Nov 26, 2005, 2:56 PM

Σόρυ που θα ρωτήσω κάτι άσχετο αλλά επειδή είναι μια απλή ερώτηση να μην ανοίξω νέο τόπικ. Διορθώστε με αν κάνω κάπου λάθος γιατί δεν τα ξέρω και πολύ καλα. Υποθέτω ότι για τον ίδιο κινητήρα ο εγκέφαλος μπορεί να έχει διαφορετική χαρτογράφηση ώστε οι καμπύλες ροπής και ισχύος να είναι διαφορετικές. Γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν βγάζουν αυτοκίνητα που οι έγκεφαλοι να έχουν πολλαπλά προγράμματα έτσι ώστε ανάλογα με τις συνθήκες που κινείσε να επιλέγεις και το πρόγραμμα. Πχ. Άλλο για πόλη (πιο χαμηλά η ροπή) άλλο για αυτοκινητόδρομο. Μιλάω για μεταβολές που να είναι μέσα στις δυνατότητες του κινητήρα δεδομένων των εκκεντροφόρων που διαθέτει και του χρονισμού τους. Γιατί ας πούμε να πρέπει να ανεβάζεις ψηλά τις στροφές μέσα στην πόλη και δεν βάζουν ένα πρόγραμμα που να βγάζει ροπή πιο χαμηλά. Να ρωτήσω και κάτι άλλο (δεν ισχυρίζομαι ότι στους παρακάτω κινητήρες η διαφορά ισχύος οφείλεται στο πρόγραμμα μόνο). Ο 1.4 του VAG που βγάζει 75 και 100 άλογα έχουν άλλο χρονισμό εκκεντροφόρων ή απλά άλλο πρόγραμμα? Ο 1.6 της citroen που βγάζει 110 και 125?