ΣΟΒΑΡΑ προβλήματα...(οτι θέλεις θα δούνε τα ματάκια σου....).
Αντίθετα, οταν πηγαίνω Β.Ελλάδα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα (απο τα Χιονοδρομικά της Β.χώρας- επαρχιακοί δρόμοι δηλαδή- οπου πάω για ξεκούραση, μέχρι και την πόλη της Θεσ/νικης και αλλες πολεις).Χαμηλότερες ταχύτητες, πολύ λιγότερα νευρα, λιγότεροι χεράδες και 'γρήγοροι' και 1002 λόγοι που συνθέτουν καλύτερες συνθήκες οδήγησης....Τι προσπαθείς να συγκρίνεις ?????Υ.Γ.Δεν ανήκω καν στη Β.Ελλάδα, δηλαδή στους 'Βόρειους'..... Οι Θεσσαλοί έχουμε δικό μας ....λόμπυ!
-
παντου υπαρχουν οδηγοι ανεγκεφαλοι.κακα τα ψεμματα.
-
Όλοι τα ίδια χάλια είναι...
-
Φυσικά δεν θα απαντησω σε ειρωνικα σχολια ή προσωπικες επιθεσεις.
Χαίρομαι που πολλοι πιστεύετε οτι έχω άδικο και προσπαθείτε να το αποδείξετε.Ισως υπερέβαλλα και γενικευσα λόγω του εκνευρισμου απο αυτα που έζησα.
Η συγκριση Αθηνας-Σαλονικης ειναι ατοπη,στην Αθηνα κυκλοφορουν 5 εκατομμυρια ανθρωποι & 1 εκατομμυριο αλλοδαποι με χρέπια,τα ατυχηματα φυσικα ειναι αμετρητα,και λογω της μικρης ταχύτητας συνηθως ειναι ακινδυνα.
Δεν με απασχολει το φλας βεβαια,ουτε αν καποιος αργει στα φαναρια,ο εκνευρισμος μου προερχεται απο το οτι καποιοι βραδιατικα μπουκαρανε εντελως γιουρούσι στο αντιθετο ρευμα, σε δρομο με 1+1 ανα κατευθυνση,ενας μαλιστα μου εσπασε τον καθρέπτη ενω εγω ήδη ειχα κολλησει στην ακρη του δρομου μπας και σωθω κι εγω και οι επιβατες μου. -
ρε tiger αφου τη ξερεις τη κατασταση...
εισαι στο χωριο σου, ξερεις τους δρομους που ειναι εκει κοντα και παιρνεις θαρρος και κανεις οτι ναναι....ερχομαι μετα εγω, ο ασχετος με τη περιοχη, σε βλεπω να το κανεις και σε περναω για τρελο (που εισαι βεβαια!)....
σχεδον ολοι το κανουν αυτο! δυστυχως!
τα υπολοιπα δε τα σχολιαζω!
υγ.μια καλη φαση ειναι να πας στη χαλκιδικη τετοια εποχη που δεν υπαρχουν τουριστες...εκει να δεις γελιο!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
5 εκατομμυρια ανθρωποι & 1 εκατομμυριο αλλοδαποιεντάξει, είσαι εντελώς αλλού..
-
και εγώ νόμιζα θα μπω στο θρεντ αυτο και θα κατεβάσω τίποτα χάρτες για Βόρεια Ελλάδα, σημεία ενδιαφέροντος...
ΠΦΦΦ.....
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Μαθετε να οδηγείτε εκει πανω ή ανοιξτε πιο πολλα ορφανοτροφεία.
(Παρακαλω μην το γυρισετε το θεμα σε Αθήνα v Σαλονίκη.)Tι εγινε ρε παιδια, μαζευτηκαν ολα τα καλα τιμονια απο Λαμια κ κατω?Να τα μαζευουμε σιγα-σιγα να ρθουμε κατω
-
ναι ρε συ Jabar, έχουνε τον Στεφανή εκεί κάτω, εμείς εδώ κοντά έχουμε μόνο Θεοφράστου....
-
Ωραίαααααα αφού τα είπαμε τώρα ας πάρει κάποιος το 777-7777
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Οι αριθμοι αλλα λενε,ή κανω λάθος;
Ποσους εχουμε θρηνήσει απο την Λαμία και πανω;Μήπως να μάθουμε και οι υπόλοιποι πιο συγκεκριμένα, τί λένε τελοσπάντων οι αριθμοί ;
Υ.Γ.: πραγματικά δεν μπορώ να 'πιάσω' το νόημα του συγκεκριμένου 'τόπικ'. Το πρόβλημα είναι πανελλαδικό (και, εν πολλοίς, πολιτικοκοινωνικό) και, κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν πρέπει να κάνουμε τέτοιου είδους συγκρίσεις και διαχωρισμούς...
