-
Μια καλή λύση για όλους εσάς που αναρωτιέστε,αγοράστε από περίπτερα ξένου τύπου,τα ιταλικά παριοδικά RALLY SPRINT και TUTTORALLY και το γαλλικό ECHAPEMENT που εκτός από αγγελίες αγοραπωλησίας υπάρχουν και διαφημίσεις αγωνιστικών ομάδων που νοικιάζουν (συνήθως ανά χλμ. ειδικής) κάθε λογής αγωνιστικό!
-
Ο Λώρης τα ξέρει αυτά από την εποχή του Ιαβέρη και δώθε.Νομίζω ότι μαζί με τον Ανδρέα Αρκέντη είναι ο πιο ενημερωμένος στο θέμα και είναι και φυσικό πρόσωπο και θα μπορέσει να απαντήσει και σε κάποιες παραπάνω ερωτήσεις.Δεν είναι ούτε link ούτε περιοδικό
Εξακολουθώ λοιπόν να θέλω να μάθω γιατί δεν βλέπω τον λόγο που θα πρέπει να μην ξέρω. -
Kαλά ολα αυτά που λέτε και γράφετε!!!!!!!!!!
Αλλα ΠΟΙΟΣ θα μου απαντήσει στην ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ;: 'ΚΩΛ.. ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ για να τους ...!'Εχουμε τρελαθεί όλοι τελικά ετσι? Ρε παιδία, ο ελληνας ακόμα δεν ειναι ικανός να φτιάξει ενα full group N1(απο οικονομικής πλευράς) και συζητάτε για ενοικια? Και μαλιστα του εξωτερικού? Γιατι τα Ελληνικά σε τι σας 'χαλάνε'?
Η μηπως καποιος ενοικιαστής ηταν τοσο large με τα λεφτά που εδωσε στην ομάδα, και εχει και παράπονα στο τέλος!
Και σας προκαλώ να μου δείξετε εναν ο οποίος δεν εκανε ποτέ παζάρι(σε αυτοκίνητο, λάστιχα κα)!Απλώς στις ξένες ομάδες αν δεν προπληρώσεις καποιο ποσον, δεν ξεκινάνε να φωρτώσουν ουτε τις τεντες τους στα φορτηγά τους.Οποτε...
Στην Ελλάδα ισχυει το:Ελα μωρε μαλ... !παρε τωρα αυτά, παρε και μια 8μηνη επιταγή και τα υπολοιπα βλέπουμε...!
Και αν το καταστρεψεις, τοτε... χαθηκε η μπαλα! Που 'νε η μπαλα, οεο, που'νε η μπαλα! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και οι Αγώνες είναι γεμάτοι από νοικιασμένα αγωνιστικά, στην κατα τα άλλα φτωχή Ψωροκώσταινα.εμ, αυτά βλέπουν στην ΕΘΕΑ και σου λεει στα 50 ευρώ αύξηση θα κολλήσουμε τώρα ?
-
Πρακτικα και μεχρι να απαντησει οποιοσδηποτε αλλος το κοστος ενοικιασης για μια χρονια περιπου αγωνες(σε εκαστοτε φυσιολογικα τοπικα πρωταθληματα) ισοδυναμει με απλως την αγορα του αυτοκινητου(οποιου αντιστοιχα ειναι αυτου,αν καταλαβατε,νοικιαζεις εβο-αγορα εβο,νοικιαζεις 106 Ν2-αγορα 106 Ν2)Περιπου η αντιστοιχια ειναι αυτη,με το κοστος του αυτοκινητου να βγαινει μαλλον λιγο μεγαλυτερο.Ολα αυτα βεβαια χωρις εξτρα κοστοι απο καταστροφες....
Που ομως στοιχιζουν ειτε ειναι δικο σου ειτε το νοικιαζεις.
Επισης γενικα ειτε νοικιαζοντας,ειτε αγοραζοντας,μπορεις να 'χαλασεις' ΟΣΑ λεφτα αντεχει η τσεπη σου(μεχρι καποιο οριο βεβαια,οπως ειπε και ο Παυλος,δεν μπορει να ειναι 100000ευρω η ενοικιαση για εναν αγωνα με Ν4),οποτε δεν μπορεις ευκολα να πεις νουμερα.
Ας πουμε για διημερο αγωνα ασφαλτινο(Ελπα) χρειαζονται περιπου 15-20000ευρω) για ενοικιαση κορυφαιου ασφαλτινου αυτοκινητου πεζω μαξι,ρενω μεγκαν μαξι,ισως και σουπερ 1600,αλλα και αυτες οι τιμες ποικιλουν αναλογα με τις διαφορες συμφωνιες κλπ(λαστιχα,μηχανικοι,και πολλα αλλα)Εννοειται πως ενα σεβαστο ποσο καθε φορα παει στην ασφαλεια του αυτοκινητου,σε αυτην την περιπτωση καλο ειναι να μην εχεις ασχημο ιστορικο στην ασφαλιστικη.
Δηλαδη μικρες σχετικα ζημιες καλο ειναι να τις καλυπτεις 'εσυ' για να μην εχεις επιπτωσεις σε ενδεχομενη επομενη συνεργασια σου με την ασφαλιστικη.Βεβαια οπως εγραψε και ο βαν(υπερβολικα οπως παντα )
αυτα ισχυουν για δυο-τρεις εδω στην Ελλαδα και για τους Ευρωπαιους,για τους υπολοιπους τι να ισχυσει,που δεν μπορουν ουτε κορυφαιο,οπως πολυ σωστα εγραψε επισης ο βαν,Ν1 να φτιαξουν.....
Οποτε για αυτο ρωταω τι τα ψαχνετε.....Ξανα τεσπα... -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αρα δεν εγινα κατανοητος........
Τεσπα.
Βεβαια μπορω και εγω να ρωτησω με τη σειρα μου τι σας ενδιαφερει,ας πουμε εσενα Νικο?
Καλοπροαιρετα ρωταω,για να καταλαβω.Με ενδιαφέρει να ξέρω πολλά πράγματα. Μεταξύ αυτών και το κόστος ενοικίασης ενός αγωνιστικού (το 1995 παραλίγο να νοικιάσω BMW E36 M3 για αγώνα 1.000.000 Δρχ όλα πληρωμένα! ).
Ο λόγος?
Βλέπω και το πόσο δύσκολο είναι να εμπλακεί κανείς αλλά και τον τρόπο που αποφασίζει να το κάνει. Και τελικά πόσο κοστίζει η τεχνολογία και η υποστήριξη στους σύγχρονους αγώνες!Πάντως δεν είναι αναγκαίο να έχεις την πρόθεση να συμμετάσχεις για να σε ενδιαφέρει η τιμή ενός αγωνιστικού. Για παράδειγμα πρόσφατα κοίταζα σε ένα ξένο site αγγελίες wrcars. Αυτό δεν σημαίνει ότι σκοπεύω να αγοράσω ένα. Πρόκειται καθαρά για περιέργια και δεν το βρίσκω κακό.
-
Σωστο αυτο,κοιταζες σε ετοιμο υλικο απο περιεργεια,οπως εγω κοιταω απο περιεργεια τις μηχανες στο μοτο,ας πουμε,δεν ρωταω ομως τους μηχανοβιους ποσο κανουν τα πισω ελαστικα για το R1,τι διασταση εχουν,σε τι θερμοκρασια αντεχουν,κλπ ,χωρις να με ενδιαφερει καθολου,απλα απο περιεργεια.....
Καλοπροαιρετα τα λεω,γιατι και στο περι αυτοκινησης κατι τετοια ρωτανε χωρις καμια προθεση,μαλιστα μετα απο λιγες μερες τα ξεχνανε και ξαναρωτανε τα ιδια...
Αλλα οπως ειπα καλως ρωτατε,για αυτο και εγραψα ενα δειγμα απο αυτα που θελετε να μαθετε.
Εν μερει καλυπτεσαι thvarveris με αυτα που εγραψα?
Ειπαμε το βασικοτερο,ειναι οτι ολα ειναι σχετικα(βασει συμφωνιων,κλπ) και οτι μεχρι ενα νουμερο μπορεις να ξοδεψεις μεγαλα ποσα.
Χιλιαδες οι πιθανοι συνδυασμοι ενοικιασης αγωνιστικου αυτοκινητου. -
Θεωρώ απόλυτα λογικές τις απορίες του thvarveris ρε παιδία, πού είναι το κακό? Οπως θα ψάξω να μάθω ένα σωρό άλλα πράγματα για το άθλημα που γουστάρω να παρακολουθώ ως θεατής έτσι θα ήθελα να ξέρω και κάποια πράγματα για το κομμάτι της ενοικίασεις!!. Δηλαδή δεν είναι κακό και επιλήψιμο να μάθω πόσο κοστίζει μία ανάρτηση ή ένα διαφορικό WRC αλλά άν ρωτήσω για το κόστος ενοικίασεις ενός αυτοκινήτου σημαίνει κάτι κακό ή περίεργο ή θέλω να το νοικιάσω?
Πάντος γνωρίζω πως και στην ελλάδα υπάρχουν αυτοκίνητα προς ενικοίαση ή κάνω λάθος?
-
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ,ΞΕΚΙΝΑΩ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ
-
ΟΜΑΔΕΣ. ΤΕΤΟΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΑ ΕΥΡΩΠΗ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΟΠΩΣ Ο ΚΑΖΑΖ Π.Χ.) ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΜΑΔΕΣ ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ ΤΩΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΚRONOS-RALLIART Κ.Α.
Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ (Π.Χ. PRODRIVE-M-SPORT-CITROEN) ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΨΥΧΟΥ ΥΛΙΚΟΥ. -
ΣΤΟ 99% ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ Η ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ. ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΑΦ'ΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ Ο ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΕΣ ΓΟΜΕΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΦΘΟΡΑ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ Ο ΠΑΡΟΧΕΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΑΦ'ΕΤΑΙΡΟΥ ΔΕ, Ο ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗΣ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΕΝΟΣ ΑΣΤΡΟΥ ΕΝΩ Η ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ. ΑΥΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΜΕ ΟΡΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ .
ΕΝΔEΙΚΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΩΣ WRC EYΡΩ 685/ΧΛΜ Ε.Δ. GROUP N ΕΥΡΩ 300/ΧΛΜ Ε.Δ.. ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΟΤΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΘΟΡΕΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑ ΑΓΩΝΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗ ΚΑΙ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΑΓΩΝΩΝ,Π.Χ. ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. -
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΚΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ (ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ DATA ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, Π.Χ. ΑΜΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΕΜΠΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ,ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ) ΤΟΤΕ Ο ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΑΡΧΙΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΕΙ ΣΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΠΡΟΞΕΝΗΣΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΖΗΜΙΑ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ,ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΑΓΝΟΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΗΧΑΝΙΚΟΥ. ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΟΜΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΖΗΜΙΩΝ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΡΩΝ.
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΗ ΠΡΟΕΛΘΕΙ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΩΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΚΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ,ΤΟΤΕ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΝΑ FIX ΠΟΣΟ (ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΠΑΓΙΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΡΑΒΙ-ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ-ΜΙΣΘΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ)) ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΟΣΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝ ΑΝΤΙΤΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ (Π.Χ. 30,000 ΜΕΙΟΝ 7,000 = 23,000) ΔΙΑΙΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ (23,000 ΔΙΑ 100 = 230) ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΗΔΗ ΔΙΑΝΕΙΘΕΝΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ ΤΟ 230. -
ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΙΑΣΤΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ,ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΒΟΛΑΙΟ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ,ΑΠΛΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ!!!
-
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΖΗΜΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΞΟΔΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ,ΕΧΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (GROUP N 13,000 WRC 40,000). ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 13,000 ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΕΝΟΣ GROUP Ν ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΝΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (Η ΟΜΑΔΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΤΟ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ Η ΖΗΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Π.Χ. 20,000 ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗ ΔΙΟΤΙ ΜΕΤΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΜΑΥΡΟΠΙΝΑΚΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΣΟ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΣΤΑ ΥΨΗ.
ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΓΙΑ ΕΝΑ GROUP N ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΑΓΩΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 7,000 ΕΥΡΩ ΕΝΩ ΓΙΑ ΕΝΑ WRC ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ 25,000. -
ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΑΝΕΩΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΟΝ ΣΤΟΛΟ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΗΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ ΠΟΣΑ. Ο ΚΑΖΑΖ ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΙΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ WRC-04 ME WRC-05 ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
-
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΛΜΑΡΕΣ ΤΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΣΟΥΝ ΕΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΧΡΩΜΑ ΡΟΖ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΕΠΑΝΩ 'ΕΥΡΩ 500'.
ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑ.ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΟΔΗΓΟΣ,ΤΟΤΕ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΕΦΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ.
ΑΝ ΤΩΡΑ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (Π.Χ. Ο GINE ) (ΜΙΚΡΕ ΜΗΝ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΣΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ) ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ KRONOS ΕΝΑ XSARA ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΤΟΥ 2006,ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΝΟΙΚΙΑΣΟΥΝ ΑΝ ΠΡΩΤΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΤΕΣΤ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΘΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΙ'ΟΛΑΣ.ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟΡΙΕΣ,ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
-
λιγο μπερδεμα μου φεναιτε η ιστορια με τις ασφαλειες . αλλα γενικα ελ-εμ μου ελυσες καποιες αποριες που ειχα
-
Πολύ καλή η πληροφόρηση από τον EL-EM.
Οι δοκιμές και το SD θεωρούνται αγωνιστικά χλμ?
Η τιμή περιλαμβάνει και την ομάδα, έτσι? Από πόσα άτομα αποτελείται συνήθως?
Το S1600 τι ενοίκιο έχει? Σαν Ν4 ή περισσότερο? -
[quote='el-em']
ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑ ΑΓΩΝΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗ ΚΑΙ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΑΓΩΝΩΝ,Π.Χ. ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ el-em , ΘΑ ΤΟ ΡΩΤΗΣΩ! ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ JWRC ή PWRC, ME MIA ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ?
-
ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΘΕΙ.
- ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟΥ SHAKE DOWN ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ,ΑΡΚΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ.
- ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΕΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΟΜΑΔΑ) ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΝΑΣ ΑΡΧΙΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ LAPTOP,ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΤΟΜΑ (ΕΝΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ) ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΤΩΡΑ ΑΓΩΝΕΣ (ΟΠΩΣ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΛΛΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ 'ΒΕΝΖΙΝΟΛΑΣΤΙΧΑΔΕΣ'.
- ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ JWRC H PRODUCTION ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΑΠΟ 500,000 ΜΕΧΡΙ 700,000 ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΣ.
- Η ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΕΝΟΣ S-1600 ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ GROUP N.
ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΕΧΘΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ 'ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ'.
Η ΤΙΜΗ ΑΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΤΟ GROUP N ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ 100 ΧΛΜ Ε.Δ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 350 ΧΛΜ Ε.Δ. ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ 105,000,ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΠΑΓΙΑ ΕΞΟΔΑ ΔΕΝ ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ΑΦΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟ GROUP Ν,ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 55,ΟΟΟ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
- ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ JWRC H PRODUCTION ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΑΠΟ 500,000 ΜΕΧΡΙ 700,000 ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΣ.
'EL-EM'
THANKS el-em!
ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΑΚΟΥΕΙ Γ....ΜΩ ΤΗΝ ΑΧΡΗΣΤΙΑ ΜΟΥ?
ΤΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ 'VISIT GREECE' KAI NA KANEI ΤΟΝ ΓΥΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
ΤΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ 'VISIT GREECE' KAI NA KANEI ΤΟΝ ΓΥΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΣΕ , ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΡΙΞΕΙ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ 'ΚΑΛΟΙ΄ ΡΑΛΙΣΤΕΣ......
-
Το προβλημα με τις ενοικιασεις ειναι το εξης κατ εμε. Απο τη μια συζηταμε για ενοικιασεις αυτοκινητων πρωτης γραμμης οπου ειναι απολυτως θεμιτο τα κοστολογια να ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ (ο,τι πληρωσεις παιρνεις). Αυτο ομως που δεν εχουν καταλαβει οι εταιριες που νοικιαζουν αγωνιστικα στην χωρα μας ειναι πως ειναι πολυ πιο λογικο να προσφερουν αυτοκινητα ΦΘΗΝΑ (μικρων-κλασεων/κοστους/παλια Ε κτλ) γιατι πιο πιθανο ειναι ο πελατης τους να ειναι ενας νεος ανθρωπος που θελει απλα να ζησει την διαδικασια του αγωνα παρα ενας κροισος που στο φιναλε μπορει να εχει το αμαξι του ιδιοκτητο. Η περιπτωση Βωβος ειναι ιδιομορφη και απολυτα λογικη. Ενας ανθρωπος με τετοια οικονομικη επιφανεια ειναι λογικο να καταφευγει στην ενοικιαση μιας και τρεχει και σε Ελλαδα αλλα και σε εξωτερικο οποτε χρειαζεται 'ευελιξια' στις επιλογες του και δεν θα πρεπει να χρησιμοποιειται για μενα ως παραδειγμα. Το παραδειγμα στα ελληνικα δεδομενα ειμαι εγω και ο καθε εγω που βλεπουμε ενα Opel Manta (με CIH μοτερ οχι...C20XE) και λεμε 'ε δεν μπορει αυτο θα εχει λογικη τιμη' και ακους πως χρειαζεται 12.000Ε (!!!!!!!!!!) 'εγγυηση' για να το νοικιασεις (περαν ενοικιου). Εκει τι να υποθεσεις;;; Αν καποιος εχει 12.000Ε μπορει να παρει...5 Manta τετοιου επιπεδου. Απο την μια πρεπει οι εταιριες να ειναι καλυμενες αλλα ολα εχουν και τα ορια τους. Εκει πασχει το συστημα γιατι ο απλος ανθρωπος που δεν εχει πακτωλο χρηματων πισω του αν ειναι σε θεση να πληρωσει ενοικιο+εγγυηση μπορει κατευθειαν να παρει αυτοκινητο και να κανει 1-2 αγωνες το χρονο οπως θα εκανε και νοικιαζοντας βεβαια...
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Το προβλημα με τις ενοικιασεις ειναι το εξης κατ εμε. Απο τη μια συζηταμε για ενοικιασεις αυτοκινητων πρωτης γραμμης οπου ειναι απολυτως θεμιτο τα κοστολογια να ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ (ο,τι πληρωσεις παιρνεις). Αυτο ομως που δεν εχουν καταλαβει οι εταιριες που νοικιαζουν αγωνιστικα στην χωρα μας ειναι πως ειναι πολυ πιο λογικο να προσφερουν αυτοκινητα ΦΘΗΝΑ (μικρων-κλασεων/κοστους/παλια Ε κτλ) γιατι πιο πιθανο ειναι ο πελατης τους να ειναι ενας νεος ανθρωπος που θελει απλα να ζησει την διαδικασια του αγωνα παρα ενας κροισος που στο φιναλε μπορει να εχει το αμαξι του ιδιοκτητο. Η περιπτωση Βωβος ειναι ιδιομορφη και απολυτα λογικη. Ενας ανθρωπος με τετοια οικονομικη επιφανεια ειναι λογικο να καταφευγει στην ενοικιαση μιας και τρεχει και σε Ελλαδα αλλα και σε εξωτερικο οποτε χρειαζεται 'ευελιξια' στις επιλογες του και δεν θα πρεπει να χρησιμοποιειται για μενα ως παραδειγμα. Το παραδειγμα στα ελληνικα δεδομενα ειμαι εγω και ο καθε εγω που βλεπουμε ενα Opel Manta (με CIH μοτερ οχι...C20XE) και λεμε 'ε δεν μπορει αυτο θα εχει λογικη τιμη' και ακους πως χρειαζεται 12.000Ε (!!!!!!!!!!) 'εγγυηση' για να το νοικιασεις (περαν ενοικιου). Εκει τι να υποθεσεις;;; Αν καποιος εχει 12.000Ε μπορει να παρει...5 Manta τετοιου επιπεδου. Απο την μια πρεπει οι εταιριες να ειναι καλυμενες αλλα ολα εχουν και τα ορια τους. Εκει πασχει το συστημα γιατι ο απλος ανθρωπος που δεν εχει πακτωλο χρηματων πισω του αν ειναι σε θεση να πληρωσει ενοικιο+εγγυηση μπορει κατευθειαν να παρει αυτοκινητο και να κανει 1-2 αγωνες το χρονο οπως θα εκανε και νοικιαζοντας βεβαια...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ,ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΑΙΝΑΜΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Η ΚΑΚΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ (ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΑΓΩΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ) ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΥΨΗΛΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης garfli έγραψε:
ΤΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ 'VISIT GREECE' KAI NA KANEI ΤΟΝ ΓΥΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΣΕ , ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΡΙΞΕΙ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ 'ΚΑΛΟΙ΄ ΡΑΛΙΣΤΕΣ......
????????????
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ,ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΑΙΝΑΜΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Η ΚΑΚΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ (ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΑΓΩΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ) ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΥΨΗΛΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Κυριε Λωρη αυτο που εννοω ειναι πως θα επρεπε οι εταιριες ενοικιασης να εχουν ασφαλισει εκεινες τα αυτοκινητα και ο ενοκιαστης να πληρωνει μεν ενα ποσο, το οποιο ομως να ειναι σαφως λιγοτερο της 'εγγυησης'. Φανταζομαι βεβαια πως θα το εχουν προσπαθησει, αλλα δεν θα εχει δεχθει καμμια ασφαλιστικη να κανει μια τετοια ενεργεια. Παντως, σε αγωνες ταχυτητας (οπου κακα τα ψεμματα ο κινδυνος ειναι σαφως μικροτερος για ολικη καταστροφη) θα μπορουσε η 'εγγυηση' να ειναι μικροτερη.
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ,ΞΕΚΙΝΑΩ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ....
...ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟΡΙΕΣ,ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ευχαριστώ Λώρη.Μου έλυσες πολλές απορίες.Θα υπάρξει και συνέχεια αποριών
ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ-ΕΛΛΑΔΑ