Πιστευω πως μεγαλο μερος της ευθυνης για το μειωμενο ενδιαφερον αγωνιστικα της χωρας μας διεκδικει η κλαση Ν4!!!!!
Εκτος απο τους δυο γρηγορους-πολυ γρηγορους Βωβο-Χατζητσοπανη και εκτος απο πυροτεχνηματα του Τσολακιδη-Κυρκου,πειτε μου ποιοι αλλοι απο τους ΤΟΣΟΥΣ που τρεχουν με μιτσους-σουμπ πανε ευχαριστα στο ματι του θεατη?!?Αντε και απο μερικους απο τους υπολοιπους βλεπουμε πυροτεχνηματα σε 1-2 ειδικες το χρονο.....Στις υπολοιπες ειδικες?
Μηπως ειναι πραγματικοτητα αυτο που λεει ο Ιαβερης,οτι πρεπει να γινεται επιλογη αυτων που θα τρεχουν με Ν4(στο Ακροπολις λεει,αλλα αν το επεκτεινεις στο Παν.Πρωτ.Ραλλυ,δεν ακουγεται κακο)
Θα μου πειτε ,ο καθενας εχει δικαιωμα να τρεχει με ο,τι θελει οπου θελει.Θα συμπληρωσω οσο του επιτρεπει η αρχη,για να ακριβολογουμε,οποτε φερει δυστυχως ηθελημενα η μη και αυτη ευθυνη για το επιπεδο των ελληνικων αγωνων,που το διατηρουμε οσο το δυνατων πιο χαμηλα.
Μερος της αποδειξης των οσων λεω ειναι η βαθμολογια του Πρωταθληματος,που πισω απο τον παντου γρηγορο Χατζη. ειναι τα σουπερ1600,πραγμα που υποδεικνυει χασμα επιδοσεων(ο Βωβος δεν συμμετεχει ασφαλτο),ενω αλλο μερος της αποδειξης ειναι οτι με το παιρνει στα χερια του καποιος χ Καιταζης(νεος γρηγορος) ενα Ν4,αμεσως παιζει στις πρωτες θεσεις,ακομα και στο χωμα......
Προσωπικα θεωρω οτι οι κλασεις Ν3,Α6,Ν2 ειναι οι πιο καταλληλες για τα ελληνικα δεδομενα,συνολικα(καλυπτουν μεγαλο ευρως τσεπης-ταλεντου-ηλικιας οδηγου).Δυστυχως και δεν εχουν ικανοποιητικες συμμετοχες για τα μετρα που θα επρεπε,και σχετικα παρεξηγημενες ειναι,αφου ενας -δυο κουκοι δεν φερνουν την ανοιξη......
Α,και θεαμα δεν βλεπω περα απο αυτους που ειπα στη Ν4,ακομα και στο χωμα....