-
Έγινε διάσπαση του θέματος του Ράλλυ Σουηδίας [moderator]
-
εκεινο το videaki απο το rac του 97 μπορουμε αραγε να το βρουμε?
παντως κι εγω απο τοτε που σταματησε να τρεχει ξενερωσα και ειδικα φετος τι χαλια ειναι αυτα,βλεπω τα αποτελεσματα με H.Solberg,Pons,Aigner,κλπ και χαλιεμαι τελειως ευτυχως που τρεχει κι ο ψηλος.Πανε οι εποχες που στην 8αδα εβλεπες MAKINEN,SAINZ,McRAE,BURNS,GRONHOLM,ORIOL κλπ,για τον colin τωρα ελπιζω να κανει κανα αγωνα φετος,καλη ιδεα θα ηταν να τον εφερνε η Πασσαλη για το ακροπολις να δουμε λιγο θεαμα. -
¶
Πάντως, μετά τους McRae/Grist όλοι οι άλλοι φαίνονταν σαν σε Slow Motion...
Απλά, όπως φάνηκε είναι αδύνατον να οδηγεί κάποιος στο 120% συνεχώς και να φέρνει και αποτελέσματα...
¶ -
χμ, θα ψιλοδιαφωνίζω..
1988
* Peugeot junior rally team
1991
* wins British Rally championship with Subaru
1992
* wins 2nd British Rally championship with Subaru * wins every round
1993
* WRC debut with Subaru * first WRC win - New Zealand Rally
1994
* Subaru WRC - FULL TIME * 2 wins
1995
* wins World Rally Championship with Subaru * 2 wins
1996
* Subaru WRC * 3 wins * championship runner-up to Makinen
1997
* Subaru WRC * 5 wins * championship runner-up to Makinen
1998
* Subaru WRC * 3rd
1999
* joins Ford Focus WRC team * 6th
2000
* 2nd season with Ford * 2 wins * finished 4th overall
2001
* 3rd season with Ford * Ford Focus WRC * finish championship runner-up
2002
* 4th season with Ford * Ford Focus WRC * becomes the first driver in history to achieve 25 World Rally wins (when he won the Safari Rally in July 2002)
2003
* joins Citroen WRC * finish 6th overall
εντάξει δεν είχε κανα φοβερό σερι πρωτιάς αλλα οι θέσεις του μια χαρα είναι..
- τοις άλλοις τον colin θα τον θυμούνται μια ζωή αναπολόντας και παρακαλόντας να τρέξει πάλι..
τον loeb ποιος θα τον αναπολεί..?
εντάξει,έχει ταχύτητα αλλα τους κασκαντέρ πολλοί αγάπησαν τους τερματισάκιδες κανέις..
-
Ο χρήστης face έγραψε:
τον loeb ποιος θα τον αναπολεί..?
Ίσως οι ίδια κατηγορία φιλάθλων που θα αναπολεί και τον Σουμάχερ.
Αυτοί που κοιτούν ψυχρά τους αριθμούς και μόνο.Αλλά ευτυχώς (ή δυστηχώς για κάποιους) , ακόμα, σε αυτό το ..αμημένο το άθλημα υπάρχει κάτι που οι αριθμοί δε το μετρούν.
Το συναίσθημα και η 'επαφή' του οδηγού με τους θεατές σε μια συχνότητα 'κλειδωμένη' από εξωτερικές παρεμβολές και το πιο σημαντικό μακρυά από τους αριθμούς.
Το κλειδί είναι η κοινή '..αυλα' για το αντικείμενο στον οδηγό και στο θεατή. -
Εμένα από τον McRae αλλά και από τα rally γενικά μου έχει μείνει το πως πέρασε μέσα από το χωριό Ευαγγελίστρια που ήταν μέσα στην ss Παναγία-Ευαγγελίστρια στο rally Aκρόπολις του 1993 όταν κέρδισε τον αγώνα με το SUBARU Legasy.
Η ss ήταν θυμάμαι 30 χιλιόμετρα και την κέρδισε με διαφορά από τον δεύτερο περίπου 30 δευτερόλεπτα.Πήρε δε όλο τν αγώνα για 27 δευτερόλεπτα!
Η Παναγία-Ευαγγελίστρια ηταν η πρώτη ss του αγώνα.
Δηλαδή από την αρχή χτύπημα και σέκος!Έχω γραμμένο στον σκληρό δίσκο των αναμνήσεων μου αυτό το πέρασμα που είναι η πιο συναρπαστική στιγμή rally που έχω δει στην ζωή μου.
