-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
καλοριζικο!προσοχη στο ABS που μπαινει ευκολα σε κατσαρο οδοστρωμα!
ευχαριστώ παιδιά
σπύρο όντως στο κατσαρό ψιλοσαστίζει αλλά είναι και ευαίσθητο τελικά! Δίνει γενικά την εντύπωση πως απελευθερώνει λίγο πιο πολύ από ότι πρέπει. Το είχα πρωτοπαρατηρήσει σε 1,2 φίλης..
στα τεστ των 4είχαν πει για πολύ καλά φρένα στο σπορ, μήπως έχεις τα νούμερα; γιατί το τεύχος είναι στο υπόγειο -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
καλοριζικο!
προσοχη στο ABS που μπαινει ευκολα σε κατσαρο οδοστρωμα!
ευχαριστώ παιδιά
σπύρο όντως στο κατσαρό ψιλοσαστίζει αλλά είναι και ευαίσθητο τελικά! Δίνει γενικά την εντύπωση πως απελευθερώνει λίγο πιο πολύ από ότι πρέπει. Το είχα πρωτοπαρατηρήσει σε 1,2 φίλης..
στα τεστ των 4είχαν πει για πολύ καλά φρένα στο σπορ, μήπως έχεις τα νούμερα; γιατί το τεύχος είναι στο υπόγειοστα 100-0 ειναι 42,5.
τα φρενα ειναι πολυ καλα για την κατηγορια του, και το κυριωτερο, ακουραστα...
Ουτε στα Μεγαρα κουραζονται, ουτε σε γρηγορη καταβαση -
κατι αλλο.
η καταναλωση σου ειναι λιγο μεγαλη...
εμενα, με νορμαλ οδηγηση και λιγα ...ξεσπασματα κυμαινεται μεσα στην Αθηνα στα 7,6-8,1 περιπου. Συνηθες νουμερο ειναι το 7,9.
το πας 'αερα'?
-
spiro ποσα χμ εχεις?Σου εχει βγαλει τιποτα?Εγω εχω 16000 τωρα.Μου εχουν πει οτι μετα τις 20000 ανοιγει το μοτερ.Εχεις παρατηρησει εσυ κατι τετοιο?Παντως το δικο μου δεν εχει καψει σταγονα λαδι.Για την καταναλωση τωρα .Οταν το παω χαλαρα μεσα στη πολη εχω περιπου 8,1 ,υποψην εχουμε μονο τρια φαναρια στη πολη!!!.Για κατω απο 8 μονο μια φορα το εχω πετυχει στη πολη.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
spiro ποσα χμ εχεις?Σου εχει βγαλει τιποτα?Εγω εχω 16000 τωρα.Μου εχουν πει οτι μετα τις 20000 ανοιγει το μοτερ.Εχεις παρατηρησει εσυ κατι τετοιο?Παντως το δικο μου δεν εχει καψει σταγονα λαδι.Για την καταναλωση τωρα .Οταν το παω χαλαρα μεσα στη πολη εχω περιπου 8,1 ,υποψην εχουμε μονο τρια φαναρια στη πολη!!!.Για κατω απο 8 μονο μια φορα το εχω πετυχει στη πολη.εχω 45000χλμ, φτου να μην το ματιασω δεν εχει βγαλει καποιο προβλημα! Μετα τις 15000 δεν μπορω να πω οτι εχω δει αλλαγη στο μοτερ, εκτος αν αυτη ηταν πολυ σταδιακη και δεν μπορεσα να την καταλαβω. Το σιγουρο ειναι οτι στην ευθεια φθανει τα 205-210. Νομιζω καλα ειναι για 1400αρι
για την καταναλωση, τι να πω? Εαν εισαι σε νησι και σπανια βαζεις 4η & 5η ειναι λογικη αυτη η τιμη που λες.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
spiro ποσα χμ εχεις?Σου εχει βγαλει τιποτα?Εγω εχω 16000 τωρα.Μου εχουν πει οτι μετα τις 20000 ανοιγει το μοτερ.Εχεις παρατηρησει εσυ κατι τετοιο?Παντως το δικο μου δεν εχει καψει σταγονα λαδι.Για την καταναλωση τωρα .Οταν το παω χαλαρα μεσα στη πολη εχω περιπου 8,1 ,υποψην εχουμε μονο τρια φαναρια στη πολη!!!.Για κατω απο 8 μονο μια φορα το εχω πετυχει στη πολη.
εχω 45000χλμ, φτου να μην το ματιασω δεν εχει βγαλει καποιο προβλημα! Μετα τις 15000 δεν μπορω να πω οτι εχω δει αλλαγη στο μοτερ, εκτος αν αυτη ηταν πολυ σταδιακη και δεν μπορεσα να την καταλαβω. Το σιγουρο ειναι οτι στην ευθεια φθανει τα 205-210. Νομιζω καλα ειναι για 1400αρι
για την καταναλωση, τι να πω? Εαν εισαι σε νησι και σπανια βαζεις 4η & 5η ειναι λογικη αυτη η τιμη που λες.
Βγάζει στο κοντέρ 205;! Λογικά θα έχει 6000+ στροφές εκεί ψηλά!εγώ μέχρι 190 κάτι το έχω πάει
τί γίνεται και έχω 20% περισσότερη κατανάλωση;
θα κάνω το μεγάλο σέρβις των 60χλ και θα επανέλθω...Πάντως οι 4 λέγανε για μέση κατανάλωση 11,7 και νόμιζα πως καλά ήμουν! -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
spiro ποσα χμ εχεις?Σου εχει βγαλει τιποτα?Εγω εχω 16000 τωρα.Μου εχουν πει οτι μετα τις 20000 ανοιγει το μοτερ.Εχεις παρατηρησει εσυ κατι τετοιο?Παντως το δικο μου δεν εχει καψει σταγονα λαδι.Για την καταναλωση τωρα .Οταν το παω χαλαρα μεσα στη πολη εχω περιπου 8,1 ,υποψην εχουμε μονο τρια φαναρια στη πολη!!!.Για κατω απο 8 μονο μια φορα το εχω πετυχει στη πολη.
εχω 45000χλμ, φτου να μην το ματιασω δεν εχει βγαλει καποιο προβλημα! Μετα τις 15000 δεν μπορω να πω οτι εχω δει αλλαγη στο μοτερ, εκτος αν αυτη ηταν πολυ σταδιακη και δεν μπορεσα να την καταλαβω. Το σιγουρο ειναι οτι στην ευθεια φθανει τα 205-210. Νομιζω καλα ειναι για 1400αρι
για την καταναλωση, τι να πω? Εαν εισαι σε νησι και σπανια βαζεις 4η & 5η ειναι λογικη αυτη η τιμη που λες.
Βγάζει στο κοντέρ 205;! Λογικά θα έχει 6000+ στροφές εκεί ψηλά!εγώ μέχρι 190 κάτι το έχω πάει
τί γίνεται και έχω 20% περισσότερη κατανάλωση;
θα κάνω το μεγάλο σέρβις των 60χλ και θα επανέλθω...Πάντως οι 4 λέγανε για μέση κατανάλωση 11,7 και νόμιζα πως καλά ήμουν!εχω βιντεακι που δειχνει για πολυ ωρα το κοντερ στα 205-210 και το στροφομετρο στις 6500...
Ειναι λογικο στα περιοδικα η καταναλωση να ειναι αυξημενη. Και εγω αν δεν πληρωνα την βενζινη, ισως να εκαιγα τοσο...
-
Σπύρο ξέχασες να πεις στον Χημικό ότι φοράς πρόγραμμα Revo.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σπύρο ξέχασες να πεις στον Χημικό ότι φοράς πρόγραμμα Revo.εχεις δικιο, καθως και μια τεραααστια σκουπα!
edit***
οδηγησα 'εν λευκω' για 30' χθες βραδυ ενα Golf IV GTi και εχω ξεχασει πολλα απο τοτε!!!
-
Σπυρο εχεις αλλαξει καθολου αμορτισερ η λαστιχα?Τωρα πρεπει να ειναι η ωρα τους...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Σπυρο εχεις αλλαξει καθολου αμορτισερ η λαστιχα?Τωρα πρεπει να ειναι η ωρα τους...αμορτισερ οχι, λαστιχα ναι, γιατι μεσα σε ενα χρονο ειχαν γινει κουτσουρο!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
êáôé áëëï.ç êáôáíáëùóç óïõ åéíáé ëéãï ìåãáëç...
åìåíá, ìå íïñìáë ïäçãçóç êáé ëéãá ...îåóðáóìáôá êõìáéíåôáé ìåóá óôçí Áèçíá óôá 7,6-8,1 ðåñéðïõ. Óõíçèåò íïõìåñï åéíáé ôï 7,9.
ôï ðáò 'áåñá'?
íá óå ðéêñÜíù ëßãï ...206 1600 xs ÷áëáñÜ 7,2-7,8 êáé ìå ëßãç ðñïóï÷Þ êáôåâáßíåé óôï -7 ...... âÝâáéá äåí ãßíåôáé ðÜíôá áõôü ãéáôßéé
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Σπύρο ξέχασες να πεις στον Χημικό ότι φοράς πρόγραμμα Revo.
εχεις δικιο, καθως και μια τεραααστια σκουπα!
edit***
οδηγησα 'εν λευκω' για 30' χθες βραδυ ενα Golf IV GTi και εχω ξεχασει πολλα απο τοτε!!!
σπύρο αξίζει το ρέβο και τί κόστος έχει;Εχεις δυναμομετρήσει πριν και μετα;
Σε ότι αφορά την κατανάλωση ακόμα απορώ. Εντάξει το πατάω-γεμίζω τα κενά στην κίνηση αλλά μποτιλιρισμένο ποτάμι(μ.ω 30χλμ) με αττική οδό για γέρακα (μ.ω 150) και μεσογείων-σπύρου λουη μετά (μ.ω 30-35χλμ) σούμα 9,5-10 λ/100χλμ.
Κάνω πολλά χιλιόμετρα και με απασχολεί. Μάλλον φταίει το γεγονός πως δουλεύω μεγάλες ταχύτητες και επιταχύνω με το γκάζι στο τέρμα της διαδρομής -
δεν εχω δυναμομετρησει, αλλα εχω μετρησει επιδοσεις...
ολα ειναι εδω: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... %E9%F2+101 ειδικα στις τελευταιες σελιδες.
το δικο μου συμπερασμα ειναι οτι αξιζει περισσοτερο η σκουπα παρα το προγραμμα! Και αυτο παντως κανει μια μικρη διαφορα, και σε ροπη και σε ισχυ. Αισθητη διαφορα γενικα το αυτοκινητο εχει αν χρησιμοποιεις 100αρα βενζινη.
για την καταναλωση παιζει μεγαλο ρολο το κοντο σασμαν οπου στα πολλα χαω το μοτερ δουλευει πολυ ψηλα. Εγω η μεγιστη που εχω δει σε ταξιδι ηταν 10,5 Αθηνα - Τριπολη, αλλα με ταχυτητες 150-200 σχεδον συνεχεια.
-
όντως κουραστικά κοντό το σασμάν στα ταξίδια. Θέλει έκτη ταχύτητα και κρίμα που η σεατ δεν το θέλει.
Το ηλεκτρονικό μπλοκέ που έχει πως λειτουργεί; Στο βιβλιαράκι λέει πως λειτουργεί αν ανιχνευθεί διαφορα 8% στην ολίσθηση μεταξύ των τροχών αν θυμάμαι καλά βεβαια. Οπότε φρενάρει το τροχό λογικά και μετά μπαίνει το αντισπίν; Το οποίο ούτε αυτό δεν έχω καταλαβει...Φρενάρει και αυτό ή κόβει κατευθείαν τον κινητήρα;
Στα χιονια έκλεινα το αντισπίν και όταν σπίνιαρε χαμήλωναν τα φώτα, γιατί το 'μπλοκέ' δούλευε; -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
όντως κουραστικά κοντό το σασμάν στα ταξίδια. Θέλει έκτη ταχύτητα και κρίμα που η σεατ δεν το θέλει.
Το ηλεκτρονικό μπλοκέ που έχει πως λειτουργεί; Στο βιβλιαράκι λέει πως λειτουργεί αν ανιχνευθεί διαφορα 8% στην ολίσθηση μεταξύ των τροχών αν θυμάμαι καλά βεβαια. Οπότε φρενάρει το τροχό λογικά και μετά μπαίνει το αντισπίν; Το οποίο ούτε αυτό δεν έχω καταλαβει...Φρενάρει και αυτό ή κόβει κατευθείαν τον κινητήρα;
Στα χιονια έκλεινα το αντισπίν και όταν σπίνιαρε χαμήλωναν τα φώτα, γιατί το 'μπλοκέ' δούλευε;ειμαστε μαλλον εκτος θεματος εδω, καλυτερα να συνεχισουμε στο θεμα που αναφερω πιο πανω...
σου απαντω λοιπον εδω: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 404#524404
μεταχειρισμένα...206 1.4 ή ibiza 101?