Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf 4Motion ... αξίζει ο Haldex;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Golf 4Motion ... αξίζει ο Haldex;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    34
    334
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jim-theo last edited by

      Μάλλον μπερδεύεις τις καταστάσεις, μιλάς για αυτό που το δείχνει να ανεβαίνει (και είναι δεμένο με συρματόσχοινο) ανάποδα σε πίστα άλματος σκί η κάνω λάθος;
      Από τη συγκεκριμένη δοκιμή που σου λεω κι απο όσο ξέρω ΔΕΝ υπάρχει video.
      Καμιά σχέση, αλλά μιας κι έχεις το πολυπαρουσιαζόμενο από εκπομπές αυτοκινήτου συγκεκριμένο video πες μας σε παρακαλώ είναι ή όχι δεμένο το Allroad με συρματόσχοινο γιατί κι εγώ το έχω κι αν προσέξεις ειδικά στα τελευταία μέτρα φαίνεται ξεκάθαρα.
      Βέβαια μπορεί να είναι εκεί απλά για λόγους ασφαλείας αλλά δεν παύει να υπάρχει και μάλιστα τεντωμένο.
      Αν πάλι διαφωνείς πως είναι δεμένο ευχαρίστως αν κάποιος έχει χώρο στο net να το ανεβάσω για να μην μένουν υπόνοιες!

      Κι επειδή μόλις αναζήτησα το εν λόγω τεστ πρέπει να διορθώσω, πρόκειται γαι το Γερμανικό περιοδικό Sport Auto τεύχος 3/2005 και τα αυτοκίνητα που συγκρίνει είναι:
      VW golf 2.0 TDI 4Motion (Heldex 2nd gen)
      BMW X3 3.0i
      Subaru Impreza WRX STi MY05
      Volvo S60 R
      Audi S4
      Lamborghini Gallardo
      Porsche cayenne Turbo

      Και τα αποτελέσματα των χρόνων ανάβασης:

      1. Subaru Impreza WRX STi 1.37,2 min
      2. Porsche Cayenne Turbo 1.37,7 min
      3. Audi S4 1.39,1 min
      4. VW golf 2.0 TDI 4Motion 1.39,5 min
      5. BMW X3 3.0i 1.40,4 min
      6. Lamborghini gallardo 1.41,6 min
      7. Volvo S60 R 1.45,9 min
        Όλα φορούν χειμερινά λάστιχα ίδιου τύπου.
        JIM
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kasper last edited by

        Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
        Μάλλον μπερδεύεις τις καταστάσεις, μιλάς για αυτό που το δείχνει να ανεβαίνει (και είναι δεμένο με συρματόσχοινο) ανάποδα σε πίστα άλματος σκί η κάνω λάθος;
        Από τη συγκεκριμένη δοκιμή που σου λεω κι απο όσο ξέρω ΔΕΝ υπάρχει video.
        Καμιά σχέση, αλλά μιας κι έχεις το πολυπαρουσιαζόμενο από εκπομπές αυτοκινήτου συγκεκριμένο video πες μας σε παρακαλώ είναι ή όχι δεμένο το Allroad με συρματόσχοινο γιατί κι εγώ το έχω κι αν προσέξεις ειδικά στα τελευταία μέτρα φαίνεται ξεκάθαρα.
        Βέβαια μπορεί να είναι εκεί απλά για λόγους ασφαλείας αλλά δεν παύει να υπάρχει και μάλιστα τεντωμένο.
        Αν πάλι διαφωνείς πως είναι δεμένο ευχαρίστως αν κάποιος έχει χώρο στο net να το ανεβάσω για να μην μένουν υπόνοιες!

        Κι επειδή μόλις αναζήτησα το εν λόγω τεστ πρέπει να διορθώσω, πρόκειται γαι το Γερμανικό περιοδικό Sport Auto τεύχος 3/2005 και τα αυτοκίνητα που συγκρίνει είναι:
        VW golf 2.0 TDI 4Motion (Heldex 2nd gen)
        BMW X3 3.0i
        Subaru Impreza WRX STi MY05
        Volvo S60 R
        Audi S4
        Lamborghini Gallardo
        Porsche cayenne Turbo

        Και τα αποτελέσματα των χρόνων ανάβασης:

        1. Subaru Impreza WRX STi 1.37,2 min
        2. Porsche Cayenne Turbo 1.37,7 min
        3. Audi S4 1.39,1 min
        4. VW golf 2.0 TDI 4Motion 1.39,5 min
        5. BMW X3 3.0i 1.40,4 min
        6. Lamborghini gallardo 1.41,6 min
        7. Volvo S60 R 1.45,9 min
          Όλα φορούν χειμερινά λάστιχα ίδιου τύπου.
          JIM

        Allo exo ego tote!

        Anyway opou Torsen=aksiopistia!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgex last edited by

          Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
          Όσο για αυτόν που είπε πως ανέβηκε σε παγωμένη ανηφόρα όπου ήταν σταματημένα Vitara-Forester με το κατά τα άλλα καταπληκτικό για μένα Octavia μάλλον ήταν θέμα οδηγών κι όχι αυτοκινήτου ειδικά για δυο αυτοκίνητα με τρία διαφορικά, bloquet, 'αργά', και μικτής χρήσης ελαστικά, εκτός φυσικά και είναι μια ακόμη περίπτωση εικονικών εμπειριών γιατί διαβάζω πολλές τέτοιες σε αυτό το forum τελευταία (καμιά ειρωνία προς αυτόν που το έγραψε, προς θεού ).
          JIM

          Παρών...
          προφανώς μπορεί να ήταν και θέμα οδηγών, αν πχ οι οδηγοί των Βιτάρα και Φόρεστερ είχαν βάλει τα 'αργά' που αναφέρεις, είναι σίγουρο οτι δεν θα μπορούσαν να περάσουν
          Ούτε το '3 διαφορικά' παίζει ρόλο στην συγκεκριμένη περίπτωση, γιατί ουσιαστικά και εγώ δούλευα 50-50 σε ομοιόμορφη επιφάνεια.

          Μερικές διευκρινήσεις για το επεισόδιο:

          Το Βιτάρα (και άλλα 4χ4 που ήταν εκεί), τα βρήκα σταματημένα οπότε δεν ξέρω πως κόλλησαν (μπορεί απλώς να είδαν την επικινδυνότητα του σημείου και να σταμάτησαν για αλυσίδες).

          Εγώ πέρασα με την 2η προσπάθεια, την 1η που σταμάτησα, δεν μπόρεσα να ξεκινήσω και μάλιστα το αυτοκίνητο έφυγε πίσω με το πλάι. Την 2η φορά πέρασα αλλά με πολύ μικρή ταχύτητα, νόμιζα μάλιστα οτι θα σταματήσει, αλλά δούλεψε το ΕDL και συνέχισα.

          Το Φόρεστερ το βρήκα σταματημένο στο σημείο που είχα κολλήσει εγώ την 1η φορά (πέρασε ενώ είχα πάει πιό πίσω να γυρίσω). Δεν είδα αν κόλλησε ή αν σταμάτησε για να μιλήσει με αυτούς που έβαζαν αλυσίδες, πάντως την ώρα που περνούσα από δίπλα του με κοίταζε κάπως έτσι

          Αφού πέρασα ήθελα να σταματήσω γιατί ήμουν περίεργος να δω το πως και γιατί, και τι θα γίνει τελικά, αλλά η ανηφόρα συνέχιζε και δεν έλεγε να σταματήσω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgex last edited by

            Ο χρήστης kasper έγραψε:
            Ο Haldex δεν ειναι απλα συνεκτικος(παθητικος)συμπλεκτης αλλα ενεργητικος βασιζομενος στους αισθητηρες του ABS.
            Οταν οι κυριοι τροχοι πανε να ολισθησουν τοτε ακαριαια επεμβαινει ο Haldex.
            Το πλεονεκτημα του Haldex σε σχεση με το απλο viscous ειναι οτι δεν περιμενει να ολισθησουν οι τροχοι για να σφιξει το υγρο.Το συστημα περιλαμβανει μια αντλια που κανει την δουλεια.

            Να συμπληρώσω εδώ κάτι άλλο που έχω παρατηρήσει: αν είμαι πχ σε πολύ γλιστερό, βρεγμένο και λίγο ανηφορικό δρόμο, πηγαίνοντας να ξεκινήσω ΚΑΝΟΝΙΚΑ, μπορεί να νιώσω μια στιγμιαία ολίσθηση των μποστινών τροχών (πραγματικά στιγμιαία). Αν ξεκινήσω πατώντας ΤΕΡΜΑ το γκάζι, δεν υπάρχει αυτή η ολίσθηση. Υποπτεύομαι λοιπόν πως με φούλ γκάζι μπαίνει το haldex χωρίς να ολισθήσουν πρώτα οι μπροστινοί τροχοί.

            Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις που μπορεί να μπαίνει χωρίς ολίσθηση, αλλά εκεί ακούγονται διάφορα, χωρίς κατά την γνώμη μου να είναι κάτι εξακριβωμένο.

            Αν συνδεθείς με pc στο can-bus και ανοίξεις τον controller του haldex, βλέπεις διάφορα στοιχεία (πχ θερμοκρασία λαδιού, ταχύτητες τροχών), αλλά δεν έχω βρεί ακόμα αν και που λέει για την εμπλοκή του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cpp last edited by

              IMO και με αυτά που έχουν δεί τα ματάκια μου στα ελληνικά βουνά και με ελληνική φιλοσοφία οδηγών τα τελευταία 10 χρόνια με κανονικά λάστιχα και haldex θα το μετρήσεις το βουνό αν δεν σε μαζέψει καμμιά μπαριέρα δεν πάει να χεις από Octavia, S3 ως XC 90 !!!!!!!!!
              Είναι λογικότατο όταν φοράς το καλοκαιρινό F1 ή to P Zero για να στρίβεις καλά στην άσφαλτο τι απάιτηση να έχεις στο χιόνι και στον πάγο
              Δεν κάνει το αμάξι!!!! 9 στα 10 Haldex φοράνε αλυσίδες όσα ανεβαίνουν χωρίς αλυσίδες φοράνε ΧΙΟΝΟΛΑΣΤΙΧΑ και σιδερένιες ζάντες.......
              Το haldex δεν είναι ότι καλύτερο στα δύσκολα!!!!! Έχω πετύχει και αρκετά subaru κολλημένα γιατί ενώ έχουν καλή τετρακίνηση (πολύ καλύτερη από το haldex στα χιόνια) έχουν φόλα λάστιχα!!!!!!
              Για να είσαι καλύτερα θες πρώτα λάστιχα και μετά τρία διαφορικά...... Αν θες να μείνεις στο Group ψάξε τι φοράει Torsen βάλε και τα καλά λάστιχα και θα παίζεις αρκετά καλά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στα πολύ δύσκολα μπορεί να έχεις πρόβλημα!!!!!
              Κάτι τυπάδες που υπερεκτιμούν τα αυτοκίνητα επειδή και καλά είναι τετρακίνητα την πατάνε και δημιουργούν συνήθως προβλήματα και στους υπόλοιπους με την υπερβολική σιγουριά που νιώθουν...... Για το τι γίνεται στον Παρνασσό........... αν ποτέ πας Αράχωβα σταμάτα στα παιδιά στην Express Service να σου πουν τι αντιμετώπιζουν το χειμώνα και πόσα τετρακίνητα μαζέύουν από τα χαντάκια!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kasper last edited by

                Ο χρήστης georgex έγραψε:

                Ο Haldex δεν ειναι απλα συνεκτικος(παθητικος)συμπλεκτης αλλα ενεργητικος βασιζομενος στους αισθητηρες του ABS.
                Οταν οι κυριοι τροχοι πανε να ολισθησουν τοτε ακαριαια επεμβαινει ο Haldex.
                Το πλεονεκτημα του Haldex σε σχεση με το απλο viscous ειναι οτι δεν περιμενει να ολισθησουν οι τροχοι για να σφιξει το υγρο.Το συστημα περιλαμβανει μια αντλια που κανει την δουλεια.

                Να συμπληρώσω εδώ κάτι άλλο που έχω παρατηρήσει: αν είμαι πχ σε πολύ γλιστερό, βρεγμένο και λίγο ανηφορικό δρόμο, πηγαίνοντας να ξεκινήσω ΚΑΝΟΝΙΚΑ, μπορεί να νιώσω μια στιγμιαία ολίσθηση των μποστινών τροχών (πραγματικά στιγμιαία). Αν ξεκινήσω πατώντας ΤΕΡΜΑ το γκάζι, δεν υπάρχει αυτή η ολίσθηση. Υποπτεύομαι λοιπόν πως με φούλ γκάζι μπαίνει το haldex χωρίς να ολισθήσουν πρώτα οι μπροστινοί τροχοί.

                Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις που μπορεί να μπαίνει χωρίς ολίσθηση, αλλά εκεί ακούγονται διάφορα, χωρίς κατά την γνώμη μου να είναι κάτι εξακριβωμένο.

                Αν συνδεθείς με pc στο can-bus και ανοίξεις τον controller του haldex, βλέπεις διάφορα στοιχεία (πχ θερμοκρασία λαδιού, ταχύτητες τροχών), αλλά δεν έχω βρεί ακόμα αν και που λέει για την εμπλοκή του.

                ΑΧΧΧΧ αυτο το EDL!!!
                Κριμα που δεν το εχει το GOLF μου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgex last edited by

                  Ο χρήστης cpp έγραψε:
                  Δεν κάνει το αμάξι!!!! 9 στα 10 Haldex φοράνε αλυσίδες όσα ανεβαίνουν χωρίς αλυσίδες φοράνε ΧΙΟΝΟΛΑΣΤΙΧΑ και σιδερένιες ζάντες.......

                  Δηλαδή εγώ είμαι ο 1 στους 10 και κάνω μαγικά? Μπορεί τι να πώ...

                  Γιατί δεν χρειάστηκα ποτέ αλυσίδες. Τις έχω πάντα μαζί μου και δεν έχω πρόβλημα να τις χρησιμοποιήσω παρά να κάνω ζημιά στο αυτοκίνητο.

                  Κατά την γνώμη σου το 4χ4 είναι σχεδόν άχρηστο αν έχεις ασφάλτινα λάστιχα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cpp last edited by

                    Ο χρήστης georgex έγραψε:

                    Δεν κάνει το αμάξι!!!! 9 στα 10 Haldex φοράνε αλυσίδες όσα ανεβαίνουν χωρίς αλυσίδες φοράνε ΧΙΟΝΟΛΑΣΤΙΧΑ και σιδερένιες ζάντες.......

                    Δηλαδή εγώ είμαι ο 1 στους 10 και κάνω μαγικά? Μπορεί τι να πώ...

                    Γιατί δεν χρειάστηκα ποτέ αλυσίδες. Τις έχω πάντα μαζί μου και δεν έχω πρόβλημα να τις χρησιμοποιήσω παρά να κάνω ζημιά στο αυτοκίνητο.

                    Κατά την γνώμη σου το 4χ4 είναι σχεδόν άχρηστο αν έχεις ασφάλτινα λάστιχα.

                    Ειλικρινά νομίζω πως ναι.............. είσαι ο 1 στους 10!!!!
                    Με ασφάλτινα ναι ΙΜΟ είναι σχεδόν άχρηστο το '4χ4' ... μόνο θα σε βοηθήσει να περπατήσεις μέχρι να μποκώσουν τα λάστιχα σου.....!!! Και όταν πετύχεις τις ανηφορικές ή τις κατηφορικές φουρκέτες θα μετρήσεις το βουνό!!!!!.....

                    Και αν μπορείς πες μου γιατί οι υπόλοιποι με Haldex φοράνε αλυσίδες?????
                    Μη μου πεις ότι είχαν το πρόβλημα που αντιμετώπισαν αρκετά haldex τετρακίνητα και δεν το έχουν φτιάξει ακόμα γιατί πάει 1000Ε+........

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgex last edited by

                      Ο χρήστης cpp έγραψε:

                      Δεν κάνει το αμάξι!!!! 9 στα 10 Haldex φοράνε αλυσίδες όσα ανεβαίνουν χωρίς αλυσίδες φοράνε ΧΙΟΝΟΛΑΣΤΙΧΑ και σιδερένιες ζάντες.......

                      Δηλαδή εγώ είμαι ο 1 στους 10 και κάνω μαγικά? Μπορεί τι να πώ...

                      Γιατί δεν χρειάστηκα ποτέ αλυσίδες. Τις έχω πάντα μαζί μου και δεν έχω πρόβλημα να τις χρησιμοποιήσω παρά να κάνω ζημιά στο αυτοκίνητο.

                      Κατά την γνώμη σου το 4χ4 είναι σχεδόν άχρηστο αν έχεις ασφάλτινα λάστιχα.

                      Ειλικρινά νομίζω πως ναι.............. είσαι ο 1 στους 10!!!!
                      Με ασφάλτινα ναι ΙΜΟ είναι σχεδόν άχρηστο το '4χ4' ... μόνο θα σε βοηθήσει να περπατήσεις μέχρι να μποκώσουν τα λάστιχα σου.....!!! Και όταν πετύχεις τις ανηφορικές ή τις κατηφορικές φουρκέτες θα μετρήσεις το βουνό!!!!!.....

                      Και αν μπορείς πες μου γιατί οι υπόλοιποι με Haldex φοράνε αλυσίδες?????
                      Μη μου πεις ότι είχαν το πρόβλημα που αντιμετώπισαν αρκετά haldex τετρακίνητα και δεν το έχουν φτιάξει ακόμα γιατί πάει 1000Ε+........

                      Λοιπόν επειδή δεν κάνω μαγικά, μάλλον κάνεις λάθος.

                      Έχω πετύχει άπειρες φορές τις ανηφορικές και κατηφορικές φουρκέτες, και δεν έχω μετρήσει το βουνό. Μάλιστα και σε δικίνητο έβγαζα πάντα τις αλυσίδες στην κατηφόρα, για να μην το ταλαιπωρώ, και δεν είχα ποτέ πρόβλημα (χωρίς χιονολάστιχα).

                      Tους υπόλοιπους με haldex δεν τους έχω μετρήσει πόσοι φοράνε και πόσοι όχι, όποιος θέλει φοράει για έξτρα ασφάλεια, ή γιατί είναι άσχετος, ή γιατί φοβάται ή δεν ξέρω γιατί άλλο. Από την στιγμή που εγώ ανεβαίνω χωρίς (και με μεγάλη ευκολία), θα μπορούσαν και αυτοί. Αν ανέβαινα με δυσκολία, θα σου έλεγα οκ, έχεις δίκιο.

                      Για το πρόβλημα στα 'αρκετά' haldex, εγώ δεν ξέρω κανέναν, ούτε προσωπικά 3-4 άτομα που γνωρίζω, ούτε κανέναν στο skodaclub.gr που μιλάμε για τυχόν προβλήματα. Ούτε καν γνωρίζω πιό είναι αυτό το πρόβλημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kasper last edited by

                        Παιδες επιτρεψτε μου να πω την αποψη μου.
                        Λογομαχειτε για κατι ....ανοητο!Τα χιονολαστιχα ειναι τελεια στο χιονι!Τελια και παυλα!
                        Οποιος δεν φορα χιονολαστιχα σε ανηφορικες ή κατηφορικες διαδρομες ρισκαρει πολλα και ας εχει και 4χ4.Βεβαια αν βλεπει οτι το αυτοκινητο παει και ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟ τοτε ειμαστε ΟΚ.Αν ΟΧΙ, αλυσιδες!
                        Τωρα αν εσυ ανεβηκες και αλλοι οχι τοτε ΝΑΙ εισαι 1 στους 10 γιατι:
                        1)IMHO ειχες λαστιχα σε καλυτερη κατσασταση.
                        2)Βοηθα απεριοριστα το EDL
                        3)Εχεις περισσοτερη εμπειρια
                        4)Οι υπολοιποι για λογους προσωπικους (οικογενεια στο αυτοκινητο,Φοβος ,ελειψη εμπειριας στο χιονι κτλ) εκαναν μια μικρη προσπαθεια να ανεβουν και βλεποντας οτι η κατασταση (απολυτως ελεγχωμενη για εσενα) δεν τους επερνε,εβαλαν αλυσιδες.

                        Γενικα ρε παιδια κανενας δεν ειναι λαθος και δεν ειμαστε ολοι ιδιοι στην οδηγηση.
                        Το θεμα ειναι να ξερεις τα ορια σου και να ξερεις που σε περνει και που οχι.
                        Γιατι αν εισαι ασχετος και τανκ να σου δωσουν,παλι θα το στουκαρεις!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          georgex last edited by

                          Συμφωνώ απόλυτα για τα χιονολάστιχα.

                          Για τα σημεία που αναφέρεις:

                          1. ναι έχω καινούργια λάστιχα στην αρχή κάθε χειμώνα, πιστεύω οτι βοηθάει πολύ
                          2. ναι βοηθάει πολύ, τα Οκτάβια 4Χ4 το έχουν στάνταρ, δεν ξέρω για τα άλλα του group, υποθέτω και τα Α3.
                          3. λές? δεν κάνω και τίποτα σπουδαίο... πάντως στις κατηφόρες το μόνο που κάνω είναι να πηγαίνω σιγά
                          4. συμφωνώ απολύτως και μπράβο τους, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν μπορούν να ανέβουν, άρα οτι έχει πρόβλημα το σύστημα (εκεί είναι η διαφωνία μου με τον cpp)
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kasper last edited by

                            Ο χρήστης georgex έγραψε:

                            1. ναι βοηθάει πολύ, τα Οκτάβια 4Χ4 το έχουν στάνταρ, δεν ξέρω για τα άλλα του group, υποθέτω και τα Α3.

                            Ναι ολα τα audi το εχουν οπως και το ESP.
                            Η VW τσιγγουνεφτηκε 150 ευρω συστημα και ντροπη της.
                            Τωρα για να βγω απο το γκαραζ μου (pano apo 10 mires klisi) με βροχη πρεπει να κανω οπισθεν σφαιρα ,στροφη 90 μοιρων και ο θεος να βοηθα να μην περνα κανενας απο τον δρομο εκεινη την στιγμη.
                            Αν κοψω ταχυτητα ή σταματησω μου κανει διαφορικο και φτου και απ΄την αρχη!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kasper last edited by

                              Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                              Και κάτι άλλο που θυμήθηκα τώρα, σε περσινό τεύχος τους το Γερμανικό Auto Moto und Sport έκανε συγκριτικό τέστ μεταξύ πολλών και διάφορων τετρακίνητων αυτοκινήτων μεταξύ αυτών και Cayenne, Audi S4, STI κλπ σε ανηφορική διαδρομή για να δουν ποιό θα ανέβει πιο πάνω.
                              Αναζητήστε στο internet παρακαλώ ποιό βγήκε πρώτο μεταξύ μάλιστα κάποιων 'τεράτων' και φορτωμένων με χιλιάδες ηλεκρονικά παραφερνάλια και συστήματα ελέγχου για να μην με θεωρήσετε μεροληπτικό!
                              Προσοχή κι αυτό το έγραψε το AMS που όλοι μας ξέρουμε πόσο αντικειμενικό είναι ειδικά όταν συμμετέχουν Γερμανικά αυτοκίνητα σε δοκιμή τους!
                              JIM

                              Το βρηκα το φιλμακι που ειχα!
                              ΙΔΟΥ

                              Απολαυστε το!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jim-theo last edited by

                                Profanos kai den milame gia tin idia periptosi an kai sto sigkekrimeno sigkritiko tou opiou evales to link den iparxi kamia tipopiisi (pos meni to X5 arage otan exi analogo isos kai kalitero sistima apo to Audi i to Patrol kai giati to Audi exi apo tin arxi ti megaliteri taxitita enantithesi me ta alla pou ksekinane stin efthia me poli ligotera km? ) kai den kseri kanis ti lastixa forane ta alla aftokinita klp pragma poli simantiko otan thes na eise antikimenikos.
                                Parafta to Allroad eine apo ta liga toso kala aftokinita stin katigoria tou pou mou aresi idietera (ki as min anevene prosopika pali tha mou arese ).
                                JIM

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kasper last edited by

                                  Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                                  Profanos kai den milame gia tin idia periptosi an kai sto sigkekrimeno sigkritiko tou opiou evales to link den iparxi kamia tipopiisi (pos meni to X5 arage otan exi analogo isos kai kalitero sistima apo to Audi i to Patrol kai giati to Audi exi apo tin arxi ti megaliteri taxitita enantithesi me ta alla pou ksekinane stin efthia me poli ligotera km? ) kai den kseri kanis ti lastixa forane ta alla aftokinita klp pragma poli simantiko otan thes na eise antikimenikos.
                                  Parafta to Allroad eine apo ta liga toso kala aftokinita stin katigoria tou pou mou aresi idietera (ki as min anevene prosopika pali tha mou arese ).
                                  JIM

                                  Συμφωνω μαζι σου!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  APRILIOS

                                  ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr