-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Γιατι το πιστευεις αυτο?? Διαφωνεις οτι με κοινο παρονομαστη τα ελαστικα μπορεις να εστιασεις καλυτερα στην αποδοση της ομαδας απο αποψη μονοθεσιου, στρατηγικης και οδηγου?
Σε αυτό δεν διαφωνώ καθόλου. Απλά με κοινά ελαστικά οι διαφορές από αγώνα σε αγώνα μεταξύ των ομάδων θα είναι πολύ μικρές. Θα υπάρχει μια παγιωμένη κατάσταση και θα ξέρεις τι να περιμένεις στον επόμενο αγώνα. Φέτος π.χ. αν είχαμε έναν κατασκευαστή ελαστικών, δεν θα έβλεπες αυτά τα σκαμπανευάσματα της Ferrari που έδιναν άλλο χρώμα. Όσο περισσότεροι κατασκευαστές ελαστικών, τόσο περισσότερες αλλαγές στην δυναμικότητα από αγώνα σε αγώνα, και επομένως τόσο πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα.
Προφανως καθε αλλαγη εχει τα καλα της και τα κακα της. Και δεν διαφωνουμε καθολου στα παραπανω. Αλλα εγω δεν πιστευω οτι τα σκαμπανευασματα της Φερραρι οφειλονταν μονο στα ελαστικα φετος. Χωρις να θελω να απομονωσω κανενα παραγοντα, λαμβανοντας υποψην οτι φετος μονο η Φερραρι απο τις μεγαλες ομαδες ειχε αλλα ελαστικα συν τα παραπανω επιχειρηματα του προηγουμενου ποστ μου, δεν θεωρω την ζημια που αναφερεις τοσο σημαντικη.
-
Σε γενικές γραμμές συμφωνούμε, αλλά καθότι τα ελαστικά είναι ο παράγοντας που δίνει τις μεγαλύτερες διαφορές από πίστα σε πίστα, εμένα αυτή η αλλαγή δεν μ' αρέσει καθόλου. Μακάρι να είχαμε και τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές!
-
Ιδεατό θα ήταν να έχει ο καθένας τον δικό του λαστιχά!!!
Όπως ο καθένας έχει το δικό του κινητήρα, μονοθέσιο, αεροδυναμικό κιτ κλπ κλπ κλπ...
Ποιος μας λέει πως αν έχει μονοπώλιο η Μπρι, πως δεν θα κόβει και θα ράβει τα λάστιχα και πάλι στα μέτρα της ΟΠΟΙΑΣ Φεράρι;;
Ή έστω πως δεν θα τα κάνει ασύμβατα με την... κυριότερή της αντίπαλο...Από την άλλη αν έχεις όλες τις ομάδες στο ένα στρατόπεδο και μόνο μία ομάδα στο άλλο (οι 'μπατίρηδες' μάλλον βάρος είναι, παρά εξέλιξη..) βλέπεις ομάδες καταδικασμένες λόγω αυτών των ελαστικών, οπότε το ενιαίο ελαστικό είναι ΠΙΘΑΝΩΣ καλύτερο... (πιθανώς, αρκεί να μην μεροληπτεί ο λαστιχάς...)
-
κατ' εμέ καλύτερο θα ήταν ο οδηγος / οι οδηγοί κάθε αυτοκινήτου να μπορούν να τεστάρουν τα αλλαστικά κάθε κατασκευαστή (2 ή περισσότεροι) στο μονοθέσιό τους την Παρασκευή & Σαββάτο στις ελεύθερες και να επιλέγουν τον κατασκευαστή και γόμα που θέλουν για τα χρονομετρημένα και την Κυριακή αφου κολήσουν και τα αυτοκολιτάκια σε αυτοκίνητο και φορμες.
Έτσι θα μπορούσε να υπάρχει και ξεχωριστή βαθμολογία 'ελαστικών' και πρωτάθλημα.
Όνειρα ????
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ποιος μας λέει πως αν έχει μονοπώλιο η Μπρι, πως δεν θα κόβει και θα ράβει τα λάστιχα και πάλι στα μέτρα της ΟΠΟΙΑΣ Φεράρι;;
Ή έστω πως δεν θα τα κάνει ασύμβατα με την... κυριότερή της αντίπαλο...Με δεδομένο ότι θα παγιωθεί ο ένας προμηθευτής, κάλλιστα μπορούμε να γυρίσουμε σε 'ελεγχόμενα' σλικ, ώστε και οι ταχύτητες να περιοριστούν, και να αχρηστευθεί η προηγούμενη εμπειρία στα αυλακωτά.
Έτσι όλες οι ομάδες ξεκινούν από το μηδέν, και αν τεθούν νωρίς οι προδιαγραφές για 'control tyre', με 5-6 διαφορετικές εκδοχές για όλη τη σεζόν δεν υπάρχει καμμιά περίπτωση εύνοιας.
-
Τι εννοείς ελεγχόμενα σλικ;
Πως δεν θα εξελίσσονται κατά τη διάρκεια της χρονιάς; (αν και πάλι θα μπορεί ήδη από την αρχή της να κοπούν και ραφούν στα μέτρα του εκάστοτε κανακάρη...)
Το παραπάνω λύνεται αν δεν εξελίσσονται για αρκετά χρόνια, αλλά τότε θα γίνουν... μεσαίωνας αργά ή γρήγορα... (αν και πράγματι ίδιος για όλους) -
Δεν είναι η ίδια η Bridgestone που είπε στην Williams(για το 2006), να μην περιμένει την ίδια αντιμετώπιση/μεταχείριση με την Ferrari?
Με άλλα λόγια, το τμήμα της Bridgestone που δημιουργήθηκε στο εργοστάσιο της Ferrari από το 2002, δεν θα πάψει να δουλεύει, και η Ferrari έχει και θα έχει πρόσβαση σε δεδομένα+πληροφορίες των ελαστικών που ποτέ δεν είχε πριν και η Bridgestone σε δεδομένα+πληροφορίες του μονοθεσίου που ποτέ κανένας προμηθευτής δεν είχε πριν. Αυτοί οι δύο πλέον είναι σαν 'ένα'! -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Τι εννοείς ελεγχόμενα σλικ;Πως δεν θα εξελίσσονται κατά τη διάρκεια της χρονιάς; (αν και πάλι θα μπορεί ήδη από την αρχή της να κοπούν και ραφούν στα μέτρα του εκάστοτε κανακάρη...)
Το παραπάνω λύνεται αν δεν εξελίσσονται για αρκετά χρόνια, αλλά τότε θα γίνουν... μεσαίωνας αργά ή γρήγορα... (αν και πράγματι ίδιος για όλους)Εννοώ πως πολύ ευκολα μπορεί να καθοριστεί από την ομοσπονδία το επιθυμητό 'Επίπεδο ταχύτητας'. Επίσης, μπορούν με μεγάλη σαφήνεια να ορίσουν ΠΩΣ θέλουν το λάστιχο αυτό(και έχουν πολύ καιρό μπροστά τους για να το κάνουν). Αν μάλιστα το λάστιχο είανι σλικ, η προηγούμενη εμπειρία των ομάδων με Bridgestone αχρηστεύεται, και ξεκινούν όλοι από το μηδέν.
Θα μπορούσε ακόμα να καθοριστούν 4-5 ΒΑΣΙΚΟΙ τύποι από πριν ξεκινήσει η χρονιά. Αν ήθελε η Bridgestone κάποια αλλαγή, ή να προσθέσει κάποιον τύπο θα χρειαζόταν τη συγκατάθεση του 70% των ομάδων.
Λύσεις υπάρχουν για όλα....
-
Η άποψη του Dupaskie (έτσι γράφεται; ) για το θέμα:
**Could tyre development be more suited to one car than another? **
Yes, that could happen and I’ll explain why... Optimising the performance of a Formula 1 car is dependent on a complex balance between its tyres, its aerodynamics and its traction. It is independent of the driver, the engine’s power per se and race incidents and tactics. If I wanted to favour a given team, I would develop tyres for that team by optimising this balance. Then I would reproduce this tyre for everyone. Even if the tyres were allocated at random, the team being favoured would profit from this development whatever happened. A tyre developed to match the balance of that team’s car would have little chance of being the optimal solution for the other cars. I wasn’t involved at the time, but this is what I have been led to believe happened following explanations from the teams who came knocking at our door in 1999 and 2000 to run on Michelin tyres and who say they want to continue with Michelin today.To be honest, I think the presence of a single tyre manufacturer would do nothing at all to improve the interest of the racing.
Και απόλυτα δίκαιο να καταφέρουν να το κάνουν πάντως. μή βαρετό δεν θα καταφέρουν να το κάνουν.
-
Έφυγε ο αρχισχεδιαστής της Toyota Gustav Brunner από την ομάδα(;) το σίγουρο είναι ότι ο Minardi έφυγε από την Toro Rosso...
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=9375&race_id=0
Launch dates για Ferrari & McLaren
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=9376&race_id=0
-
Λίγες ακόμη τεχνικές λεπτομέρειες της καινούριας Red Bull
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=9377&race_id=0
-
Δεν εχει αναφερθει στο φορουμ αλλα απο χθες η Super Aguri ειναι η 11η ομαδα του πρωταθληματος.
Επισης κατι αλλο σημαντικο ειναι οτι πριν απο λιγο ανακοινωθηκε ο Πολωνος Kubica σαν 3ος οδηγος της BMW. Ποστο περιζητητο αφου ο JV ειναι προσωρινος στην ομαδα. Το ενδιαφερον της υποθεσης ειναι οτι μεχρι το 2004 ο Kubica ηταν μελος της ακαδημιας Renault/Briatore. Το 2005 κοπηκε ομως αυτος κερδισε το Renault World Series και στο επαθλο του που ηταν ενα τεστ με την ομαδα F1 της Renault εβγαλε ματια. Οι φημες ελεγαν οτι η Renault προσφερε τη θεση του 3ου στην ομαδα απο το 07 αλλα οι τελευταιες εξελιξεις δειχνουν οτι ειτε ο Πολωνος οντως υπεγραψε με Briatore και πηγε δανεικος BMW, ειτε ο Theissen εκλεψε απο τον Ιταλο ενα πολυ ενδιαφερον ταλεντο.
-
Υποθέσεις, εικασίες, γεγονότα και προθέσεις... - rally.gr
-
Eφόσον ο fab ζητησε τα σχόλια μας μεσω του φόρουμ ας του τα δωσουμε ;):
- Αρχικα δεν μπορω να μην παρατηρησω οτι λιγο-πολυ καταληγουμε στα ιδια συμπερασματα και μας γενιουνται τα ιδια ερωτηματα. Χαιρομαι ιδιαιτερα.
- Πρωτη ψιλοαντιρρηση που εχω ειναι οτι σε μια low-budget Ρενώ ο πιστός και αξιόπιστος Φιζι δυσκολα θα αντικατασταθεί για το 2007 (εαν και εφόσον συνεχισουν)
- Δευτερη ψιλοαντιρρηση ειναι οτι το αρθρο αφ'ενός υποτιμαει παρα πολυ τη Φερραρι οχι τοσο ως αξία μονοθεσιου για το 2006, αλλα κυριως ως δυναμικη. Επίσης δε δειχνει να θεωρει σημαντικο το (σχεδον βεβαιο για μενα) ενδεχομενο να 'θυσιαστει' η φετινη χρονια για ολικη επαναφορα το 2007 με Ρ-Ρ.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Eφόσον ο fab ζητησε τα σχόλια μας μεσω του φόρουμ ας του τα δωσουμε ;):- Αρχικα δεν μπορω να μην παρατηρησω οτι λιγο-πολυ καταληγουμε στα ιδια συμπερασματα και μας γενιουνται τα ιδια ερωτηματα. Χαιρομαι ιδιαιτερα.
- Πρωτη ψιλοαντιρρηση που εχω ειναι οτι σε μια low-budget Ρενώ ο πιστός και αξιόπιστος Φιζι δυσκολα θα αντικατασταθεί για το 2007 (εαν και εφόσον συνεχισουν)
- Δευτερη ψιλοαντιρρηση ειναι οτι το αρθρο αφ'ενός υποτιμαει παρα πολυ τη Φερραρι οχι τοσο ως αξία μονοθεσιου για το 2006, αλλα κυριως ως δυναμικη. Επίσης δε δειχνει να θεωρει σημαντικο το (σχεδον βεβαιο για μενα) ενδεχομενο να 'θυσιαστει' η φετινη χρονια για ολικη επαναφορα το 2007 με Ρ-Ρ.
Όσον αφορά το 2, κανείς δε μπορεί να θεωρεί δεδομένη την αποχώρηση του Fisichella από τη Renault το 2007. Ωστόσο γεγονός παραμένει ότι ο Fisichella δεν είναι πλέον οδηγός του Briatore ενώ ο Webber είναι και αν ο Αυστραλός δεν καταφέρει να κάνει μια καλύτερη σεζόν από τη φετινή είναι πολύ πιθανό ο Williams να του δείξει την πόρτα. Σε αυτή την περίπτωση, ο Briatore θα τον καλέσει στην ομάδα του για να πλαισιώσει τον Kovalainen αν δεν καταφέρει να του βρει κάπου αλλού ένα cockpit (κατά την άποψή μου). Έτσι κι αλλιώς ο Fisichella δε νομίζω ότι μπορεί να είναι απολύτως ευχαριστημένος από τη μεταχείρισή του... Πολλά βέβαια θα εξαρτηθούν και από την έκβαση της φετινής σεζόν και αν ο Alonso θα αποτελέσει ξένο σώμα στη Renault λόγω του συμβολαίου με τη McLaren.
Για το 3, δεν θα τολμούσα ποτέ να υποτιμήσω τη δυναμική της Ferrari... H Scuderia έχει κατασπαράξει τους τίτλους από το 2000 και ήταν είναι και θα παραμείνει μια (τρομερά) υπολογίσιμη δύναμη ιδίως με τον Schumacher στις τάξεις της. Το ότι η σεζόν του 2006 θα θυσιαστεί για χάρη του 2007 για μένα δεν αποτελεί βάσιμο σενάριο... Δε νομίζω ότι ο Schumacher θα επέτρεπε (εν γνώσει του) κάτι τέτοιο ή ότι ο Todt θα σκεφτόταν να το κάνει αν θέλει να του δώσει τουλάχιστον ένα έναυσμα για να συνεχίσει την καριέρα του εκεί (κάτι που είναι σίγουρο ότι όλοι στη Ferrari θέλουν, για να μη πω χρειάζονται). Το ότι το κείμενο αυτό μπορεί να ρίξει λίγο τη Ferrari το συνειδητοποίησα όταν το έγραφα, αλλά δεν ήταν ο στόχος μου... Όμως τα γεγονότα ωθούν τον καθένα σε μερικά αρνητικά συμπεράσματα για τη Scuderia... Πάντως ποτέ δεν υποτίμησα τη δυναμική της. Αυτό που αμφισβητώ είναι η ενότητά της και το οικογενειακό κλίμα της κλίκας MS-Todt-Brawn (o Byrne θεωρείται ήδη παρελθόν), αλλά και οι επιλογές που έχει κάνει αυτή τα τελευταία χρόνια (που οδήγησαν στη φετινή εικόνα). Όλα φυσικά θα εξαρτηθούν και σε αυτή την περίπτωση από την απόδοση της ομάδας το 2006...
Άλλωστε όπως έγραψα και στο κείμενο, όλα αυτά αποτελούν απλές υποθέσεις και ο καθένας φυσικά έχει το δικαίωμα της γνώμης του
ΥΓ: RIP Keith Duckworth: http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=9389&race_id=0
H Ηonda θα είναι και σπόνσορας της Super Aguri!
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=9386&race_id=0 -
Παντως εχουμε ηδη βαλει τα δαχτυλα του fab σε νερο γιατι τις τελευταιες δυο μερες εχουν παρει φωτια
greo οσο καλη χρονια και αν κανει ο Fisico το 06 παραμενει εκτος τροχιας Briatore και λογικα θα ειναι ο πρωτος που θα φυγει για να παρει θεση καποιο πουλεν. Ομως απο την αλλη δεν πρεπει να μας διαφευγει οτι και ο Alonso αμοιβοταν πλουσιοπαροχα στη Renault πριν ακομη γινει πρωταθλητης και το ερωτημα ειναι ποσο τελικα low budget ειναι (ή δεν ειναι) η ομαδα; Σε καθε περιπτωση το νεο χρυσο παιδι του Ιταλου λεγεται Kovalainen και οποιος και αν ειναι διπλα του θα εχει αχαρο ρολο, αυτο ειναι σιγουρο.
-
Ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται
http://www.sport24.gr/html/ent/330/ent.97330.asp -
- Περι 2ης Ρενω το 2007 (αν και εφόσον). Το τι θελει ο Φιζι δεν πιστευω οτι ειναι θεμα συζητησης. Αν δεν κανω λαθος ειναι του 73, άρα στα 34 του και μετα τη φοβερη φετινη σεζον που εκλεισε με τα 4 DON'T PANIC στην Κινα, το διλημμα θα ειναι Ρενω ή Μιντλαντ. Ο Γουεμπερ αν δεν κατατροπωσει ολοκληρωτικα φετος τον Ροζμπεργκ του χρονου θα ειναι βετερανος και δε θα δικαιολογειται μια προσληψη του στην (ακομα και low-budget) Ρενώ. Φυσικα ο Fab ξερει περισσοτερα
- Fab μπορει να μην ακουγεται ρεαλιστικο σεναριο, απο την αλλη ομως σε ορισμενους τομεις εμενα μου ακουγεται βολικο. Βολικο γιατι και την ομαδα θα την ετοιμασουν καλυτερα για νεο ξεκινημα, αλλα και τον Σουμαχερ θα 'βοηθησουν' να αποφασισει να παει σε μονοθεσιο που δινει φτεράααααα αν οντως θελουν να τον φυγουν ή εχει ηδη κλεισει το διδυμο Ρ-Ρ. Αν (οπως λες) το οικογενειακο κλιμα εχει χαλασει γιατι τον εχουν τοσο αναγκη. Αφου (ελπιζουν πως) θα εχουν τον τρεχοντα πρωταθλητη 2006 και τον δημοφιλεστερο αθλητη παγκοσμιως σε ολα τα σπορ.
- Και εγω απερριψα προταση της Σακιρα για δωρεαν διακοπες οι 2 μας στην Καραϊβικη.
-
Για το 1.: Η ζήτηση του Fisichella στην αγορά του 2007 θα εξαρτηθεί από τις επιδόσεις του το 2006. Και αν ο Briatore αποφασίσει λόγω των γεγονότων με τον Alonso και τη McLaren να δώσει περισσότερη υποστήριξη στον Ιταλό η εικόνα του σίγουρα θα βελτωθεί όπως και η ζήτησή του. Αν ο Webber δεν καταφέρει να 'κατατροπώσει' τον Rosberg τότε θα κάνεί ένα περίφημο Νο 2 για τον Kovalainen. O Briatore δε θα τον ρωτήσει καν αν θέλει να γίνει ο Αυστραλός το Νο2 του Φινλανδού. Απλά θα το κάνει. Κατά την άποψή μου το Νο 1 στη Renault το 2007 θα είναι ο Kovalainen και όποιος θα τον πλαισιώσει θα παίζει σεκόντο σε αυτόν. Όσον αφορά το ότι ο Webber θα θεωρείται βετεράνος το 2007, γιατί ο Fisichella δε θεωρείτο βετεράνος φέτος;
Για το 2, κατά την άποψή μου ένας από τους βασικούς λόγους που ο Schumacher συνεχίζει την καριέρα του είναι η ίδια Ferrari. Αν και η Red Bull είναι μια πιθανότητα, δε βλέπω τον Schumi να θέλει στα 38 του να αλλάξει ομάδα. Η Ferrari από την πλευρά της κατά την άποψή μου θέλει τον Schumacher διότι εκτός από τις ικανότητές του, δε θα πρέπει να ξεχνάμε το ίματζ του, το οποίο είναι συνδεδεμένο και με τις επιτυχίες της αλλά και με την ίδια τη Formula 1 ουσιαστικά. Ασχέτως των προτιμήσεων του καθενός, η Formula 1 αυτή τη στιγμή ισούται με Ferrari και Schumacher στον κόσμο που δεν είναι φανατικός οπαδός της. Επίσης δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Todt έχτισε αυτή την ομάδα και την έκανε αυτό που είναι (τη θυμάστε το '92;;;) μαζί με το Schumacher. O Γερμανός αποτελεί τη ραχοκοκκαλιά της Ferrari περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο οδηγό για οποιαδήποτε ομάδα στην ιστορία του σπορ (με εξαίρεση ίσως τη σχέση Clark-Lotus) και μια αναδιάρθρωση της τάξεως R-R θα γίνει μόνο επειδή ο Michael θα αποφασίσει να τα παρατήσει (κατά την άποψή μου πάντα...)
ΥΓ: ο Paffett επίσημος δοκιματής της McLaren!
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=9392&race_id=0 -
To μόνο που μένει για τη Super Aguri είναι το ναι της FIA:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=9393&race_id=0Οι προτάσεις κανονισμών για το 2008/2009:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=9394&race_id=0
Formula 1 - Διάφορα νέα