-
KALISPERA SE OLOUS,
THA ITHELA MIA AMIKRH BOHTHIA.
EXW ENA 206 1600 KAI THELW NA TO ETOIMASW GIA THN KATIGORIA A/6.
OMWS APO AUTA POU AKOUW (DIOTI TIN OMOLOGATION THA TIN EXW SE 5 MERES) DEN MPORW NA ALAKSW THN POLLAPLH EISAGWGHS ME AUTI THS PEUGEOT ή NA TIN METATREPSW GIATI TO AUTOKINHTO THA METRAEI STIN KATFGORIA SUPER1600. STEKEI??
OPOTE THA PREPEI NA NA ASXOLITHW ME TO HLEKTRIKO GKAZI MESW EGKEFALOU???
EUXARISTW POLU
KATHE PLIROFORIA POLUTIMH. -
KALISPERA SE OLOUS,
THA ITHELA MIA AMIKRH BOHTHIA.
EXW ENA 206 1600 KAI THELW NA TO ETOIMASW GIA THN KATIGORIA A/6.
OMWS APO AUTA POU AKOUW (DIOTI TIN OMOLOGATION THA TIN EXW SE 5 MERES) DEN MPORW NA ALAKSW THN POLLAPLH EISAGWGHS ME AUTI THS PEUGEOT ή NA TIN METATREPSW GIATI TO AUTOKINHTO THA METRAEI STIN KATFGORIA SUPER1600. STEKEI??
OPOTE THA PREPEI NA NA ASXOLITHW ME TO HLEKTRIKO GKAZI MESW EGKEFALOU???
EUXARISTW POLU
KATHE PLIROFORIA POLUTIMH. -
KALISPERA SE OLOUS,
THA ITHELA MIA AMIKRH BOHTHIA.
EXW ENA 206 1600 KAI THELW NA TO ETOIMASW GIA THN KATIGORIA A/6.
OMWS APO AUTA POU AKOUW (DIOTI TIN OMOLOGATION THA TIN EXW SE 5 MERES) DEN MPORW NA ALAKSW THN POLLAPLH EISAGWGHS ME AUTI THS PEUGEOT ή NA TIN METATREPSW GIATI TO AUTOKINHTO THA METRAEI STIN KATFGORIA SUPER1600. STEKEI??
OPOTE THA PREPEI NA NA ASXOLITHW ME TO HLEKTRIKO GKAZI MESW EGKEFALOU???
EUXARISTW POLU
KATHE PLIROFORIA POLUTIMH. -
Αλλαγή πολλαπλής (εισαγωγής ή εξαγωγής) --> το αυτοκίνητο γίνεται kit car (όχι S1600) και άρα πρέπει να έχει βάρος 1000 κιλά και δεν μετράει για την Α/6 αλλά μόνο για F3 και γενική.
Την πεταλούδα μπορείς να την επεξεργαστείς, αρκεί να μπορεί να διαπιστωθεί πως είναι η αρχική πεταλούδα. Δηλ. δεν μπορείς να βάλεις απευθείας μία από 106 αλλά μπορείς να βγάλεις το step motor του ηλεκτρικού γκαζιού και να βάλεις πάνω στον άξονα ράουλο με ντίζα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αλλαγή πολλαπλής (εισαγωγής ή εξαγωγής) --> το αυτοκίνητο γίνεται kit car (όχι S1600) και άρα πρέπει να έχει βάρος 1000 κιλά και δεν μετράει για την Α/6 αλλά μόνο για F3 και γενική.Την πεταλούδα μπορείς να την επεξεργαστείς, αρκεί να μπορεί να διαπιστωθεί πως είναι η αρχική πεταλούδα. Δηλ. δεν μπορείς να βάλεις απευθείας μία από 106 αλλά μπορείς να βγάλεις το step motor του ηλεκτρικού γκαζιού και να βάλεις πάνω στον άξονα ράουλο με ντίζα.
Nass, αυτο με το step motor του ηλεκτρονικου γκαζιου, ειναι απλη διαδικασια, δλδ να βγει και να τοποθετηθει ντιζα?
Μπορει να το κανει οποισδηποτε μηχανικος, και το κυριοτερο, ποσο κοστιζει?Τωρα, με την εισαγωγη πιστευω δεν θα εχεις προβλημα codriver, μπορεις να την αφησεις επανω και με το καταλληλο σεταπ βγαζεις ανετα 155 αλογα.
Αυτο που δεν γνωριζω, και δεν μπορω να καταλαβω ειναι τι γινεται με την πολλαπλη εξαγωγης.Αν αφαιρεθει ο καταλυτης, που πρεπει, γιατι ετσι κι αλλιως θα σπασει σε τετοια χρηση, και μπει ενα χειροποιητο χταποδι εκει,το αμαξι θα μετρησει στην F3?
Πολυ παραξενο, δεν υπαρχει αλλη λυση, δεν μπορει να μεινει αυτο το εκτρωμα εξαγωγης επανω, και δη για αγωνιστικη χρηση.
Μεγαλη αδικια. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Nass, αυτο με το step motor του ηλεκτρονικου γκαζιου, ειναι απλη διαδικασια, δλδ να βγει και να τοποθετηθει ντιζα?
Μπορει να το κανει οποισδηποτε μηχανικος, και το κυριοτερο, ποσο κοστιζει?Ρωτήστε κάποιο μηχανικό Πάντως δεν πρέπει να είναι πολύ δύσκολο.
Αν ρωτάς για πολιτικό αυτοκίνητο, καλύτερα να βάλεις μια πεταλούδα από 106Αν αφαιρεθει ο καταλυτης, που πρεπει, γιατι ετσι κι αλλιως θα σπασει σε τετοια χρηση, και μπει ενα χειροποιητο χταποδι εκει,το αμαξι θα μετρησει στην F3?
Ναι, ο καταλύτης μπορεί να αφαιρεθεί. Μιλάω μόνο για την πολλαπλή εξαγωγής, αυτή που φαίνεται στη φωτογραφία J του δελτίου αναγνώρισης πρέπει να διατηρηθεί (όπως και η πολλαπλή εισαγωγής που φαίνεται στη φωτογραφία I).
Μεγαλη αδικια.
Τα παράπονα στην Peugeot (ή οποιοδήποτε άλλο κατασκευαστή)
206 A/6