-
παιδιά θέλω να βάλω 2λιτρο μοτέρ και αεροτομή στο ΑΜΙ8 μου...
-
Ο χρήστης crazywolf έγραψε:
Καλα ρε παιδια, σορρυ...
Σαν κλασσικο θα θεωρουσα κατι πιο παλιο, με πιο ρετρο εμφανηση...
Πχ μια DS ειναι κλασσικη και κουκλαρα, ενα 2CV ειναι επισις κλασσικοτατο και πανεμορφο, αλλα ενα αυτοκηνητο σαν το ΒΧ δεν το βλεπω κλασσικο. Ειδικα με τον κλασσικο τροπο που μπαινει στις στροφες . Ασε που δεν ηταν και τοσο μπροστα απο την εποχη του, οταν βγηκε, οπως οφειλει να ειναι μια citroen...(μην με λιντσαρετε σας παρακαλω... )... απο σχεδιαστικης αποψεως...
Παντος ειληκρινα σορρυ για την αναστατωση.Κοίτα..μετατροπή γίνεται ακόμα και σε DS, 2cv.
Πουλάνε τάσια για DS που δεν είναι δικά του ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕ. Είναι αντικειμενικά ωραία!
To PALLAS ήταν μέσα στα νίκελ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕ.Κανείς δεν είπε «Τι καγκουριά είναι αυτή!!»
Για το 2cv θα βρεις ότι διακοσμητικό έξτρα φαντάζεσαι στο internet αλλά ... ΤΟΥ ΠΑΝΕ. Δεν το κάνουν κιτς. Η μπαγκαζιέρα που πουλάνε δεν είναι original αλλά αρέσει σε όλους!άρα δεν λέμε όχι (κατά την γνώμη μας) επειδή είναι 'σχεδόν' κλασικό...και «δεν κάνει» να το πειράζεις…αλλά επειδή η αλλαγή που θες να κάνεις είναι προς το χειρότερο.
Η διχρωμία στα Citroen ήταν μόδα (DS,2cv,Ami 6) αλλά κανείς δεν έλεγε τίποτα…άλλη εποχή και άλλα δεδομένα…τώρα φαντάζεσαι να βάψεις άσπρη την οροφή της BX?
Αν δεν είχε αεροτομή και έβαζες την original δεν θα σου έλεγε κανείς τίποτα....
Με πιάνεις??
(Και μην ζητάς συγνώμη βρε!)
-
Ο χρήστης crazywolf έγραψε:
Ασε που δεν ηταν και τοσο μπροστα απο την εποχη του, οταν βγηκε, οπως οφειλει να ειναι μια citroen...(μην με λιντσαρετε σας παρακαλω... )... απο σχεδιαστικης αποψεως...ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ??? (Ετοιμάστε την πίσσα και τα πούπουλα!)
Δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς για όλες τις εκδόσεις, ABS για τα κορυφαία μοντέλα, πρωτοποριακός σχεδιασμός του ταμπλώ για την πρώτη γενιά (το κλασικό ταχύμετρο - 'μάτι', ψηφιακό στροφόμετρο, οικονομόμετρο), κλπ κλπ κλπ...
Πρόεδρε, το δεύτερο το φτιάχνουμε εύκολα. Για το πρώτο διατηρώ τις επιφυλάξεις μου (άσε που αν έβρισκα καλό δίλιτρο κινητήρα θα τον έβαζα εγώ στο VTS πρώτα ).
*Κούκλα θα γινόταν η Αmi8 με αεροτομή. Η μήπως όχι?
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
παιδιά θέλω να βάλω 2λιτρο μοτέρ και αεροτομή στο ΑΜΙ8 μου... -
H ξανθούλα χάνει LHM και πίεση από την καρδιά της κρεμαγιέρας...
500 ευρωπουλάκια και πλεον Ο Λ Α (???) εχουν αλλαχθεί!!!
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
άρα δεν λέμε όχι (κατά την γνώμη μας) επειδή είναι 'σχεδόν' κλασικό...και «δεν κάνει» να το πειράζεις…αλλά επειδή η αλλαγή που θες να κάνεις είναι προς το χειρότερο.Η διχρωμία στα Citroen ήταν μόδα (DS,2cv,Ami 6) αλλά κανείς δεν έλεγε τίποτα…άλλη εποχή και άλλα δεδομένα…τώρα φαντάζεσαι να βάψεις άσπρη την οροφή της BX?
Αν δεν είχε αεροτομή και έβαζες την original δεν θα σου έλεγε κανείς τίποτα....
Με πιάνεις??
(Και μην ζητάς συγνώμη βρε!)
παιδια ναι οκ σας πιανω αλλα με εχετε περεξιγησει...
τα μονα που δεν θα ειναι μαμα θα ειναι τα πλαινα σποιλερ και η προσθηκη του πισο προφιλακτηρα... Αεροτομη, μαμα, ζαντες, ισως του σαχο VTS 1ή και μαμα(τις αλουμινιου), μπροστα προφιλακτιρας GTi (με προσθηκουλα μικρης αερωτομης ανεστραμενης)
δηλαδη αυτο...
ή αυτο
ή αυτο (οπως περιπου το σκευτωμαι δηλ...)τι αισθηση κανουν???
Δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς για όλες τις εκδόσεις, ABS για τα κορυφαία μοντέλα, πρωτοποριακός σχεδιασμός του ταμπλώ για την πρώτη γενιά (το κλασικό ταχύμετρο - 'μάτι', ψηφιακό στροφόμετρο, οικονομόμετρο), κλπ κλπ κλπ...
Σχεδιαστικα λεω ηταν καπως 'κοινο'. Peugeυε...
μηχανικα μετραει...
τι ενωεις 'ματι'??? αυτο δεν το εχω δει...αυτο πχ, ε, θα ηταν...καπως...
-
Βολτάρουμε και στο bx 16v com crazywolf?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
παιδιά θέλω να βάλω 2λιτρο μοτέρ και αεροτομή στο ΑΜΙ8 μου...
-
Τα πάντα είναι σχετικά.
Όσο παράξενο είναι να βλέπεις μια ΒΧ έτσι…ακόμα περισσότερο ίσως είναι να θες οπωσήδποτε να πιάσεις τα 130 με ένα Ami ή να προσπαθείς καιρό να το κάνεις να υπερστρέψει.Άρα τα όρια της «ασέβειας σε ένα παλιό και κλασικό αυτοκίνητο» είναι σχετικά.
Όλα τα Citroen σχεδόν (2cv, DS!!, BX, ακόμα και Ami 6) έχουν τρέξει σε αγώνες!
Που είναι ο σεβασμός λοιπόν??
Και μην πείτε ότι τότε ήταν αλλιώς γιατί δεν ήταν κλασικό γιατί τώρα έχω δει εγώ αγώνες εγώ με 2cv
Άρα τα πάντα είναι σχετικά και μπορούμε να μιλάμε για μέρες για το τι 'πρέπει' να κάνει κάποιος ή όχι!!! -
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Τα πάντα είναι σχετικά.
Όσο παράξενο είναι να βλέπεις μια ΒΧ έτσι…ακόμα περισσότερο ίσως είναι να θες οπωσήδποτε να πιάσεις τα 130 με ένα Ami ή να προσπαθείς καιρό να το κάνεις να υπερστρέψει.Άρα τα όρια της «ασέβειας σε ένα παλιό και κλασικό αυτοκίνητο» είναι σχετικά.
Όλα τα Citroen σχεδόν (2cv, DS!!, BX, ακόμα και Ami 6) έχουν τρέξει σε αγώνες!
Που είναι ο σεβασμός λοιπόν??
Και μην πείτε ότι τότε ήταν αλλιώς γιατί δεν ήταν κλασικό γιατί τώρα έχω δει εγώ αγώνες εγώ με 2cv
Άρα τα πάντα είναι σχετικά και μπορούμε να μιλάμε για μέρες για το τι 'πρέπει' να κάνει κάποιος ή όχι!!!What?
Λοιπόν καταθέτω αίτηση μομφής!
Προτείνω να καθαιρεθεί!Tην μια θέλει να κάνει 2λιτρο το Ami8 την άλλη λέει τα παραπάνω...ΕΝΟΧΟΟΟΟΟΣ!
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Βολτάρουμε και στο bx 16v com crazywolf?ειμαστε και μελη...
(ασχετος αν δεν γραφω τπτ...) -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Βολτάρουμε και στο bx 16v com crazywolf?ειμαστε και μελη...
(ασχετος αν δεν γραφω τπτ...) -
Αυτή είναι καλή. Περλέ χρώμα της Millesime και με επιρροές από ΖΧ Coupe 16ν (ζάντες και κόκκινες ρίγες στους προφυλακτήρες). Αυτή όμως δεν μπορεί να θεωρηθεί πολύ modified, καθώς έχει μόνο γνήσια κομμάτια Citroen.