Η πιο προσφατη στατιστικη ειναι του 2004
Οπως μπορουμε να δουμε η Μακεδονια ειναι στον μεσο ορο ενω η Θρακη εχει το χαμηλοτερο μ.ο. νεκρων πανελληνιως.Μαλλον ο Τιγρης επειδη ειναι μονιμως τρεις καροτσες μπροστα και (προφανως) δεν πολυκοιταει καθρεφτες δεν βλεπει τι γινεται γυρω του συνηθως. Μην σας ξεγελαει το 6/100.000 των Αθηνων γιατι το 45/100.000 της Στερεας εκει οφειλεται
Για να σας γλιτωσω απο κοπο, ο μ.ο. Στερεας-Αττικης-Πελοπονησου ειναι 14,54/100.000, με αυτον της Μακεδονιας στο 14,8/100.000.Να μη μιλησουμε για τους γενικα παθοντες γιατι εκει η Μακεδονια και η Θρακη ειναι παρα πολυ κατω απο τις περιοχες που ο Τιγρης αισθανεται ασφαλης.
Nαι αλλά άλλη η πυκνότητα του πληθυσμού σε βόρεια και νότια Ελλάδα.
Ο Νοτιοελλαδίτης θα συναντήσει περισσότερα αυτοκίνητα (διπλάσια?) από τον Βορειοελλαδίτη στην τυχαία διαδρομή, συνεπώς θα εκτεθεί σε μεγαλύτερο κίνδυνο...
Ο Βορειοελλαδίτης βέβαια πιθανώς να κάνει περισσότερα χιλιόμετρα λόγο αποστάσεων οπότε αντίστοιχα και αυτός να εκτίθεται σε μεγαλύτερο αναλογικά κίνδυνο.
Συνολικά πάντως πιστεύω υπερισχύει το 1ο του 2ου και, τελικά, οι Νότιοι μάλλον είναι πιο ασφαλείς οδηγοί με βάση τα στοιχεία, χωρίς να υπάρχει καμία τραγική διαφορά πάντως. -
Ο χρήστης ast έγραψε:
5 εκατομμυρια ανθρωποι & 1 εκατομμυριο αλλοδαποι
εντάξει, είσαι εντελώς αλλού..
Ξέρεις τώρα.
Βόρειοι/νότιοι
ανθρωποι/αλλοδαποι -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
5 εκατομμυρια ανθρωποι & 1 εκατομμυριο αλλοδαποι
εντάξει, είσαι εντελώς αλλού..
Ξέρεις τώρα.
Βόρειοι/νότιοι
ανθρωποι/αλλοδαποικαι οι αλλοδαποί έχουν μικρό πουλί
και στην Αμερική υπάρχει η κόντρα west -east..
γ#μώ τις φάσεις
εκεί βγαίνουν και τα γκάνια
california love
still d.r.e.
τώρα έχει μπει και ο νότος στο παιχνίδι
dirty south
κλπγεννημένος μέσα στην καταστροφή
σε μπ#υρδέλλο γειτονιά στην Αγ. Παρασκευή..yo
εδώ φαντάσου φάση να παίζει battle rap Θεοφράστου vs Στεφανής..
λευτεριά στη β. μυκονο -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το θέμα μεταφέρεται στο 'Περί Αυτοκινησης'.[moderator]
Σπύρο, να με συγχωρείς που κάνω 'quote' δημοσίευση moderator, αλλά έχεις κλειδώσει θέματα λιγότερο γελοία, κι ας είχαν κάτι περισσότερα να πούν, από αυτό.
Τελικά κάποιοι γεννηθήκαμε 'πρωτευουσάνοι'και με ένα τιμόνι στο χέρι.
@ 'Tiger' για να δεχτώ σα σωστές και αντικειμενικές τις παρατηρήσεις σου θα πρέπει πρώτα να δω πως συμπεριφέρεσαι εσύ στους δρόμους μας. Μετά πολύ ευχαρίστως να ανταλάξουμε απόψεις.
-
Τρελαίνομαι να διαβάζω τις καταλυτικές παραμβάσεις του skye, σε μεγάλης σοβαρότητας θέματα (σαν και αυτό)!!!
Απίστευτος!
Yo!
Ασχημες οδηγικές εμπειρίες[edit]