-
Ο Κος Φωτεινέλης πάντως 'επιμένει' ότι ο Κος Μιχαλόπουλος κέρδισε τη κατηγορία Ν2.
Έτσι τουλάχιστον φάνηκε στο πίνακα αποτελεσμάτων που έβαλε στην εκπομπή του.Ταχύτατη ενημέρωση.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αλλά τελικά η ατιμωρησία (με πραγματική τιμωρία, αφαίρεση της άδειας ανάλογα τη βαρύτητα του περιστατικού κ.λ.π. , κι όχι χαϊδέματα) είναι που γεννά τον 'τσαμπουκά' και τη διεκδίκηση από τον φταίχτη του 'δίκιου' του.
Ολες οι τεχνικές παραβάσεις παραπέμπονται στο πειθαρχικό.
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΙΝΗ ΤΟΥ ΑΤΖΕΜΗ ΣΤΗΝ ΡΙΤΣΩΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΙΡΕ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ. ΓΕΛΑΜΕ ΤΩΡΑ Η ΚΛΑΙΜΕ;;;;;;
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΓΕΙΡΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΑ ΜΑΛΑΚΑ ΛΟΓΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΠΩΝΥΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΤΑΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ. ΕΔΩ ΞΑΝΑΓΕΛΑΜΕ Η ΞΑΝΑΚΛΑΙΜΕ;;;;;;
-
Ο χρήστης xeniap έγραψε:
Πέρασαν τόσες μέρες και έχουν γραφτεί διάφορα για τον αγώνα στην Ριτσώνα. Θέλω όμως να αναφέρω την πολύ σημαντική συμβολή της IRON TEAM, όλων όσων ασχολούνται με τα αγωνιστικά δρώμενα της λέσχης και ιδιαίτερα στον κ.Σιδέρη, οι οποίοι σε συνεργασία με την ΑΛΑ φρόντισαν για την καλύτερη διεξαγωγή του αγώνα και κυρίως για την ασφάλεια όλων μας.Στο δεύτερο ανέβασμα του Σαββάτου (όπου είχαμε κατέβει να δούμε τα περάσματα των άλλων αυτοκινήτων) και μετά απο την ατυχία που είχε ο Κώστας Πατσουρέας στην τελευταία αριστερή στροφή του αγώνα γεμίζοντας με λάδια μέχρι και τον τερματισμό, θέλω να αναφέρω την άμεση επέμβαση όλων για να λυθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα και ασφαλέστερα το πρόβλημα.
Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε η παρουσία του κ.Σιδέρη ο οποίος ήρθε στο σημείο και αμέσως πήρε μια σκούπα και άρχισε με ιδιαίτερο ζήλο να βοηθάει ο ίδιος για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.Θέλω να δώσω τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια γιατί οι ελληνικοί αγώνες χρειάζονται ανθρώπους με θέληση, όρεξη, επαγγελματικότητα και αποτελεσματικότητα!
Με εκτίμηση
για την ασφαλεια του ντοντη που πατησε τα τσιμεντα και πηγε στην μπαριερα δεν μας ειπες τιποτα ξενια .και δεν ξερω ποσοι ακομα την γλυτωσαν στο παρα πεντε .ποτε θα σταματησουν πια με τα τσιμεντα και παρουν επιτελους αυτη την κολοκολλα που ριχνουν στα ντραξτερ (δεν θυμαμε πως την λενε)να ησυχασουμε πια,πρεπει να σκοτωθει κανενας πρωτα. μετα απο καθε αναβαση τα ιδια λεμε.κανενας οργανωτης ΑΚΟΥΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
-
Ο χρήστης ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ έγραψε:
για την ασφαλεια του ντοντη που πατησε τα τσιμεντα και πηγε στην μπαριερα δεν μας ειπες τιποτα ξενια .και δεν ξερω ποσοι ακομα την γλυτωσαν στο παρα πεντε .ποτε θα σταματησουν πια με τα τσιμεντα και παρουν επιτελους αυτη την κολοκολλα που ριχνουν στα ντραξτερ (δεν θυμαμε πως την λενε)να ησυχασουμε πια,πρεπει να σκοτωθει κανενας πρωτα. μετα απο καθε αναβαση τα ιδια λεμε.κανενας οργανωτης ΑΚΟΥΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
Να διευκρινίσω κατ’ αρχήν ότι με το post αυτό η πρόθεση μου είναι πολύ θετική και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να μειώσω την δράση της ΑΛΑ. Άλλωστε γνωρίζουμε πολύ καλά τα χρόνια εμπειρίας της στον χώρο των αγώνων αυτοκινήτου. Σε αντίθεση με την εμπειρία της IRON TEAM η οποία διοργανώνει κατά κύριο λόγο αγώνες δύο τροχών.
Φαντάζομαι ότι είναι αρκετά δύσκολο να ικανοποιήσεις τις απαιτήσεις 164 διαφορετικών οδηγών, και χιλιάδων θεατών αλλά νομίζω οτι δεν είμαι εγώ αυτή που θα το κρίνω και θα δώσω λύσεις!Με εκτίμηση
-
ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ 164 ΟΔΗΓΟΥΝ, Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΣΕ ΤΕΛΕΙΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΕΠΙΔΟΣΗ.
ΟΠΟΤΕ Η ΛΥΣΗ ΑΥΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΝΤΡΑΓΚΣΤΕΡ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΘΕΙ , ΕΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΝΩ Ο ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ ΕΛΕΓΕ ΜΗ ΡΙΧΝΕΤΕ ΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΜΕ ΤΟ 'ΤΣΟΥΒΑΛΙ' ΕΝΑΣ ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΟΠΟΤΕ ΤΡΕΧΑ ΓΥΡΕΥΕ...
ΞΕΝΙΑ ΝΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΕΙΤΕ ΚΑΛΑ ΕΙΤΕ ΚΑΚΑ
ΣΑΝ ΘΕΑΤΗΣ ΠΑΝΤΩΣ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΞΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ Η ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΙΡΟΝ ΤΕΑΜ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΛΙΓΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ Η ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΕΦΤΑΙΓΕ. ΣΕ ΠΜ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΞΗΓΗΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
-
Ο χρήστης xeniap έγραψε:
για την ασφαλεια του ντοντη που πατησε τα τσιμεντα και πηγε στην μπαριερα δεν μας ειπες τιποτα ξενια .και δεν ξερω ποσοι ακομα την γλυτωσαν στο παρα πεντε .ποτε θα σταματησουν πια με τα τσιμεντα και παρουν επιτελους αυτη την κολοκολλα που ριχνουν στα ντραξτερ (δεν θυμαμε πως την λενε)να ησυχασουμε πια,πρεπει να σκοτωθει κανενας πρωτα. μετα απο καθε αναβαση τα ιδια λεμε.κανενας οργανωτης ΑΚΟΥΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
Να διευκρινίσω κατ’ αρχήν ότι με το post αυτό η πρόθεση μου είναι πολύ θετική και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να μειώσω την δράση της ΑΛΑ. Άλλωστε γνωρίζουμε πολύ καλά τα χρόνια εμπειρίας της στον χώρο των αγώνων αυτοκινήτου. Σε αντίθεση με την εμπειρία της IRON TEAM η οποία διοργανώνει κατά κύριο λόγο αγώνες δύο τροχών.
Φαντάζομαι ότι είναι αρκετά δύσκολο να ικανοποιήσεις τις απαιτήσεις 164 διαφορετικών οδηγών, και χιλιάδων θεατών αλλά νομίζω οτι δεν είμαι εγώ αυτή που θα το κρίνω και θα δώσω λύσεις!Με εκτίμηση
εγω δεν ξερω ποια ειναι η προθεση σου και δεν νομιζω οτι ειναι αρνητικη αλλα εμενα δεν με ενδιαφερει ποιος η ποια λεσχη θα κανει τον αγωνα και δεν θελω να ικανοποιησει 164 συμμετοχες στο 100%αλλα ΑΠΑΙΤΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΛΟΥΣ 100% και αυτο που θελω σαν ανθρωπος ειναι να αναγνωριζουν τα λαθη τους και στις επιστολες τους ,να μην παρουσιαζονται αλανθαστοι αλλα να λενε οτι συγνωμη ειδαμε τα λαθη μας και θα προσπαθησουμαι να τα διορθωσουμε και οχι εμεις ειμαστε και κανεις αλλος.και κατι ακομα ,σε καμια απονομη δεν εχω ακουση ευχαριστω στους αγωνιζομενους αλλα ευχαριστουμε το νομαρχη ,τον αστυνομικο διευθυντη, τον δημαρχο ,τον κλητηρα που πηρε τα χαρτοσημα κτλ,για τον αγωνιζομενο κανενα ευχαριστω εκτος απο το βολο που λεει ευχαριστω τους αγωνιζομενους για τα λεφτα που μας φερανε.καταλαβες ξενια ποιο ειναι το προβλημα μου?ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ
-
Ο χρήστης katman έγραψε:
ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ 164 ΟΔΗΓΟΥΝ, Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΣΕ ΤΕΛΕΙΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΕΠΙΔΟΣΗ.ΟΠΟΤΕ Η ΛΥΣΗ ΑΥΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΝΤΡΑΓΚΣΤΕΡ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΘΕΙ , ΕΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΝΩ Ο ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ ΕΛΕΓΕ ΜΗ ΡΙΧΝΕΤΕ ΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΜΕ ΤΟ 'ΤΣΟΥΒΑΛΙ' ΕΝΑΣ ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΟΠΟΤΕ ΤΡΕΧΑ ΓΥΡΕΥΕ...
ΞΕΝΙΑ ΝΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΕΙΤΕ ΚΑΛΑ ΕΙΤΕ ΚΑΚΑ
ΣΑΝ ΘΕΑΤΗΣ ΠΑΝΤΩΣ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΞΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ Η ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΙΡΟΝ ΤΕΑΜ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΛΙΓΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ Η ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΕΦΤΑΙΓΕ. ΣΕ ΠΜ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΞΗΓΗΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
εγω φιλε μου οταν ηθελα να μαθω τη δουλεια μου πηγα και μου δειξαν αυτοι που ηξεραν ,αυτοι γιατι δεν ρωτανε ποιοι ξερουν να κανουν αγωνες να πανε να τους δειξουν?γιατι δεν πανε στην ιταλια να δουνε τι κανουν αυτοι οι ανθρωποι οτα χυθουν λαδια σε μια αναβαση ?μονο για προφεσοριλικια ειναι και τιποτα αλλο,και περιμενεις εσυ καποιον της οργανωσης να σε ρωτηση τι εγινε,να σε φωναξη να τον βοηθησεις στο μετρημα μπορει,για τιποτα αλλο μην ελπιζεις
-
Μήπως πρέπει να τους κανουμε καμια αυξησούλα και φέτος?το 40%+ σχεδόν το φετινό μάλον δεν τους εφτασε μιας και γίνανε τα ίδια και χειρότερα πράγματα σε σχέση με το 2003 παρότι τότε είχε περισσότερες συμμετοχές.Ας τους δώσουνε κάτι ακόμα.300 ευρώ τζάπα πράγμα είναι...!
Αναβαση ΡΙΤΣΩΝΑΣ 12/05