Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ferrari VS Porsche
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ferrari VS Porsche
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 23
    • 24
    • 11 / 24
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    63
    471
    341
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Το ξέρω, είναι η η φτωχή Ferrari των φτωχών. Ή μάλλον η Porsche του φτωχού γκλαμουρόβλαχου ή της Λίτσας της κομμώτριας...

      Πρωτα απ' όλα απεχθάνομαι τον όρο 'ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ'. Μόνο σε μια εποχή παρακμής για την αυτοκίνηση θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ένας τέτοιος όρος. Γνήσιο τέκνο της αμερικανοκουλτούρας του 'too much', του βλάχικου, του υπερβολικά εντυπωσιακού. Υποτιμά την αυτοκίνηση γενικότερα και τα αυτοκίνητα που προσπαθούν και το αξίζουν να δημιουργήσουν εποχή και ιστορία παρόλο που δεν προορίζονται για τους γραβατόβλαχους με τα παχυλά 'ΤΣΕΚΣ'.

      Στο θέμα μας. Προτιμώ τη Ferrari για πολλούς και διαφόρους λόγους. Πρώτος και καλύτερος λόγος ο συναισθηματικός. Γνώρισα τη Ferrari από πολύ πολύ μικρή ηλικία (νά, όταν η Λίτσα η κομμώτρια και Βρασίδας ο γραβατογκλάμουρ απαντούσαν με την ερώτηση 'τρώγεται;' σε ερώτηση αν τους αρέσουν οι Ferrari). Επειδή λοιπόν για εμένα το αυτοκίνητο είναι πρώτα ιδέα, όνειρα και μετά άλογα και ο,τιδήποτε άλλο επιλέγω συναισθηματικά. Πώς θα μπορούσα άλλωστε να αντιδράσω διαφορετικά; Εγώ ποτέ δεν είχα παχυλά 'ΤΣΕΚΣ', ούτε ποτέ επιθύμησα μια Boxster, ή μια 911 έτσι για να τη βγαίνω στους φίλους χωρίς να ξέρω ποιος ήταν ο ιδρυτής της φίρμας. Γι'αυτό λοιπόν ΔΕΝ επιλέγω τεχνοκρατικά, σαν γνήσιος φλωρομπίρμπιλας.
      Δεύτερος λόγος είναι ότι η Porsche έφτιαξε το όνομά της πούλησε, μεγάλωσε, επεκτάθηκε πάνω σε ένα μηχανολογικά ΛΑΘΟΣ project. Την 911. Θα εκτιμούσα περισσότερο την εταιρεία αυτή αν ποτέ δεν είχε βγάλει την 911, παρά μόνο την 904 Carerra GTS, η οποία είναι ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ αυτοκίνητο, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. Οι κομμώτριες μπορούν να στέλνουν pm αν δεν καταλαβαίνουν τί σημαίνει πραγματικό αυτοκίνητο.
      Την περίπτωση Καγιέν δε θα τη βάλω γιατί είναι δείγμα των καιρών. Σε μια εποχή παρακμής για την αυτοκίνηση δε θα περίμενες κάτι καλύτερο. Μια εποχή όπου οι σχεδιαστές τυχαίνει να είναι και υπεύθυνοι των τμημάτων marketing και έχουν και τη γραβάτα σφιγμένη μέχρι τα δόντια. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να υπολογίσουν, εεεεεε..... να σχεδιάσουν ήθελα να πω...., ένα αυτοκίνητο το οποίο θα είναι αρεστό στο Μπάμπη Γκλαμουρίδη και στη Τζένη Βλαχογιαταμπαζίδου και όχι στον εραστή της αυτοκίνησης. Και πάλι, οι κομμώτριες ας στείλουν pm σε περίπτωση που δεν καταλαβαίνουν τί σημαίνει εραστής της αυτοκίνησης και έρωτας για το αυτοκίνητο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        Όσο 'λάθος' και να υπάρχει μέσα στη 'λογική της 911',

        911=Porsche και
        Porsche =911.

        Έτσι απλά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης technik έγραψε:
          Όσο 'λάθος' και να υπάρχει μέσα στη 'λογική της 911',

          911=Porsche και
          Porsche =911.

          Έτσι απλά...

          Ακριβώς γι'αυτό ΔΕΝ επιλέγω Porsche
          Ας έβγαζε μόνο την 904 και ας μην πουλούσε κομμάτι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

            Όσο 'λάθος' και να υπάρχει μέσα στη 'λογική της 911',

            911=Porsche και
            Porsche =911.

            Έτσι απλά...

            Ακριβώς γι'αυτό ΔΕΝ επιλέγω Porsche
            Ας έβγαζε μόνο την 904 και ας μην πουλούσε κομμάτι.

            Καλά...

            Όταν βγάλει η Ferrari μία Boxster ,etc, λόγω κέρδους,

            θα μιλάμε σε άλλη βάση μετά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης technik έγραψε:

              Όσο 'λάθος' και να υπάρχει μέσα στη 'λογική της 911',

              911=Porsche και
              Porsche =911.

              Έτσι απλά...

              Ακριβώς γι'αυτό ΔΕΝ επιλέγω Porsche
              Ας έβγαζε μόνο την 904 και ας μην πουλούσε κομμάτι.

              Καλά...

              Όταν βγάλει η Ferrari μία Boxster ,etc, λόγω κέρδους,

              θα μιλάμε σε άλλη βάση μετά.

              ή SUV 😉

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης technik έγραψε:

                Όσο 'λάθος' και να υπάρχει μέσα στη 'λογική της 911',

                911=Porsche και
                Porsche =911.

                Έτσι απλά...

                Ακριβώς γι'αυτό ΔΕΝ επιλέγω Porsche
                Ας έβγαζε μόνο την 904 και ας μην πουλούσε κομμάτι.

                Καλά...

                Όταν βγάλει η Ferrari μία Boxster ,etc, λόγω κέρδους,

                θα μιλάμε σε άλλη βάση μετά.

                Και πάλι Ferrari θα επιλέγω. Και ξέρεις γιατί; Γιατί έφτιαξε το όνομά της μέσω ενός ανθρώπου παθιασμένου με την αυτοκίνηση, γιατί σχεδίαζε πραγματικά αυτοκίνητα που αντανακλούσαν το πάθος μιας χούφτας ανθρώπων για τους αγώνες και την αυτοκίνηση. Τώρα αν κάποιος κύριος σχεδιάσει ένα SUV Ferrari, μικρό το κακό. Το SUV θα έρθει και θα φύγει. Η Ferrari και η ιστορία της είναι που θα μείνουν...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  Για άλλους λόγους αγόρασε η Porsche μετοχές της VW, από την οποίαν δεν ήταν ποτέ ανεξάρτητη. Η δε Ferrari, αν και ανήκει στην Fiat, δεν εξαρτιόταν ποτέ από τη 'μαμά' εταιρεία. Περισσότερα προβλήματα είχε άλλωστε η Fiat από τη δεκαετία του '70 (για πολλούς λόγους, ΑΣΧΕΤΟΥΣ με τη Ferrari) παρά η ίδια η Ferrari.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skullone last edited by

                    Ο χρήστης Bruce έγραψε:
                    η φερραρι επελεξε την ευκολη οδο: να αγορασθει.

                    η πορσε τη δυσκολη (και απο εσας τους φωστηρες κατακριτεα).

                    αλλα ειπαμε: ο (νεο)Ελλην γνωριζει.

                    Ποια δύσκολη οδό επέλεξε η Porsche; Μοναδική φορά που καινοτόμησε ήταν όταν έφτιαξε την 959. Να μου έλεγες για καμιά Lamborghini, να πω ΟΚ, αλλά για την Porsche...

                    Και μην περιμένει κανένας να βγάλει η Ferrari κάτι ανάλογο με την Boxster ή την Cayenne. Ανάλογο με την Boxster αυτοκίνητο έβγαλε ΚΑΠΟΤΕ: την 206/246 Dino. Για SUV... Δεν το βλέπω. Μάλλον τα βλέπουν σαν τρακτέρ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      d-jet last edited by

                      Ο χρήστης skullone έγραψε:
                      Ποια δύσκολη οδό επέλεξε η Porsche; Μοναδική φορά που καινοτόμησε ήταν όταν έφτιαξε την 959. Να μου έλεγες για καμιά Lamborghini, να πω ΟΚ, αλλά για την Porsche...

                      Και μην περιμένει κανένας να βγάλει η Ferrari κάτι ανάλογο με την Boxster ή την Cayenne. Ανάλογο με την Boxster αυτοκίνητο έβγαλε ΚΑΠΟΤΕ: την 206/246 Dino. Για SUV... Δεν το βλέπω. Μάλλον τα βλέπουν σαν τρακτέρ.

                      Ε, καλά... τα ξεχνάτε τα Mondial (μπουμπούκι! Πρακτική, τετραθέσια... με όοοοολες τις ανέσεις, με παράθυρα που πέφτουνε_από μόνα τους_), 308GT4 (Μα τι έμπνευση στο ντιζάιν και αυτή!!!)... Τη μισή αλήθεια λέτε!!!
                      BTW η πρώτη 356 ήταν mid-engined, φίλτατε AR, όπως και τα περισσότερα αγωνιστικά της Porsche! Η 914 μπορεί να είναι κακάσχημη (εμένα προφανώς μ'αρέσει) αλλά αποτελεσματικότατη στους αγώνες και με μεγάλη εμπορική επιτυχία στην Αμερική. Γιατί το boxster δε συμβαδίζει με τη νοοτροπία της Porsche συνεπώς;

                      Και στην αμερική, πολύ πριν βγει το καγιέν κυκλοφορούσε ενα Αμερικαν-τρακ με Ιταλιαν σταϊλ (πιο ωραίο και από το LM-002) και κινητήρα φεράρι...που θα μου πάει, θα το ξεθάψω και θα σας το φέρω να το θαυμάξετε!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skullone last edited by

                        Η Ferrari όμως δε μας λες πόσες πατάτες είχε εν σχέσει με τα πάμπολλα μοντέλα που έχει βγάλει. Σε ό,τι αφορά το τρακτέρ με το μοτέρ της Ferrari, για πες μας, ήταν μοντέλο της Ferrari ή ήταν καμιά καγκουριά που έφτιαξε κάποιος καράβλαχος εκεί πέρα με μοτέρ Ferrari; Γιατί τέτοιες γυφτιές μπορώ να σου βρω όσες θες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          BTW η πρώτη 356 ήταν mid-engined, φίλτατε AR, όπως και τα περισσότερα αγωνιστικά της Porsche!

                          Ι know, φίλε D-Jet, όμψς επρόκειτο για το πρωτότυπο, το οποίο δεν βγήκε στην παραγωγή. Η Porsche προτίμησε να διατηρήσει το πιασάρικο Σκαθαροσχήμα και διάταξη και ΟΧΙ τις λύσεις των ΛΑΜΠΡΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ χάρη των πωλήσεων φυαικά. Γι' αυό ΔΕΝ επιλέγω Porsche. Επιλέγω Ferrari γιατί o Εnzο έφτιαχνε αυτοκίνητα δρόμου για να χρηματοδοτήσει το πάθος του, τους αγώνες, όχι για να πουλήσει και να πλουτήσει, αρχικά τουλάχιστον...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

                            Ι know, φίλε D-Jet, όμψς επρόκειτο για το πρωτότυπο, το οποίο δεν βγήκε στην παραγωγή. Η Porsche προτίμησε να διατηρήσει το πιασάρικο Σκαθαροσχήμα και διάταξη και ΟΧΙ τις λύσεις των ΛΑΜΠΡΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ χάρη των πωλήσεων φυαικά. Γι' αυό ΔΕΝ επιλέγω Porsche. Επιλέγω Ferrari γιατί o Εnzο έφτιαχνε αυτοκίνητα δρόμου για να χρηματοδοτήσει το πάθος του, τους αγώνες, όχι για να πουλήσει και να πλουτήσει, αρχικά τουλάχιστον...

                            το ξαναρώτησα, αλλά απάντηση δεν πήρα, ο Enzo δεν ήταν αυτός που έλεγε ότι τ' άλογα σέρνουν το αμάξωμα και δεν το σπρώχνουν;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skullone last edited by

                              Άσε που η διάταξη 'όλα πίσω' ήταν πολύ φθηνότερη στην παραγωγή...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                Ι know, φίλε D-Jet, όμψς επρόκειτο για το πρωτότυπο, το οποίο δεν βγήκε στην παραγωγή. Η Porsche προτίμησε να διατηρήσει το πιασάρικο Σκαθαροσχήμα και διάταξη και ΟΧΙ τις λύσεις των ΛΑΜΠΡΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ χάρη των πωλήσεων φυαικά. Γι' αυό ΔΕΝ επιλέγω Porsche. Επιλέγω Ferrari γιατί o Εnzο έφτιαχνε αυτοκίνητα δρόμου για να χρηματοδοτήσει το πάθος του, τους αγώνες, όχι για να πουλήσει και να πλουτήσει, αρχικά τουλάχιστον...

                                το ξαναρώτησα, αλλά απάντηση δεν πήρα, ο Enzo δεν ήταν αυτός που έλεγε ότι τ' άλογα σέρνουν το αμάξωμα και δεν το σπρώχνουν;

                                Διάβασε λίγη ιστορία... Ο Enzo είχε βάλει κινητήρα πίσω πολύ νωρίτερα απ'όσο φαντάζεσαι, ο Cooper δεν είχε καν γεννηθεί. Διάβασε επίσης για το πώς προέκυψε και ο Cooper έβαλε τον κινητήρα πίσω... Thanks!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

                                  Ι know, φίλε D-Jet, όμψς επρόκειτο για το πρωτότυπο, το οποίο δεν βγήκε στην παραγωγή. Η Porsche προτίμησε να διατηρήσει το πιασάρικο Σκαθαροσχήμα και διάταξη και ΟΧΙ τις λύσεις των ΛΑΜΠΡΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ χάρη των πωλήσεων φυαικά. Γι' αυό ΔΕΝ επιλέγω Porsche. Επιλέγω Ferrari γιατί o Εnzο έφτιαχνε αυτοκίνητα δρόμου για να χρηματοδοτήσει το πάθος του, τους αγώνες, όχι για να πουλήσει και να πλουτήσει, αρχικά τουλάχιστον...

                                  το ξαναρώτησα, αλλά απάντηση δεν πήρα, ο Enzo δεν ήταν αυτός που έλεγε ότι τ' άλογα σέρνουν το αμάξωμα και δεν το σπρώχνουν;

                                  Διάβασε λίγη ιστορία... Ο Enzo είχε βάλει κινητήρα πίσω πολύ νωρίτερα απ'όσο φαντάζεσαι, ο Cooper δεν είχε καν γεννηθεί. Διάβασε επίσης για το πώς προέκυψε και ο Cooper έβαλε τον κινητήρα πίσω... Thanks!

                                  επειδή είμαι άσχετος, ρωτάω. Δεν απάντησες στην ερώτησή μου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Δεν μπορώ να μιλάω σε μηδενική βάση. Διάβασε 5-6 βιβλία και ξαναέλα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
                                      Δεν μπορώ να μιλάω σε μηδενική βάση. Διάβασε 5-6 βιβλία και ξαναέλα.

                                      φοβερή απάντηση

                                      τελικά το πε ή δεν το πε ο Enzo;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        skullone last edited by

                                        Ένα λεπτό, ο 'κινητήρας πίσω' που έχουμε δει σε Cooper, Ferrari, Lotus κλπ, δεν είναι 'όλα πίσω' όπως στις 911 και στο ΣΚΑΡΑΒΑΙΟ, αλλά στην πραγματικότητα είναι τοποθέτηση του κινητήρα στο κέντρο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                          Ένα λεπτό, ο 'κινητήρας πίσω' που έχουμε δει σε Cooper, Ferrari, Lotus κλπ, δεν είναι 'όλα πίσω' όπως στις 911 και στο ΣΚΑΡΑΒΑΙΟ, αλλά στην πραγματικότητα είναι τοποθέτηση του κινητήρα στο κέντρο.

                                          Απλά το έκανα πιο λιανά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            Ναι, αλλά είναι 'πίσω από τον οδηγό' (βασικά, ακριβώς στην πλάτη του) και στο κέντρο (με το διαφορικό να είναι πίσω από τον κινητήρα). Το ζύγισμα που έδινε αυτή η αρχιτεκτονική δεν είχε βέβαια καμία σχέση με το 'όλα πίσω'.

                                            Υπόψιν μάλιστα ότι τα Tatra 603 είχαν απείρως καλύτερη οδική συμπεριφορά από τα σκαθάρια (με τα οποία μοιράζονταν την αρχιτεκτονική τους), γιατί είχαν μια διάταξη αντίστοιχη των υστερούντων βραχιόνων πίσω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 11 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr