-
Παιδια για να μην παρερμηνευουμε καποια πραγματα η συζητηση ξεκινησε απο αλλου.Εννοειται οτι η vw δεν ειχε ποτε μια δυνατη συμετοχη σε παγκοσμιο επιπεδο ειτε group b , A , wrc κλπ αλλα ειχε επιμερους καποια καλα αποτελεσματα.Το να εισαι 3ος το 87 στο πρωταθλημα οδηγων και 6ος το 87 σε παγκοσμιο πρωταθλημα στην γενικη καταταξη με group A7 δεν ειναι και λιγο παντως και απο οτι παρατηρησα οχι μονο δεν γνωριζατε αυτο αλλα ουτε το golf rallye ουτε και τον erwin weber.(Oxι οτι εισασταν υποχρεωμενοι αλλα λεμε τωρα ) Eπισης ειπα οτι η ιστορια των rallye εχει γραφτει απο ευρωπαικες εταιριες και οχι απο την vw και φυσικα παραδεχομαι καθε συμετοχη οποτε και αν διακριθηκε αλλα οχι οτι δεν υπηρχε ποτε η vw και αν υπηρχε τοτε περναγε μονο κουλους.
Επισης φιλε msamaro αυτο το απαισιο αυτοκινητο δεν ειναι διμιουργημα του rallybase και ξεφυλισε κανα παλιο τευχος των 4 τροχων για να το δεις.Μιας και το αναφερες αυτο το απαισιο αυτοκινητο ηταν 8v 1,8 σε συγκριση με τα 16 v 2λιτρα που ετρεχαν τοτε και το project σταματησε λογω αλλαγης κανονισμων και πολιτικης της vw.Σε τοπικους αγωνες παλι σε παραπεμπω σε παλιοτερα τευχη ειχε πολυ καλες διακρισεις.
Anyway το θεμα ειναι πως δεν ηταν αφαντη η vw απο αγωνες αυτοκινητου και κατι εκανε και αυτη σε μικρο βαθμο.
Και για να μην αρχισουμε αντιπαραθεσεις δεν θεωρω την vw καποια απο τις πρωταγωνιστριες εταιριες στον χωρο των rally αλλα οχι και αφαντη.
Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι παντα κρυβοταν πισω απο την Αudi ενω στην συνεχεια πισω απο την Seat περισσοτερο και την Skoda λιγοτερο και θα μπορουσε αν διεθετε ενα καλο badget και rally managment να ειχε διακριθει περισσοτερο οπως και καθε εταιρια γενικοτερα. -
το γκολφ το συγκεκριμενο που ετρεχε ο ερικσον το εχει ενας φιλος μου που τρεχει στο micra chalenge αλλα ειναι μονο η καροτσα γιατι ειναι σε φαση rebuild
-
πηγή: http://www.oldtimevolkswagenfanciers.com/vwms/vwms.htm
αυτό που μας ενδιαφέρει:
.......
To VW Gti τερμάτισε στην κορυφή 5 διαφορετικές φορές κατά την διάρκεια της σταδιοδρομίας του: 2 φορές το '86, 8 το '87, 1 το '88, 1 το '89 και 2 το '90, μια εκ των οποίων ήταν το Rallye Golf που κατέλαβε την 3η θέση στο ράλυ της νέας ζηλανδίας.Οδηγοί που περιλαμβάνονται είναι ο Kenneth Eriksson, ο οποίος το '86 κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Group A στο GOLF MK2 GTI.
.... -
Οπότε το συμπέρασμα είναι θετικό για τη vag τελικά, ή είναι υπέρ των αντιφρονούντων (γιαπωνέζων κλπ.)?
α και το link δεν παίζει!
-
Ο χρήστης GOLF IV έγραψε:
Παιδια για να μην παρερμηνευουμε καποια πραγματα η συζητηση ξεκινησε απο αλλου.Εννοειται οτι η vw δεν ειχε ποτε μια δυνατη συμετοχη σε παγκοσμιο επιπεδο ειτε group b , A , wrc κλπ αλλα ειχε επιμερους καποια καλα αποτελεσματα.Το να εισαι 3ος το 87 στο πρωταθλημα οδηγων και 6ος το 87 σε παγκοσμιο πρωταθλημα στην γενικη καταταξη με group A7 δεν ειναι και λιγο παντως και απο οτι παρατηρησα οχι μονο δεν γνωριζατε αυτο αλλα ουτε το golf rallye ουτε και τον erwin weber.(Oxι οτι εισασταν υποχρεωμενοι αλλα λεμε τωρα ) Eπισης ειπα οτι η ιστορια των rallye εχει γραφτει απο ευρωπαικες εταιριες και οχι απο την vw και φυσικα παραδεχομαι καθε συμετοχη οποτε και αν διακριθηκε αλλα οχι οτι δεν υπηρχε ποτε η vw και αν υπηρχε τοτε περναγε μονο κουλους.
Επισης φιλε msamaro αυτο το απαισιο αυτοκινητο δεν ειναι διμιουργημα του rallybase και ξεφυλισε κανα παλιο τευχος των 4 τροχων για να το δεις.Μιας και το αναφερες αυτο το απαισιο αυτοκινητο ηταν 8v 1,8 σε συγκριση με τα 16 v 2λιτρα που ετρεχαν τοτε και το project σταματησε λογω αλλαγης κανονισμων και πολιτικης της vw.Σε τοπικους αγωνες παλι σε παραπεμπω σε παλιοτερα τευχη ειχε πολυ καλες διακρισεις.
Anyway το θεμα ειναι πως δεν ηταν αφαντη η vw απο αγωνες αυτοκινητου και κατι εκανε και αυτη σε μικρο βαθμο.
Και για να μην αρχισουμε αντιπαραθεσεις δεν θεωρω την vw καποια απο τις πρωταγωνιστριες εταιριες στον χωρο των rally αλλα οχι και αφαντη.
Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι παντα κρυβοταν πισω απο την Αudi ενω στην συνεχεια πισω απο την Seat περισσοτερο και την Skoda λιγοτερο και θα μπορουσε αν διεθετε ενα καλο badget και rally managment να ειχε διακριθει περισσοτερο οπως και καθε εταιρια γενικοτερα.Very well said φίλε μου!!!
-
ΠΡΟΦΑΝΩΣ zoranb ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟ TETΡAKINHTO GOLF MKII G60 RALLYE TO OΠΟΙΟ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ Ο ΕRWIN WEBER ΚΑΙ Ο RAIMUND BAUMSCHLAGER NOMIZΩ ΤΟ 1990 Η 1991 KAI AΡΓΟΤΕΡΑ Ο ΣΛΟΒΕΝΟΣ ANDREJ JEREB.
ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΕΙΣ? ΓΙΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΙΝΚ. ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΦΩΤΟ!
http://golfstory.free.fr/photos/photos_ ... allye6.jpg
ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ!
-
Μπες εδώ http://www.rallycarsforsale.net/ στα rally cars και στη συνέχεια στις 28 νοεμβρίου όπου VW RALLYE GOLF G60 4X4 γαι να λύσεις τις απορίες σου
-
ΤΟ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΓΚΟΛΦ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΙΤΕΑ ΤΟ 1988 ΤΟ ΜΑΙΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ [ΝΑΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΕΣΥ ΕΜΕΝΑΝ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΑΦΑΤΗ] ΕΤΡΕΞΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
-
Ένα τετρακίνητο Golf Rallye συμμετέχει σε αγώνες Dracster.
Πληροφορίες για GOLF Rallye Group A