Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio 2005
    • 1
    • 2
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 53
    • 54
    • 28 / 54
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    1062
    1151
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Ο χρήστης corsair έγραψε:
      Παντως παιρνω μια αισθηση απογοητευσης τελευταια απο συμφορουμιτες που το εχουνε δει... αλλα δεν μπορω να εντοπισω επακριβως τα μειον του. Το Clio δεν φαινετε να εχει καποια χτυπητη αδυναμια για να δικαιολογει την κρυαδα.

      τρως την κρυαδα μολις ακουσεις τη τιμη!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        κι αφού είναι μικρό Megane (που δεν είναι και το καλύτερο της κατηγορίας), γιατί να μην πάρω Megane που είναι και πιο φτηνό; μόνο αν θέλω να γλυτώσω τα 20 εκατοστά, αλλά θα τα πληρώσω περισσότερο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          adis4gr last edited by

          δυστυχως με το μεγαλωμα των αμαξωματων αυτο το προβλημα θα υπαρξει και σε αλλες εταιρειες...ετσι πιστευω...thvarveris περιμενουμε τα φωτα σου!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Με 3,99 μήκος τι σόϊ αμάξι πόλης είναι όταν το δικό μου C4 είναι μόλις 27εκ μεγαλύτερο; Είπαμε χώρους αλλά ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jimded last edited by

              Ο χρήστης corsair έγραψε:
              Θελετε πολυτελες μικρο με αριστα υλικα κλπ κλπ? A-class is the answer... ποιος ομως θα πληρωνε 22+ για ενα αναλογα πολυτελες Clio?

              απλα ενημερωτικα , ουτε και στο a class ρυθμιζεται το τιμονι σε βαθος
              και μπορει να εχει κορυφαια ποιοτητα αλλα εχει βγαλει πολλα προβληματα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                δε βρισκω πουθενα τωρα την ανακυρηξη του σε car of the year...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mika_hakkinen last edited by

                  Ο χρήστης corsair έγραψε:
                  Οταν λες πολυ περισσοτερα? Μπορεις να γινεις λιγο ποιο συγκεκριμενος?

                  Επισης επειδη ακουσα πολλους να αναφερουν πως ειναι σαν ενα μικρο megane... αυτο εμεις που δεν ξερουμε και πολλα απο Megane να το εκλαβουμε ως καλο η ως κακο?

                  Παντως σχετικα με τα υλικα, τι περιμενατε? Ουτως η αλλως δεν μπορει ενα αμαξι αυτης της κατηγοριας να ξεφυγει ευκολα σε καποια πραγματα... γιατι αν ξεφυγει, θα παρει μαζι του και την τιμη. Θελετε πολυτελες μικρο με αριστα υλικα κλπ κλπ? A-class is the answer... ποιος ομως θα πληρωνε 22+ για ενα αναλογα πολυτελες Clio?

                  Παντως παιρνω μια αισθηση απογοητευσης τελευταια απο συμφορουμιτες που το εχουνε δει... αλλα δεν μπορω να εντοπισω επακριβως τα μειον του. Το Clio δεν φαινετε να εχει καποια χτυπητη αδυναμια για να δικαιολογει την κρυαδα.

                  Περισσότερα περίμενα από το εσωτερικό. Οι φτωχές εκδόσεις έχουν χειρότερη εικόνα (αν και καλύτερη συναρμογή) από το προηγούμενο Clio και αυτό είναι απαράδεκτο. Γενικά εκεί που το ΙΙ σου έδινε αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου όταν είχε παρουσιαστεί το f/l με το νέο ταμπλώ, το ΙΙΙ σε απογοητεύει. Στις πλούσιες εκδόσεις αρχικά λες WOW από το υπέροχο υλικό στο πάνω μέρος που πραγματικά με εντυπωσίασε αλλά ψάχνοντας (όχι πολύ) βρίσκεις τσιγκουνιές που δεν έκανε πχ η Skoda με το Fabia.

                  Οδηγικά δεν ξέρω πως είναι γιατί δεν το οδήγησα εγώ αλλά φίλος μου και κάτοχος 2 Clio II που έκανε test drive έμεινε πολύ ευχαριστημένος και δεν συμφωνεί πως το τιμόνι έχει χειρότερη αίσθηση από το παλιό, ίσα ίσα που του φάνηκε ότι είχε καλύτερη πληροφόρηση και καθόλου τεχνητή αίσθηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bagus last edited by

                    Αμαξι της χρονιας το clio με 4 ψηφους περισσοτερους απο το Passat

                    Λετε να εχει κρυφα χαρισματα????

                    Ενα test drive θα μας λυσει τις αποριες παντως....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thvarveris last edited by

                      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                      δυστυχως με το μεγαλωμα των αμαξωματων αυτο το προβλημα θα υπαρξει και σε αλλες εταιρειες...ετσι πιστευω...thvarveris περιμενουμε τα φωτα σου!

