-
Ο χρήστης panos-ms έγραψε:
:evil: Ποσα κιλα εισαι μπορεις να μου πεις Govus?Τελευταία, καμμιά 100άρα... Εσύ πόσα κιλά είσαι ( ) ;
-
Εισαι πολυ σπιρτο ρε Govus
-
Λείπει η αλεπού (cliodriver) από το παζάρι (Renault forum)??
Απ` ότι φαίνεται, μπορεί να καθυστέρησε λίγο, αλλά όχι!
Παρών λοιπόν, με την Κλιούμπα μου! ~ 80Κ and counting.. στα χέρια της γυναίκας μου πλέον, αφού εγώ είμαι με τον 'λόχα' τώρα..
-
Παρών λοιπόν, με την Κλιούμπα μου! ~ 80Κ and counting.. στα χέρια της γυναίκας μου πλέον, αφού εγώ είμαι με τον 'λόχα' τώρα..
welcome φιλαράκι.. το γύρισες στα citroen??
-
Σήμερα παρέλαβα το Clio (1,2 16V του 2002 όπως είπαμε). Πρώτη άποψη στα 17 χιλιόμετρα που έκανα μέχρι τη δουλειά:
- Δεν ακούγεται τσικ από πουθενά. Μοιάζει για καινούργιο.
- Επιταχύνει άψογα 1η-2α.
- Το πλαίσιο μοιάζει υπεραρκετο για τον 1.2 και αυτό μόλις από 3 στροφούλες που μπήκα κάπως γρήγορα.
- Εργονομικά παιχνιδάκι
- Το τιμόνι θα το ήθελα λίγο πιο βαρύ.
- Φρένα υπεραρκετά, παρόλο που τα λάστιχα έχουν τα χιλιομετράκια τους.
- ABS μόνο σε extreme καταστάσεις (τσαρουχώματα).
Ερωτήσεις:
- Έχει 175/65/14 και σκέφτομαι να τα αλλαξω σε λίγο καιρό. Να βάλω τα ίδια ή 185/60/14. Να πάω σε 15άρα? Καμμιά 14αρα αλουμινένια έχει κανείς? (είναι το μοναδικό αξεσουάρ που δεν είχε).
- Από ανάρτηση τι παίζει? Προτάσεις?
Ότιδήποτε άλλο ανακαλύψω θα σας ρωτήσω.
-
για το εν λόγω αμάξι καλύτερα θα σου απαντούσε ο makiskan από το forum του grc που το έχει κι όλας..
από προσωπική εμπειρία έιναι ένα αψογο αμαξι για την πόλη, καλό στα κλειστα στροφιλίκια και κρύβει καλά τα 76 άλογα του ενώ στην εθνική μαζεύει πού γρήγορα τις αποστάσεις (τηρουμένων πάντα των αναλογιών) καταφέρνωντας να κρατάει σταθερα υψηλές μωτ. και φυσικά με αρκετή άνεση.
για ελαστικά θα πρότεινα 185/55 14' για να τονώσεις λίγο τις επιδόσεις του ενω αν δεν σε κόφτει ΄τοσο πήγαινε σε 195/50 15 για πιο καλό grip.. αυτααααααααα.
-
Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
για ελαστικά θα πρότεινα 185/55 14' για να τονώσεις λίγο τις επιδόσεις του ενω αν δεν σε κόφτει ΄τοσο πήγαινε σε 195/50 15 για πιο καλό grip.. αυτααααααααα.Το 55 προφίλ με 185 νομίζω ξεφεύγει πολύ σε απόκλιση.
-
Κωστα καλοριζικο και καλοταξιδο.....
Τιμιο αμαξι μια χαρα θα ειναι για μεσα στη πολη αλλα κ για τα ταξιδακια σου οποτε θελεις...
Στο δια ταυτα τωρα:
Προτεινω 185/55/15.
Η διαφορα ειναι μολις 0,2% απο την διασταση που φοραει τωρα..
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Στο δια ταυτα τωρα:
Προτεινω 185/55/15.
Η διαφορα ειναι μολις 0,2% απο την διασταση που φοραει τωρα..
ευχαριστώ
Ο πάνος μιλούσε για 185/55/14 γι αυτό και το σχόλιο μου.
Οκ, καμμιά 15άρα ζάντα κανείς? -
Ευκολα θα βρεις....
-
εννοείται πως μιλούσα για 14..
θα πρότεινα 185/55 14' για να τονώσεις λίγο τις επιδόσεις του
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Ευκολα θα βρεις....Δεν αμφισβητώ το ότι βρίσκονται εύκολα, αλλά πόσο θα κοστίσουν μαζί με καινούρια λάστιχα; Μήπως γύρω στα 600 ευρώ; Αν ναι, τότε μήπως αξίζει καλύτερα τον κόπο μια επεμβασούλα ( ) στην ανάρτηση, μαζί με μια τετράδα ελαστικών 'μαμίσιων' διαστάσεων;
-
πόσο κέρδος όμως να χεις από μία 'επέμβαση' στις αναρτήσεις όταν αυτές θα κληθούν να δουλέψουν με εργοστασιακών διαστάσεων ελαστικά?
στο δικό μου το clio II 1.2 8v το μόνο που έχω κάνει είναι ένα σετ ελατήρια σε συνδιασμό με 195/50 15'. μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τα 60 καθαρόαιμα αλογατα του αλλά σίγουρα κρατάει δαιμονισμένα.... πρόσφατα - μιας και πλέον έχει περιέλθει στην κατοχή και αποκλειστική χρήση της μητέρας μου- επανατοποθετήθηκαν τα εργοστασιακα ελατήρια με 185/60 14'. τολμώ να πω πως ξενέρωσα απίστευτα με το κράτημα του αλλά τουλάχιστον τώρα ανεβαίνει τα πεζοδρόμια με χάρη caterpillar.....
-
Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
πόσο κέρδος όμως να χεις από μία 'επέμβαση' στις αναρτήσεις όταν αυτές θα κληθούν να δουλέψουν με εργοστασιακών διαστάσεων ελαστικά?στο δικό μου το clio II 1.2 8v το μόνο που έχω κάνει είναι ένα σετ ελατήρια σε συνδιασμό με 195/50 15'. μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τα 60 καθαρόαιμα αλογατα του αλλά σίγουρα κρατάει δαιμονισμένα.... πρόσφατα - μιας και πλέον έχει περιέλθει στην κατοχή και αποκλειστική χρήση της μητέρας μου- επανατοποθετήθηκαν τα εργοστασιακα ελατήρια με 185/60 14'. τολμώ να πω πως ξενέρωσα απίστευτα με το κράτημα του αλλά τουλάχιστον τώρα ανεβαίνει τα πεζοδρόμια με χάρη caterpillar.....
Εκφράζω προσωπική άποψη, αλλά πιστεύω πως είναι καλύτερα να ξεκινάς μια αναβάθμιση (που κοστίζει σε χρόνο και, ιδιαίτερα, χρήμα) από την ανάρτηση ή ακόμη και από τα φρένα και να τελειώνεις με μεγαλύτερων διαστάσεων ελαστικά ή επεμβάσεις στον κινητήρα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση (του cmarin), δεν πιστεύω πως μια διάσταση παραπάνω και σε 15άρες ζάντες, θα προσφέρει κάτι ουσιαστικό, ενώ επιπλέον (ξαναλέω πως) τα ελαστικά τέτοιας διάστασης ίσως κοστίζουν και 25-30% περισσότερο από τα 175άρια... Να προσθέσω δε, πως αλλάζουν (ίσως) μεγέθη όπως αυτό της κατανάλωσης ή ακόμη και του κύκλου στροφής (=χειρότερη ευελιξία, σημαντικό στοιχείο για αυτοκίνητο πόλης)...
Από προσωπική εμπειρία με το πάλαι ποτέ Saxo 1.4 (5θυρο και με 75 ίππους, αλλά και 850 κιλά...), που κάποτε είχα και στ' οποίο είχα αλλάξει τους τροχούς από 165/70/13 σε 165/65/14, τα μαμίσια αμορτισέρ με Bilstein sport, τα ελατήρια εμπρός και τις ράβδους στρέψης πίσω μ' αυτά ενός 106 Rallye (1.6) και τις βάσεις του κιβωτίου και του κινητήρα με χειροποίητες σκληρότερες (και όλ' αυτά με λιγότερο από 150.000 δραχμές, γ@μώ το ευρώ τους...), πιστεύω πως χρειάζονται ουσιωδέστερα και όχι πάντα εντυπωσιακά ή ακριβά 'πειράγματα' από τα ελαστικά για να 'χτίσεις' ένα αυτοκίνητο στα μέτρα σου. -
σαφώς και συμφωνούμε και στο κόστος αλλά και στα βήματα μιας τέτοιας επέμβασης.. συγκριτικά αναφέρθηκα σε φαρδύτερα ελαστικά σίγουρα όχι για λόγους εντυπωσιασμού αλλά καθαρα επιφάνειας τριβής που σε συνδιασμό με την 'φτηνη' λύση του ελατηρίου παίρνεις κάτι που στρίβει και γενικά 'κάθεται' πολύ καλύτερα. όσο για τα φρένα όταν μιλάμε για αυτοκίνητα 1.2 l και 60-70 ίππων νομίζω πως θα ήταν λίγο υπερβολικό να ασχοληθεί κανείς μαζί τους..
εκτός ίσως αν άλλαζε τα μπροστινά με κάτι από μεγαλύτερο μοντέλο που το κόστος θα ήταν πολύ χαμηλό.για το θέμα του κύκλου άστο.... τα γαλλάκια ανέκαθεν είχαν ένα.. τσαμπουκα και δεν έστριβαν πολύ...!!
πάντως κρίνοντας από τις επεμβάσεις στο saxo σε βρίσκω πολύ σωστό στις επιλογές σου...
-
-
Το Λεωνίδιο βγάζει και πορτοκάλια?!
-
ακομη δεν το πηρε στα χιονια το πηγε..... τι παιδι και αυτο.....
-
-
Το clio μαζευει ευκολα πολλα χλμ στην εθνικη....Κανεις ξεκουραστο ταξιδι κ μπορεις να εισαι με πολλα κ να μην το καταλαβαινεις....Στην εθνικη ημουν με 130-140 σταθερα και εκανα κ 1-2 υπερβολες (2χχ χλμ πριν τα διοδια του Σπαθοβουνιου)
Η μεση καταναλωση με οδηγηση απο Αθηνα(πηξιμο @ Κηφισο) μεχρι Λεωνιδιο εφτασε στο 9,9 λιτρα/100 χλμ συμφωνα με το trip computer.
Ο δρομος περιλαμβανει τα παντα απο ευθειες στην εθνικη,ανοικτες καμπες στην εθνικη,επαρχιακο φιδισιο δρομο με ~75 χλμ συνεχων στροφων με ποικιλια οδοστρωματος(Αργος-->Λεωνιδιο) Η καταναλωση αυτη θα πεσει 2 λιτρα/100 χλμ περιπου μετα τα πρωτα 3000χλμ που θα εχω κανει....Θελεις να το δουλευεις μετα τις 4500-5000 οπου και ανοιγει το vvt κ ακουγεται μονο το μοτερ...Εκλεινα τη μουσικη που λετε για να το ακουω.... Δεν ειμαι τρελος...Ερωτευμενος ειμαι....
Στις στροφες,σιγουρα βρισκεται στο περιβαλλον του....Οι μηχανικοι της Renault εκαναν φανταστικη δουλεια...Δεν κοπαναει,ειναι σφιχτο,δεν παιρνει κλισεις και στριβει στριβει στριβει....Ουτε κατα διανοια δεν ανακαλυπτεις τα ορια του...Το ESP δεν ειναι παρεμβατικο κ δεν καταλαβαινεις οτι υπαρχει
Τα φρενα του ειναι δυνατα κ δεν εδειξαν οτι κουραζονται.....Στις Σερρες ωστοσο θα αξιολογηθουν καλυτερα....
Συνολικα απολυτα ευχαριστημενος μεχρι τωρα....
Αυριο θα το παω για λαδια κ φιλτρο λαδιου..για να δουμε κ τις τιμες....
RENAULT FORUM