-
Εγώ ακόμα περιμένω
Δεν έχουν βέβαια περάσει πολλές μέρες (Την προηγούμενη παρασκευή κατέθεσα τα χρήματα και έφυγε απο αυτούς)...αλλά ανυπομονώ!
-
Μόλις πρίν 5 λεπτά το πήρα στα χέρια μου Είμαι στη δουλειά αλλιώς θα το έπαιρνα και εγώ στα χέρια μου όπως ένα άλλος φίλος του forum για να δώ πόσα G θα έπιανα
Λείαν συντόμως ευελπιστώ να κάνω και τις πρώτες ρυθμίσεις - μετρήσεις!
-
Καλορίζικο!!!
Φρόντισε να κάνεις πολύ καλό calibration των στροφών/λεπτό!
Μια πρώτη μέτρηση που έκανα!!!
108Kw και 18,5 κιλά ροπής!!!Αλλά τα 'σκάτωσα¨στην εκκίνηση!!0-100=9,3!
Το διάγραμμα βγαίνει με έντονες διακυμάνσεις!!Πράγμα που ο Κύρος είπε ότι οφείλεται στο κακό calibration των στροφών!!!
Θα το ξανακάνω και θα σας πω!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
...Αλλά τα 'σκάτωσα¨στην εκκίνηση!!0-100=9,3!
Δηλαδή περίμενες ακόμα χειρότερο;
Α, βρε Κούκ, δεν είναι για σένα αυτά... -
Λοιπόν το απόγευμα γυρνώντας απο δουλειά παρκάρω στην γειτονιά και ξέροντας ήδη τι ακριβώς έπρεπε να κάνω ξεπακετάρω τοποθετώ χαζεύω λίγο τα menu και live και ξεκινάω την ρύθμιση!
Μετά απο 4-5 προσπάθειες τα κατάφερα (έτσι θέλω να πιστεύω) καθώς σε όποιο mode και να είμαι και με ότι στροφές το gtech τις δείχνει ακριβώς!!!
Επιπλέον ενώ στην αρχή είχα μικρή απόκλιση στα g όταν ήμουν ακίνητος (έδειχνε 0.01-0,02) έκανα ένα μικρό accelaration run και τώρα μόλις σταματήσω είναι 0,00! Σπάνια ήδα πάλι μικρές αποκλίσεις σταματημένος!
Τεσπα είναι αρχή ακόμα αλλά μια χαρά δείχνει να είναι ρυθμισμένο!
Επίσης δεν χρειάστηκαν φώτα,αντιστάσεις κτλ καθώς ακόμα και το ρελαντί είναι σταθερότατο στις 750 rpm ας πούμε που είναι σε εμένα (ζεστό μοτέρ).
Δοκίμασα και σε όλο το φάσμα και ακολουθεί ακριβώς το στροφόμετρο!
Λογικά είναι οκ λοιπόν!
Τα κιλά του αυτοκινήτου βγήκαν στο περίπου βέβαια (προσθέτοντας στα κιλά του κατασκευαστή τα 80 δικά μου + 30kg βενζίνη (είμαι σχεδόν άδειος τώρα )και διάφορα συμπράκαλα στο πορτ μπαγκάζ )Α έκανα και μερικές μετρήσεις!
Μέχρι τις 4648 στροφές που κατάφερα να φτάσω εδώ γύρω σε ευθεία απο σταματημένος στο drag race mode μου έδειξε 62,0 HP @ 4648 RPM και 95,2 Nm @ 4195 RPM Λογικές τιμές φαίνονται!
Τα shift light είναι άκρως πορωτικά
Άντε πότε θα κάνουμε κάνα meeting...
-
Να και πως τοποθετήθηκε στο 'κουβαδάκι' μου
Το καλώδιο κρύφτηκε κάτω απο το ταμπλό κάτω απο την κολώνα του τιμονιού και περάστηκε εσωτερικά των πλαστικών που την καλύπτουν .
ΈΤσι δεν φαίνεται σχεδόν τίποτα
-
Καλιο αργα παρα ποτε. Σεταρα το RR μου και βγηκα βολτα, αλλα εχω μια απορια... Στο calibration υπαρχει μια επιλογη που βλεπεις real time τις τιμές 'επιταχυνσης' για καθε εναν απο τους αισθητηρες - αξονες. Εκει λοιπον, οταν το αμαξι το εχω σε 'ισιο' δρομο, η ενδειξη για τον άξονα Χ ειναι 0. Ετσι δεν πρεπει να ειναι?. Οταν ομως ειμαι στο Road racer mode, μου βγάζει γυρω στο 0,12g! (για τον άξονα χ)
Και η απορια μου ειναϊ: στο road racer mode θα επρεπε να δειχνει 0.00g ή πρεπει να αλλάξω την κλίση της συσκευής ωστε να μου δεινχει 0.00 g ενω ταυτοχρονο στο αλλο μενου που σας ειπα θα μου δειχνει γυρω στο 0.12 για τον άξονα χ.
Αν ετσι οπως μου τα εμφανιζει ειναι ολα σωστα,τοτε εγω καταλαβαινω πως...: πρακτικα, η συσκευή δεν μπορει να τοποθετηθει εντελώς καθετα (υπάρχουν και μπαρπριζ με μεγάλη κίση, και αυτο θα σημαινε οτι η συσκευη θα εβγαινε αρκετα έξω, χωρια που κανονικα τα ματια του οδηγου ειναι παντα πιο ψηλα απο την συσκευή), οπωτε η συσκευη για λογους εργονομιας πρεπει να εχει μια κλίση να δειχνει 'προς τα πάνω'. Ετσι για αυτη την κλίση, αν και ο αισθητηρας φορτιζεται, το λογισμικο 'μεταφράζει' τις τιμές της πραγματικής επιταχυνσης που διαβαζει ο αισθητηρας υπο κίση σε τιμες επιταχυνσης σαν να μην ηταν η συσκευή υπο κλίση , ητοι, την πραγματική επιταχυνση του αυτοκινητου.
Εσεις τι λετε????????????
-
Ο χρήστης jim01 έγραψε:
Αν ετσι οπως μου τα εμφανιζει ειναι ολα σωστα,τοτε εγω καταλαβαινω πως...: πρακτικα, η συσκευή δεν μπορει να τοποθετηθει εντελώς καθετα (υπάρχουν και μπαρπριζ με μεγάλη κίση, και αυτο θα σημαινε οτι η συσκευη θα εβγαινε αρκετα έξω, χωρια που κανονικα τα ματια του οδηγου ειναι παντα πιο ψηλα απο την συσκευή), οπωτε η συσκευη για λογους εργονομιας πρεπει να εχει μια κλίση να δειχνει 'προς τα πάνω'. Ετσι για αυτη την κλίση, αν και ο αισθητηρας φορτιζεται, το λογισμικο 'μεταφράζει' τις τιμές της πραγματικής επιταχυνσης που διαβαζει ο αισθητηρας υπο κίση σε τιμες επιταχυνσης σαν να μην ηταν η συσκευή υπο κλίση , ητοι, την πραγματική επιταχυνση του αυτοκινητου.Εσεις τι λετε????????????
Νομίζω ότι μπορείς να τοποθετήσεις όπως θες την συσκευή, με οποιαδήποτε κλίση. Αρκεί να μην έχει τζόγους ΚΑΘΟΛΟΥ!
Από 'κει και πέρα, με το εναρκτήριο (πρώτο) acceleration run, το επιταχυνσιόμετρο ρυθμίζει τον προσανατολισμό του (orientation). Είναι πολύ σημαντικό το πρώτο acceleration run να γίνει σε δρόμο ομαλό και χωρίς καθόλου κλίσεις. Αν δεν μπόρεσες να το κάνεις αυτό, ενεργοποίησε την επιλογή 'reset to defaults'.
-
ok, θα το κοιταξω και θα ενημερωσω , ευχαριστω
-
Ακριβώς έτσι είναι !
Όπως θές το τοποθετείς αρκεί να είναι πλήρως σταθερό και αυτορυθμίζεται με ένα acceleration run!
-
0.99 αμεσως μετα το πεταλο προς Αθηνα και 0.85 περιπου χοντρικα μεση τιμή στο πεταλο σε ενα περασμα. Δεν θελω να δοκιμαζω εκει γιατι μπορει να την εχουν στημενοιοι μπατσοι στο ανηφορικο κομματι μετα το πεταλο. Υποθετω οτι το 0.85 μπορω να το αυξησω.
Αλλα ολα αυτα ειναι μπουρδες, γιατι ειναι δημασιος δρομος, πρεπει να κανονισουμε να παμε στα Μεγαρα! τωρα που εχω καινουριους δισκους-τακακια-λαδια-λαστιχα ειμαι ετοιμος Αλλωστε δεν εχω παει ποτε και με την πρωτη ευκαιρία θελω να παω. Με την ευκαιρια, εχετε ευκαιρο το τηλ. της πίστας??
-
Πω πω ρε μάγκες από πέρυσι ήθελα να το αγοράσω, αλλά δεν....
Τώρα επανήλθε στο μυαλό μου και ήμουν έτοιμος να το παραγγείλω από Αμερική, ώσπου είδα εδώ ότι υπάρχει στην Αγγλία.Πέρυσι δεν υπήρχε.
Κάνα μεταχειρισμένο παίζει?
Σκέφτομαι ότι με αυτά τα λεφτά βάζω πρόγραμμα...Είστε ευχαριστημένοι?
-
Υπάρχει και αυτό το ράδιο CD Kenwood KDC-W7031 με G-Analyzer…
Λέει τίποτα ????http://www.kalogeropoulos.gr/Products/S ... RODID=4017
-
Ρε γ@μώτο!
Τι θα γίνει με αυτήν την βεντούζα!
Συνέχεια ξεκολλάει! Και κάθε φορά που ξεκολλάει πρέπει να ξαναρυθμίζω το επιταγχυνσιόμετρό μου. Κρίμα, γιατί την τελευταία φορά είχα κάνει πολύ καλή ρύθμιση...
Τέλος πάντων...
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Ρε γ@μώτο!Τι θα γίνει με αυτήν την βεντούζα!
Συνέχεια ξεκολλάει! Και κάθε φορά που ξεκολλάει πρέπει να ξαναρυθμίζω το επιταγχυνσιόμετρό μου. Κρίμα, γιατί την τελευταία φορά είχα κάνει πολύ καλή ρύθμιση...
Τέλος πάντων...
Αν βιδώσεις γερά την μεγάλη βίδα (την εσωτερική) τότε θα δημιουργηθεί κενό που θα την κρατήσει.
Είχα παρόμοιο πρόβλημα στην αρχή. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ρε γ@μώτο!
Τι θα γίνει με αυτήν την βεντούζα!
Συνέχεια ξεκολλάει! Και κάθε φορά που ξεκολλάει πρέπει να ξαναρυθμίζω το επιταγχυνσιόμετρό μου. Κρίμα, γιατί την τελευταία φορά είχα κάνει πολύ καλή ρύθμιση...
Τέλος πάντων...
Αν βιδώσεις γερά την μεγάλη βίδα (την εσωτερική) τότε θα δημιουργηθεί κενό που θα την κρατήσει.
Είχα παρόμοιο πρόβλημα στην αρχή.σωστος!
-
Έτσι είναι και ευτυχώς δεν είχα πρόβλημα έως τώρα!
Αλήθεια για να ρυθμιστούν τα επιταχυνσιόμετρα...γίνεται και με την επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων ή μόνο με την διαδιακασία που περγράφει για τη ρυθμισή τους???
-
Επανέρχομαι πάνω στο προηγούμενο ερωτημά μου....
Για να σεταριστούν τα επιταχυνσιόμετρα...εφόσον γίνει η τοποθέτηση του Gtech χρειάζεται ένα σύντομο acceleration run σωστά...? Σε περίπτωση που αλλάξουμε θέση ας πούμε τι γίνεται...ξανακάνουμε απλά acceleration run και είναι όλα οκ ή θέλει επανφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων κτλ...?
-
Κανονικά δεν χρειάζεται τίποτα.
Μόνο αν δεις να 'τρελαίνεται' θα χρειαστεί το σετάρισμα όπως το αναφέρει στο manual.
Τεχνικά Θέματα για το Gtech Pro SS/RR