Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πληροφορίες για GOLF Rallye Group A
    1. Home
    2. WRC
    3. Πληροφορίες για GOLF Rallye Group A
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    WRC
    14
    28
    14
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      golf-iv last edited by

      Παιδια για να μην παρερμηνευουμε καποια πραγματα η συζητηση ξεκινησε απο αλλου.Εννοειται οτι η vw δεν ειχε ποτε μια δυνατη συμετοχη σε παγκοσμιο επιπεδο ειτε group b , A , wrc κλπ αλλα ειχε επιμερους καποια καλα αποτελεσματα.Το να εισαι 3ος το 87 στο πρωταθλημα οδηγων και 6ος το 87 σε παγκοσμιο πρωταθλημα στην γενικη καταταξη με group A7 δεν ειναι και λιγο παντως και απο οτι παρατηρησα οχι μονο δεν γνωριζατε αυτο αλλα ουτε το golf rallye ουτε και τον erwin weber.(Oxι οτι εισασταν υποχρεωμενοι αλλα λεμε τωρα ) Eπισης ειπα οτι η ιστορια των rallye εχει γραφτει απο ευρωπαικες εταιριες και οχι απο την vw και φυσικα παραδεχομαι καθε συμετοχη οποτε και αν διακριθηκε αλλα οχι οτι δεν υπηρχε ποτε η vw και αν υπηρχε τοτε περναγε μονο κουλους.
      Επισης φιλε msamaro αυτο το απαισιο αυτοκινητο δεν ειναι διμιουργημα του rallybase και ξεφυλισε κανα παλιο τευχος των 4 τροχων για να το δεις.Μιας και το αναφερες αυτο το απαισιο αυτοκινητο ηταν 8v 1,8 σε συγκριση με τα 16 v 2λιτρα που ετρεχαν τοτε και το project σταματησε λογω αλλαγης κανονισμων και πολιτικης της vw.Σε τοπικους αγωνες παλι σε παραπεμπω σε παλιοτερα τευχη ειχε πολυ καλες διακρισεις.
      Anyway το θεμα ειναι πως δεν ηταν αφαντη η vw απο αγωνες αυτοκινητου και κατι εκανε και αυτη σε μικρο βαθμο.
      Και για να μην αρχισουμε αντιπαραθεσεις δεν θεωρω την vw καποια απο τις πρωταγωνιστριες εταιριες στον χωρο των rally αλλα οχι και αφαντη.
      Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι παντα κρυβοταν πισω απο την Αudi ενω στην συνεχεια πισω απο την Seat περισσοτερο και την Skoda λιγοτερο και θα μπορουσε αν διεθετε ενα καλο badget και rally managment να ειχε διακριθει περισσοτερο οπως και καθε εταιρια γενικοτερα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fabiawrc last edited by

        το γκολφ το συγκεκριμενο που ετρεχε ο ερικσον το εχει ενας φιλος μου που τρεχει στο micra chalenge αλλα ειναι μονο η καροτσα γιατι ειναι σε φαση rebuild

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bit last edited by

          πηγή: http://www.oldtimevolkswagenfanciers.com/vwms/vwms.htm

          αυτό που μας ενδιαφέρει:

          .......
          To VW Gti τερμάτισε στην κορυφή 5 διαφορετικές φορές κατά την διάρκεια της σταδιοδρομίας του: 2 φορές το '86, 8 το '87, 1 το '88, 1 το '89 και 2 το '90, μια εκ των οποίων ήταν το Rallye Golf που κατέλαβε την 3η θέση στο ράλυ της νέας ζηλανδίας.

          Οδηγοί που περιλαμβάνονται είναι ο Kenneth Eriksson, ο οποίος το '86 κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Group A στο GOLF MK2 GTI.
          ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • Z
            zoranb last edited by

            Οπότε το συμπέρασμα είναι θετικό για τη vag τελικά, ή είναι υπέρ των αντιφρονούντων (γιαπωνέζων κλπ.)?

            α και το link δεν παίζει!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zoranb last edited by

              Ο χρήστης GOLF IV έγραψε:
              Παιδια για να μην παρερμηνευουμε καποια πραγματα η συζητηση ξεκινησε απο αλλου.Εννοειται οτι η vw δεν ειχε ποτε μια δυνατη συμετοχη σε παγκοσμιο επιπεδο ειτε group b , A , wrc κλπ αλλα ειχε επιμερους καποια καλα αποτελεσματα.Το να εισαι 3ος το 87 στο πρωταθλημα οδηγων και 6ος το 87 σε παγκοσμιο πρωταθλημα στην γενικη καταταξη με group A7 δεν ειναι και λιγο παντως και απο οτι παρατηρησα οχι μονο δεν γνωριζατε αυτο αλλα ουτε το golf rallye ουτε και τον erwin weber.(Oxι οτι εισασταν υποχρεωμενοι αλλα λεμε τωρα ) Eπισης ειπα οτι η ιστορια των rallye εχει γραφτει απο ευρωπαικες εταιριες και οχι απο την vw και φυσικα παραδεχομαι καθε συμετοχη οποτε και αν διακριθηκε αλλα οχι οτι δεν υπηρχε ποτε η vw και αν υπηρχε τοτε περναγε μονο κουλους.
              Επισης φιλε msamaro αυτο το απαισιο αυτοκινητο δεν ειναι διμιουργημα του rallybase και ξεφυλισε κανα παλιο τευχος των 4 τροχων για να το δεις.Μιας και το αναφερες αυτο το απαισιο αυτοκινητο ηταν 8v 1,8 σε συγκριση με τα 16 v 2λιτρα που ετρεχαν τοτε και το project σταματησε λογω αλλαγης κανονισμων και πολιτικης της vw.Σε τοπικους αγωνες παλι σε παραπεμπω σε παλιοτερα τευχη ειχε πολυ καλες διακρισεις.
              Anyway το θεμα ειναι πως δεν ηταν αφαντη η vw απο αγωνες αυτοκινητου και κατι εκανε και αυτη σε μικρο βαθμο.
              Και για να μην αρχισουμε αντιπαραθεσεις δεν θεωρω την vw καποια απο τις πρωταγωνιστριες εταιριες στον χωρο των rally αλλα οχι και αφαντη.
              Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι παντα κρυβοταν πισω απο την Αudi ενω στην συνεχεια πισω απο την Seat περισσοτερο και την Skoda λιγοτερο και θα μπορουσε αν διεθετε ενα καλο badget και rally managment να ειχε διακριθει περισσοτερο οπως και καθε εταιρια γενικοτερα.

              Very well said φίλε μου!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rallycards last edited by

                ΠΡΟΦΑΝΩΣ zoranb ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟ TETΡAKINHTO GOLF MKII G60 RALLYE TO OΠΟΙΟ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ Ο ΕRWIN WEBER ΚΑΙ Ο RAIMUND BAUMSCHLAGER NOMIZΩ ΤΟ 1990 Η 1991 KAI AΡΓΟΤΕΡΑ Ο ΣΛΟΒΕΝΟΣ ANDREJ JEREB.

                ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΕΙΣ? ΓΙΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΙΝΚ. ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΦΩΤΟ!

                http://golfstory.free.fr/photos/photos_ ... allye6.jpg

                ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  malsot last edited by

                  Μπες εδώ http://www.rallycarsforsale.net/ στα rally cars και στη συνέχεια στις 28 νοεμβρίου όπου VW RALLYE GOLF G60 4X4 γαι να λύσεις τις απορίες σου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    d-soylimiotis last edited by

                    ΤΟ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΓΚΟΛΦ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΙΤΕΑ ΤΟ 1988 ΤΟ ΜΑΙΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ [ΝΑΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΕΣΥ ΕΜΕΝΑΝ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΑΦΑΤΗ] ΕΤΡΕΞΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sakinen last edited by

                      Ένα τετρακίνητο Golf Rallye συμμετέχει σε αγώνες Dracster.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 2 / 2
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr