-
Ξάφνου έχω πτώση ισχύος , δηλ δεν ανεβάζει το μοτέρ εύκολα στροφές .
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε απο τη μία μέρα στην άλλη
Τα ρεύματα μετρήθηκαν και βρέθηκαν σωστά .
Λογικά υπάρχει πρόβλημα τροφοδοσίας καυσίμου?
Η αλήθεια είναι ότι τα μπεκ έχω να τα καθαρίσω πάνω απο 200.000 χμ
Απαράδεκτος?
Αν υποθέσουμε ότι καθαρίζω τα μπεκ και το πρόβλημα συνεχίζεται , θα φανεί τι φταίει με μια δυναμομετρηση? -
Ξάφνου έχω πτώση ισχύος , δηλ δεν ανεβάζει το μοτέρ εύκολα στροφές .
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε απο τη μία μέρα στην άλλη
Τα ρεύματα μετρήθηκαν και βρέθηκαν σωστά .
Λογικά υπάρχει πρόβλημα τροφοδοσίας καυσίμου?
Η αλήθεια είναι ότι τα μπεκ έχω να τα καθαρίσω πάνω απο 200.000 χμ
Απαράδεκτος?
Αν υποθέσουμε ότι καθαρίζω τα μπεκ και το πρόβλημα συνεχίζεται , θα φανεί τι φταίει με μια δυναμομετρηση? -
Ξάφνου έχω πτώση ισχύος , δηλ δεν ανεβάζει το μοτέρ εύκολα στροφές .
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε απο τη μία μέρα στην άλλη
Τα ρεύματα μετρήθηκαν και βρέθηκαν σωστά .
Λογικά υπάρχει πρόβλημα τροφοδοσίας καυσίμου?
Η αλήθεια είναι ότι τα μπεκ έχω να τα καθαρίσω πάνω απο 200.000 χμ
Απαράδεκτος?
Αν υποθέσουμε ότι καθαρίζω τα μπεκ και το πρόβλημα συνεχίζεται , θα φανεί τι φταίει με μια δυναμομετρηση? -
Πες μας αυτοκίνητο,κυβικά,τρόπο χρήσης άλλες ενδείξεις(λάδια,συντήρηση κτλ)
-
Φίατ Ούνο Τούρμπο 1400 του 92 με 380.000 χμ απείραχτο μ αρεσει να το φτάνω στις 6000 στροφές , θα έλεγα χρήση προς το γρήγορο , τα 200 χμ ψωμοτύρι πριν το 'συμβάν' , τώρα 180 με το ζόρι , άψογα συντηρημένο απο τους αδελφούς Οικονομιδη στη Θεσσαλονίκη, λάδια κάθε 10.000 χμ, αλλάξαμε τα μπουζί μήπως είναι κανένα βραχυκυκλωμένο αλλά τίποτα και εν αναμονή περεταίρω ελέγχου έθεσα το ερώτημα στο φόρουμ
-
Έχω στην κατοχή μου ένα Fiat Tipo 1.4 του 92 με 65000 χλμ το οποίο κατά καιρούς παρουσίαζε διακοπές, μερικές φορές ακόμα και ολικό χάσιμο ισχύος. Η Fiat εξετάζοντας τον εγκέφαλο δεν έβρισκε κάποια αποθηκευμένη βλάβη και ποτέ το πρόβλημα δεν παρουσιαζόταν κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου από κάποιο μηχανικό της. Θεωρώντας ότι το πρόβλημα βρισκόταν στην τροφοδοσία άλλαξα την αντλία βενζίνης αλλά το πρόβλημα δεν επιλύθηκε. Τελικά αποδείχτηκε ότι υπεύθυνο γι' αυτές τις διακοπές, οι οποίες κατά βάση εμφανίζονταν στις υψηλές στροφές, ήταν το ποτενσιόμετρο του γκαζιού. Αυτό είναι που δίνει την εντολή στον εγκέφαλο να ανεβάσει τις στροφές του κινητήρα και λόγω κακής επαφής δεν έστελνε σωστές εντολές. Αρχικά, για να δεις αν όντως φταίει αυτό μπορείς να δοκιμάσεις να το κουμπώσεις καλύτερα μήπως και δεν κάνει καλή επαφή. Εγώ, με το που το έκανα ο κινητήρας δούλευε ρολόι. Μιας και το Tipo έχει τον ίδιο κινητήρα με το Ούνο, η φίσα αυτή πρέπει να βρίσκεται από την αριστερή πλευρά της μηχανής, λίγο κάτω από το καπάκι της. Είναι ένα μαύρο καλώδιο που στην άκρη του φαρδαίνει. Ελπίζω να σε βοηθήσει αυτό το κείμενο.
-
Πολλές μπορεί να είναι οι αιτίες .... ποτενσιόμετρο γκαζιού - map sensor - αντλία καυσίμου - ρυθμιστής πίεσης καυσίμου ... κ.α.
Στο δυναμόμετρο μπορείς να δεις (με wide band 'λ') αν δουλεύει φτωχό ή πλούσιο , δεν θα βρείς την αιτία όμως.
Οπως έγραψε ο aserf , μπορείς να μετρήσεις το ρεύμα στο ποτενσιόμετρο του γκαζιού και τη ρύθμισή του.
Μπορείς επίσης να μετρήσεις την πίεση καυσίμου
στατική - μόνο η αντλία να δουλεύει, για να ελεχθεί η αντλία
δυναμική - στο ρελαντί αλλά και με πίεση από το turbo να ελεχθεί η πίεση (πρέπει ο ρυθμιστής πίεσης να διορθώνει την πίεση με ένα σωληνάκι που πάει στην εισαγωγή )Πολλές φορές είναι και πιο απλά πράγματα ...
μήπως χάνεις πουθενά πίεση ? ... κανένα κολάρο - σωληνάκι ?
μήπως ο καταλύτης σου είναι στα τελευταία του ?
μήπως είναι βουλωμένο το φίλτρο καυσίμου ? -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πολλές μπορεί να είναι οι αιτίες .... ποτενσιόμετρο γκαζιού - map sensor - αντλία καυσίμου - ρυθμιστής πίεσης καυσίμου ... κ.α.Στο δυναμόμετρο μπορείς να δεις (με wide band 'λ') αν δουλεύει φτωχό ή πλούσιο , δεν θα βρείς την αιτία όμως.
Οπως έγραψε ο aserf , μπορείς να μετρήσεις το ρεύμα στο ποτενσιόμετρο του γκαζιού και τη ρύθμισή του.
Μπορείς επίσης να μετρήσεις την πίεση καυσίμου
στατική - μόνο η αντλία να δουλεύει, για να ελεχθεί η αντλία
δυναμική - στο ρελαντί αλλά και με πίεση από το turbo να ελεχθεί η πίεση (πρέπει ο ρυθμιστής πίεσης να διορθώνει την πίεση με ένα σωληνάκι που πάει στην εισαγωγή )Πολλές φορές είναι και πιο απλά πράγματα ...
μήπως χάνεις πουθενά πίεση ? ... κανένα κολάρο - σωληνάκι ?
μήπως ο καταλύτης σου είναι στα τελευταία του ?
μήπως είναι βουλωμένο το φίλτρο καυσίμου ? -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πολλές μπορεί να είναι οι αιτίες .... ποτενσιόμετρο γκαζιού - map sensor - αντλία καυσίμου - ρυθμιστής πίεσης καυσίμου ... κ.α.Στο δυναμόμετρο μπορείς να δεις (με wide band 'λ') αν δουλεύει φτωχό ή πλούσιο , δεν θα βρείς την αιτία όμως.
Οπως έγραψε ο aserf , μπορείς να μετρήσεις το ρεύμα στο ποτενσιόμετρο του γκαζιού και τη ρύθμισή του.
Μπορείς επίσης να μετρήσεις την πίεση καυσίμου
στατική - μόνο η αντλία να δουλεύει, για να ελεχθεί η αντλία
δυναμική - στο ρελαντί αλλά και με πίεση από το turbo να ελεχθεί η πίεση (πρέπει ο ρυθμιστής πίεσης να διορθώνει την πίεση με ένα σωληνάκι που πάει στην εισαγωγή )Πολλές φορές είναι και πιο απλά πράγματα ...
μήπως χάνεις πουθενά πίεση ? ... κανένα κολάρο - σωληνάκι ?
Aν συμβαίνει αυτό όντως κόβει το αυτοκίνητο?
μήπως είναι βουλωμένο το φίλτρο καυσίμου ? -
Από χαμηλή πίεση στο τούρμπο δεν είναι , ανεβάζει κανονικά
Άλλαξα και το φίλτρο βενζίνης
Πήγα για καθάρισμα μπεκ με υπέρηχους,η λειτουργία βελτιώθηκε το πρόβλημα δεν λύθηκε αλλά ο καταλύτης θέλει άλλαγμα .
Μπορεί το πρόβλημα να είναι απο 'στουμπωμένο καταλύτη?
Ούτως η άλλως τον αλλάζω και επανέρχομαι
Παρεπιπτόντως το καθάρισμα κόστισε 60 ευρώ -
Μπορεί να είναι πιο τερματικά πράματα.... τριβές. Για να αυξηθούν οι τριβές σημαίνει φθορές πχ στα κουζινέτα κλπ κλπ. Μια ανάλυση λαδιού θα μπορούσε να δείξει αν υπάρχουν αυξημένες φθορές και από ποιό μέρος του κινητήρα.... (αν αυτό γίνεται στην Ελλάδα και πού δεν ξέρω αλλά θα ήθελα να μάθω)
Στο πιο αισιόδοξο μήπως σου έτυχε βενζίνη τζούφια πολύ παλιά ή πολύ νοθευμένη? Μήπως σκουπιδάκια έχουν μπουκώσει κανένα σωληνάκι ή φίλτρο καυσίμου.... -
φίλε μου πολύ πιθανόν να θέλει καταλύτη.. Όταν ο καταλύτης παλιώσει, σπάει από μέσα κ δεν επιτρέπει την κανονική ροή των καυσαερίων. Για να δεις αν ο καταλύτης εχει σπάσει από μέσα, σήκωσε το αυτοκίνητο σε μια ράμπα, πάνε από κάτω και κούνα το σώμα του καταλύτη. (Προσοχή αφησε να περάσει κάποιος χρόνος αφού έσβησες τη μηχανή για να κρυώσει). Αν ακουστεί κάτι σαν να χει κομματάκια σίδερο μέσα που κουνιούνται, τότε θέλει αλλαγή.
Κάνε κ έναν καθαρισμό την πεταλούδα του γκαζιού που πιάνει πολύ μαυρίλα κ είναι επίσης ανασταλτικός παράγοντας για τις επιδόσεις του κινητήρα. -
Έβγαλα τον καταλύτη ,αφού ούτως ή άλλως άχρηστος είναι και πριν βάλω τον καινούργιο θα το δοκιμάσω κανα δύό μέρες, για να δώ αν θα κάνει διαφορά.
Απο μία μικρή βόλτα που έκανα ,ενώ μέχρι τώρα έπιανε 180 με το ζόρι έπιασε άνετα 180 και έκοψα γιατί τέλειωνε ο δρόμος.
Νεώτερα μετά απο κανονική δοκιμή -
Το συνεργείο αυτόπου είναι στη Σαλλονίκη?Είναι πραγματοι καλοί?Μόνο ιταλικά δοιλεύουν?
-
Sorry doom αλλά μόλις τώρα άνοιξα το φόρουμ. Το συνεργείο είναι στη Θεσσαλονίκη Αρχιγένους Σαράντη, ανεβαίνοντας Μπότσαρη στην Παπαναστασίου αριστερά , ΑΜΕΣΩΣ δεξιά και ΑΜΕΣΩΣ αριστερά .,
Φαντάζομαι πιάνουν οτιδήποτε αυτοκίνητο αλλά σίγουρα έχουν ειδικότητα στα Φίατ -
Τέλος συναγερμού
Η αιτία ήταν η αντλία βενζίνης , η οποία είχε αλλαχθεί στα 170.000 και μάλλον φυσιολογικά μετά απο 200.000 χλμ παρέδωσε το πνεύμα.
Μετρήθηκε μετά απο επιδείνωση του προβλήματος ( έντονες διακοπές) και βρέθηκε να δουλεύει με 2,8 μπαρ έναντι τουλάχιστον 3 που είναι το κανονικό
Αλλάχτηκε έναντι 150 ευρώ και τέλος καλό όλα καλάΣας ευχαριστώ
Πτώση ισχύος