Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Fiesta ST 2.0
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Fiesta ST 2.0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 11
    • 12
    • 3 / 12
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    223
    328
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fiestapower last edited by

      Εδώ είναι πιο σύνθετα τα πράγματα, γιατι υπάρχουν αρκετές εκδόσεις Clio και μία GTi.
      Το Clio RenaultSport 182 δεν το σχολιάζω (υστερεί σε ανάρτηση και μη απενεργοποιούμενο ESP).
      Tο 182Cup είναι εξαιρετικό πλαίσιο-αναβαθμισμένη ανάρτηση με φαρδύτερα μετατρόχια και απενεργοποιούμενο ΕSP. Σύκγρίνεται άμεσα με το GTi!
      To 182CupΤRΟPΗΥ είναι περιορισμένης παραγωγής Clio με καλύτερη θέση οδήγησης λόγω των Recaro (τα μαμά bucket του Clio RS είναι άθλια) και αμορτισέρ με δοχείο αζώτου κλπ... και αποτελεί ειδική έκδοση υπεράνω κάθε συγκρισης (Επίσης δεν διατίθεται αριστεροτίμονο). Σύγκριση με το GTi είναι άδικη. (Σκέψου ένα GTi MTM με PSS9)

      Τώρα γιατί θεωρώ το GTi βασιλιά? Ίσως δεν το έχω φιλοσοφίσει αρκετά, αλλά το Clio Cup θα το επέλεγα δεύτερο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kid last edited by

        Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
        Εγραψα:

        Το Clio Cup (182), και το GTi είναι σαφώς ανώτερα οδηγικά από το ST, ενώ το Μιni S με τα 170 είναι και αυτό (ελαφρώς) καλύτερο.

        Αυτο διαβάζοντας το πως μπορείς να συμπεράνεις ότι υπερτερεί το ST από το Clio δεν μπορώ να καταλάβω!

        Συγκριτικά με το GTi εννοώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fiestapower last edited by

          Εσυ ποιό θεωρείς καλύτερο?

          Α!!! και τι εννοείς φιέστα των 140 αλόγων?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kid last edited by

            Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
            Εσυ ποιό θεωρείς καλύτερο?

            Το Clio

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fiestapower last edited by

              Δες τα παραπάνω, τα επεξεργάστηκα και τα 2

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pskarm last edited by

                θα ηθελα να θεσω και το εξης....
                ενα αυτοκινητο δεν μετρα μονο το πως το παιρνεις αλλα και που μπορεις να το φτασεις....
                π.χ ειχα κορσα εριξα της παναγιας τα ματια πανω αυτοκινητο δεν το εκανα...
                τωρα εχω 206 εχω ηδη βαλει τη μιση πεζο σπορτ σε πολυ καλες τιμες..... και πλεον εχω αυτοκινητο με αρχι@#%δια κεφαλαια....

                οσον αφορα το ιμπιζα θα πω το εξης.
                φιλος εχει γκολφ4 . το αμαξι το πηρε 1.4 το 98.εγινε 1.8τ 210αλογα πλεον και στριβει αυτη τη στιγμη καλυτερα απο οοοοοοοοοολα οσα αναφερατε.
                απλα τραβαω τα μαλλια μου καθε φορα που μπαινω.το αμαξι φορα μπιλσταιν τα χοντρα με αιμπαχ, αντιστεπτικες αιμπαχ, συνεμπλοκ απο s3 και 17αρες.... ε το τιμονι του κοβει σα ξυραφι και εχει ΚΑΙ αισθηση, το αμαξι ειναι ρυθμισιμο !! και βεβαια στριβει με ποοοοοολλα χλμ.
                ποιο? το γκολφ το 4... που ολοι το εχουν θαψει και βρισει με τα χειροτερα λογια...
                βεβαια το γκολφ εχει πλαισιο.... ενω οσα αναφερατε ΔΕΝ εχουν.... αρα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kid last edited by

                  Το Fiesta ST 140 άλογα δεν έχει?

                  Για το Clio Cup μιλάω, το Trophy είναι κορυφή αλλά και ειδική έκδοση, οπότε ας το αφήσουμε απ'εξω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fiestapower last edited by

                    150 άλογα έχει το ST και 19.4 κιλά ροπή.

                    Χαίρομαι που σου αρέσει το Clio παρόλο που είσαι AUDAKIAS!
                    Παρόλα αυτά η έκδοση με ανάρτηση Cup είναι στα 1000 ευρώ πιο ακριβή από την απλή, φτάνοντας την τιμή πολύ κοντά σε αυτή ενος 3θυρο λευκου GTI (Μου τρέχουν τα σάλια).

                    Δεν ξέρω ειλικρινά τι θα επέλεγα... Ξεχάσαμε να αναφέρουμε και το TypeR. Eπίσης στα 28000... Μάλλον Golf θα έπαιρνα overall.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fiestapower last edited by

                      Ο χρήστης pskarm έγραψε:

                      οσον αφορα το ιμπιζα θα πω το εξης.
                      φιλος εχει γκολφ4 . το αμαξι το πηρε 1.4 το 98.εγινε 1.8τ 210αλογα πλεον και στριβει αυτη τη στιγμη καλυτερα απο οοοοοοοοοολα οσα αναφερατε.
                      απλα τραβαω τα μαλλια μου καθε φορα που μπαινω.το αμαξι φορα μπιλσταιν τα χοντρα με αιμπαχ, αντιστεπτικες αιμπαχ, συνεμπλοκ απο s3 και 17αρες.... ε το τιμονι του κοβει σα ξυραφι και εχει ΚΑΙ αισθηση, το αμαξι ειναι ρυθμισιμο !! και βεβαια στριβει με ποοοοοολλα χλμ.
                      ποιο? το γκολφ το 4... που ολοι το εχουν θαψει και βρισει με τα χειροτερα λογια...
                      βεβαια το γκολφ εχει πλαισιο.... ενω οσα αναφερατε ΔΕΝ εχουν.... αρα

                      ???? Τι εννοείς το Golf έχει πλαίσιο? Ακαμψία ή καλή γεωμετρία?
                      Διότι αν εννοείς ακμαψία, αυτή παίζει δευτερεύοντα ρόλο (βλέπε γαλλικά εύκαμπτα πως στρίβουν!) ενώ αν εννοείς καλή γεωμετρία αυτή του λείπει.
                      Φυσικά με όλα αυτά που του έβαλε ο φίλος σου δεν είναι πια Golf 4 έιναι custom κατασκευή look Golf! Ακόμα και οι ΜΕΡΤΣΕΝΤΕΣ στρίβουν όταν τις κάνεις DTM. Χαίρω πολύ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Audakias δεν είμαι, απλά το RS4 είναι ο μεγάλος μου έρωτας..

                        Συμφωνώ ότι Golf/Clio είναι πιο overall από το CTR αλλά δεν πιστεύω ότι το Golf είναι καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο από το Clio. Το μόνο πλεονέκτημα του golf που μου έρχεται στο μυαλό είναι οι μεγαλύτεροι χώροι (λόγω μήκους 4,2 > 3,8) και το ότι είναι καινούργιο μοντέλο.. Έχω την εντύπωση ότι και τα δύο στρίβουν πολύ καλά, αλλά το Clio είναι πιο κοντά στο Rallye (οδηγικά)..

                        (Τώρα και γω το GTi θα έπαιρνα μεταξύ των 2, απλά μου αρέσει η συζήτηση γι αυτό σου 'πηγαίνω κόντρα' )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fiestapower last edited by

                          (Τώρα και γω το GTi θα έπαιρνα μεταξύ των 2, απλά μου αρέσει η συζήτηση γι αυτό σου 'πηγαίνω κόντρα' )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Εγώ πάλι θα διάλεγα το 'τερατάκι'! Να συμμετάσχω;

                            Εξηγούμαι: θα το διάλεγα γιατί δεν θα έχω συνέχεια το άνοιγμα (ή το φόβο) του τούρμπο να με φορτώνει υποστροφή, γιατί ως πιο μικρό θα το νιώθω πιο 'του χεριού μου' στο τιμόνι και στα φρένα και γιατί πιστεύω ότι στους Ελληνικούς μας δρόμους, τα 28,5 κιλά ροπής δεν κατεβαίνουν τόσο εύκολα συν το γεγονός ότι οι φιδωτές διαδρομές πάντα ευνοούν ένα λίγο μικρότερο αμάξωμα, τουλάχιστον οι πιο 'κλειστές' που μου αρέσουν περισσότερο.

                            Αν εγκατέλειπα τελείως την 'ταυτότητα στο στόμα σε εκείνη, σε εκείνη και σε εκείνη την στροφή', το Golf GTi σαφώς και θα ήταν η επιλογή μου ανάμεσα στα 2.

                            Αυτά, από την εμπειρία μου με Clio 1.4 16V και Leon 20VT για τρία χρόνια and counting. Το μόνο που δεν έχω εμπειρία είναι ο 2λιτρος του Clio, γιατί τον 2.0TFSi, τον έχω προσομοιώσει με το πρόγραμμα του Leon στα 225.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              droemmen last edited by

                              Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                              Το μόνο που δεν έχω εμπειρία είναι ο 2λιτρος του Clio

                              Από τους κορυφαίους

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Το πιστεύω! Πού θα βρούμε όμως ένα τέτοιο να με πάνε βόλτα;;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  popol-ros last edited by

                                  ΠΩΠΩ ΤΙ ΠΑΠΑΡΙ ΕΦΑΓΕ ΤΟ ΚΟΛΤ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΕΣΤΑ ΣΤΟ 0-160-0.......
                                  (πηγη DRIVE του μηνα)

                                  ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΤΟ ΦΙΕΣΤΑ....... ΙΣΑ ΡΕ ΜΟΡΤΗΔΕΣ......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    durinviii last edited by

                                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                    ΠΩΠΩ ΤΙ ΠΑΠΑΡΙ ΕΦΑΓΕ ΤΟ ΚΟΛΤ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΕΣΤΑ ΣΤΟ 0-160-0.......
                                    (πηγη DRIVE του μηνα)

                                    ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΤΟ ΦΙΕΣΤΑ....... ΙΣΑ ΡΕ ΜΟΡΤΗΔΕΣ......

