-
α. το Rc me 100 και εγω 110 στην κ8???? κατι δε παει καλα...μαλλον δεν ειχαν καλη πιστα οταν δοκιμασαν ρουσου
β. μιλτο μαλλον παω για 20 δεν εχω 280 που εχουν οι 21...
γ. σπυρο απο 19 σε 19.5 δε ξερω αν αξιζει
δ. μιλτο ξερεις οτι κομπλε ο αξονας με ραβδους χωρις αντιστρ ραβδους μονο μεταλλο και διαγωνιες μπαρες εχουν καινουργια 600!!!!!!!!!
ελέος ακους εκει 800 -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Περίπου 240Ε η τετράδα!
Πίσω σα να χαμήλωσε ελαφρά... Εμπρός ή στα ίδια ή ανεπαίσθητα πιο κάτω (δεν είμαι και σίγουρος). Θα το μετρήσω κάποια στιγμή με τη μεζούρα και θα προσπαθήσω να θυμηθώ πόσο ήταν παλιότερα.Δηλαδή τα αμορτισέρ του RC δουλεύουν με τα ελατήρια χαμηλώματος της H&R που έχεις;
Επίσης τα σωληνάκια της Tarox πόσο πάνε;
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
...
δ. μιλτο ξερεις οτι κομπλε ο αξονας με ραβδους χωρις αντιστρ ραβδους μονο μεταλλο και διαγωνιες μπαρες εχουν καινουργια 600!!!!!!!!!...Ορίστε;;!!
Αυτοί με τα μεταχειρισμένα είναι επανειλλειμένα και αδιαλλείπτως απατεώνες (άντε καλά..όχι όλοι - αν βρείτε τίμιο πέστε μου!).Δηλαδή τα αμορτισέρ του RC δουλεύουν με τα ελατήρια χαμηλώματος της H&R που έχεις;
Ναι! Και δουλεύουν υπέροχα! Ελέγχουν ακόμη καλύτερα τις 20άρες με την 22άρα πίσω από ότι τα SP... Πριν παραγγείλω τα RC είχα ζητήσει τα Record SP για το 2.0 καθότι όπως είναι γνωστό η Record δεν τα βγάζει για χαμήλωμα, απλά τα προτείνει ως πολύ συμφέρουσα λύση (και έτσι είναι) και δεδομένου ότι το δικό μου δεν φοράει πλέον την μαμίσια ανάρτηση του 1.6 αλλά επιπέδου RC είναι λογικό τα SP για το 1.6 που φορούσα να τα βρίσκουνε δύσκολα. Δυστυχώς ή ευτυχώς ο εισαγωγέας πουλάει τα SP του 1.6 για όλα τα 206 (ακόμη και στα 2λιτρα ή CC) παρότι οι κωδικοί στον κατάλογό του διαφέρουν. Ευτυχώς που έχω τον επίσημο κατάλογο 2006 της Record και δεν γελάστηκα. Τα RC ελέγχουν πολύ καλά την 'σφαλιάρα' την πίσω ανάρτησης, ενώ τα 'απλά' SP έβρισκαν τα όριά τους και η 'σφαλιάρα' καραδοκούσε (βέβαια αν το ξέρεις και περιμένεις δεν κινδυνεύεις). Όπως είναι κατανοητό δεν φταίει η Record γι αυτό αλλά ο εισαγωγέας.
-
aυτο με τις σφαλιαρες μιλτο με προβληματισε...εγω στη πιστα εζησα 2φορες το ιδιο σκηνικο που ειχα περιγραψει και παλιοτερα...μπασιμο με πολλα υπερστροφη χωρις να αφησω γκαζι η τιμονια........και μετα 3 αναποδα για να το μαζεψω!δεν καταλαβαινα που πατα ο κωλος περιμενα να σταθεροποιηθει για να νιωσω το feedback και να καταλαβω οτι θα ριξει σφαλιαρα απο την αλλη.σκηνικο που μου εχει συμβει 2-3 φορες ακομα στο δρομο. αυτο βεβαια δειχνει
α.αθλια κατασταση πιστας
β.πως εκει μεσα βλεπεις πραγματα και μαθαινεις το αμαξι σου καλυτερα.ως τωρα το εχω αποδωσει στις μαμα ραβδους καθως η πεζο σπορτ σιγουρα ειναι πιο σκληρη ακομα και απο ρουσου.σκεψου μονο οτι τα πισω εχουν ιδιο κωδικο και με τα αγωνιστικα πεζο σπορτ
ομως κατα βαθος ειμαι σιγουρος-δε θελω να το παραδεχτω αφου δεν εχω λεφτα να το κανω- οτι ολα αυτα δε διορθωνονται με τετοιες λυσεις αλλα μονο με ενα αξονα απο rs-sw ...αλλωστε αυτο υποτιθεται οτι κανει.ελεγχει τις αποτομες αντιδρασεις που οφειλονται στις δυναμικες μεταβολες των γωνιων της πισω αναρτησης.κοινως εγω μετα απο ενα σημειο νιωθω στα ζορια τη πισω αναρτηση να ''καταραει''!επισης για το φιλο που ρωτησε επειδη οποτε βλεπω rc πεφτω....στα 4 και το χαζευω απο κατω η ρεζερβα θελει 100000% ξυλωμα οπως και το καζανακι.η μονη περιπτωση ειναι να βαλεις κανα γκρουπ ν με μικρες διαστασεις.αλλα τοτε γιατι να μη βαλεις ενα οριζοντιο χειοροποιητο.??
οιβασεις ειναι ιδιες.το καζανι πιανει εκει που ειναι οι βασεις ρεζερβας.επισης το sw εχει κανονικα το καζανι αλλα εκεινο εχει και +30 εκατ. μηκος -
Κοίτα, δύο βασικοί λόγοι υπάρχουν για τις σφαλιάρες:
- Επαναφορά (rebound) των πίσω ράβδων και της αντιστρεπτικής μαζί, που δεν μπορούν να την φρενάρουν δύο οποιαδήποτε αμορτισέρ.
- Στρεβλώσεις των σταθερών της πίσω ανάρτησης ή και του πλαισίου, που στην περίπτωση μας το πλαίσιο δεν είναι τόσο το πρόβλημα όσο τα ψαλίδια και η λύση είναι δοσμένη και δεδομένη (RC-SW)... Θα έλεγα ότι και τα σινεμπλόκ του πίσω άξονα συμμετέχουν στην διαδικασία οπότε και η αντικατάστασή τους με σκληρότερα PS που δεν θα φορτίζονται με κινητική ενέργεια προς εκτόνωση, θα βοηθήσει επίσης.
Συμφωνώ λοιπόν για τις μπάρες ψαλιδιών από RC-SW. Μέχρι να βρούμε τα λεφτά για αλλαγή άξονα, μπορούμε να φροντίσουμε για πολύ δυνατά πίσω αμορτισέρ και PS σινεμπλόκ π.άξονα.
Για την περίπτωσή σου σκέφτομαι και κάτι ακόμη. Ο συνδυασμός 19,5χιλ ράβδων και 22χιλ αντιστρεπτική δεν έχει φορεθεί αλλού. Μήπως οι πιο αδύναμες πίσω ράβδοι σε συνδυασμό με την δυνατή αντιστρεπτική φορτίζουν με περισσότερα φορτία την αντιστρεπτική όταν πιέζεται και η επαναφορά γίνεται πιό απότομα; Δεν έχω δοκιμάσει τον συνδυασμό σου. Η αλήθεια είναι ότι οι 20άρες με την 21χιλ δεν έριχναν εύκολα σφαλιάρα. Μετά την 22άρα, μου έγινε πρόβλημα η φάπα...Βέβαια, στο γλιστερό οδόστρωμα ή με κρύα λάστιχα η σφαλιάρα δεν έχει εξαλειφθεί ούτε με τα RC αμορτισέρ αλλά έχει μειωθεί ευχάριστα και ίσως να έχει βοηθήσει επιπλέον και το πίσω χαμήλωμα ενός πόντου περίπου (αν και θα μπορούσα να περιμένω το αντίστροφο λόγω αυξημένης πρόσφυσης του πίσω άξονα).
Και τα ελαστικά παίζουν ρόλο, επίσης.Σινεμπλόκ πίσω δεν έχω αλλάξει και το σκέφτομαι κι αυτό πλέον.
Και κάτι ακόμη: Η σφαλιάρα δεν είναι παντελώς ανεπιθύμητη γιατί αυτήν ακριβώς την τάση του πίσω μέρους την χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να στρίψουμε με προτοποθέτηση (με ντριφτ) κάτι που σε πολύ τραχύ οδόστρωμα (με υψηλή πρόσφυση) όπως της πίστας δεν συνηθίζεται (παρατρώγονται και τα ελαστικά έτσι).
Τέλος, η σφαλιάρα γίνεται πραγματικά επικίνδυνη στην βροχή! Εκεί πλέον προσέχω πάρα πολύ... (είναι και τα ημισλίκ φυσικά)
-
Και κάτι ακόμη: Ο Ντίνος μου είπε ότι η Peugeot Sport δεν έχει παράγει αμορτισέρ PS δρόμου για 206 σαν αυτά που πουλάνε στην Αθήνα (η Lion ή ο Κόνδωρας; ) και προτείνονται καί από το PS Club. Γι αυτό και δεν την βρίσκουμε στο site της Peugeot Sport! Κάποιος άλλος την κατασκευάζει, βγαίνει πολύ φθηνότερα και προωθείται μέσω της Lion ή του Κόνδωρα.
Ο Ντίνος προωθεί μόνο official PS και είναι πανάκριβα. Τα δικά σου αμορτισέρ ποιά περίπτωση είναι; -
μιλτο ειναι η δευτερη...
εγω προσωπικα δεν αποκλειω την περιπτωση να εχουν σχεδιαστει - σεταριστει σε συνεργασια με πεζο σπορτ αλλα η ιδια η γαλλια να μην τα πουλα επισημα για να μην μπλεξει με ιδιωτες...ολα ειναι πιθανα.αν κατεβεις αθηνα πρεπει μαλλον να σε παω βολτα.
για τα σχολια για σφαλιαρες με βρισκουν απολυτα συμφωνω...οπως προειπα νιωθω με τις 19.5αρες την αναρτηση να καταρεει οταν χανει προσφυση. και εννοειται οτι αυτο συμβαιει παντα σε συνθηκες μηδενικης σχεδον προσφυσης.στη δε πιστα αυτο συνεβει αρχη που η πιστα ειχε τοννους λασπη και τα λαστιχα ηταν ακομα απατητα(τα εβαλα εκεινη τη μερα τα χανκοοοκ) μετα με καθαρη πιστα και ταλαστιχα να εχουν κανει......100χλμ μεσα στη πιστα το αμαξι κολλαγε σα τσιχλα και δε πεταγε κωλο ουτε και με αποτομες κινησεις πανω στη στροφη.ηθελε πολυ τρελλα για να γυρισει(για αυτο και σβοριξα )τα συνεμπλοκ του πισω αξονα λενε ολοι οτι καπανανε -ακουγονται παρα πολυ αφου ειναι σκετο μεταλλο.ο pduke απο πανω νομιζω εχει ακομα μια τετραδα στο ντουλαπακι του που ποτε δεν εβαλε...αν ακουγονται οπως ψαλιδια ασε δε θελω !!!!!
-
Ναι ο Πάνος έχει 4 σινεμπλόκ. Αλλά από ότι θυμάμαι ποτέ δεν κατάφερε να τα βάλει... Έπεσε σε άσχετο μηχανικό που τον ξέρω, βλέπει Γαλλικό και βρίζει όλη τη μέρα... αντιπαθέστατη συμπεριφορά! Τα περισσότερα γαλλικά που του έστειλα και έφυγαν από τα χέρια του είχαν πρόβλημα...
Άλλοι λένε ότι κοπανάνε, άλλοι λένε ότι απλά περνούνε όλες οι ανωμαλίες μέσα. Δεν έχω μπει σε 206 που να τα φοράει.
Άραγε το RC τί σινεμπλόκ να φοράει; Μήπως είναι ελαστικά αλλά σκληρότερα; Μήπως αυτή είναι πάλι η ιδανική λύση για μας; -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
á. ôï Rc me 100 êáé åãù 110 óôçí ê8???? êáôé äå ðáåé êáëá...ìáëëïí äåí åé÷áí êáëç ðéóôá ïôáí äïêéìáóáí ñïõóïõÄåò ëßãï êáé ÷ñüíï ãýñïõ RC 1,15 áí äåí êÜíù ëÜèïò ...
-
το ρου σου εχει ιδια συνεμπλοκ πισω το εχω ηδη τσεκαρει........
ο γαλλος επελεξε να κρατησει μαμα ανεση και να αλλαξει οδηγικα χαρακτηριστικα μεσω sw αναρτησης...το rc ναι κανει 1.15.9 αν θυμαμαι καλα στους 4τ. εγω παντως εκανα 1.19 με τρελλη λασπη και χωρις να ξερω πιστα με 2 ατομα και με -70αλογα...απο οτι μου ειπαν στεγνο και 1ατομο μαλλον θα πεσω 1.17.+ δε τιθεται νομιζω θεμα συγκρισης με rc το αδικεις
μιλτο η επομενη σου παντως αλλαγη σου συνιστω να ειναι τα συνεμπλοκ.τα δικα μο ειναι η 2η φορα που βγαζω το ενα οφ σε 50000χλμ. η δε αλλαγη στο τιμονι με τα καινουργια ηταν απιστευτη... μηπως να ρωταγες ντινο αν αξιζουν της πεζο σπορτ?50 το ενα και τα μαμα εχουν νομιζω 30...
υ,γ οι κωδικοι απο τα αμορτισερ μου ειναι 2s17007/01 και 02 εμπρος
2s17008-001piso...
αν δεις σαιτ το 217007+8 ειναι στανταρ ... παιζει ο κωδικος μετα.αρα δεν αποκλειεται η κατασκευη παρτιδας δρομου μη εμπορευσιμης...επισης τα ελατηρια ειναι eibach φαρδοστενα -
Πανο, αλλαξες σινεμπλοκ?
Για πες λεπτομερειες...Δημητριε, τα tarox τα πηρα 107 ευρω.
Βεβαια αυτη ηταν τιμη για σπαρκο που ειχα παραγγειλει πριν, και δεν ξερω αν τελικα τα tarox εκαναν περισσοτερο ή λιγοτερο, αλλα σιγουρα ολα καπου εκει παιζουν. -
για τον pduke λεει σπυρο.
τα εβαλες πανω τα σπαρκο?διαφορες?? -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
για τον pduke λεει σπυρο.
τα εβαλες πανω τα σπαρκο?διαφορες??Δεν τα εβαλα ακομα, θα παω μια και καλη για τακακια κλπ srvice.
-
paidia 100kare exoyme se zantes?
-
PCD = 4x108mm
OFFSET (ET) = 27-28mm (εκτός από τις 14x5,5 που έχουν 34mm offset) -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Για πες Δημητριε, τα tarox τα πηρα 107 ευρω.
Βεβαια αυτη ηταν τιμη για σπαρκο που ειχα παραγγειλει πριν, και δεν ξερω αν τελικα τα tarox εκαναν περισσοτερο ή λιγοτερο, αλλα σιγουρα ολα καπου εκει παιζουν.Thanks...
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
το rc ναι κανει 1.15.9 αν θυμαμαι καλα στους 4τ. εγω παντως εκανα 1.19 με τρελλη λασπη και χωρις να ξερω πιστα με 2 ατομα και με -70αλογα...απο οτι μου ειπαν στεγνο και 1ατομο μαλλον θα πεσω 1.17.+ δε τιθεται νομιζω θεμα συγκρισης με rc το αδικεις
Σύμφωνα με το αρχείο μου ο καλύτερος γνωστός χρόνος του 'μαμά' RC στα Μέγαρα είναι 1:15.1' (τον έκανε ο Ν.Ζάχος με το testdrive RC της Lion και ήταν best of 3 laps, οπότε λογικά κατεβαίνει και κάτω από 1:15').
Tο 1:15.9' (που σωστά θυμάσαι) το είχε κάνει όταν είχε πρωτοέρθει το ίδιο αυτοκίνητο ο 'Τεμπερ', σε αρκετά βρώμικη πίστα απ΄ότι έγραφε στο σχετικό άρθρο.
pskarm, το δικό σου τι βελτιώσεις έχει so far?
-
νιντο μηπως εχεις ρουσου ????
αν ναι αστο δεν εχω τιποτα νεο να σου πω....-εχω τη πεζο σπορτ τη ρυθμιζομενη που δε μπαινει στο δικο σου...(εχει βγαλει η kw ομως και ειναι καλη μου εχουν πει για rc)
-αντιστρεπτικες 22 εμπρος πισω...εσενα φορα 21-22. πισω προσφατα εβγαλε η πεζο σπορτ 23 αλλα εχει παρα πολλα λεφτα(230).
αν θες κκοιτα σε h&r εχει σετ 23 εμπρος πισω με κανα 350αρι...εκτος αν ακομα δεν του εχεις παρει τον αερα-ψαλιδια πεζο σπορτ - μουφα μεγαλη μακρυα. λιγα πραματα σε αισθηση και στα 5000χλμ το δεξι οφ...
οτνα πηγα μεγαρα φοραγα και χανκοοκ ζ211 τα οποια ομως δεν ειναι για πιστα και δε νομιζω οτι προσφερουν καμια ιδιαιτερη προσφυση ειδικα σε σχεση με τα μαμα 17αρια πιρελλι του Rc...καλη λυση μια 4αδα 16αρια.ολοι λενε οτι τα 17αρια ειναι υπερβολη ακομα και για rc...
το να κανω +2 απο Rc με 110 αλογα νομιζω οτι ειναι καλο.επισης για καποιους εξυπνακηδες το 206 1.6 κανει 1.18.3 στα χερια του μιχελακακη και οχι στα δικα μας.οσοι γνωστοι εχουν μπει με μαμα 206 1.6 ολοι κινηθηκαν καπου στο 1.20
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
-ψαλιδια πεζο σπορτ - μουφα μεγαλη μακρυα. λιγα πραματα σε αισθηση και στα 5000χλμ το δεξι οφ...
Το κέρδος είναι ότι έχεις σαφέστερο τιμόνι που όμως είναι αισθητό μόνο στρίβοντας οριακά με πολλά χαω (δηλ. εκεί που τα χρειάζεσαι δουλεύουν και γι αυτό τα γουστάρω). Μάλλον όμως είμαι και τυχερός γιατί τα PS ψαλίδια σε μένα βγήκανε μια χαρά...
Το RC δεν παίρνει τα δικά μας ψαλίδια αλλά διαφορετικά. Και μια που το έφερε ο λόγος μήπως θα ήταν έξυπνη επιλογή να βάλουμε εμείς τα ψαλίδια του RC;
Μήπως με αυτά θα πάρουμε και κάστερ (αν οφείλεται τελικά σε αυτά το θετικότερο κάστερ του RC); -
μιλτο θα σε μαλωσω...
αν ειχες διαβασει αλλου τα ποστ μου...........θα ειχες δει οτι εχω τονισει πολλακις!!! οτι οοοοοολα τα 206 xs-gti-rc-sw φορανε μετα το φεις λιφτ τα ιδια ψαλιδια με ιδιο κωδικο στη πεζο.ειναι με πιο σκληρα συνεμπλοκ απο οτι φαινεται και μαλλον για αυτο εγω δεν ειδα και τη τραγικη διαφροα...κοντος ψαλμος ομως καθως θα ψαναβαλω τα μαμα συντομα και θα σου πω.επισης το καστερ οπως εχω ξανατονισει οφειλεται απο οτι φαινεται απλα και μονο στο αυξημενο βαρος του rc και ισως στο αμορτισερ(ομως εσυ το εχεις επανω...) εχει δε και πιο γρηγορη κρεμαγιερα . δηλαδη αμφιβαλλω αν με τη κρεμαγιερα που εχουμε θα ειχε νοημα η αυξηση του καστερ σε ενα 206. λογικα μονο κακο θα εκανε. για αυτο και η πεζο σπορτ παιζει μονο με καμπερ αφηνοντας το καστερ ιδιο...
Τα πάντα για το Peugeot 206