Ο δρόμος μέσα στο χωριό είναι ένας τσιμεντόδρομος στην αρχή του πλατύς μέχρι το εικονοστάσι που αρχίζουν τα σπίτια και από εκεί και πέρα υπερβολικά στενός, με το να χωράει μετά βίας ένα αυτοκίνητο.
Ήρθε θυμάμαι πάρα πολύ γρήγορα μέχρι το εικονοστάσι, έστριψε θεαματικά, έγλειψε την πρώτη αυλόπορτα που βρήκε μπροστα του και από εκεί και πέρα αντί να προσαρμοστεί με τον στενό χώρο, προσαρμόστηκε ο χώρος με αυτον!Αυτό που έβλεπα ήταν δεν ήταν 100 μέτρα αλλά τα πιο γρήγορα 100 μέτρα που έχω δει στην ζωή μου, τα θυμάμαι εκαοστό του δευτερολέπτου προς εκατοστο του δευτερολέπτου.Θυμάμαι ότι έσφιγγα τα χέρια μου από την ένταση.
Τελείωσε λοιπόν την ευθεία και για να στρίψει στην δεξιά στροφή που επακολουθούσε, σε ένα δρόμο που μετά βίας χωρούσε ακόμα και πεζούς, το φλίκαρε το αυτοκίνητο και τα είδαμε όλα.
Ο κώλος του αυτοκινήτου ξύριζε μάντρες και φράχτες και δύο γεροντάκια που κάθονταν και παρακολουθούσαν στην αυλή στο τελευταίο σπίτι του δρόμου σηκώθηκαν έντρομα και σταυροκοπιόντουσαν!
Με τό που χάθηκε από τα μάτια μας σηκώθηκε ένα απίθανο κύμα πανηγυρισμών και ουρλιαχτών από τους παρευρισκόμενους που πρέπει να είμαστα καμιά 30αρια άτομα.
Η σκηνή πρέπει να παίχτηκε στην Ιταλική τηλεόραση γιατί υπήρχε στο σημείο καμεραμάν της RAI που παραλίγο να σπάσει την κάμερα του από τον ενθουσιασμό.
Μέτα από τον Colin όλοι πέρασαν μεν γρήγορα αλλά όχι τόσο σαν και αυτόν.Αυτό μετά από τόσα χρόνια μου έχει μείνει ατόφιο στο μυαλό μου και στο τελευταίο Μαύρο Ρόδο βρήκα στο βουνό και κάποιον άλλο που το είχε παρακολουθήσει και φάγαμε καμία ώρα προσπαθώντας να το αναλύσουμε.
Τι να αναλύσουμε δηλαδή.Το τέλος όμως αυτού του μεγάλου οδηγού δεν ήταν καλό.
Δεν του ταίριαζε και δεν ξέρω κατά πόσο το φρόντισε και αυτός.Ο Στρατισίνο που έχει συνοδηγήσει με όλους τους μεγάλους μου έλεγε ότι ήταν ο πιο γρήγορος αλλά και ο πιο αγενής, σε σημείο που όταν έφτασε στο χώρο της βόλτας με το Legacy έπεσε με φόρα μέσα σε μία γουβα με νερό και έκανε όλους τους παρευρισκόμενους μούσκεμα και δεν μπήκε στον κόπο ούτε μία συγνώμη να ζητήσει!
-
Ο χρήστης face έγραψε:
τον loeb ποιος θα τον αναπολεί..?Αυτοί που έχουν παραστάσεις από τον LOEB.
Τι εννοώ.
Εγώ ας πούμε έχω ζήσει και τον Λεμπ αλλά και τον Τοιβόνεν και τον Ρερλ και τον Άντερσον κλπ.
Αλλά και πιο πριν υπήρχαν και ο Ααλτονεν, αλλά και ο πατέρας Τοιβόνεν και άλλοι τους οποίους δεν έχω δει, οπότε τι να νοσταλγήσω;
Οπότε με μαθηματική ακρίβεια σου λεω γιατί έτσι είναι η ζωή ότι και ο Λοεμπ θα νοσταλγηθεί κάποια στιγμή γιαί έτσι είναι η ζωή. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Εμένα από τον McRae αλλά και από τα rally γενικά μου έχει μείνει το πως πέρασε μέσα από το χωριό Ευαγγελίστρια που ήταν μέσα στην ss Παναγία-Ευαγγελίστρια στο rally Aκρόπολις του 1993 όταν κέρδισε τον αγώνα με το SUBARU Legasy.
Η ss ήταν θυμάμαι 30 χιλιόμετρα και την κέρδισε με διαφορά από τον δεύτερο περίπου 30 δευτερόλεπτα.Πήρε δε όλο τν αγώνα για 27 δευτερόλεπτα!
Η Παναγία-Ευαγγελίστρια ηταν η πρώτη ss του αγώνα.
Δηλαδή από την αρχή χτύπημα και σέκος!1995 με Impreza. Στην ειδική αυτή ήμουν κριτής στο flying και όταν πέρασε ο McRae διπλοτσεκάραμε με τον άλλο συνάδελφο το χρόνο διότι ήταν εξωπραγματικός
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εμένα από τον McRae αλλά και από τα rally γενικά μου έχει μείνει το πως πέρασε μέσα από το χωριό Ευαγγελίστρια που ήταν μέσα στην ss Παναγία-Ευαγγελίστρια στο rally Aκρόπολις του 1993 όταν κέρδισε τον αγώνα με το SUBARU Legasy.
Η ss ήταν θυμάμαι 30 χιλιόμετρα και την κέρδισε με διαφορά από τον δεύτερο περίπου 30 δευτερόλεπτα.Πήρε δε όλο τν αγώνα για 27 δευτερόλεπτα!
Η Παναγία-Ευαγγελίστρια ηταν η πρώτη ss του αγώνα.
Δηλαδή από την αρχή χτύπημα και σέκος!1995 με Impreza. Στην ειδική αυτή ήμουν κριτής στο flying και όταν πέρασε ο McRae διπλοτσεκάραμε με τον άλλο συνάδελφο το χρόνο διότι ήταν εξωπραγματικός
TO 1996 HTAN ΠΑΙΔΙΑ. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗ 'ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΜΕΣΑ' !!!
WRC REVIEW 1996 - DUKE! -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
τον loeb ποιος θα τον αναπολεί..?
Αυτοί που έχουν παραστάσεις από τον LOEB.
Τι εννοώ.
Εγώ ας πούμε έχω ζήσει και τον Λεμπ αλλά και τον Τοιβόνεν και τον Ρερλ και τον Άντερσον κλπ.
Αλλά και πιο πριν υπήρχαν και ο Ααλτονεν, αλλά και ο πατέρας Τοιβόνεν και άλλοι τους οποίους δεν έχω δει, οπότε τι να νοσταλγήσω;
Οπότε με μαθηματική ακρίβεια σου λεω γιατί έτσι είναι η ζωή ότι και ο Λοεμπ θα νοσταλγηθεί κάποια στιγμή γιαί έτσι είναι η ζωή.μπορεί να έχεις και δίκιο...αλλα αυτο το 'ααααααχχχ και να ετρεχε ο ταδε' δεν πρόκειται (κατ΄εμε) να το βγάλει ποτέ....
ο ιαβέρης γιατι νομίζετε ότι αγαπήθηκε και αγαπιέται απο τον κόσμο...εκτός των άλλων για εκείνη την φωτογραφία στον ταρζαν νομίζω με τον μπροστα αριστερό τροχο στον γκρεμο και μπροστα δεξια και πισω αριστερα σε ευθεια ίσα ίσα να πατανε στο χείλος του γκρεμου...
για τον loeb πιστεύω θα αναφέρουν ο 1-2-3-4 πόσες φορες πρωταθλητής που με την σταθερή του, αλάνθαστη,ταχύτητα έπερνε τα πρωταθλήματα..
δεν είναι απαξιωτικό αλλα δεν έχει το συναίσθημα που βγάζει ο παλαβός..
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
Εμένα από τον McRae αλλά και από τα rally γενικά μου έχει μείνει το πως πέρασε μέσα από το χωριό Ευαγγελίστρια που ήταν μέσα στην ss Παναγία-Ευαγγελίστρια στο rally Aκρόπολις του 1993 όταν κέρδισε τον αγώνα με το SUBARU Legasy.
Η ss ήταν θυμάμαι 30 χιλιόμετρα και την κέρδισε με διαφορά από τον δεύτερο περίπου 30 δευτερόλεπτα.Πήρε δε όλο τν αγώνα για 27 δευτερόλεπτα!
Η Παναγία-Ευαγγελίστρια ηταν η πρώτη ss του αγώνα.
Δηλαδή από την αρχή χτύπημα και σέκος!1995 με Impreza. Στην ειδική αυτή ήμουν κριτής στο flying και όταν πέρασε ο McRae διπλοτσεκάραμε με τον άλλο συνάδελφο το χρόνο διότι ήταν εξωπραγματικός
TO 1996 HTAN ΠΑΙΔΙΑ. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗ 'ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΜΕΣΑ' !!!
WRC REVIEW 1996 - DUKE!Μμμμ, μάλλον έχεις δίκιο
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
Εμένα από τον McRae αλλά και από τα rally γενικά μου έχει μείνει το πως πέρασε μέσα από το χωριό Ευαγγελίστρια που ήταν μέσα στην ss Παναγία-Ευαγγελίστρια στο rally Aκρόπολις του 1993 όταν κέρδισε τον αγώνα με το SUBARU Legasy.
Η ss ήταν θυμάμαι 30 χιλιόμετρα και την κέρδισε με διαφορά από τον δεύτερο περίπου 30 δευτερόλεπτα.Πήρε δε όλο τν αγώνα για 27 δευτερόλεπτα!
Η Παναγία-Ευαγγελίστρια ηταν η πρώτη ss του αγώνα.
Δηλαδή από την αρχή χτύπημα και σέκος!1995 με Impreza. Στην ειδική αυτή ήμουν κριτής στο flying και όταν πέρασε ο McRae διπλοτσεκάραμε με τον άλλο συνάδελφο το χρόνο διότι ήταν εξωπραγματικός
TO 1996 HTAN ΠΑΙΔΙΑ. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΗ 'ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΜΕΣΑ' !!!
WRC REVIEW 1996 - DUKE!Επειδή τα έχω κάνει λίγο σκατά, όντως είναι το 96 γιατί έχω στο μυαλό μου υπάρχει και το EVO 3 του Μακινεν.
-
Ο χρήστης face έγραψε:
τον loeb ποιος θα τον αναπολεί..?
Αυτοί που έχουν παραστάσεις από τον LOEB.
Τι εννοώ.
Εγώ ας πούμε έχω ζήσει και τον Λεμπ αλλά και τον Τοιβόνεν και τον Ρερλ και τον Άντερσον κλπ.
Αλλά και πιο πριν υπήρχαν και ο Ααλτονεν, αλλά και ο πατέρας Τοιβόνεν και άλλοι τους οποίους δεν έχω δει, οπότε τι να νοσταλγήσω;
Οπότε με μαθηματική ακρίβεια σου λεω γιατί έτσι είναι η ζωή ότι και ο Λοεμπ θα νοσταλγηθεί κάποια στιγμή γιαί έτσι είναι η ζωή.μπορεί να έχεις και δίκιο...αλλα αυτο το 'ααααααχχχ και να ετρεχε ο ταδε' δεν πρόκειται (κατ΄εμε) να το βγάλει ποτέ....
ο ιαβέρης γιατι νομίζετε ότι αγαπήθηκε και αγαπιέται απο τον κόσμο...εκτός των άλλων για εκείνη την φωτογραφία στον ταρζαν νομίζω με τον μπροστα αριστερό τροχο στον γκρεμο και μπροστα δεξια και πισω αριστερα σε ευθεια ίσα ίσα να πατανε στο χείλος του γκρεμου...
για τον loeb πιστεύω θα αναφέρουν ο 1-2-3-4 πόσες φορες πρωταθλητής που με την σταθερή του, αλάνθαστη,ταχύτητα έπερνε τα πρωταθλήματα..
δεν είναι απαξιωτικό αλλα δεν έχει το συναίσθημα που βγάζει ο παλαβός..
Η φωτογραφία που λες νομίζω ότι είναι σκηνή από ταινία του Γραμματικόπουλου και είναι με ESCΟRT στον Διόνυσο, αν δεν κάνω λάθος.
Όσο για τον LOEB μη τον υποτιμάς.
Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να έχεις αυτό το σταθερό και αλάνθαστο που λες στις ταχύτητες που κινείται.
Όταν είχε παρουσιαστεί ο SAINZ ήταν αντιθεαματικός σε σχέση με τους βόρειους, για την ακρίβεια ο μόνος ποτ τότε οδηγούσε υποστροφικά.
Ρώτησα τότε τον Ιαβέρη γιατί.
Η απάντηση του ήταν ότι ο SAINZ ήταν υποστροφικός γιατί ήταν πολύ διαβασμένος και έκανε πολλές δοκιμές (ελεύθερες τότε)
Στον αντίποδα ο Ιαβέρης μου τοποθέτησε τον Kankkunen που σημειοτέον ο Τάσος θαυμάζει πάρα πολύ.
Μοου είπε λοιπόν ότι το θεματικό στρίψιμο πριν από την στροφή του Kankkunen έχει να κάνει και με το γεγονός ότι ήταν ψιλοτεμπέλης στις δοκιμές και άλλου στυλ.
Δηλαδή ο Kankkunen γύριζε από πριν το αυτοκίνητο ψάχνοντας στην ουσία την στροφή την οποία δεν ήξερε τέλεια όπως ο Ισπανός. -
Εγω θα σας πω κατι πιο προσφατο για τον colin ηταν το 2003 με xsara στο Ρεγγινι (3η ειδικη) στην λακουβα με τα νερα περασε με καπελο γιατι ειχε προβλημα στηναρχη της ειδικης οποιος ηταν εκει ας επιβεβαιωσει.
Αφου περασε μειναμε με το στομα ανοικτο και προσπαθουσαμε να καταλαβουμε τι ειχε κανει ο ανθρωπος,στο ιδιο σημειο πριν την λακουβα ειχε μια μικροεξοδο ο ψηλος.
Τελικα φαινεται οτι οπου συζητιεται το ονομα του γεμιζουν 3-4 σελ.σχολια
να 'ναι καλα θα τον θυμομαστε μια ζωη. -
[quote='thvarveris'][quote='face'][quote='thvarveris'][quote='face'] Η φωτογραφία που λες νομίζω ότι είναι σκηνή από ταινία του Γραμματικόπουλου και είναι με ESCΟRT στον Διόνυσο, αν δεν κάνω λάθος.
ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΥ,ΣΤΗΝ ΠΑΡΝΗΘΑ ΟΜΩΣ.
ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ('ΜΠΟΥΚΑ ΡΟΔΑ' ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ) ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ESCORT ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΦΟΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ (FOUR LINKS) ΟΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΓΛΥΣΤΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ,ΕΠΕΤΡΕΠΕ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΒΑΡΟΥΣ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ (ΑΠΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ) ΝΑ ΕΛΑΦΡΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΛΕΙΠΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ.
ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΤΑΣΟΥ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΤΑΣΟΥ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ακριβώς αυτό λέω...πάντα θυμόμαστε αυτούς που ξεσήκωναν τα πλήθη..
και ευτυχώς είχα την τιμή να τον γνωρίσω απο κοντά..Όσο για τον LOEB μη τον υποτιμάς.
Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να έχεις αυτό το σταθερό και αλάνθαστο που λες στις ταχύτητες που κινείται.
Όταν είχε παρουσιαστεί ο SAINZ ήταν αντιθεαματικός σε σχέση με τους βόρειους, για την ακρίβεια ο μόνος ποτ τότε οδηγούσε υποστροφικά.
Ρώτησα τότε τον Ιαβέρη γιατί.
Η απάντηση του ήταν ότι ο SAINZ ήταν υποστροφικός γιατί ήταν πολύ διαβασμένος και έκανε πολλές δοκιμές (ελεύθερες τότε)
Στον αντίποδα ο Ιαβέρης μου τοποθέτησε τον Kankkunen που σημειοτέον ο Τάσος θαυμάζει πάρα πολύ.
Μοου είπε λοιπόν ότι το θεματικό στρίψιμο πριν από την στροφή του Kankkunen έχει να κάνει και με το γεγονός ότι ήταν ψιλοτεμπέλης στις δοκιμές και άλλου στυλ.
Δηλαδή ο Kankkunen γύριζε από πριν το αυτοκίνητο ψάχνοντας στην ουσία την στροφή την οποία δεν ήξερε τέλεια όπως ο Ισπανός.πρόσεξέ με λιγάκι..
δεν τον υποτιμώ όυτε τον βγάζω σκάρτογια όνομα του θεού ένας παγκόσμιος πρωταθλητης δεν πρεπει να υποτιμάται ποτέ...απλά λέω ότι ο κόσμος θυμάται αυτούς που τον ξεσηκώνουν..τους άλλους τους θεωρεί τερματισάκιδες και δεν τους πολυ πάει..
γιατί?...είναι απλό..τα χρονόμετρα και οι θέσεις αφορούν τους χορηγούς..το θέαμα, τον κόσμο....
-
εγώ απορώ γιατί ο κόλιν εξωστρακίστηκε έτσι από τα πράγματα. Αποδεδειγμένα ταχύς και θεαματικός και άγγλος και όμως! Παράλογες απαιτήσεις ίσως;Είχε προτάσεις και τις απέρριψε; γιατί η λογική πως τους κατέστρεφε τα αμάξια είναι κάπως γμτ...
-
Λίγο από όλα Παναγιώτη,συν το γεγονός ότι η νέα φουρνιά οδηγών ήταν πιο αποτελεσματική με τα ενεργά διαφορικά,οπότε?
-
Ρωτήστε τον D.Richards γιατί δεν τρέχει ο Colin?
-
χρειαζεται να γράψω κατι ? το nickname μου τα λέει ολα !
Colin McRae - σχόλια