                      Λοιπόν adis4gr σου κλείνουν τα μάτια και σε βάζουν μέσα σε ένα αυτοκίνητο, τα ανοίγεις και είσαι σίγουρος ότι σε έχουν βάλει μέσα σε ένα MEGANE με μόνη ένσταση ότι τώρα είναι πιο στενό.Αυτή είναι η πρώτη αίσθηση.
                      Και μετά η πρώτη κρυάδα.Το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο σε ύψος.Τελικά και σε βάθος θα ρυθμίζονται τα τιμόνια των αυτοκινήτων που η εκκίνηση θα γίνεται με κάρτα 'ελευθερα χέρια' δηλαδή η κάρτα που δεν χρειάζεται καν να πατήσεις τα πλήκτρα για να μπεις μέσα και να βάλεις εμπρός.
                      Ακόμα στον τιμοκατάλογο δεν υπάρχει τέτοια εκδοχή σίγουρα θα έρθουν στο μέλλον αλλά αυτή την στιγμή δεν υπάρχουν στην Ελλάδα.Υπολογίζω ότι θα στοιχίζει αρκετά.
                      Το τιμόνι είναι πια σε κάθετη θέση.Και τουλάχιστον εγώ που είμαι 1,85 βολεύτηκα μια χαρά.
                      Ξεκινάς και βλέπεις ότι το παραπάνω βάρος δεν το έχει επηρεάσει.Στα 1400 κυβικά που ήταν το αυτοκίνητο.Είναι σβέλτο και ειδικά στις ρεπρίζ δεν είδα πουθενά να διστάζει.
                      Φρένα φτάνουν και περισεύουν και μόνο για ψυχολογικούς λόγος κάποια στιγμή θα πρέπει να μπουν δισκόφρενα πίσω σε όλα τα μοντέλα.
                      Και πάμε στο επίμαχο σημείο.Κρατάει; Και κυρίως παίζεις όπως στο παλιό;
                      Κρατάει και με το παραπάνω και μοιάζει πολύ με το MEGANE στον δρόμο και αυτό δεν είναι καθόλου μα καθόλου κακό γιατί το MEGANE είναι υποδειγματικό στο δρόμο.
                      Το μέγεθος τώρα που είναι πιο μικρό από το MEGANE του δίνει τη δυνατότητα να είναι και παιχνιδιάρικο.Αν κάποιος θέλει να παίξει όπως με το II παίζει, στο χέρι του είναι.
                      Ευθύβολο είναι, γιατί είναι μακρύ και από ποιότητα κύλισης απλά RENAULT.
                      Το τιμόνι του είναι ηλεκτρικό με ότι καλό ή κακό αυτό σημαίνει, αλλά εμένα μου φάνηκε πιο άμμεσο από του MEGAME,για να μην πω καλύτερο και από το CLIO II και ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός.
                      Μπήκα και λίγο πίσω για να δω πως είναι.Σίγουρα μεγαλύτερο από το σημερινό αλλά όχι τόσο για να φτάνει να χωράει άνετα τρία άτομα του δικού μου σωματότυπου.
                      Απο καλούδια παθητικής ασφάλειας υπάρχουν τα πάντα και αχρείαστα να είναι.
                      Ποιότητα κατασκευής και συναρμογής κορυφαία.Σίγουρα το πιο ποιοτικό RENAULT αυτή τη στιγμή.
                      Αυτά σε γενικές γραμμές.Κάθε μέρα που θα το οδηγάμε θα βρίσκουμε και κάτι.
                      Τώρα αν το έπαιρνα;
                      Εγώ ήμουν πάντα φανατικός των CLIO αλλά μου φαίνεται ότι κάθε πράγμα στον καιρό του.Θα έδινα μία μικρή προπορεία στο MEGANE πια γιατί είναι πιο άνετο και μάλλον μου ταιριάζει περισσότερο πια, εκτός και αν αγόραζα το CLIO SPORT που θα έρθει.
                      Πάντως το CLIO παρέμεινε CLIO όσο αφορά τον 'μανιτζίβελο'-παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του, για αυτό να είστε σίγουροι!
                      Περιμένω και την δική σου άποψη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        birdienumnum last edited by

                        Ο χρήστης jimded έγραψε:

                        Θελετε πολυτελες μικρο με αριστα υλικα κλπ κλπ? A-class is the answer... ποιος ομως θα πληρωνε 22+ για ενα αναλογα πολυτελες Clio?

                        απλα ενημερωτικα , ουτε και στο a class ρυθμιζεται το τιμονι σε βαθος
                        και μπορει να εχει κορυφαια ποιοτητα αλλα εχει βγαλει πολλα προβληματα

                        Ποιά κορυφαία ποιότητα, η πρώτη γενιά σαν Hyundai ήταν μέσα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          felleas last edited by

                          Aν και στο τηλεοπτικό σποτ, γυρισμένο στην Ουγγαρία.
                          Μου άρεσε πάρα πολύ, από κοντά απογοητευτηκά παντελώς.
                          Εσωτερικά & εξωτερικά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ αισθητικής.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης felleas έγραψε:
                            Aν και στο τηλεοπτικό σποτ, γυρισμένο στην Ουγγαρία.
                            Μου άρεσε πάρα πολύ, από κοντά απογοητευτηκά παντελώς.
                            Εσωτερικά & εξωτερικά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ αισθητικής.

                            Ενώ το Civic είναι όμορφο αισθητικά ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              felleas last edited by

                              Ο χρήστης technik έγραψε:

                              Aν και στο τηλεοπτικό σποτ, γυρισμένο στην Ουγγαρία.
                              Μου άρεσε πάρα πολύ, από κοντά απογοητευτηκά παντελώς.
                              Εσωτερικά & εξωτερικά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ αισθητικής.

                              Ενώ το Civic είναι όμορφο αισθητικά ;

                              Όχι δεν θα το έλεγα αυτό, αν και μου άρεσε περισσότερο από το clio σε γενικές γραμμές.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jimded last edited by

                                Ο χρήστης birdienumnum έγραψε:

                                Θελετε πολυτελες μικρο με αριστα υλικα κλπ κλπ? A-class is the answer... ποιος ομως θα πληρωνε 22+ για ενα αναλογα πολυτελες Clio?

                                απλα ενημερωτικα , ουτε και στο a class ρυθμιζεται το τιμονι σε βαθος
                                και μπορει να εχει κορυφαια ποιοτητα αλλα εχει βγαλει πολλα προβληματα

                                Ποιά κορυφαία ποιότητα, η πρώτη γενιά σαν Hyundai ήταν μέσα...

                                για τη δευτερη λεω , η οποια δεν εχει καμια σχεση με τη πρωτη

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Συγκρίσεις τιμών και εξοπλισμών, έκανε κανείς; Γιατί, εγώ που έκανα, δεν βρήκα και πολύ-πολύ μεγάλες διαφορές, που να δικαιολογούν όλη τη φασαρία περί τιμής...

                                  Σίγουρα πάντως, η ελληνική αντιπροσωπεία ΔΕΝ πρόκειται να χτυπήσει την αγορά των βασικών supermini (ξέρετε, 1 αερόσακος, no A/C, ραδιοκασετόφωνο, όσο λιγότερα βαμμένα μέρη γίνεται κλπ.) που προορίζονται για leasing. Αντιθέτως, προσφέρει στα 15.000 (Expression 5d και Dynamic 3d) αρκετά καλά εξοπλισμένα πακέτα, που δεν έχουν και 4-5 χρόνια στην αγορά, όπως πολλοί ανταγωνιστές του. Μην ξεχνάμε ότι μεγαλώνουν και οι χώροι...

                                  Λάθος της αντιπροσωπείας που δεν φέρνει καμιά 20αρια εκδόσεις, καθεμιά για τα γούστα του καθενός. Βασικότατη έκδοση σαν αυτή που περιγράφω πιο πάνω, βασική +ζάντες, βασική +ζάντες+clima, βασική +ζάντες χωρίς clima αλλά με αισθητήρες βροχής κ.ο.κ. Έτσι, οι 'τιμές-φαρμακείο' ξαφνικά θα χάνονταν από τη συζήτηση...

                                  Όπως το Jazz που ερχόταν με μια μόνο έκδοση στα 13.770 και δεν έδινε πολλή ευελιξία στις πωλήσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adis4gr last edited by

                                    νωρις ειναι ακομα,δε θυμαμαι στο ανοιγμα του κλιο ΙΙ τι ειχε γινει με τα επιπεδα εξοπλισμου...
                                    thvarveris ελπιζω να κωλοφαρδιστω καπο και να το οδηγησω,προς το παρον ΙΙ...

                                    ετσουξε η εκλογη του η μου φανηκε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bagus last edited by

                                      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                                      ετσουξε η εκλογη του η μου φανηκε?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thvarveris last edited by

                                        Αν δεν έτσουξε τουλάχιστον ξάφνιασε και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nick last edited by

                                          Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                                          Αν δεν έτσουξε τουλάχιστον ξάφνιασε και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί.

                                          Είναι πολύ απλό οι Γάλλοι τα πήραν όλα εφέτος!!

                                          ΠΠ Formula1 ...... 1) RENAULT R25 2)......

                                          ΠΠ RALLY.............. 1) CITROEN XARA 2) PEUGEOT 307 CC

                                          ΕΛΑΣΤΙΚΑ............. 1) MICHELIN σε ΠΠ RALLY , ΠΠ F1 , MOTO GP κτλ.

                                          ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 1) RENAULT CLIΟ III 2) ..........

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adis4gr last edited by

                                            1. κατι απο τα υπολοιπα!
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 28 / 54
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr