Δεν πιστεύω ότι θα μπορούσε να γίνει άνετη σαν Citroen. Mε τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις όμως, μπορεί να εξασφαλίσει ένα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης. Άλλωστε, υπάρχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα που πιο καλά απορροφούν τις ανωμαλίες σε πιο υψηλές ταχύτητες, παρά σε πιο χαμηλές. Οι διαφημιστές όμως της Porsche τι έλεγαν πάντα; Ότι τα εν λόγω οχήματα δίνουν επαρκείς χώρους για τέσσερεις, αρκετές αποσκευές και καλή ποιότητα κύλισης. Δεν έχουν σχεδιασθεί όμως για να παρέχουν το απολύτως τέλειο ζύγισμα, και δεν θα μπορούσαν άλλωστε να το ισχυρισθούν αυτό, με την κουμούτσα κρεμασμένη πίσω απ'τον πίσω άξονα... Με απασχολεί όμως πολύ η εικόνα που θέλει να περάσει η εταιρεία. Από τη στιγμή που βλέπω να βγάζει SUV ένας κατασκευαστής υπεραυτοκινήτων (ΟΚ, απ'την Porsche το ψιλοπερίμενα...), ξενερώνω.