-
Δημοσιεύθηκαν στο Web site της ΕΘΕΑ οι Τεχνικοί Κανονισμοί του 2006.
http://ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=767&cat=133
Ενδεχομένως μέχρι την έκδοση του βιβλίου να υπάρξουν πολύ μικρές διαφοροποιήσεις αλλά κατά 99% θα παραμείνουν αυτοί που δημοσιεύθηκαν τώρα.
-
Δημοσιεύθηκαν στο Web site της ΕΘΕΑ οι Τεχνικοί Κανονισμοί του 2006.
http://ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=767&cat=133
Ενδεχομένως μέχρι την έκδοση του βιβλίου να υπάρξουν πολύ μικρές διαφοροποιήσεις αλλά κατά 99% θα παραμείνουν αυτοί που δημοσιεύθηκαν τώρα.
-
Δημοσιεύθηκαν στο Web site της ΕΘΕΑ οι Τεχνικοί Κανονισμοί του 2006.
http://ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=767&cat=133
Ενδεχομένως μέχρι την έκδοση του βιβλίου να υπάρξουν πολύ μικρές διαφοροποιήσεις αλλά κατά 99% θα παραμείνουν αυτοί που δημοσιεύθηκαν τώρα.
-
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ! ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΞΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ WRC?
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ! ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΞΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ WRC?Από που φαίνεται κάτι τέτοιο ?
Οχι, είναι η απάντηση...
-
THANKS nass!
-
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ ΓΙΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΒΑΣΑ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΤΟ 106 Α5?ΠΕΙΤΕ ΚΑΝΑ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΕ ΦΤΙΑΞΕΤΕ...
-
Ο χρήστης ΜΠΙΣΤΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ έγραψε:
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ ΓΙΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΒΑΣΑ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΤΟ 106 Α5?ΠΕΙΤΕ ΚΑΝΑ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΕ ΦΤΙΑΞΕΤΕ...Ολα τα δελτία αναγνώρισης παρατείνονται αυτόματα για 4 χρόνια μετά τη λήξη τους, εκτός αγώνων του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι. Δηλαδή, αν λήγει το 2003, μπορεί να συμμετέχει σε όλους τους αγώνες στην Ελλάδα εκτός του Ακρόπολις (και στο ΕΚΟ/ΕΛΠΑ), μέχρι το τέλος του 2007.
Σε ό,τι αφορά το 106R 1,3: έληξε τέλος 2003 και είναι ήδη στην 4ετή παράταση, που λήγει τέλος 2007. Από 2008 θα είναι ομάδα Ε. Δεν ξέρω αν σε έφτιαξα
Αυτό σημαίνει πως η ελάχιστη βασική διάρκεια ενός δελτίου αναγνώρισης είναι 7 χρόνια από τη λήξη της παραγωγής (1996 για το συγκεκριμένο 106) + 4 χρόνια παράταση από τη FIA = 11 χρόνια από τη λήξη της παραγωγής, που, για ένα μοντέλο που παράγεται πολλά χρόνια μπορεί να σημαίνει και 13-15 χρόνια ισχύς. Πχ. το συγκεκριμένο 106 διήρκεσε 14 (1994-2007).
-
2 ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΑΚΟΜΑ ΔΛΔ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕ.ΠΑΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΑΣΜΑΝ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ nass
-
ΚΥΡΙΕ nass , ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΞΕΝΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Π.Χ (FORD ESCORT RS COSHWORTH , HYUNDAI ACCENT WRC) ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΘΕΛΟΥΝ H MONO AKROPOLIS?
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
ΚΥΡΙΕ nass , ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ.ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΞΕΝΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Π.Χ (FORD ESCORT RS COSHWORTH , HYUNDAI ACCENT WRC) ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΘΕΛΟΥΝ H MONO AKROPOLIS?
(Μου άρεσε το β΄πληθυντικό 'επιτρέπετε' )
WRC μπορούν να συμμετέχουν σε όποιο αγώνα θέλουν (πχ. Βωβός στο Παλάδιο) αλλά δεν βαθμολογούνται για τον αντίστοιχο θεσμό (Πρωτάθλημα, Κύπελλο)
Τα Escort Cosworth έχουν έτσι και αλλιώς περάσει στην κατηγορία Ε.Δεν ξέρω αν απάντησα... Ομολογώ πως δεν κατάλαβα την ερώτηση.
-
SORRY ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ!
ΕΧΩ ΤΡΕΙΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ESCORT COS, ACCENT WRC, SAXO N/2) KAI ΟΛΟΙ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΑΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΡΘΟΥΝ! ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
SORRY ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ!ΕΧΩ ΤΡΕΙΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ESCORT COS, ACCENT WRC, SAXO N/2) KAI ΟΛΟΙ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΑΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΡΘΟΥΝ! ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!
Το Cossie μόνο στην κατηγορία Ε
Τo Hyundai WRC ναι αλλά δεν βαθμολογείται
Το Saxo N/2 ναι.Κίνητρα ? Ανά περίπτωση...
-
ΑΝΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ?
-
Ανάλογα με τον οργανωτή κάθε αγώνα.
Συνήθως πάντως δε δίνουν τίποτα...
-
φερτους στο Σπριντ Κοζάνης και όλα κερασμένα θα τα έχουν
-
Σε ό,τι αφορά τους τεχνικούς κανονισμούς, τα ράλι σπριντ εξομειώνονται με τα ράλι και έχουν κοινούς τεχνικούς κανονισμούς.
Άρα από το 2006 στα ράλλυ σπρίντ τα Kit Car A/5 (1150 - 1400 cc) θα τρέχουν στην κατηγορία έως 1400cc απλά με βάρος 920 κιλά (αντί 850 των κανονικών Α5) και όχι στην κατηγορία έως 1600cc
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
φερτους στο Σπριντ Κοζάνης και όλα κερασμένα θα τα έχουνΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ACCENT ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΧΩΜΑΤΙΝΟ (ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ?) ΚΑΙ Ο SAXO N/2 ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΣΩ ΓΙΑ ΔΕΘ!
ΑΛΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΩΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΙΝΗΤΡΑ! ΑΟΘ ΑΚΟΥΕΙ?
-
ΑΚΟΥΕΙ Νass ?
ΕΧΩ ΕΝΑ Α6 , ΜΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ .
Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ Δ.Τ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΟΞΥΛΙΟ .
ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΡΟΛ ΚΕΙΤΖ ΑΥΤΟ , ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ .
ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ Δ.Τ. ΤΗΝ ΑΧΡΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ?
ΤΗΝ ΧΡΗΑΖΕΤΑΙ Ο Τ.Ε. ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΗΜΙΑ ? ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΡΟΛ ΚΕΙΤΖ ?
ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ?
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΑΚΟΥΕΙ Νass ?ΕΧΩ ΕΝΑ Α6 , ΜΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ .
Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ Δ.Τ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΟΞΥΛΙΟ .
ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΡΟΛ ΚΕΙΤΖ ΑΥΤΟ , ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ .
ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ Δ.Τ. ΤΗΝ ΑΧΡΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ?
ΤΗΝ ΧΡΗΑΖΕΤΑΙ Ο Τ.Ε. ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΗΜΙΑ ? ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΡΟΛ ΚΕΙΤΖ ?
ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ?
Εφόσον λείπει το αυτοκόλλητο (δε χρειάζεται πλέον, πετάξτε το), ο τεχνικός έφορος στον επόμενο αγώνα θα ρωτήσει τι έγινε. Οπότε του λέτε πως αλλάχθηκε το roll cage και ξαναγίνεται ένας λεπτομερής έλεγχος στο cage και αναγράφονται τα νέα στοιχεία στις αντίστοιχες θέσεις του ΔΤΤ. Αυτός είναι άλλωστε ο ένας από τους 2 λόγους ύπαρξης του αυτοκόλλητου, να πιστοποιεί πως το cage είναι το ίδιο με αυτό που πέρασε ΔΤΤ (ο άλλος είναι να πιστοποιεί με μια ματιά πως το αυτοκίνητο έχει ΔΤΤ)
Τεχνικοί κανονισμοί 2006