Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιδέες και λύσεις για το Clio II Phase II
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ιδέες και λύσεις για το Clio II Phase II
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    29
    422
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      peugeot1425 last edited by

      thanks!!!
      ΩΣ ΠΡΟΣ ΘΕΜΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ??
      ΚΑΝΟΝΙΚΟ Η ΚΑΙΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bagus last edited by

        FILE MOU GIATI OXI TO CLIO 1600??
        H DIAFORA STH TIMH DEN EINAI TERASTIA KAI EXEIS PERISSOTERA ALOGA KAI PERISSOTERH ROPH.
        1,4 16V 98HP 13 KG ROPHS
        1,6 16V 110HP 15 KG ROPHS.
        THE CHOICE IS YOUR'S.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          peugeot1425 last edited by

          Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΓΙΑ ΤΟ 1600 ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΙΕΙ ΠΟΛΛΑ!! ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΕΙΧΕ ΤΟ RALLY ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΑΙΓΕ ΚΑΜΙΑ 40-45 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟ ΜΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΟ!!! (ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΟΧΙ ΜΑΚΡΙΝΕΣ ΑΠΟ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ)
          ΓΙ' ΑΥΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΤΙ ΜΕΧΡΙ 1400 ΑΛΛΑ ΔΥΝΑΤΟ
          ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ CLIO 1200 ή 1400 έγινε μεγαλύτερο μιας και σκέφτομαι και το ibiza
          μήπως δεν ξέρω τι θέλω??
          heeeeeelp!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Το Ibiza έχει απαράδεκτο εσωτερικό. Σα να μπαίνεις σε Hyundai είναι. Έλεγα να του κάνω test drive, αλλά με το που μπήκα μέσα άλλαξα γνώμη. Κι όχι ότι είχα κάνα σπουδαίο αυτοκίνητο πριν - ένα Lancia Y10 1.1 του '91 είχα, το οποίο είχα ρημάξει. Αλλά θα πω το εξής: Σε εικόνα εσωτερικού και αίσθηση πολυτέλειας, το Ibiza δεν πιάνει χαρτωσιά μπροστά στα Clio Expression και Dynamique. Εδώ δείχνει φτηνιάρικο ακόμα και μπροστά σε Citroen BX 1.4 του '90.

            Πάρε το Clio στα 1400. Και αρκετά οικονομικό είναι και γρήγορο. Το 1200άρι δεν είναι τρομερά γρήγορο, αλλά έχει σχετικά καλό γκάζι για τα κυβικά του και στρίβει πολύ γρήγορα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • W
              wantone last edited by

              Ο χρήστης skullone έγραψε:

              Να πάρω δάνειο; Ούτε κατά διάνοια. Πρώτον, δεν έχω όρεξη να μπω σε άλλες οικονομικές υποχρεώσεις. Δεύτερον, δε μ'αρέσει η ιδέα των δανείων.

              Afou me doseis den to exeis parei to 1.2?

              Με δόσεις το έχω πάρει, αλλά έχουμε ήδη δυο δάνεια στην οικογένεια και δε σηκώνει με τίποτα. Είναι κι αυτή η ρημάδα η οικονομική κρίση που μας έχει γονατίσει (μ@λ@κες Γιάννο Παπαντωνίου και Ι.Ε.Κ. Τάπερμαν, εσείς δε λέγατε ότι και καλά η ΣοφοκλΑΙους θα πάει στις 10.000 μονάδες και βάζατε το κ@λόπαιδο τον Γιώργο Αυτιά - που τώρα το παίζει επικριτής και τιμητής τους - να λέει στον κόσμο 'πάρτε καταναλωτικά δάνεια και παίξτε στο χρηματιστήριο'; Τώρα που δεν υπάρχει σάλιο και περιοχές ολόκληρες, όπως τα Φάρσαλα, παίρνουν ψωμί με ΒΕΡΕΣΕ, να δούμε πώς θα δουλέψουμε εμείς οι υπόλοιποι. Οι κολλητοί σας καλά την κάνανε την αρπαχτή).

              Και μετά βλέπεις τις άλλες τις ΚΟΤΕΣ (αρσενικές, θηλυκές και αρσενικοθήλυκες) να σου βγάζουν lifestyle εκπομπές και πόσα ξοδεύουν οι μεγαλοαπατεώνες, οι αδήλωτες, οι ζιγκολό και σου'ρχεται να κάνεις όλη τη χώρα μια 11η Σεπτεμβρίου - και ΙΔΙΩΣ τα προάστια της 'καλής' κοινωνίας.

              Anti na xaneis ton xrono sou me to forum giati den briskeis mia douleia? Foititis den eisai? Exeis poly xrono....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thanosm last edited by

                Ο χρήστης PEUGEOT1425 έγραψε:
                Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΓΙΑ ΤΟ 1600 ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΙΕΙ ΠΟΛΛΑ!! ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΕΙΧΕ ΤΟ RALLY ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΑΙΓΕ ΚΑΜΙΑ 40-45 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟ ΜΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΟ!!! (ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΟΧΙ ΜΑΚΡΙΝΕΣ ΑΠΟ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ)
                ΓΙ' ΑΥΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΤΙ ΜΕΧΡΙ 1400 ΑΛΛΑ ΔΥΝΑΤΟ
                ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ CLIO 1200 ή 1400 έγινε μεγαλύτερο μιας και σκέφτομαι και το ibiza
                μήπως δεν ξέρω τι θέλω??
                heeeeeelp!!

                Μην το σκεφτεσαι σε καμια περιπτωση δεν καει οπως το rallye..
                ειναι πολύ ποιο οικονομικο
                Το rallye ρουφαει πολύ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  conpap last edited by

                  ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ CLIO 1,6;
                  ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΣΦΙΧΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΠΑΝΑΕΙ (ΕΧΩ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ BILSTEIN)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bagus last edited by

                    Εβαλα προσφατα στο δικο μου το σπορτ κιτ της Ιταλικης OSRAV σε συνδυασμο με τα ελατηρια χαμηλωματος ELIA(Eibach 3cm) που ειχα στη κατοχη μου..
                    Το αμαξι προς μεγαλη μου εκπληξη μεταμορφωθηκε.Καμμια σχεση με πριν.
                    Εχει γινει τωρα αρκουντως σφικτο και επ’ουδενι δεν κοπαναει.Σου εμπνεει μεγαλη εμπιστοσυνη σε κάθε στροφη.
                    Το κοστος τους αν θυμαμαι καλα είναι 380 Ε με φπα(Osrav) και η τιμη αυτή είναι πιστευω αρκετα καλη σε σχεση με άλλες προτασεις.
                    Βεβαια δεν συνδυαζονται δυστυχως με τα εργοστασιακα ελατηρια ετσι πρεπει να χαμηλωσει το αμαξι…..
                    Αν δεν θελεις χαμηλωμα,τοτε νομιζω πως τα ΚΟΝΙ ρυθμιζομενα στην πιο μαλακη τους ρυθμιση είναι μονοδρομος.
                    Ενημερωσε μας για την επιλογη σου…

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      conpap last edited by

                      Έχω ακουσει ότι τα ΚΟΝΙ ακόμα και στη μαλακή ρύθμιση είναι πιο σκληρά από τα BILSTEIN αλλά δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει.

                      (ΣΗΜ: Δεν θέλω να αλλάξω τα ελατήρια)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • B
                        bagus last edited by

                        Φιλε Conpap μπες στο φορουμ του Greek Renault club και δες αποψεις από δοκιμες αμορτισερ..
                        Εδω http://www.greekrenaultclub.gr/phpbb/viewforum.php?f=11&sid=95a15c4ab75932a5a0a5a9644cd2f57c

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr