-
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Ο **WARMBOLD **ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ 307 WRC ΤΗΣ BOZIAN TH NEA XΡΟΝΙΑ, ΕΝΩ Ο **DUVAL **ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΗΝ KRONOS.
EΠΙΣΗΣ, Ο GARDEMEISTER ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ MITSUBISHI, ΩΣΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ TO 2o LANCER ΣΤΟΥΣ 4 ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ENA 3o LANCER ΣΕ 4 ΧΩΜΑΤΙΝΟΥΣ, ME THN OIKONOMIKH ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΝΑGER TOY.
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ:KRONOS CITROEN:** LOEB, PONS**, DUVAL?, STOHL?, SORDO?
BP FORD: **GRONHOLM, HIRVONEN **
FORD M SPORT: KATAJAMAKI, PEREZ COMPANC, KRESTA?, SOLA?
FORD STOBART:HIGGINS?, WILSON?
SUBARU: SOLBERG, ATKINSON, SARRAZIN?
MITSUBISHI: GALLI, ROVANPERA, GARDEMEISTER?, PANIZZI?, STOHL?, MARTIN?
SKODA RED BULL: AIGNER?, MUELLER?
SKODA RICHARDS: MCRAE?, MEEKE?, KOPECKY?, KRESTA?
BOZIAN PEUGEOT: H. SOLBERG?, WARMBOLD?, CARLSSON?, SOLA?,MARTIN?
KAZAZ SUBARU: MEEKE?, SOHLBERG?, VOVOS? -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Ο **WARMBOLD **ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ 307 WRC ΤΗΣ BOZIAN TH NEA XΡΟΝΙΑ, ΕΝΩ Ο **DUVAL **ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΗΝ KRONOS.
EΠΙΣΗΣ, Ο GARDEMEISTER ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ MITSUBISHI, ΩΣΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ TO 2o LANCER ΣΤΟΥΣ 4 ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ENA 3o LANCER ΣΕ 4 ΧΩΜΑΤΙΝΟΥΣ, ME THN OIKONOMIKH ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΝΑGER TOY.
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ:KRONOS CITROEN:** LOEB, PONS**, DUVAL?, STOHL?, SORDO?
BP FORD: **GRONHOLM, HIRVONEN **
FORD M SPORT: KATAJAMAKI, PEREZ COMPANC, KRESTA?, SOLA?
FORD STOBART:HIGGINS?, WILSON?
SUBARU: SOLBERG, ATKINSON, SARRAZIN?
MITSUBISHI: GALLI, ROVANPERA, GARDEMEISTER?, PANIZZI?, STOHL?, MARTIN?
SKODA RED BULL: AIGNER?, MUELLER?
SKODA RICHARDS: MCRAE?, MEEKE?, KOPECKY?, KRESTA?
BOZIAN PEUGEOT: H. SOLBERG?, WARMBOLD?, CARLSSON?, SOLA?,MARTIN?
KAZAZ SUBARU: MEEKE?, SOHLBERG?, VOVOS?αυτο το τελευταιο πολυ μ αρεσε , λιγο απιθανο ε ?
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Θα εχουμε και άλλη μια ομάδα αυτή του Kazaaz με Impreza και την βοήθεια της Prodrive
ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΚΑΖΑΖ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΔΗΓΟ?
ΑΠΟ ΤΟ SITE TOY KAZAZ
http://www.atolyekazaz.com/eng/haberoku.asp?hbrid=38ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Μ2 ΛΟΙΠΟΝ (10 ΑΓΩΝΕΣ ΤOY WRC) ME 2 AYTOKINHTA!!!
el-em ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ?
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
Θα εχουμε και άλλη μια ομάδα αυτή του Kazaaz με Impreza και την βοήθεια της Prodrive
ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΚΑΖΑΖ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΔΗΓΟ?
ΑΠΟ ΤΟ SITE TOY KAZAZ
http://www.atolyekazaz.com/eng/haberoku.asp?hbrid=38ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Μ2 ΛΟΙΠΟΝ (10 ΑΓΩΝΕΣ ΤOY WRC) ME 2 AYTOKINHTA!!!
el-em ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ?
ΕΜΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΟΝΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑΣ.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
THANKS EL-EM!
MAKAΡΙ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΑΔΥΟ ΑΚΟΜΑ (ΙΤΑΛΙΑ, ΚΥΠΡΟ?).
-
ΜΕ PWRC KAI S1600 TOY ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΙΟΙ ΤΡΕΧΟΥΝ?
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ? -
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Θα εχουμε και άλλη μια ομάδα αυτή του Kazaaz με Impreza και την βοήθεια της Prodrive
ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΚΑΖΑΖ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΔΗΓΟ?
ΑΠΟ ΤΟ SITE TOY KAZAZ
http://www.atolyekazaz.com/eng/haberoku.asp?hbrid=38ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Μ2 ΛΟΙΠΟΝ (10 ΑΓΩΝΕΣ ΤOY WRC) ME 2 AYTOKINHTA!!!
el-em ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ?
ΕΜΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΟΝΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑΣ.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Λώρη το Rally live σας έχει με ερωτηματικό στην ομάδα του Kazaz, στην σελίδα με τις μετακινήσεις και ποιές ομάδες θα τρέξουν το 2006.
-
Τελικά απ'ότι φαίνεται ο McRae θα είναι ιδιώτης με την μία ομάδα της Skoda, αφού η ιδια δεν θα συνεχίσει.
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=9256
-
Άλλο ένα εργοστάσιο έξω. Χάλια μαύρα.
-
Μόνο 3 εργοστασιακές ομάδες για το 2006...
-
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΣΕΧΟΥΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ WRC... ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ FABIA ΣΤΟ WRC ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΙΣΩΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ 2 ΟΜΑΔΕΣ.
ΒΕΒΑΙΑ ΤΙΘΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΓΚΑΘΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ MCRAE ΚΑΙ DUVAL ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ. Η SKODA ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΕΛΙΞΕΙ FABIA ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ 2006 ΚΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΣΙΝΟ 'ΕΝΕΡΓΟ' ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΚΟΤΣΕΖΟΣ ΚΑΙ ΒΕΛΓΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ MARTIN ΚΑΙ GARDEMEISTER ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΛΗΝ ΤΗΣ KRONOS ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ 'ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ' XSARA... -
Ήθελα να'ξερα. Αυτοί οι κανονισμοί υποτίθεται πως λειτουργούν για το καλό του wrc?? Και αν ναι γιατί απαγορεύουν τότε στους καλούς οδηγούς να οδηγήσουν?? Κάτι δεν πάει καλά εκεί στην FIA!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Ήθελα να'ξερα. Αυτοί οι κανονισμοί υποτίθεται πως λειτουργούν για το καλό του wrc?? Και αν ναι γιατί απαγορεύουν τότε στους καλούς οδηγούς να οδηγήσουν?? Κάτι δεν πάει καλά εκεί στην FIA!-
Η FIA θέλει να βάλει και νέους κατασκευαστές στο παιχνίδι του WRC. Αλλά για να το κάνει αυτό πρέπει να μειώσει την απαιτούμενη αρχική επένδυση για τα αυτοκίνητα WRC, διότι τα 3 ενεργά διαφορικά απαιτούν πολλή δουλειά για software και δοκιμές. Πχ. της Mitsubishi της πήρε 2 χρόνια για να φτάσει να είναι σε τεχνολογικό επίπεδο '2006' ενώ αν έπρεπε να έχει 3 ενεργά διαφορικά, μπορεί να της έπαιρνε 3 χρόνια.
-
Ταυτόχρονα η FIA θέλει να μειώσει και τις ιπποδυνάμεις (υποτίθεται για λόγους ασφάλειας αλλά δεν το καταλαβαίνω ακριβώς γιατί) και απαγορεύει τον ψεκασμό νερού σε εναλλάκτη και εισαγωγή
-
Τα #1 και #2 σημαίνουν αυξημένο κόστος για τους ήδη εμπλεκόμενους (διότι πρέπει να προσαρμόσουν τα υπάρχοντα αυτοκίνητά τους στους νέους κανονισμούς) αλλά μικρότερο για τους νεοεισερχόμενους
-
Τα #1 και #2 σημαίνουν πως ένα αυτοκίνητο 2005 θα είναι 99% ταχύτερο στα χέρια ενός κορυφαίου οδηγού από ένα αυτοκίνητο 2006. Οι κατασκευαστές διαμαρτύρονται διότι η επένδυσή τους λόγω του #3 μπορεί να πάει (από διαφημιστική άποψη) ψιλοχαμένη αν είναι να κερδίζουν αγώνες αυτοκίνητα του 2005 (θυμηθείτε τι φασαρία είχε γίνει το 1999 με τα F2 kit cars που συμμετείχαν μόνο στα ασφάλτινα και κέρδιζαν)
-
Η FIA λόγω του #4 απαγορεύει στους κορυφαίους οδηγούς να οδηγούν αυτοκίνητα 2005, ώστε να δώσει περισσότερες πιθανότητες στους οδηγούς των κατασκευαστών να κερδίζουν. Ταυτόχρονα, αυτό σημαίνει πως είναι κάπως πιθανό ένα αυτοκίνητο 2005 στα χέρια ενός απλά καλού αλλά όχι κορυφαίου οδηγού (πχ. Stohl, Carlsson κτλ.) να είναι ταχύτερο από ένα προδιαγραφών 2006 στα χέρια κορυφαίου οδηγού και άρα να υπάρχει αυξημένος ανταγωνισμός.
Κάπως μπερδεμένο αλλά έτσι έχει λίγο-πολύ...
-
-
Ως γνωστο,οταν τα μπερδευουν τα πραγματα,καπου τα στραβωνουν.....
-
UPDATE ME TON ΜCRAE ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΕΙ ΜΕ MITSUBISHI, ΤΟΝ MARTIN ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ 2006, ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟ 2007, ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΣΘΟΝΟ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΙΔΡΥΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΩΝ ΤΑΛΕΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΣΘΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ SUBARU:
KRONOS CITROEN:** LOEB, PONS**, DUVAL?, STOHL?, SORDO?
BP FORD: **GRONHOLM, HIRVONEN **
FORD M SPORT: KATAJAMAKI, PEREZ COMPANC, KRESTA?, SOLA?
FORD STOBART: HIGGINS?, WILSON?
SUBARU: SOLBERG, ATKINSON, SARRAZIN? , MARTIN?
MITSUBISHI: GALLI?, ROVANPERA?, GARDEMEISTER?, PANIZZI?, STOHL?, MARTIN?, MCRAE?
SKODA RED BULL: AIGNER?, MUELLER?
SKODA RICHARDS: MCRAE?, MEEKE?, KOPECKY?, KRESTA?
BOZIAN PEUGEOT: H. SOLBERG?, WARMBOLD?, CARLSSON?, SOLA?, MARTIN?
KAZAZ SUBARU: MEEKE?, SOHLBERG?, VOVOS?OΛΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΕΟΥΣ...
SAINZ -----> SORDO
MCRAE -----> MEEKE
GRONHOLM -------> KATAJAMAKI
SOLBERG ---------> FLODIN, OESTBERG
MARTIN ---------> RAUAM, AUS
SCHWARZ -------> AIGNER, MUELLERMΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
UPDATE ME TON ΜCRAE ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΕΙ ΜΕ MITSUBISHI, ΤΟΝ MARTIN ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ 2006, ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟ 2007, ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΣΘΟΝΟ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΙΔΡΥΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΩΝ ΤΑΛΕΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΣΘΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ SUBARU:Αυτά είναι καλά νέα!
-
για να μιλαει ο κολιν με τη μιτσουμπιση σημαινει οτι το φαμπια δεν θα φορεσει μηχανικα διαφορικα αφου δεν θα μπορει να τρεξει χωρις αυτα με τους νεους ηλιθιους κανονισμους...ο τρελο σκωτσεζος...
κριμα ρε γμτ ηθελα παρα πολυ να ναι η σκοντα μεσα με τον κολιν 1 οδηγο.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
OΛΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΕΟΥΣ...
MΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!Σε ποιο άλλο αθλημα γινεται αυτο;;;
Μπραβο!! -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
OΛΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΕΟΥΣ...
SAINZ -----> SORDO
MCRAE -----> MEEKE
GRONHOLM -------> KATAJAMAKI
SOLBERG ---------> FLODIN, OESTBERG
MARTIN ---------> RAUAM, AUS
SCHWARZ -------> AIGNER, MUELLERMΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!
ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΟΝ ΜΟRTEN OESTBERG? ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟΣ. ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ? ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΟΡΒΗΓΙΑΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ IMPREZA WRC.
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΟΝ ΜΟRTEN OESTBERG? ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟΣ. ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ? ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΟΡΒΗΓΙΑΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ IMPREZA WRC.
ENNΟΩ ΤΟΝ 17ΧΡΟΝΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΑ, ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ IMPREZA WRC ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΠΛΗΞΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ! ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΚΕΛΟΣ (MEXΡΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ) ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ MATTHIAS KAHLE ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΣΕ FABIA WRC!
WRC μεταγραφές 2006