-
Νομίζω οτι το χρώμα είναι original , έβγαινε η 16S σε τέτοιο
-
Μπορεί να με μπερδεύει ο φωτισμός της φωτογραφίας (Αγγλία είναι αυτή) αλλά είτε είναι ασημί είτε περλέ σαμπάνια. Αν είναι το δεύτερο, είναι σίγουρα της έκδοσης Millesime (τη θυμάσαι? από τις τελευταίες που είχαν βγει, σε μπλε και εκείνο το χρώμα μόνο).
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Μπορεί να με μπερδεύει ο φωτισμός της φωτογραφίας (Αγγλία είναι αυτή) αλλά είτε είναι ασημί είτε περλέ σαμπάνια. Αν είναι το δεύτερο, είναι σίγουρα της έκδοσης Millesime (τη θυμάσαι? από τις τελευταίες που είχαν βγει, σε μπλε και εκείνο το χρώμα μόνο).Αν το θυμαμε?? το αγαπημενο μου χρωμα για ΒΧ, αλλά η συγκεκριμένη ΒΧ είναι γνωστη στο ΒΧ16ν club και ειναι ασημι
-
Πάντως μιας και η 16v δεν βγαίνει σε σαμπανιζε ετσι ακριβως θα ηθελα μια 16v!
edit οχι ακριβώς έτσι , αριστεροτίμονη.
-
@ crazywolf
Αφου σωνει και καλά θες να φτιάξεις την ΒΧ σου.
Για μενα βάλε κατευθείαν ένα Mi16 σαν το δικό μου ψιλοψόφιο χαμηλά αλλά μετά τις 4500 άλλα κόλπα (160 άλογα είναι αυτά ). Φυσικά θα το βαλεις πακετο με το σαζμαν του γιατί όλα τα άλλα είναι μακρυά γι αυτό το μοτερ.
Φρένα! Όλες οι ΒΧ έχουν τα ίδια καταπληκτικά φρένα, αυτες που εχουν ABS έχουν και αεριζόμενα εμπρός. Οπότε βρίσκεις μπροστινα από ABS και καθάρισες δεν χρειάζεσαι μεγαλύτερα
Στις αναρτήσεις αλλάζεις σφαίρες και βάζεις από GTi 16ν(όχι 8ν) και αντιστρεπτικές από 16ν ( όλο και κάποιο από τα παιδιά του αγγλικού club θα σου βρει να σου στείλει) και καθάρισες.
Μλιγο ψάξιμο και υπομονη θα βρεις στα μεταχειρισμένα σαλόνι GTi (μπάκετ του είναι φοβερα). Είχα βρει ένα σετ άψογο με 300 -
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Αυτή είναι καλή. Περλέ χρώμα της Millesime και με επιρροές από ΖΧ Coupe 16ν (ζάντες και κόκκινες ρίγες στους προφυλακτήρες). Αυτή όμως δεν μπορεί να θεωρηθεί πολύ modified, καθώς έχει μόνο γνήσια κομμάτια Citroen.
Δεν ειπα πουθενα για πολυ παραπανω... Το αυτοκηνητο του παιδιου (sogoqu κατα παρατσουκλι...) το εδειξα σαν παραδειγμα αυτοκινητου που εχει φτιαχτει με μερακι (και μην αρχησουμε παλι οτι δεν αρεσει κλπ,κλπ. Με μερακι ειναι φτιαγμενο, αρεσει δεν αρεσει...). Οπως βλεπεις το συγκεκριμενο εχει την αερωτομουλα που μου αρεσει, ζαντουλα μαμα (αυτες βρηκα με 100ευρο στην φρατζη.. λετε να αξιζει να τις χτηπησω?...), σποιλερακι μαμα (εμενα μου αρεσει το αλλο με την αεροτομουλα απο κατω...) και μοτορι τζιτζι... το πλαινο μασπιε τωρα που το προσεχω δεν ειναι ασχημο...
Το ολο κραξιμο εγυνε για μια τετοια ανακατασκευη/μετατροπη. Στην τελικη απο 1.4 σε GTi ειναι μετατροπη, οχι ανακατασκευη...με επιρροές από ΖΧ Coupe 16ν
μαμα ειναι το σποιλερ...
-
με επιρροές από ΖΧ Coupe 16ν
μαμα ειναι το σποιλερ...για τις ζαντες λεει ο νικολας και την κοκκινη ριγα
κατα τα αλλα ειναι μια original BX 16v phase II
CITROËN FORUM