-
ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΜΑΞΙΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΦΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ;
-
ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΜΑΞΙΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΦΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ;
-
ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΜΑΞΙΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΦΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ;
-
Υπάρχει το Berlingo και το C3 σε έκδοση XTR. Ποιο από τα δύο εννοείς?
-
ΤΟ C3 ΕΝΝΟΩ
-
αυτο αμαξι γιατι δεν το βαλανε στα αχρηστεια????
(κανω λαθος??)
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αυτο αμαξι γιατι δεν το βαλανε στα αχρηστεια????γιατί θα ζήλευε το rover streetwise
-
Ειχα ενδιαφερθει περσι, οταν ειχε λανσαριστει (οποτε τιμες κτλ δεν ξερω). Προσφατα εκαναν μικρο face lift (μικροαλλαγες).
Βγαινει υποχρεωτικα με 5αρι ημιαυτοματο κιβωτιο (sensodrive) σε 1,4 και 1,6. Κατα τα λοιπα δεν διαφερει απο το απλο C3 παρα μονο στην εμφανιση. Οι μαυροι προφυλακτυρες, μπαρες κτλ ειναι μονο εμφανιση. Δεν ειναι πιο ψηλο, ουτε εχει καμια εκτος δρομου δυνατοτητα.
Το κιβωτιο ηταν απογοητευτικο. Το αυτοκινητο γονατιζε εντονα σε καθε αλλαγη και δεν μπορουσες να αλλαξεις ταχυτητες χωρις να γινεται αντιληπτο. Βεβαια ηταν η πρωτη μου εμπειρια με ημιαυτοματο κιβωτιο. Εκ των υστερων διαπιστωσα και διαβασα οτι ολα παρουσιαζουν το ιδιο περιπου φαινομενο, οποτε ισως να το αδικω.Αααα, μην το ξεχασω: Τα 'αυτια' (pads) πισω απο το τιμονο για τις σειριακες αλλαγες ειναι ολα τα λεφτα. Αισθανεσαι ενα πραγμα με τον Loeb ρε παιδι μου.
-
Εχω ενα face lift 1,4 και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Οι ταχύτητες αλλάζουν αρκετά γρήγορα, είναι ήσυχο, έχει τράβηγμα από χαμηλά και έχει καλλίτερη ποιότητα στο εσωτερικό. Το δικό μου έχει και ESP, γυάλινη οροφή, ζάντες αλουμινίου και αερόσακους οροφής.
CITROEN C3 XTR