                                    Μόρτη, δεν έχω διαβάσει το άρθρο αλλά οι διαφορές των δύο αυτοκινήτων είναι γνωστές. Το Mitsu είναι πιο γρήγορο στην ευθεία το οποίο έχει αποδειχθεί στην πράξη από δικό μου άνοιγμα όπως και με αρκετά ανοίγματα γνωστών με ST, όπως και σε πολλά συγκριτικά. Το ST δείχνει τα δόντια του στην στροφή και μάλιστα όσο πιο κλειστές είναι οι στροφές τόσο πιο πολύ το Colt δυσκολεύεται λόγω κλίσεων και μη απενεργοποιούμενου ESP. Με λίγα λόγια το ST μπορεί να χαρακτηρισθεί ως ένα μικρό GTI (καλά δεν είναι και rallye!), το Colt όχι. .............τα έχουμε πει αυτά πολλές φορές.

                                    Εμένα μου αρέσουν πραγματικά πολύ και τα δύο αυτοκίνητα. Το καθένα έχει τις αρετές του για αυτό και πιστεύω ότι απευθύνονται σε λίγο διαφορετικό κοινό παρόλο που ανήκουν στην ίδια κατηγορία των «γρήγορων μικρών». Λόγω κινητήρα και εμφάνισης επέλεξα τον ιάπωνα.

                                    Παρατηρώ όμως μία εμπάθεια έναντι στο Colt ή κάνω λάθος;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lotusnick last edited by

                                      Ο χρήστης DurinVIII έγραψε:
                                      Μόρτη, δεν έχω διαβάσει το άρθρο αλλά οι διαφορές των δύο αυτοκινήτων είναι γνωστές. Το Mitsu είναι πιο γρήγορο στην ευθεία το οποίο έχει αποδειχθεί στην πράξη από δικό μου άνοιγμα όπως και με αρκετά ανοίγματα γνωστών με ST, όπως και σε πολλά συγκριτικά.

                                      Diladi to Autocar (UK parakalo) kanei lathos?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thevoice last edited by

                                        Ο χρήστης lotusnick έγραψε:

                                        Μόρτη, δεν έχω διαβάσει το άρθρο αλλά οι διαφορές των δύο αυτοκινήτων είναι γνωστές. Το Mitsu είναι πιο γρήγορο στην ευθεία το οποίο έχει αποδειχθεί στην πράξη από δικό μου άνοιγμα όπως και με αρκετά ανοίγματα γνωστών με ST, όπως και σε πολλά συγκριτικά.

                                        Diladi to Autocar (UK parakalo) kanei lathos?

                                        E, βέβαια ρε Νίκ! Τα χρονομετρημένα των άσχετων δοκιμαστών του Autocar και του Drive θα πιστέψεις εσύ ή τον ίδιο τον κάτοχο του 'παρεξηγημένου' αυτ/του; Aφού σε διαβεβαιώνει ο άνθρωπος ότι στα 'ανοίγματα' τα δικά του και των γνωστών του είναι μπροστά. Tι θες τώρα, βίντεο και τηλεμετρία;;;!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lotusnick last edited by

                                          Ο χρήστης Thevoice έγραψε:

                                          Μόρτη, δεν έχω διαβάσει το άρθρο αλλά οι διαφορές των δύο αυτοκινήτων είναι γνωστές. Το Mitsu είναι πιο γρήγορο στην ευθεία το οποίο έχει αποδειχθεί στην πράξη από δικό μου άνοιγμα όπως και με αρκετά ανοίγματα γνωστών με ST, όπως και σε πολλά συγκριτικά.

                                          Diladi to Autocar (UK parakalo) kanei lathos?

                                          E, βέβαια ρε Νίκ! Τα χρονομετρημένα των άσχετων δοκιμαστών του Autocar και του Drive θα πιστέψεις εσύ ή τον ίδιο τον κάτοχο του 'παρεξηγημένου' αυτ/του; Aφού σε διαβεβαιώνει ο άνθρωπος ότι στα 'ανοίγματα' τα δικά του και των γνωστών του είναι μπροστά. Tι θες τώρα, βίντεο και τηλεμετρία;;;!!

                                          Sorry mate, den tha to ksanakano to lathos.

                                          Pao na ANOIKSO kamia mpyra na pio....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            popol-ros last edited by

                                            λετε να πληρωνονται και οι αγγλοι οπως κανουν οι ελληνες????

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 3 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr