-
Ο χρήστης Traction έγραψε:
Τελικά τι παίζει με τους αντιπροσώπους?Ο καθένας κάνει ό,τι δώρα θέλει?
Έχει κάνει κανείς αντίστοιχη έρευνα αγοράς?Νομίζω είχαμ ξανααναρωτηθεί για αυτό.
Μάλλον ο καθένας κάνει ό,τι δώρα θέλει ή έχει ανάγκη να κάνει για να φτάσει τους στόχους του και το σπουδιαότερο θα κάνει ότι μπορεί λιγότερο. Τελικά θα σου προσφέρει ό,τι τον καταφέρεις εσύ να σου δώσει. Αν δει ότι καίγεσαι και ότι θα το πάρεις έτσι κι αλλιώς θα δώσει το ένα δωράκι που δίνουν όλοι για να μην πας αλλού και προσπαθεί να σε κερδίσει με ετοιμοπαράδοτα. Αν όμως πχ δείχνεις μια δυσκολία θα πρέπει να σε 'βοηθήσει' για να κερδίσει τα λεφτά σου. Και το μετρητοίς πια δεν είναι πάντα καλό εκτός αν καίγεται για μετρητά εκείνητ η στιγμή. Αν πουλάει 10 αυτοκίνητα σε 10 δόσεις με επιτόκια σημαίνει ότι κάθε μήνα θα βγάζει πιο πολλά λεφτά από το να τα πουλάει μετρητοίς 1 αυτοκίνητο το μήνα! -
με το service τι γίνεται παιδιά?και τι είναι το κιτ για τα λαστιχα?για το τιμόνι και την αίσθηση τι έχετε να πείτε?
-
Γιά το service βλέπε αντίστοιχο topic.
Το κιτ γιά τα λάστιχα δουλεύει ως εξής:
Βγάζεις την βαλβίδα του ελαστικού.
Γεμίζεις το ελσαστικό με το ειδικό υγρό.
Επανατοποθετείς βαλβίδα.
Φουσκώνεις το ελαστικό με την τρόμπα.
Το υγρό (παχύρευστο) πιέζεται στα τοιχώματα του ελαστικού.
Πηγαίνεις στο βουλκανιζατέρ και το επισκευάζεις.Το τιμόνι:
Ελαφρύ στις μικρές ταχύτητες, βαραίνει στις θψηλές. Από αίσθηση υπάρχουν και καλύτερα αλλά δεν θα έλεγα πως προβληματίζει. Οι εκδόσεις με τα φαρδύτερα ελαστικά προσφέρουν καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι.
-
Εντυπώσεις
Έκδοση: 1.3 inform + extra pack
Οδηγός: 28 ετών άγαμος κάτοικος ΑθηνώνΜετά απο 2.500 χλμ. το αυτοκιίνητο μου έχει αφήσει γενικά καλές εντυπώσεις. Ο κινητήρας είναι θωρυβώδης αλλά έχει ικανοποιητική δύναμη χαμηλά και ακόμα περισσότερη ψηλά (+4.000 σαλ). Υπάρχει μικρή υστέρηση λόγο ηλεκτρονικού γκαζιού. Η κατανάλωση με βαρή πόδι κυμαίνεται περίπου στα 8,5λ/100χλμ, με ελαφρύ στα 7,5λ/100χλμ ενω στο ταξίδι κοντά στα 7λ/100χλμ. Οι μετρήσεις αφορύν την ένδειξη στην οθόνη του αυτοκινήτου ενω οι δύο πρωτες αφορουν αστικές μετακινήσεις σε συνδυασμο με ΑΟ. Ο επιλογέας ακριβής γρήγορος και ευχάριστος, τα φρένα δυνατά και ανθεκτικά το τιμόνι δεν έχει τέλεια αίσθηση αλλά είναι ακριβές και συνολικά ικναοποιεί. Το αυτοκίνητο επηρεάζεται αρκετά απο πλευρικούς ανέμους, όμως, ελλείψη αυτών, είναι ευθύβολο ταξιδεύοντας άνετα με υψηλή ΜΩΤ στον αυτοκινητόδρομο.
Η άνεση θα έλεγα πως είνα μέτρια,ιδιαίτερα για τους πίσω, οι δε αναρτήσεις θορυβούν αρκετά σε αλλεπάληλες ανωμαλίες. Στις κρύες μέρες άκουσα κάποιους μικροτριγμούς απο το ταμπλό, τώρα που ζέστανε όλα καλά. Το σύστημα θέρμανσης είναι αποτελεσματικό δεν έχω δοκιμάσει ακόμα τον κλιματσμό. Αρκετοί χώροι για μικροαντικείμενα, καλή η ποιότητα των πλαστικών, άνετα τα καθίσματα αλλά θα μπορούσαν να έιχαν λίγο καλύτερη πλευρική στήριξη. Οι χώροι για τους επιβάτες εντυπωσιακοί ακόμα και για μεγαλόσωμους. Με την αναδίπλωση του ενός πίσω καθίσματος τρία άτομα και οι αποσκευές τους ταξιδεύουν ανετα. Στους τέσσερεις μάλλον θα υπάρξει πρόβλημα. Η ορατότητα ικανοποιεί προς πάσα κατεύθυνση ενώ η κοντή μούρη βοηθά στους στενούς δρόμους. Η θέση οδήγησης είναι καλή και η εργονομία απροβλημάτιστη.
Στο δρόμο, το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ευχάριστο. Το πίσω μέρος έχει μία τάση αποκόλησης αλλά εύλκολα ελεγχόμενη (προς το παρών). Οι κλίσιες στις στροφές αν και περιορισμένες τονίζονται απο το ύψος του αυτοκινήτου.Αυτά for now.
-
Μπορείς να ανταλάξεις πληροφορίες με ιδιοκτήτες CZ3 και απο το ColtClub.gr , το οποίο δημιουργήθηκε χάρις το Forum των 4Τ.
inform ε? Πόσο θα ήθελα και εγώ Ηλιοροφή!
ΝΕΟ MITSUBISHI COLT