-
Καλά, Τοσο Μαλ..@#$!#ς ειναι αυτοί εκει πανω στην ΕΘΕΑ?Αυτός ο Πρόεδρος τα εχει χαμένα τελείως?Για καλό ανέλαβε το Σπόρ ή για να το διαλύσει τελείως?
1.Το παλλάδιο του 2006 Το ειδατε? Δηλαδή θέλει να μου πεί(ο Πρόεδρος) οτι το MITSUBISHI, To SUBARU και τα S1600(αλλαγή σασμαν, φρενων,αναρτησεων, ποδιών, κρεμαγιερων κα) μέσα σε 2 ωρες γινονται χωματινα απο ασφάλτινα?
Μαλλον θα πρέπει να αλλάξω επάγγελμα! Μα ειμαστε σοβαροι τελικά σε αυτή την χώρα?Παει μπροστα το αθλημα τελικα?
Και οι υποδεέστεροι συνδιασμοι?Ποιός απο αυτούς θα εχει την δυνατότητα να πληρώσει αυτά τα κοστολόγια σε service?Η θα δουμε το γελίο θεαμα:Χωματινα αυτοκίνητα σε ασφάλτινες Διαδρομες!Μηπως νομιζουν σε εκείνο το μαγαζάκι(ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ) ΟΤΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ CINQUECENTO και μανατζερ ο κος Κ.Στεφανής?
2.Το Κυπελο ασφάλτου το ειδατε?Τι να πω? Αν μπορουσαν οι περισσότεροι(απο οικονομικής πλευρας) να κάνουν 2μερους αγώνες, Ε, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΤΡΕΧΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΠΡ, οχι στο κυπελακι...
Και η υποχρεωτική συμμετοχή και στις 2 μερες για το ΕΛΠΑ?(ενταξει στο ΔΕΘ μας κάνουν εκπτωση). Βεβαια αφου πρεπει να το Ενισχύσουν Οικονομικα(το ΕΛΠΑ) οι 'Μ@λ$κες' και πέρσι πηγε κατα διαόλου απο συμμετοχές, η μόνη λύση αυτή ηταν!!!!!!!! ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ.Αρε ΛΕΣΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ 'ΚΟΝΟΜΙΣΟΥΝ' παλι...! 2 σε 1, σαν το σαμπουαν με περισσότερα εσοδα και εξοδα μηδέν.
Και το Κερασσάκι στην Τούρτα είναι οτι Μετράνε βαθμολογικά όλοι οι αγώνες.Που σημαίνει οτι με μια πιθανη εγκατάληψη στο Ελπα, ο 4ος της παρέας(ο αργότερος δλδ) γινετε κυπελούχος με το καλημέρα!
3.Το πρωταθλημα Ταχύτητας το ειδατε?
Τρομακτική η βελτίωση, τοσο που τριβω τα μάτια μου! Τοσο πολύ ασχολήθηκαν απο πέρσι να δουνε τι φταίει και δεν πηγαν καλά οι Πίστες, που τους Οργανωτές, μας τους κρατάνε για εκπληξη στο τέλοςΤελος, τωρα κατάλαβα γιατι υπήρξε υποχώρηση απο την μερια του Προεδρου της ΕΘΕΑ σε τυχαία συναντηση με τον Προεδρο του ΣΟΑΑ! ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟς ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ(Ο ΣΟΑΑ) ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!
Αντε και του χρόνου!
-
Καλά, Τοσο Μαλ..@#$!#ς ειναι αυτοί εκει πανω στην ΕΘΕΑ?Αυτός ο Πρόεδρος τα εχει χαμένα τελείως?Για καλό ανέλαβε το Σπόρ ή για να το διαλύσει τελείως?
1.Το παλλάδιο του 2006 Το ειδατε? Δηλαδή θέλει να μου πεί(ο Πρόεδρος) οτι το MITSUBISHI, To SUBARU και τα S1600(αλλαγή σασμαν, φρενων,αναρτησεων, ποδιών, κρεμαγιερων κα) μέσα σε 2 ωρες γινονται χωματινα απο ασφάλτινα?
Μαλλον θα πρέπει να αλλάξω επάγγελμα! Μα ειμαστε σοβαροι τελικά σε αυτή την χώρα?Παει μπροστα το αθλημα τελικα?
Και οι υποδεέστεροι συνδιασμοι?Ποιός απο αυτούς θα εχει την δυνατότητα να πληρώσει αυτά τα κοστολόγια σε service?Η θα δουμε το γελίο θεαμα:Χωματινα αυτοκίνητα σε ασφάλτινες Διαδρομες!Μηπως νομιζουν σε εκείνο το μαγαζάκι(ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ) ΟΤΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ CINQUECENTO και μανατζερ ο κος Κ.Στεφανής?
2.Το Κυπελο ασφάλτου το ειδατε?Τι να πω? Αν μπορουσαν οι περισσότεροι(απο οικονομικής πλευρας) να κάνουν 2μερους αγώνες, Ε, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΤΡΕΧΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΠΡ, οχι στο κυπελακι...
Και η υποχρεωτική συμμετοχή και στις 2 μερες για το ΕΛΠΑ?(ενταξει στο ΔΕΘ μας κάνουν εκπτωση). Βεβαια αφου πρεπει να το Ενισχύσουν Οικονομικα(το ΕΛΠΑ) οι 'Μ@λ$κες' και πέρσι πηγε κατα διαόλου απο συμμετοχές, η μόνη λύση αυτή ηταν!!!!!!!! ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ.Αρε ΛΕΣΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ 'ΚΟΝΟΜΙΣΟΥΝ' παλι...! 2 σε 1, σαν το σαμπουαν με περισσότερα εσοδα και εξοδα μηδέν.
Και το Κερασσάκι στην Τούρτα είναι οτι Μετράνε βαθμολογικά όλοι οι αγώνες.Που σημαίνει οτι με μια πιθανη εγκατάληψη στο Ελπα, ο 4ος της παρέας(ο αργότερος δλδ) γινετε κυπελούχος με το καλημέρα!
3.Το πρωταθλημα Ταχύτητας το ειδατε?
Τρομακτική η βελτίωση, τοσο που τριβω τα μάτια μου! Τοσο πολύ ασχολήθηκαν απο πέρσι να δουνε τι φταίει και δεν πηγαν καλά οι Πίστες, που τους Οργανωτές, μας τους κρατάνε για εκπληξη στο τέλοςΤελος, τωρα κατάλαβα γιατι υπήρξε υποχώρηση απο την μερια του Προεδρου της ΕΘΕΑ σε τυχαία συναντηση με τον Προεδρο του ΣΟΑΑ! ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟς ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ(Ο ΣΟΑΑ) ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!
Αντε και του χρόνου!
-
Καλά, Τοσο Μαλ..@#$!#ς ειναι αυτοί εκει πανω στην ΕΘΕΑ?Αυτός ο Πρόεδρος τα εχει χαμένα τελείως?Για καλό ανέλαβε το Σπόρ ή για να το διαλύσει τελείως?
1.Το παλλάδιο του 2006 Το ειδατε? Δηλαδή θέλει να μου πεί(ο Πρόεδρος) οτι το MITSUBISHI, To SUBARU και τα S1600(αλλαγή σασμαν, φρενων,αναρτησεων, ποδιών, κρεμαγιερων κα) μέσα σε 2 ωρες γινονται χωματινα απο ασφάλτινα?
Μαλλον θα πρέπει να αλλάξω επάγγελμα! Μα ειμαστε σοβαροι τελικά σε αυτή την χώρα?Παει μπροστα το αθλημα τελικα?
Και οι υποδεέστεροι συνδιασμοι?Ποιός απο αυτούς θα εχει την δυνατότητα να πληρώσει αυτά τα κοστολόγια σε service?Η θα δουμε το γελίο θεαμα:Χωματινα αυτοκίνητα σε ασφάλτινες Διαδρομες!Μηπως νομιζουν σε εκείνο το μαγαζάκι(ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ) ΟΤΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ CINQUECENTO και μανατζερ ο κος Κ.Στεφανής?
2.Το Κυπελο ασφάλτου το ειδατε?Τι να πω? Αν μπορουσαν οι περισσότεροι(απο οικονομικής πλευρας) να κάνουν 2μερους αγώνες, Ε, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΤΡΕΧΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΠΡ, οχι στο κυπελακι...
Και η υποχρεωτική συμμετοχή και στις 2 μερες για το ΕΛΠΑ?(ενταξει στο ΔΕΘ μας κάνουν εκπτωση). Βεβαια αφου πρεπει να το Ενισχύσουν Οικονομικα(το ΕΛΠΑ) οι 'Μ@λ$κες' και πέρσι πηγε κατα διαόλου απο συμμετοχές, η μόνη λύση αυτή ηταν!!!!!!!! ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ.Αρε ΛΕΣΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ 'ΚΟΝΟΜΙΣΟΥΝ' παλι...! 2 σε 1, σαν το σαμπουαν με περισσότερα εσοδα και εξοδα μηδέν.
Και το Κερασσάκι στην Τούρτα είναι οτι Μετράνε βαθμολογικά όλοι οι αγώνες.Που σημαίνει οτι με μια πιθανη εγκατάληψη στο Ελπα, ο 4ος της παρέας(ο αργότερος δλδ) γινετε κυπελούχος με το καλημέρα!
3.Το πρωταθλημα Ταχύτητας το ειδατε?
Τρομακτική η βελτίωση, τοσο που τριβω τα μάτια μου! Τοσο πολύ ασχολήθηκαν απο πέρσι να δουνε τι φταίει και δεν πηγαν καλά οι Πίστες, που τους Οργανωτές, μας τους κρατάνε για εκπληξη στο τέλοςΤελος, τωρα κατάλαβα γιατι υπήρξε υποχώρηση απο την μερια του Προεδρου της ΕΘΕΑ σε τυχαία συναντηση με τον Προεδρο του ΣΟΑΑ! ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟς ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ(Ο ΣΟΑΑ) ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!
Αντε και του χρόνου!
-
Μα χρυσε μου (που ελεγε κι ο Τζωνης ο Μακαριτης) 'ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΤΡΕΧΕΙ'. Ξεκαθαρισμενα πραγματα.
Που θυμηθηκα τον Τζωνυ? Ε να. Χτες ειδα τον κ. Δαρδουφα στην πενταδα του Ακροπολις, σημερα προκηρυσσονται μικτοι αγωνες, ε λοιπον στην εποχη του ξαναγυρναμε.
Θα διαφωνησω ομως μαζι σου στον αρχικο χαρακτηρισμο. Με βρισιες δεν βγαινει τιποτα. Με επιχειρηματα, ενοτητα και αναλογο πεισμα κατι μπορει να γινει. Απεναντι σ ανθρωπους που ξερουν να σχεδιαζουν και να υλοποιουν,και που εχουν την αισθηση οτι ολα τα κανουν σωστα, τα πραγματα ειναι δυσκολα και δυστυχως φαινονται προδιαγεγραμμενα.
Θα το γραψω για αλλη μια φορα: ΣΟΑΑ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ....ΞΥΠΝΑ ΜΑΣ!Κι ας μου θυμωσεις βρε Στρατη. Συνηθισα πια. Αισθανεσαι ακομα οτι εισαι ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ (των αγωνιζομενων εννοω) ανθρωπος μεσα στην ΕΘΕΑ?Χρονιαρα μερα σημερα (αυριο,αναλογα ποτε θα το διαβασεις) παλι στεναχωριομαστε.
Ευχες... -
Τι W.R.C τι Π.Π.Ρ
η λεξη αναβαθμηση προφανως εχει διαφορετικη σημασια αναλογα με την ηλικια και την φορολογικη δηλωση.Κριμα.Δεν πειραζει,σπρωξτε τους ολους στα drift shows και λοιπες μπουρδοmotorsporistikes hardcore συναντησεις. Μην ρωταμε ομως γιατι δεν ερχεται κοσμος στα rally, που ειναι το νεο αιμα πιο το μελλον,εθνικη Ελλαδος στα ραλλυ και αλλα τετοια.Γινομαστε γραφικοι.Κριμα
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Θα διαφωνησω ομως μαζι σου στον αρχικο χαρακτηρισμο. Με βρισιες δεν βγαινει τιποτα. Με επιχειρηματα, ενοτητα και αναλογο πεισμα κατι μπορει να γινει. Απεναντι σ ανθρωπους που ξερουν να σχεδιαζουν και να υλοποιουν,και που εχουν την αισθηση οτι ολα τα κανουν σωστα, τα πραγματα ειναι δυσκολα και δυστυχως φαινονται προδιαγεγραμμενα.
Θα το γραψω για αλλη μια φορα: ΣΟΑΑ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ....ΞΥΠΝΑ ΜΑΣ!Βαρέθηκα κε Χρήστο και Δυστυχώς κατάλαβα οτι σ'αυτό το σπορ, μονο αν βριζεις - φωναζεις και δερνεις, πετυχαίνεις το αυτονόητο.Μονο τοτε καποιοι καρεκλοκενταυροι φοβούνται και ξανασκεφτονται.
Τωρα που μεγάλωσα κατάλαβα ποσο δικιο ειχε ο Κος Φιλιππας και ετρεμαν ολοι αυτοι οι ασχετοι στην Αμερικής τοτε!Και το χειρότερο ειναι οτι κανενας δεν εχει δώσει εστω μια δικαιολογία για το πως σοφιστικανε το φετινο Προγραμμα.
Αλλα καλά ολα αυτά.Οι άλλοι?Οι μεγάλοι?Οι λεφτάδες και οι πρωταθλητές?Οι κυπελλουχοι και οι τροπεοφόροι?ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ? ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΛΑ? Ο Κυρκος, ο Αρης, ο Πανος, ο Κων/νος κλπ?
Γιατι δεν γραφουν την αποψή τους?
Μήπως γιατι ποντάρουν στην μοναδικότητα της συμμετοχής τους?
ή μήπως γιανα μην δημιουργήσουν γενικοτερα προβλημα?
Τελικα μονο οι ρεστρικτορες μας ενδιαφέρουν, οι γομες, τα σασμαν και το ποσα αλογα εχει ο ανταγωνισμος! -
ΚΑΛΑ , ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΕΛΑΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ , ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΔΙΟΥ , ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ START LINE ΤΟΝ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΕΚΠΛΗΞΟΛΟΓΟ , ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΔΙΟΥ ΤΟΥ 2006 ΜΠΟΥΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑ ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΕΚΛΗΞΗ , ΑΥΤΟ ΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ , ΩΣ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΥΝΩΡΩΝ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ .
ΤΙ ΛΕΣ ΒΡΕ ΘΗΡΙΟ , ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ Η ΠΗΡΕΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΥΡΤΙΝΑΣ
ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΤΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ .ΑΛΛΑ ΜΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ , ΗΓΕΣΙΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΚΟΣΚΙΝΟ , ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟΥ , ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ .
ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΑΣ . ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΤΑ ΚΟΥΦΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ , ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΔΥΟ ΣΕ ΕΝΑ ,ΑΓΩΝΑ ΣΙΡΚΟΥΙ ΚΑΙ ΜΙΝΙ ΡΑΛΛΥ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ .
ΡΕ Η ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Η ΕΧΟΥΝ ΤΥΦΛΩΘΕΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΤΡΕΛΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΟΡΩΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ , ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΚΑΡΦΙΖΟΝΤΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΠΑΡΙΑ ΓΙΑ ΔΙΠΛΑ ΚΕΡΔΗ . -
ΧΧΜΜΜ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΤΟΣΟΙ ΔΙΠΛΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΛΛΟΝ ΧΩΡΙΣ ΘΕΑΤΕΣ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ, ΔΙΠΛΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΑ ΚΥΠΕΛΛΑ??? ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ, ΟΠΟΤΕ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΣΠΡΙΝΤ ΚΑΙ ΤΡΑΚ ΝΤΑΥΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΚΟΥΦΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΡΙΝΤ ΟΠΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ ΜΕ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΧΕΧΕΧΕΧΕ
-
Η ΕΘΕΑ απεφάσισε μέσα στα πλαίσια των εξαγγελιών του προεδρεύοντος κ. Αλέξανδρου Μανιατόπουλου στη συνέντευξη τύπου της 12ης Μαΐου 2004 τα εξής:
Α. ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
1 Στόχος
· Να είναι φθηνοί, ιδιαίτερα στις χαμηλού κόστους κατηγορίες με σκοπό την προσέλκυση νέων αγωνιζομένων στο χώρο
· Να δίνουν δυνατότητα χρήσης των ίδιων ουσιαστικά αυτοκινήτων και σε αναβάσεις και σε ράλι, θεωρώντας πως τα αυτοκίνητα αναβάσεων είναι περισσότερο “συγγενή” με τα αυτοκίνητα των ράλι παρά με τα αυτοκίνητα των αγώνων ταχύτητας
Να είναι ρεαλιστικοί στην εφαρμογή τους και συγκεκριμένα μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και με την υπάρχουσα “βάση” αυτοκινήτων
ΝO COMMENTS
[/b] -
toylaxiston bgalane to libadi kai balane 2 ritswnes.... kserw kserw 8a peite glyka8hkane apo 164 kai lene gia na paroyne dipla alla toylaxiston kai kosmos 8a eyxaristh8ei alla kai merikoi apo emas poy trexoyn 2-3 agwnes....
-
Tι να πρωτογραψει κανεις?
ΣΟΑΑ?????Τι κανουμε?Τι μπορουμε να κανουμε??...........
Προβλεπω το μινιμουμ με τους διπλους αγωνες να μην τα βγαζουμε περα......το μινιμουμ,για το μαξιμουμ.... ........ -
Ο χρήστης van έγραψε:
Καλά, Τοσο Μαλ..@#$!#ς ειναι αυτοί εκει πανω στην ΕΘΕΑ?Αυτός ο Πρόεδρος τα εχει χαμένα τελείως?Για καλό ανέλαβε το Σπόρ ή για να το διαλύσει τελείως?1.Το παλλάδιο του 2006 Το ειδατε? Δηλαδή θέλει να μου πεί(ο Πρόεδρος) οτι το MITSUBISHI, To SUBARU και τα S1600(αλλαγή σασμαν, φρενων,αναρτησεων, ποδιών, κρεμαγιερων κα) μέσα σε 2 ωρες γινονται χωματινα απο ασφάλτινα?
Μαλλον θα πρέπει να αλλάξω επάγγελμα! Μα ειμαστε σοβαροι τελικά σε αυτή την χώρα?Παει μπροστα το αθλημα τελικα?
Και οι υποδεέστεροι συνδιασμοι?Ποιός απο αυτούς θα εχει την δυνατότητα να πληρώσει αυτά τα κοστολόγια σε service?Η θα δουμε το γελίο θεαμα:Χωματινα αυτοκίνητα σε ασφάλτινες Διαδρομες!Μηπως νομιζουν σε εκείνο το μαγαζάκι(ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ) ΟΤΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ CINQUECENTO και μανατζερ ο κος Κ.Στεφανής?
2.Το Κυπελο ασφάλτου το ειδατε?Τι να πω? Αν μπορουσαν οι περισσότεροι(απο οικονομικής πλευρας) να κάνουν 2μερους αγώνες, Ε, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΤΡΕΧΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΠΡ, οχι στο κυπελακι...
Και η υποχρεωτική συμμετοχή και στις 2 μερες για το ΕΛΠΑ?(ενταξει στο ΔΕΘ μας κάνουν εκπτωση). Βεβαια αφου πρεπει να το Ενισχύσουν Οικονομικα(το ΕΛΠΑ) οι 'Μ@λ$κες' και πέρσι πηγε κατα διαόλου απο συμμετοχές, η μόνη λύση αυτή ηταν!!!!!!!! ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ.Αρε ΛΕΣΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ 'ΚΟΝΟΜΙΣΟΥΝ' παλι...! 2 σε 1, σαν το σαμπουαν με περισσότερα εσοδα και εξοδα μηδέν.
Και το Κερασσάκι στην Τούρτα είναι οτι Μετράνε βαθμολογικά όλοι οι αγώνες.Που σημαίνει οτι με μια πιθανη εγκατάληψη στο Ελπα, ο 4ος της παρέας(ο αργότερος δλδ) γινετε κυπελούχος με το καλημέρα!
3.Το πρωταθλημα Ταχύτητας το ειδατε?
Τρομακτική η βελτίωση, τοσο που τριβω τα μάτια μου! Τοσο πολύ ασχολήθηκαν απο πέρσι να δουνε τι φταίει και δεν πηγαν καλά οι Πίστες, που τους Οργανωτές, μας τους κρατάνε για εκπληξη στο τέλοςΤελος, τωρα κατάλαβα γιατι υπήρξε υποχώρηση απο την μερια του Προεδρου της ΕΘΕΑ σε τυχαία συναντηση με τον Προεδρο του ΣΟΑΑ! ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟς ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ(Ο ΣΟΑΑ) ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!
Αντε και του χρόνου!
Γιατι το αλλο κουφο δε το ειδατε?Εκαναν το ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ χωμα(καλο) και το συμπεριλαβανε στο κυπελλο Β.Ελλαδος που ειναι καθαρα ασφαλτινο!!!
Αφου κανατε το ΔΕΘ 2ημερο τι το βαλατε το ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ μεσα στο κυπελλο ρε καλα παιδια???Αν τρεξουν 2 Βορειοελλαδιτες σ'αυτο πρεπει να ειστε ευχαριστημενοι 100%!!!!Και οσοι διεκδικουν το κυπελλο και δε τρεξουν εκει,τζαμπα πηγαινουν στους υπολοιπους αγωνες!!!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!! -
Τώρα να πούμε και καμιά κακιούλα για να έχουμε την υπόληψή μας;
Συμφωνώ. Το πρωτάθλημα έγινε πανάκριβο με τους διήμερους αγώνες. Γιατί όμως δεν κοιτάμε λίγο και στον καθρέφτη; Και εξηγούμαι: Λέει η αρχή: 'Ότι αγώνες και να τους δώσουμε, αυτοί γκρινιάζουν μεν για το κόστος, αλλά ετοιμάζουν Ν4, και μάλιστα 'ψαγμένα', άρα έχουν λεφτά. Ας τους δώσουμε αγώνες που θα το ευχαριστηθούν, για να μην πάνε χαμένα τα έξοδά τους. Τι στο καλό. Να τρέχουν οι φτερούγες σε σπρίντ και μίνι ράλι; Όχι βέβαια. Πάρτε λοιπόν διήμερους φέτος, τριήμερους του χρόνου και πάλι εδώ είμαστε'.
Εδώ, φίλοι συναθλητές, μας 'τελείωσαν' τα 6άρια, γιατί θεωρούνται αργά και όλοι ψαχνόμαστε για 8άρια, 9άρια και 12άρια, στους διήμερους αγώνες θα κολλήσουμε; Εδώ το junior cup της Lion, ξεμένει(ε) από συμετοχές, όντας η φθηνότερη εμπλοκή σε ράλι. Δεν αγοράζονται καλά Ε. Δεν ετοιμάζονται Α5,Ν1, Α6 και Ν2. Στο χώμα δεν υπάρχουν Ν1,Ν2 και Ν3. Οι διημεροι αγώνες είναι το πρόβλημα; (Εν τάξει, είναι, αλλά;...)
Ο Platis σε άλλη ενότητα έγραψε (και τον πιστεύω) ότι οι πόρτες των χορηγών είναι κλειστές σε συνδυασμούς χωρίς φτερούγα. Άρα, είτε βρηκαμε χορηγό και αγοράσαμε φτερούγα, οπότε αδίκως γκρινιάζουμε, είτε αγοράσαμε φτερούγα για να βρούμε χορηγό, οπότε αδίκως γκρινιάζουμε, γιατί, ας προσέχαμε. Σε κάθε περίπτωση αποδεικνύουμε στην αρχή του σπόρ, ότι έχουμε λεφτά, άρα τρέχουμε.
Για φανταστείτε να πάει ο ΣΟΑΑ στην αρχή και να της πεί, ότι οι αγώνες του 2006 είναι ακριβοί. Ποιός θα το τολμήσει; Άλλα δείχνουμε εμπράκτως.
Εδώ κάνουμε μέρες ή μήνες δοκιμών ξοδεύοντας τα μαλλιοκέφαλά μας, για 4 ειδικές επαναλαμβανόμενες. Δείχνουμε στην αρχή ότι αποποιούμαστε την οικονομία που μας κάνει, με τα 4 περάσματα. Τους είπαμε ότι το έξτρα παράβολο δεν πήγε πουθενά. Να η απάντησή τους: Διήμεροι αγώνες. Είπατε τίποτα;
Πάντως για τον γράφοντα δεν αλλάζει τίποτα. Κύπελλο χώματος με Α5 (για να δούμε, θα είμαστε πάνω από 15 φέτος, ή όλοι πήραν μετάθεση στην Ν4;) και μεγάλη χαρά που θα ξανατρέξουμε στα βορειοελλαδίτικα χώματα.
Ψύλλο ακούς; Ήδη'έκλεισα' τη σουίτα μου. Εσύ;
Με εκτίμηση και βαθύτατα προβληματισμένος
Λάμπης Κουρτέσης
Υ.Γ. Επ' ουδενί υποννοώ, ότι πρέπει να παραμείνουμε όλοι στις φθηνές κατηγορίες και να γίνονται αγώνες μικρής διάρκειας (το τελευταίο θα μου άρεσε). Σίγουρα επέρχεται πρόοδος, άρα έρχονται και καλά και ακριβά αυτοκίνητα. Δυστυχώς όμως, τα πρωταθλήματα είναι γι' αυτά. Άρα, αν ανήκουμε στην ακριβή (και ποιός δεν θα ήθελε) κατηγορία, αναλαμβάνουμε τα κοστολόγια και συμμετέχουμε, γιατί οι αγώνες γίνονται για μας, είτε κάνουμε πιό επιλεκτικές κινήσεις κατηγορίας και πάμε και διασκεδάζουμε σε κύπελλα, έπαθλα ή όπως και να τα λένε, όσο αντέχει η τσέπη μας, αδιαφορώντας για βαθμολογίες και τελικές επιδόσεις. -
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Τώρα να πούμε και καμιά κακιούλα για να έχουμε την υπόληψή μας;
Συμφωνώ. Το πρωτάθλημα έγινε πανάκριβο με τους διήμερους αγώνες. Γιατί όμως δεν κοιτάμε λίγο και στον καθρέφτη; Και εξηγούμαι: Λέει η αρχή: 'Ότι αγώνες και να τους δώσουμε, αυτοί γκρινιάζουν μεν για το κόστος, αλλά ετοιμάζουν Ν4, και μάλιστα 'ψαγμένα', άρα έχουν λεφτά. Ας τους δώσουμε αγώνες που θα το ευχαριστηθούν, για να μην πάνε χαμένα τα έξοδά τους. Τι στο καλό. Να τρέχουν οι φτερούγες σε σπρίντ και μίνι ράλι; Όχι βέβαια. Πάρτε λοιπόν διήμερους φέτος, τριήμερους του χρόνου και πάλι εδώ είμαστε'.
Εδώ, φίλοι συναθλητές, μας 'τελείωσαν' τα 6άρια, γιατί θεωρούνται αργά και όλοι ψαχνόμαστε για 8άρια, 9άρια και 12άρια, στους διήμερους αγώνες θα κολλήσουμε; Εδώ το junior cup της Lion, ξεμένει(ε) από συμετοχές, όντας η φθηνότερη εμπλοκή σε ράλι. Δεν αγοράζονται καλά Ε. Δεν ετοιμάζονται Α5,Ν1, Α6 και Ν2. Στο χώμα δεν υπάρχουν Ν1,Ν2 και Ν3. Οι διημεροι αγώνες είναι το πρόβλημα; (Εν τάξει, είναι, αλλά;...)
Ο Platis σε άλλη ενότητα έγραψε (και τον πιστεύω) ότι οι πόρτες των χορηγών είναι κλειστές σε συνδυασμούς χωρίς φτερούγα. Άρα, είτε βρηκαμε χορηγό και αγοράσαμε φτερούγα, οπότε αδίκως γκρινιάζουμε, είτε αγοράσαμε φτερούγα για να βρούμε χορηγό, οπότε αδίκως γκρινιάζουμε, γιατί, ας προσέχαμε. Σε κάθε περίπτωση αποδεικνύουμε στην αρχή του σπόρ, ότι έχουμε λεφτά, άρα τρέχουμε.
Για φανταστείτε να πάει ο ΣΟΑΑ στην αρχή και να της πεί, ότι οι αγώνες του 2006 είναι ακριβοί. Ποιός θα το τολμήσει; Άλλα δείχνουμε εμπράκτως.
Εδώ κάνουμε μέρες ή μήνες δοκιμών ξοδεύοντας τα μαλλιοκέφαλά μας, για 4 ειδικές επαναλαμβανόμενες. Δείχνουμε στην αρχή ότι αποποιούμαστε την οικονομία που μας κάνει, με τα 4 περάσματα. Τους είπαμε ότι το έξτρα παράβολο δεν πήγε πουθενά. Να η απάντησή τους: Διήμεροι αγώνες. Είπατε τίποτα;
Πάντως για τον γράφοντα δεν αλλάζει τίποτα. Κύπελλο χώματος με Α5 (για να δούμε, θα είμαστε πάνω από 15 φέτος, ή όλοι πήραν μετάθεση στην Ν4;) και μεγάλη χαρά που θα ξανατρέξουμε στα βορειοελλαδίτικα χώματα.
Ψύλλο ακούς; Ήδη'έκλεισα' τη σουίτα μου. Εσύ;
Με εκτίμηση και βαθύτατα προβληματισμένος
Λάμπης Κουρτέσης
Υ.Γ. Επ' ουδενί υποννοώ, ότι πρέπει να παραμείνουμε όλοι στις φθηνές κατηγορίες και να γίνονται αγώνες μικρής διάρκειας (το τελευταίο θα μου άρεσε). Σίγουρα επέρχεται πρόοδος, άρα έρχονται και καλά και ακριβά αυτοκίνητα. Δυστυχώς όμως, τα πρωταθλήματα είναι γι' αυτά. Άρα, αν ανήκουμε στην ακριβή (και ποιός δεν θα ήθελε) κατηγορία, αναλαμβάνουμε τα κοστολόγια και συμμετέχουμε, γιατί οι αγώνες γίνονται για μας, είτε κάνουμε πιό επιλεκτικές κινήσεις κατηγορίας και πάμε και διασκεδάζουμε σε κύπελλα, έπαθλα ή όπως και να τα λένε, όσο αντέχει η τσέπη μας, αδιαφορώντας για βαθμολογίες και τελικές επιδόσεις.ΑΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ!
ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΦΕΤΟΣ!
ΟΛΟΙ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΛΕΙΨΑΝ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ!
ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΙΨΑΝ! -
Πάντως υπάρχει και η καλή πλευρά της όλης ιστορίας ! Ότι δηλαδή όποιος τρέχει πρωτάθλημα δεν θα απειληθεί από αυτόν που θα κάνει κύπελλο αφάλτου κ.ο.κ! από την άλλη αυτός που δεν έχει τα πολλά ΄(λεφτά) αυτόν τον αγώνα που θα κάνει, θα τον ευχαριστηθεί 3πλασια από αγωνιστικής απόστασης και μόνο! Και τέλος, αυτός που θα πάει για κύπελλο χώματος και πάει καλά στους 3 πρώτους αγώνες -που είναι και πρωτάθλημα- μπορεί να πάει και άσφαλτο! Σωστά;
-
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Τώρα να πούμε και καμιά κακιούλα για να έχουμε την υπόληψή μας;
Συμφωνώ. Το πρωτάθλημα έγινε πανάκριβο με τους διήμερους αγώνες. Γιατί όμως δεν κοιτάμε λίγο και στον καθρέφτη; Και εξηγούμαι: Λέει η αρχή: 'Ότι αγώνες και να τους δώσουμε, αυτοί γκρινιάζουν μεν για το κόστος, αλλά ετοιμάζουν Ν4, και μάλιστα 'ψαγμένα', άρα έχουν λεφτά. Ας τους δώσουμε αγώνες που θα το ευχαριστηθούν, για να μην πάνε χαμένα τα έξοδά τους. Τι στο καλό. Να τρέχουν οι φτερούγες σε σπρίντ και μίνι ράλι; Όχι βέβαια. Πάρτε λοιπόν διήμερους φέτος, τριήμερους του χρόνου και πάλι εδώ είμαστε'.
Εδώ, φίλοι συναθλητές, μας 'τελείωσαν' τα 6άρια, γιατί θεωρούνται αργά και όλοι ψαχνόμαστε για 8άρια, 9άρια και 12άρια, στους διήμερους αγώνες θα κολλήσουμε; Εδώ το junior cup της Lion, ξεμένει(ε) από συμετοχές, όντας η φθηνότερη εμπλοκή σε ράλι. Δεν αγοράζονται καλά Ε. Δεν ετοιμάζονται Α5,Ν1, Α6 και Ν2. Στο χώμα δεν υπάρχουν Ν1,Ν2 και Ν3. Οι διημεροι αγώνες είναι το πρόβλημα; (Εν τάξει, είναι, αλλά;...)
Ο Platis σε άλλη ενότητα έγραψε (και τον πιστεύω) ότι οι πόρτες των χορηγών είναι κλειστές σε συνδυασμούς χωρίς φτερούγα. Άρα, είτε βρηκαμε χορηγό και αγοράσαμε φτερούγα, οπότε αδίκως γκρινιάζουμε, είτε αγοράσαμε φτερούγα για να βρούμε χορηγό, οπότε αδίκως γκρινιάζουμε, γιατί, ας προσέχαμε. Σε κάθε περίπτωση αποδεικνύουμε στην αρχή του σπόρ, ότι έχουμε λεφτά, άρα τρέχουμε.
Για φανταστείτε να πάει ο ΣΟΑΑ στην αρχή και να της πεί, ότι οι αγώνες του 2006 είναι ακριβοί. Ποιός θα το τολμήσει; Άλλα δείχνουμε εμπράκτως.
Εδώ κάνουμε μέρες ή μήνες δοκιμών ξοδεύοντας τα μαλλιοκέφαλά μας, για 4 ειδικές επαναλαμβανόμενες. Δείχνουμε στην αρχή ότι αποποιούμαστε την οικονομία που μας κάνει, με τα 4 περάσματα. Τους είπαμε ότι το έξτρα παράβολο δεν πήγε πουθενά. Να η απάντησή τους: Διήμεροι αγώνες. Είπατε τίποτα;
Πάντως για τον γράφοντα δεν αλλάζει τίποτα. Κύπελλο χώματος με Α5 (για να δούμε, θα είμαστε πάνω από 15 φέτος, ή όλοι πήραν μετάθεση στην Ν4;) και μεγάλη χαρά που θα ξανατρέξουμε στα βορειοελλαδίτικα χώματα.
Ψύλλο ακούς; Ήδη'έκλεισα' τη σουίτα μου. Εσύ;
Με εκτίμηση και βαθύτατα προβληματισμένος
Λάμπης Κουρτέσης
Υ.Γ. Επ' ουδενί υποννοώ, ότι πρέπει να παραμείνουμε όλοι στις φθηνές κατηγορίες και να γίνονται αγώνες μικρής διάρκειας (το τελευταίο θα μου άρεσε). Σίγουρα επέρχεται πρόοδος, άρα έρχονται και καλά και ακριβά αυτοκίνητα. Δυστυχώς όμως, τα πρωταθλήματα είναι γι' αυτά. Άρα, αν ανήκουμε στην ακριβή (και ποιός δεν θα ήθελε) κατηγορία, αναλαμβάνουμε τα κοστολόγια και συμμετέχουμε, γιατί οι αγώνες γίνονται για μας, είτε κάνουμε πιό επιλεκτικές κινήσεις κατηγορίας και πάμε και διασκεδάζουμε σε κύπελλα, έπαθλα ή όπως και να τα λένε, όσο αντέχει η τσέπη μας, αδιαφορώντας για βαθμολογίες και τελικές επιδόσεις.Μπράβο, Λάμπη. Καλάθι και φάουλ.
Πολύ σωστός. -
Λαμπη καθ οσον με αφορα (κι ενδεχομενα οχι μονο εμενα) δεν εχεις δικηο. Θα σου δωσω τα προσωπικα μου στοιχεια και θα καταλαβεις:
Βρισκονται 2 ανθρωποι που στα ονειρα τους εχουν τους αγωνες. Βαζουν μισα-μισα κι αγοραζουν ενα FULL REbuilded Impreza N8 αντι 45000 Ε. Σκοπος τους η συμμετοχη παση θυσια στο Ακροπολις 2006 (τα χρονια περνανε, βιτσιο ειναι αυτο ) κι απο κει και περα η σποραδικη συμμετοχη σε μερικα χωματινα σπριντ . Εχουν εξασφαλισει τεχνικη υποστηριξη και πιθανα λαστιχα και αυτο ειν ολο. Αν τωρα βρεθει χορηγος, βλεπουν και πιο πανω. Αλλιως ως εκει. Εναν ΑΓΩΝΑ με κεφαλαια το χρονο κι υστερα παιχνιδακια.
Βρες μου τωρα τον τροπο να κανεις αντιστοιχη εμπλοκη και ευχαριστηση με λιγοτερα , καιο θ ακυρωσω την παραγγελια!
Αυτα λοιπον δεν σημαινουν οτι αφου ξοδεψα για εναν σκοπο, πρεπει να μου τα παιρνουν απο παντου.Αν η αρχη φροντιζε να εχουμε πιο φθηνους
αγωνες, με μεγαλυτερη προβολη και καποια επαθλα, δεν θα εχανε 1 (2,3,10?) συμμετοχες απο τα πρωταθληματα της. Η φθηνεια τρωει τον παρα Λαμπηηηη
Ετσι λοιπον μη βιαζεσαι (στε) να βγαλετε συμπερασματα. Τρεχω 28 χρονια και δεν μου βγαζει κανεις απο το μυαλο οτι μια καλη βαση στοιχιζει πολυ λιγοτερο απο τσιτωμενα 1300αρια που σπανε, χαλανε δεν ικανοποιουν και καθε μερα τους ζηταμε το κατι παραπανω. Ξερεις καλα οτι ταχω χρυσοπληρωσει αυτα και συμβουλευω πια καθε νεο να τραβαει ψηλα κι εστω οχι εξελιγμενα (για ναχει αποθεματα) κι οχι σε αρχικα φθηνες λυσεις που στην πορεια γινονται ακριβες γλαστρες. -
Αν οι διήμεροι αγώνες είναι ΔΙΗΜΕΡΟΙ αγώνες (βλέπε Ράλι ΕΛΠΑ, ΕΚΟ, Ολύμπιο 2001) ΖΗΤΩ!!!
Αν οι διήμεροι είναι σαν το Φετινό Αττικό, που η 2η μέρα ήταν μόνο για ξυλοπόδαρα και στρακαστρούκες, να λείπει το βύσσινο ΑΓΡΙΩΣ!!!
Προσωπικά φχαριστιέμαι έναν διήμερο αγώνα ΠΟΛΥ περισσότερο από δύο ημερίσιους!!!
Σαν (απόλυτος!!) ερασιτέχνης προτιμώ να κάνω ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ αγώνα τη χρονιά (φετινό ΕΚΟ) παρά 5 αγώνες γιαλαντζί.
Επίσης προτιμώ να μην τρέξω ΚΑΘΟΛΟΥ, παρά να γίνομαι ΝΟΥΜΕΡΟ και ΚΟΡΟΙΔΟ με πανηγυρικές εκκινήσεις 'μια βδομάδα' πριν την πρώτη ειδική σε 'διήμερους' αγώνες 60(!!!) αγωνιστικών χιλιομέτρων...Οπότε οι διήμεροι αγώνες για μένα σε καλό δρόμο είναι!
Για να το πάω και παραπέρα, προτιμώ με συντελεστές (ίσα το φετινό Αττικό, ή Αχαιός, ίσα ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ μέρα του ΕΚΟ;;; ) και ο αγώνας να μετράει μια κι έξω (εμείς εφήυραμε το σούπερ ράλλι πριν την FIA μου φαίνεται...) και οι δύο μέρες.
Έτσι ήταν την πρώτη χρονιά που έτρεξα, το 2001, και λόγω αυτού μαθηματικά μας δυσκόλεψε τον τίτλο, που με το σημερινό σύστημα θα είχαμε εξασφαλίσει με... το ένα χέρι... Παρόλα αυτά και πιο δίκαιο ήταν και ΣΑΦΩΣ περισσότερο στο πνεύμα ενός ΡΑΛΛΙ, παρά ενός Σπριντ όπως σήμερα...Όσο για τον μικτό αγώνα στο τέλος:
Τι καλύτερο από το να τελειώνει ένα ΜΙΚΤΟ πρωτάθλημα με έναν ΜΙΚΤΟ αγώνα;;;Προσωπική μου άποψη είναι να έχει ΕΛΑΧΙΣΤΟ σέρβις και παρκ φερμέ από την μία μέρα στην άλλη, ώστε να ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ να ΜΗΝ έχουν 'άλλο αμάξι' την άλλη μέρα!!!
Δίκαιο δεν είναι;
Δεν περιορίζει το κόστος;Επίσης όσοι τρέχουν μόνο στο κάθε επιμέρους κύπελλο θα πρέπει να μπορούν να εκκινούν φυσικά μόνο το σκέλος που τους αφορά, και ΕΚΕΙ να μην έχει παρκ φερμέ από την μία μέρα στην άλλη, μιας και ΔΕΝ θα συμμετέχει στην άλλη!!
Έτσι αν δύο φίλοι μοιράζονται το ίδιο αμάξι, ένας στο κύπελλο ασφάλτου κι ένας στο κύπελλο χώματος θα μπορούν να συμμετάσχουν και οι δύο ο καθένας στο δικό του τίτλο, με το ίδιο αμάξι! Αν χρειαστεί, ολοβραδίς αλλάζουν αναρτήσεις, φρένα κλπ για να γίνει κατάλληλο για την ΑΛΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ με το ίδιο αμάξι. Ουδέν μεμπτόν εδώ, μιας και μιλάμε για ΑΛΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!!
Δεν είναι όλα μαύρα, και οι ιδέες αυτές εμένα καλές και θετικές μου ακούγονται!!
Φυσικά καταλαβαίνω τον σκεπτικισμό.
Να συνοψίσω το πως μπορεί οι καλές αυτές ιδέες να γίνουν μπούρδα (άλλη λέξη από μ θα έλεγα... )- Οι διήμεροι να έχουν τρελλό παράβολο επιπέδου ΕΚΟ, και να πρέπει να πληρώνουμε ΚΑΜΠΟΣΑ τέτοια στην σεζόν...
- Οι διήμεροι να είναι των 120 χμ ειδικών, που ΧΑΛΑΡΑ και βγαίνουν σε ΜΙΑ μέρα και είναι διήμεροι στα χαρτιά και ΜΟΝΟ...
- Να υποκύψει ΚΑΙ ΠΑΛΙ η ΕΘΕΑ σε λέσχες που θέλουν να βάλουν δύο πόδια σε ένα παπούτσι (βλέπε Σταρτ Λάιν φέτος στο ΔΙΠΛΟ ΜΟΝΟΗΜΕΡΟ αγώνα ταχύτητας...)
- Να μην γίνει μέριμνα στον διπλό-μικτό αγώνα να μην μπορέσουν οι πλούσιοι να τρέχουν με 'καινούριο αμάξι' τη δεύτερη μέρα, διαλύοντας κάθε νόημα στην διεκδίκηση έναντι ενός λιγότερο... χουβαρντά, ή έχοντος και κατέχοντος
- Να είναι άλλη μια χρονιά τζάμπα πειραματισμού και καθόλου περισυλλογής των στοιχείων που έχουν προκύψει στο παρελθόν, και αυτών που θα προκύψουν το 2006, **και **αποτελεσματική προσπάθεια επίλυσής τους με τον ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ προϋπολογισμό (ο οποίος ΗΔΗ είναι παραπάνω από εκεί που θα έπρεπε)
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Προσωπική μου άποψη είναι να έχει ΕΛΑΧΙΣΤΟ σέρβις και παρκ φερμέ από την μία μέρα στην άλλη, ώστε να ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ να ΜΗΝ έχουν 'άλλο αμάξι' την άλλη μέρα!!!Δίκαιο δεν είναι;
Δεν περιορίζει το κόστος;Δικαιο ή οχι για τον θεατη η προοπτικη να δει τα ψηλα κατσικια του χωματος στην ασφαλτο σκετη απελπισια.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Προσωπική μου άποψη είναι να έχει ΕΛΑΧΙΣΤΟ σέρβις και παρκ φερμέ από την μία μέρα στην άλλη, ώστε να ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ να ΜΗΝ έχουν 'άλλο αμάξι' την άλλη μέρα!!!
Δίκαιο δεν είναι;
Δεν περιορίζει το κόστος;Δικαιο ή οχι για τον θεατη η προοπτικη να δει τα ψηλα κατσικια του χωματος στην ασφαλτο σκετη απελπισια.
Ίσα-ίσα θα γέρνουν πιο πολύ και γενικότερα θα παίρνουν και πιο εντυπωσιακές γωνίες από τα 'ερπετά'. Άσε που θα φανεί η μαγκιά του οδηγού να μπορεί να οδηγήσει στην άσφαλτο με χωμάτινο στήσιμο.
Περίεργο... μια φορά που συμφωνώ με τον GeorgeTabs...
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2006